S-sorry, sir!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 S-sorry, sir!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Runningvole
Member
S-sorry, sir! DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: S-sorry, sir!   S-sorry, sir! Icon_minitimema 3 maa 2014 - 22:23

De nacht maakte alles zo verschrikkelijk donker en elke keer als ze wakker schrok door een droom of een nachtmerrie, voelde ze zich bang. Uiteindelijk voelde haar moeder's vacht ook niet meer zo veilig, deels omdat haar broertje Lightningkit daar ook ergens lag, maar er was iets wat haar naar buiten trok. Zachtjes kroop ze uit het grote mosnest en rilde toen de kou haar al gelijk te pakken kreeg toen ze uit de Nursery was gekomen. Brr, Leafbare werd gelijk al haar minst favoriete seizoen. Op de open plek zag ze plots een donkere schim en haar oortjes schoten overeind. Haar papa had ook een donkere vacht en dat was een van de dapperste Warriors, toch? Een glimlach verscheen op haar gezicht en ze rende op de schim af. "Papa!" Piepte ze blij en drukte haar snuit in een vacht, maar gelijk rook ze een andere geur. Geschrokken viel ze achterover en keek met haar grote blauwe ogen naar de vreemde Warrior. "S-sorry meneer!" Piepte ze en kromp in elkaar. Uh oh.

OOC; Eerste post voor Smokebreath ~


Topics gezocht ~
S-sorry, sir! HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
S-sorry, sir! DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: S-sorry, sir!   S-sorry, sir! Icon_minitimeza 8 maa 2014 - 20:53


Zwijgend keek Smokebreath naar de hemel, de sterren flonkerden hem toe. Hij had geen contact meer met de starclan sinds hij afgestapt was en hij kon het niet helpen dan dat hij zich afvroeg wat ze Littlestream allemaal vertelden... Hij bleef met een poot in beide werelden leven, vreesde hij. Maar hij werd ruw uit z'n gedachten geschud toen iets tegen hem opbotste. Met een opgetrokken wenkbrauw keek hij naar de kitten, die hem eerst papa noemde, maar vervolgens geschrokken terugdeinsde. Als hij het niet verkeerd had, was het Runningkit, de dochter van Shrewstar en Wolftail. "Wat doe je zo laat nog buiten de den, kleine?" Murmelde hij, zijn rauwe stem zowaar wat vriendelijk. Stiekem had hij altijd toch wel ietwat een zwak voor kittens gehad.  


S-sorry, sir! JtCOU2C
Fun stuff:


S-sorry, sir! J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
S-sorry, sir! DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: S-sorry, sir!   S-sorry, sir! Icon_minitimeza 8 maa 2014 - 21:19

Tot haar verbazing hoorde ze geen geïrriteerd gesis en voorzichtig hief ze haar kopje op en richtte haar grote blauwe ogen tot de kater, die kalm was gebleven. "Wat doe je zo laat nog buiten de den, kleine?" Ze schrok wat van de brommende stem, maar hij was niet vijandelijk. Toch liet ze haar blik wat op de grond vallen, de moed verzamelende om te antwoorden. "Ik.. was bang meneer.." Mompelde ze zachtjes. Straks vond hij haar nooit goed genoeg om een Warrior te worden.. "..voor het donker. Sorry, meneer.." Piepte ze, met haar oortjes tegen haar nek gedrukt.


Topics gezocht ~
S-sorry, sir! HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
S-sorry, sir! DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: S-sorry, sir!   S-sorry, sir! Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 20:39

De kitten zag er maar bang uit en Smokebreath draaide zijn oren wat naar achter. Hij kon er nooit tegen als kittens zich niet goed voelden. En hij haatte het om toe te geven, maar de jongen van Shrewstar raakten hem nog erger. "Ik.. was bang meneer.." Mompelde ze zachtjes. "..voor het donker. Sorry, meneer.." Zwijgend keek hij naar de kitten. "Het is al goed," mompelde de kater, zijn bromstem voor de verandering warm, "maar het is niet helemaal donker.. Kijk eens naar boven," hij gebaarde met zijn poot naar de sterren die door de plukken wolken door schitterden. "Als je maar goed zoekt... Vindt je altijd wel een lichtpuntje." Miauwde hij, wetende hoe dubbelzinnig het klonk. Het was immers toepasbaar op zoveel dingen van het leven.


S-sorry, sir! JtCOU2C
Fun stuff:


S-sorry, sir! J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
S-sorry, sir! DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: S-sorry, sir!   S-sorry, sir! Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 20:47

"Het is al goed," Ze keek met haar grote blauwe oogjes naar de Warrior en knikte wat bevend. "maar het is niet helemaal donker.. Kijk eens naar boven," Ze volgde zijn uitgestrekte poot en haar mondje viel open toen ze naar de sterren keek. Ja, ze wist wel dat ze er waren, maar ze had nooit zo heel vaak naar de Silverpelt gekeken. Het was echt.. heel mooi. "Als je maar goed zoekt... Vindt je altijd wel een lichtpuntje." De kitten keek de kater weer aan en glimlachte even kort. Het bleef even stil, maar plots hoorde ze een gekraak, gevolgd door een vage plof. Geschrokken vloog ze in de vacht van de kater en verborg haar snuit in haar vacht. Voorzichtig trok ze haar snuit uit de donkergekleurde vacht en zag een zwaaiende tak, bevrijd van de last van het sneeuw. "Sorry.." Mompelde ze weer schuldig en stapte uit de warme vacht. Schuldig legde ze haar oortjes in haar nek en keek naar de grond.


Topics gezocht ~
S-sorry, sir! HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
S-sorry, sir! DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: S-sorry, sir!   S-sorry, sir! Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 21:00

Niet onder de indruk keek Smokebreath omhoog toen er een tak begon te kraken. De sneeuw mocht van hem zo snel mogelijk wegwezen. Maar de kitten die naast hem zat leek er harder van te schrikken. Het jong verstopte zich in zijn vacht en eventjes was Smokebreath te verbaasd om naar de kitten, die meteen haar excuses weer aanbood en zichzelf lostrok. Zijn blik verzachtte en hij drapeerde zijn dikke staart rond haar. "Kom kom.. Het geeft niet.." Mompelde hij, "Straks vat je nog kou.. Dat kunnen we niet hebben." Ergens was hij nog wel een medicine cat. Ergens. Vaagjes vroeg hij zich af hoe dat was, zelf kittens hebben. Maar voor nu was dat niet binnen zijn bereik.


S-sorry, sir! JtCOU2C
Fun stuff:


S-sorry, sir! J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
S-sorry, sir! DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: S-sorry, sir!   S-sorry, sir! Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 21:13

Ze werd verrast door een plotselinge staart die om haar heen werd gewikkeld en stond net weer op het punt om 'sorry' te mompelen toen de kater weer begon met spreken. "Kom kom.. Het geeft niet.." Ze keek weer omhoog, naar de grote kater. "Straks vat je nog kou.. Dat kunnen we niet hebben." Ze trok wat met haar oortjes en een onverwachte gaap deed haar bijna omvallen. "Oké meneer.." Mompelde ze zachtjes en keek strak voor zich uit. "Zou u.." Ze keek aarzelend op, niet zeker wetend of ze het wel moest vragen of niet. "een verhaaltje willen vertellen? Ik bedoel.. mama en papa hebben het altijd heel druk en.. maar het hoeft niet hoor." Verlegen keek ze weer naar de staart van de kater.


Topics gezocht ~
S-sorry, sir! HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
S-sorry, sir! DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: S-sorry, sir!   S-sorry, sir! Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 21:17

Even voor een moment twijfelde Smokebreath of hij de kitten niet gewoon naar de nursery moest sturen, in plaats van warm houden. Maar ach... No use crying over spilled milk. Hij keek wat verbaasd toen het poesje om een verhaaltje vroeg. Eventjes zijn verbijstering wegknipperende, keek hij naar beneden naar de kitten. "Wat voorn verhaaltje wil je?" Vroeg hij uiteindelijk maar, "Een verhaaltje over Starclan? Een eng verhaaltje..?"


S-sorry, sir! JtCOU2C
Fun stuff:


S-sorry, sir! J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
S-sorry, sir! DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: S-sorry, sir!   S-sorry, sir! Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 21:20

"Wat voorn verhaaltje wil je?" Uhm.. kon ze kiezen dan? Uit wat? "Een verhaaltje over Starclan? Een eng verhaaltje..?" Ze drukte zich even tegen zijn vacht aan en schudde haar kopje, nu al bang. "Geen eng verhaaltje, meneer, alstublieft geen eng verhaaltje." Mompelde ze licht bevend. "Verder mag u kiezen, wat u leuk vindt." Mompelde ze zachtjes en keek, toch, een beetje nieuwsgierig naar hem op.


Topics gezocht ~
S-sorry, sir! HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
S-sorry, sir! DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: S-sorry, sir!   S-sorry, sir! Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 21:22

Een lichte, diepe grinnik ontsnapte uit z'n keel toen hij de reactie van de kitten zag. Oké, geen eng verhaaltje. Ergens was het vreemd om te zien dat dit de dochter van Shrewstar was. Allebei zo gelijk qua vacht, maar totaal verschillende karakters... "Zal ik je dan maar vertellen over de eerste keer dat ik met Starclan sprak?" Vroeg de kater. Al het gemopper wat daarbij gepaard ging, zou hij er dan maar uit laten.


S-sorry, sir! JtCOU2C
Fun stuff:


S-sorry, sir! J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
S-sorry, sir! DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: S-sorry, sir!   S-sorry, sir! Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 21:26

"Zal ik je dan maar vertellen over de eerste keer dat ik met Starclan sprak?" Haar ogen werden groot en ze begon uitgelaten te knikken. "Ja graag meneer!" Ze geluk met haar zachte stem, anders had ze nu misschien wel een paar humeurige Warriors wakker gemaakt.


Topics gezocht ~
S-sorry, sir! HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
S-sorry, sir! DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: S-sorry, sir!   S-sorry, sir! Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 21:30

De kater sloot zijn ogen eventjes en begon daarna met vertellen, zijn blik gericht op de sterren. "Zoals je moeder en vader je misschien al verteld hebben, is elke ster een Starclan kat. Ze leven allemaal in de zilverpels." Miauwde hij op zachte toon. "Diep in de hoogstenen, als je bij de moedermuil naarbinnen gaat, kun je daar een steen vinden die net zo mooi gloeit als de sterren. Daarvoor moet je eerst de donkere tunnels door, maar je kan het sterrenlicht bijna ruiken als je erdoorheen loopt." Vertelde de kater. "Goldenpelt leidde me naar de steen en toen ik mijn neus ertegen drukte.. Viel ik plotseling in een diepe slaap." Hij voelde het gewoon, hij was niet goed in verhalen vertellen. Maar hij hoopte dat het op z'n minst boeiend was. "En toen.." Miauwde hij, proberende wat spanning te creëren.


S-sorry, sir! JtCOU2C
Fun stuff:


S-sorry, sir! J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
S-sorry, sir! DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: S-sorry, sir!   S-sorry, sir! Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 21:43

"Zoals je moeder en vader je misschien al verteld hebben, is elke ster een Starclan kat. Ze leven allemaal in de zilverpels." Ze knikte, ja, dat had ze wel eens gehoord. Al een paar keer had ze zich er dingen over afgevraagd.. "Diep in de hoogstenen, als je bij de moedermuil naarbinnen gaat, kun je daar een steen vinden die net zo mooi gloeit als de sterren. Daarvoor moet je eerst de donkere tunnels door, maar je kan het sterrenlicht bijna ruiken als je erdoorheen loopt." Hoe zou het dan ruiken? De kitten hield haar vragen nog voor zich, want ze wilde hem niet onderbreken. "Goldenpelt leidde me naar de steen en toen ik mijn neus ertegen drukte.. Viel ik plotseling in een diepe slaap." Haar oogjes werden groot. Wat? Als je de steen aanraakte viel je in slaap? "En toen.." Nieuwsgierig bleef ze de kater aankijken. Wat gebeurde er toen..?


Topics gezocht ~
S-sorry, sir! HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
S-sorry, sir! DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: S-sorry, sir!   S-sorry, sir! Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 22:00

Eventjes haalde Smokebreath diep adem. "Toen ik mijn ogen weer opende, werd ik wakker in een prachtig woud, verlicht door sterrenlicht. Overal keken er katten naar me, hun ogen gloeiden als vloeibaar licht, hun pelsen glitterden met sterrenschijn. Allemaal katten van vroeger, wie altijd voor ons waken. Ze heetten me welkom. De Starclan was prachtig, er was geen schaarste, overal kon je prooi ruiken. Het is een schitterende plek. Het ging allemaal te snel, het voelde als een paar minuten, maar toen ik wakker werd was het alweer ochtend."


S-sorry, sir! JtCOU2C
Fun stuff:


S-sorry, sir! J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
S-sorry, sir! DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: S-sorry, sir!   S-sorry, sir! Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 22:06

"Toen ik mijn ogen weer opende, werd ik wakker in een prachtig woud, verlicht door sterrenlicht. Overal keken er katten naar me, hun ogen gloeiden als vloeibaar licht, hun pelsen glitterden met sterrenschijn. Allemaal katten van vroeger, wie altijd voor ons waken. Ze heetten me welkom. De Starclan was prachtig, er was geen schaarste, overal kon je prooi ruiken. Het is een schitterende plek. Het ging allemaal te snel, het voelde als een paar minuten, maar toen ik wakker werd was het alweer ochtend." Wow.. dat klonk als een echt paradijs.. "Heeft u ook uw oude bekenden gezien of gesproken? En waarom is het hier niet altijd zonder schaarste of nooit met koud weer?" Vroeg ze, nu toch wel nieuwsgierig geworden.


Topics gezocht ~
S-sorry, sir! HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
S-sorry, sir! DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: S-sorry, sir!   S-sorry, sir! Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 22:13

Voor een moment pauzeerde Smokebreath bij Runningkit's vraag. Maar uiteindelijk luidde zijn stem wel, in de vorm van een zachte mompeling, "M'n moeder." Miauwde de kater, eventjes een blik werpende op de sterren. Hij kon gelukkig al snel terugvallen op uitleg. "Starclan is een ander soort wereld dan de onze... Onze wereld heeft ook rust nodig. Het moet slapen, zodat het weer een paradijs kan worden. Net zoals jij, jij moet ook slapen om overdag te kunnen spelen." Legde de kater uit, hopelijk was hij duidelijk genoeg.


S-sorry, sir! JtCOU2C
Fun stuff:


S-sorry, sir! J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
S-sorry, sir! DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: S-sorry, sir!   S-sorry, sir! Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 22:23

"M'n moeder." Oh. Schuldig drukte ze haar oortjes tegen haar nek en keek weer naar haar witte pootjes. Ze kon zich geen wereld voorstellen zonder haar moeder.. "Starclan is een ander soort wereld dan de onze... Onze wereld heeft ook rust nodig. Het moet slapen, zodat het weer een paradijs kan worden. Net zoals jij, jij moet ook slapen om overdag te kunnen spelen." Ze keek langzaam weer omhoog. "Oh.. oké meneer." Ze vond het eigenlijk wel jammer, want overdag zou ze niet echt zo snel deze dingen kunnen vragen. "Maar.. u gaat toch niet naar StarClan, toch?" Vroeg ze nog even snel. "Want ik wil nog wel meer te weten komen van u!" Vervolgde ze met een klein glimlachje.


Topics gezocht ~
S-sorry, sir! HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
S-sorry, sir! DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: S-sorry, sir!   S-sorry, sir! Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 22:58

Wat verrast knipperde Smokebreath met zijn ogen. Hij viel hier eigenlijk van de ene verbazing in de andere. Sinds wanneer waren kittens bezorgd om zijn gezondheid? Hij grinnikte zachtjes en schudde zijn kop. Het was een vreemde deze, maar niet op een verkeerde manier. "Geen zorgen, ik ben nog niet van plan om om te vallen. Ik heb nog veel te veel katten om op te letten." Miauwde hij kalmpjes.


S-sorry, sir! JtCOU2C
Fun stuff:


S-sorry, sir! J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
S-sorry, sir! DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: S-sorry, sir!   S-sorry, sir! Icon_minitimewo 19 maa 2014 - 9:47

"Geen zorgen, ik ben nog niet van plan om om te vallen. Ik heb nog veel te veel katten om op te letten." Opgelucht haalde ze adem en gaapte nogmaals, kleine traantjes van slaap dropen uit haar ooghoeken langs haar wangen. "Zou u.. uhm.. mij naar de Nursery willen brengen? Het is namelijk.. erg donker en.." Ze keek weer wat verlegen naar beneden, niet goed wetende hoe ze nu moest uitleggen dat ze nog wel bang was voor dit donkere gebeuren.


Topics gezocht ~
S-sorry, sir! HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
S-sorry, sir! DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: S-sorry, sir!   S-sorry, sir! Icon_minitimevr 21 maa 2014 - 21:34

Smokebreath zette zijn pluizige pels ietwat op om wat meer tegen de koude wind op te kunnen boxen. "Zou u.. uhm.. mij naar de Nursery willen brengen? Het is namelijk.. erg donker en.." Hij keek licht verbaasd op van de vraag maar glimlachte vervolgens lichtjes. "Natuurlijk, jongedame," Miauwde hij rustig met een lichte buiging van z'n kop. Vervolgens stond hij op en pakte hij haar lichtjes op aan haar nekvel. Het was een kleine krachtverzetting voor de massieve kater. Vervolgens liep hij naar de nursery toe en liep hij voorzichtig naar binnen. Zachtjes zette hij Runningkit neer naast Shrewstar's nest "Ik neem aan dat je je eigen plekje kan vinden?" Fluisterde hij, om niemand te wekken.


S-sorry, sir! JtCOU2C
Fun stuff:


S-sorry, sir! J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
 
S-sorry, sir!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: