Come on! [&Quickpaw]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Come on! [&Quickpaw]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Zebrachase
Member
Come on! [&Quickpaw] DPKsfdL
Soof «3
139

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Zebrachase
BerichtOnderwerp: Come on! [&Quickpaw]   Come on! [&Quickpaw] Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 20:48

Hij was misschien wat te enthousiast opgestaan, want toen hij de Den uitkwam zag hij dat de zon nog niet echt was opgekomen en een lichte mist omgaf het kamp. Toch verscheen er al een klein beetje licht aan de horizon. Ach, Quickpaw moest weer in het ritme komen, hoe vroeger, hoe beter. "Quickpaw!" Fluisterde hij in zijn Apprentice's oor toen hij de Den in was gekropen en gaf hem een por tussen zijn schouderbladeren. "Je training gaat beginnen, sta maar snel op, dan hebben we meer tijd." Glimlachte hij en trok zich weer terug en ging vervolgens met zijn blik richting de ingang gericht, zitten.


Come on! [&Quickpaw] Majign
She's standing in the heart of darkness
Saying I know you got a soul even though you're heartless
How could any woman in their right mind be so blind,
To find something this safe
Instead of walking with me she should have walked away
Terug naar boven Ga naar beneden
Quickpaw.
Member
Come on! [&Quickpaw] DPKsfdL
Amy
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons.
Gender:
Rank:
Quickpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Come on! [&Quickpaw]   Come on! [&Quickpaw] Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 20:53

De apprentice lag lekker te slapen,dromend over de training. "Quickpaw!" Fluisterde iemand in haar oor. Vermoeid mompelde ze iets. Toen ze een por tussen haar schouderbladeren voelde schrok ze wakker. "Je training gaat beginnen, sta maar snel op, dan hebben we meer tijd." Hoorde ze haar mentor zeggen. Ze stond op,rekte zich uit en schudde het mos van haar vuurrode vacht af en trippelde naar buiten. Ze was de moeheid al helemaal vergeten. 'Met wat gaan we beginnen? Vechten? Jagen? Klimmen?',vroeg ze opgewonden. Haar ogen straalden van enthousiasme.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zebrachase
Member
Come on! [&Quickpaw] DPKsfdL
Soof «3
139

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Zebrachase
BerichtOnderwerp: Re: Come on! [&Quickpaw]   Come on! [&Quickpaw] Icon_minitimevr 21 maa 2014 - 15:20

Zijn Apprentice verscheen, gelukkig, al snel en Zebrachase glimlachte flauwtjes. 'Met wat gaan we beginnen? Vechten? Jagen? Klimmen?' Wow, dat was wel erg enthousiast. "Ik was van plan je eerst het hele territorium rond te nemen, maar dat zou nog te veel gevraagd zijn, denk ik, omdat je conditie dat nog niet helemaal aankan. Dus vandaag gaan we rustig beginnen aan je conditie opbouwen. Maar laten we gaan, dan kunnen we misschien op het eind nog iets leuks gaan doen." Glimlachte de kater en stond op, maar wachtte tot Quickpaw als eerst vertrok.


Come on! [&Quickpaw] Majign
She's standing in the heart of darkness
Saying I know you got a soul even though you're heartless
How could any woman in their right mind be so blind,
To find something this safe
Instead of walking with me she should have walked away
Terug naar boven Ga naar beneden
Quickpaw.
Member
Come on! [&Quickpaw] DPKsfdL
Amy
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons.
Gender:
Rank:
Quickpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Come on! [&Quickpaw]   Come on! [&Quickpaw] Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 18:09

"Ik was van plan je eerst het hele territorium rond te nemen, maar dat zou nog te veel gevraagd zijn, denk ik, omdat je conditie dat nog niet helemaal aankan. Dus vandaag gaan we rustig beginnen aan je conditie opbouwen. Maar laten we gaan, dan kunnen we misschien op het eind nog iets leuks gaan doen." Glimlachte de kater en stond op. Protesterend keek ze hem aan. 'Ik ben heus nog fit genoeg!',protesteerde de rode poes. Ze zorgde ervoor dat ze erg zelfverzekerd uit zag maar toch mislukte het. Zonder nog iets te zeggen sprong ze naar de uitgang van het camp om naar de Sand Hollow te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Come on! [&Quickpaw]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sandy Hollow-
Ga naar: