{Silverfang} Vanished



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {Silverfang} Vanished

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dogdance
Member
{Silverfang} Vanished DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: {Silverfang} Vanished   {Silverfang} Vanished Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 11:42

{Ja Linn, dacht je dat Doggerd niet door zou hebben op het gegeven moment dat Dusty het kamp uit was?x'D}

Haar blauwe ogen waren wijd opengesperd en wit omrand door de zorgen die door haar kop raasden. Waar. was. hij? Ze had meerdere katten gevraagd waar hij was. Haar kitten, Dustkit. Toen hij niet op tijd in de nursery was voor z'n dutje, was ze al bezorgd geweest. Maar hoe langer de tijd verstreek, hoe banger ze werd. Uiteindelijk zag ze hem het kamp binnen komen, haar partner, Silverfang. Ze moest het hem zeggen. Zijzelf was te moe. Haar lichaam begon nu al te protesteren dat ze zo druk in de weer was. "Silverfang! Ik kan Dustkit nergens vinden!.." Kwam haar verstikte miauw.


We are siamese if you please <3
{Silverfang} Vanished SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
{Silverfang} Vanished BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: {Silverfang} Vanished   {Silverfang} Vanished Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 12:38


SILVERFANG
no cause is lost if there is but one fool left to fight for it

Silverfang kwam net terug van patrouille toen hij Dogdance spotte. Meteen veranderde de uitdrukking op zijn gezicht in een zorgelijke blik. "Dog, wat doe je uit de nursey?" vroeg hij streng, terwijl hij haar kant op liep. Ze was nog lang niet op volle kracht, dus waarom was ze zo door de sneeuw aan het ploeteren? Ze zou in haar den moeten liggen, rusten. 'Silverfang! Ik kan Dustkit nergens vinden!..' riep ze met een verstikte miauw. Geschrokken hield Silverfang halt en spitste hij zijn oren. "Wat?" vroeg hij bezorgd, "waar heb je hem voor het laatst gezien?" Hij probeerde kalm te blijven en Dogdance niet de paniek te laten zien die in zijn lichaam oprees. Het was toch zeker niet nodig om zich nu al druk te maken? Dustkit zat waarschijnlijk gewoon ergens in het kamp, één of ander clanlid te verhoren met zijn duizenden vragen. Hij wist dat hij het kamp niet uit mocht, dat hadden ze hem en zijn broertje en zusje nadrukkelijk verteld.

Deputy - 26  Moons - Thunderclan camp
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
{Silverfang} Vanished DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: {Silverfang} Vanished   {Silverfang} Vanished Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 12:49

Haar flanken rezen paniekerig omhoog en weer naar beneden. Een paniekerig patroon. Zo voelde zich dan ook, losgeslagen paniek dat één van haar kostbare bundeltjes verdwenen was. Wanhopig keek ze Silverfang aan toen hij begon te spreken. "Wat?" Kwam er bezorgd uit, "Waar heb je hem voor het laatst gezien?" Dogdance voelde zichzelf van binnen opgevroten worden door schuldgevoelens. "Ik weet het niet!.." Jammerde ze zachtjes. "Ik sliep... Ik heb al overal gekeken.. Niemand heeft hem gezien!.."


We are siamese if you please <3
{Silverfang} Vanished SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
{Silverfang} Vanished BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: {Silverfang} Vanished   {Silverfang} Vanished Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 12:58


SILVERFANG
no cause is lost if there is but one fool left to fight for it

Ze jammerde dat ze in slaap was gevallen en ze niet wist waar hij uit hing. Silverfang zag de paniek in haar ogen en besloot haar eerst te kalmeren. "Rustig, we vinden hem wel," murmelde hij met zijn lage, warme stem, terwijl hij even zachtjes zijn neus tegen haar aandrukte. "Ik ga hem zoeken. Waarschijnlijk is hij gewoon ergens met een andere kitten aan het spelen." Hij probeerde haar terug naar de nursery te begeleiden. Hoe eerder ze weer in haar nest lag hoe beter. Hij wilde niet dat ze ook nog eens ziek ging worden van de kou.

Deputy - 26  Moons - Thunderclan camp
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
{Silverfang} Vanished DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: {Silverfang} Vanished   {Silverfang} Vanished Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 13:04

Zwijgend liet Dogdance zich als een mak schaap terug dirigeren naar de nursery. Ze drukte zich tegen de warme, zilveren tabby pels aan van haar partner en liet ze haar kop iets hangen. "Vind hem.. Alsjeblieft.." Mompelde ze zachtjes, haar stem zwak. De vermoeidheid liet haar wereld alweer duizelen. "Als ik nou beter had opgelet.." Verweet ze zichzelf vervolgens. Haar stem beefde terwijl ze de woorden uitsprak.



We are siamese if you please <3
{Silverfang} Vanished SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
{Silverfang} Vanished BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: {Silverfang} Vanished   {Silverfang} Vanished Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 13:11


SILVERFANG
no cause is lost if there is but one fool left to fight for it

Hij was blij dat ze gewillig mee stapte. Haar stem was zwak, een teken dat ze al veel te veel van zichzelf gevraagd had. 'Als ik nou beter had opgelet..' Sussend leidde Silverfang haar naar haar nest. "Het is jouw schuld niet, dit kan iedereen overkomen," zei hij zacht. "Ik zal hem vinden, dat beloof ik je." De zilvere kater glimlachte en toen hij zeker wist dat ze veilig in haar nest lag, draaide hij zich om en stapte hij haastig de nursery uit. Zijn zintuigen waren gespitst op elk teken die zijn zoon maar achter gelaten kon hebben. Bezorgd keek Silverfang om zich heen. Waar kon hij in Starclan's naam uithangen?!

Deputy - 26  Moons - Thunderclan camp
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Silverfang} Vanished
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: