Finding our truth in a hope of doubt



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Finding our truth in a hope of doubt

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Saltdale
Member
Finding our truth in a hope of doubt DPKsfdL
Danii
193

CAT'S PROFILE
Age: .:. 12 moons .:.
Gender:
Rank:
Saltdale
BerichtOnderwerp: Finding our truth in a hope of doubt   Finding our truth in a hope of doubt Icon_minitimevr 7 maa 2014 - 16:53


and in the night you here

me calling
Voorzichtig leunde ze iets naar vorig om niet meteen weer in de net gevallen sneeuw te zakken. De sneeuw begont haar nu toch wel aardig te irriteren, waar was het überhaupt voor nodig? Het had toch geen toegevoegde waarde, waarom was het er? En het het bleef maar komen ook, dat was nog het ergste. Plotseling keek Saltdale op en zag niet ver van haar vandaan een andere kat. Stilletjes kwam ze iets dichterbij, je wist het maar nooit met sommige shadowclan katten. ''Hallo?'' zei ze wat onzeker en hield de nodige afstand.
TAG: Ashdrizzle.
WORDS: 93.
TY SARA
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Finding our truth in a hope of doubt 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Finding our truth in a hope of doubt   Finding our truth in a hope of doubt Icon_minitimevr 7 maa 2014 - 17:10

Wat moeizaam ploeterde hij door de sneeuw, nog geen enkel levend wezen had zijn pad gekruist. Misschien.. was dat ook beter geweest, want jagen had hij nog niet echt onder de knie gekregen in die korte tijd. Zijn lichaam werkte weer wat beter, maar zijn emoties zelf maakten hem het Warriorleven moeilijk. Zelfs een blik op de sneeuw deed hem al pijn en elke keer voelde hij zijn hart weer in stukken vallen. Om tot rust te komen sloot hij zijn ogen en stopte in zijn pas. ''Hallo?'' Zijn oogleden vlogen weer open en hij zag een grijsachtige Warrior voor hem staan. "Uhm.. hey.." Mompelde hij, niet zijn best doende om goed te kijken wie het was en liet zijn blauwe blik naar de grond onder zijn poten glijden.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Finding our truth in a hope of doubt VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Saltdale
Member
Finding our truth in a hope of doubt DPKsfdL
Danii
193

CAT'S PROFILE
Age: .:. 12 moons .:.
Gender:
Rank:
Saltdale
BerichtOnderwerp: Re: Finding our truth in a hope of doubt   Finding our truth in a hope of doubt Icon_minitimevr 7 maa 2014 - 17:15


and in the night you here

me calling
De kater leek duidelijk niet eens de moeite te doen om haar ook maar een blik waardig te geven. "Uhm.. hey.." mompelde hij, maar er was iets in zijn stem. Zijn stem klonk... Gebroken. Geduldig kwam ze een paar passen dichterbij. ''Is er iets waar ik je mee kan helpen?'' zei ze wat zachter.
TAG: Ashdrizzle.
WORDS: 54.
TY SARA
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Finding our truth in a hope of doubt 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Finding our truth in a hope of doubt   Finding our truth in a hope of doubt Icon_minitimevr 7 maa 2014 - 17:20

Zijn oren lagen meteen in zijn nek bij het horen van zijn stem. ''Is er iets waar ik je mee kan helpen?'' Was het dan zo gemakkelijk te zien? Hoefde een vreemdeling maar één woord te horen en zou diegene dan meteen denken dat hij iets had? De kater beet op zijn lip en begon de sneeuw onder zijn grijze voorpootjes wat nerveus te kneden. "Nee hoor, er is niets." --waar je me mee kan helpen.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Finding our truth in a hope of doubt VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Saltdale
Member
Finding our truth in a hope of doubt DPKsfdL
Danii
193

CAT'S PROFILE
Age: .:. 12 moons .:.
Gender:
Rank:
Saltdale
BerichtOnderwerp: Re: Finding our truth in a hope of doubt   Finding our truth in a hope of doubt Icon_minitimevr 7 maa 2014 - 17:26


and in the night you here

me calling
Geduldig bewogen de oren van de poes heen en weer. Ze was eigenlijk van plan te jagen, maar tot nu toe is dat er nog niet van gekomen. Die verdomde sneeuw toch ook... De houding van de kater was wat nerveus, en wat uit zijn mond kwam klonk niet erg overtuigend. "Nee hoor, er is niets." zei hij. Salt trok een wenkbrauw even omhoog. ''Weet je het zeker?''' probeerde ze nog. Ze was zich helemaal vergeten voor te stellen. ''Mijn naam is trouwens Saltdale.'' mompelde ze, niet wetend of hij wel luisterde.
TAG: Ashdrizzle.
WORDS: x.
TY SARA
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Finding our truth in a hope of doubt 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Finding our truth in a hope of doubt   Finding our truth in a hope of doubt Icon_minitimevr 7 maa 2014 - 17:31

''Weet je het zeker?''' Hij beet nog wat harder op zijn lip, tot hij een beetje bloed proefde en schudde langzaam zijn kop, duidelijk makende dat hij er echt niet over wilde praten of dat er echt niets was. Niet tegen een vreemde, niet zomaar.. ''Mijn naam is trouwens Saltdale.'' Hij keek op, dankbaar voor een ander onderwerp of iets waarbij hij kon overspringen. "Ik ben Ashdrizzle, voor als je het nog niets wist." Even keek hij weg, bang dat Saltdale over een van zijn reputaties had gehoord. "Uhm.. heb je al een keer een Apprentice gehad?"


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Finding our truth in a hope of doubt VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Saltdale
Member
Finding our truth in a hope of doubt DPKsfdL
Danii
193

CAT'S PROFILE
Age: .:. 12 moons .:.
Gender:
Rank:
Saltdale
BerichtOnderwerp: Re: Finding our truth in a hope of doubt   Finding our truth in a hope of doubt Icon_minitimevr 7 maa 2014 - 17:38

De kater schudde opnieuw zijn hoofd. Hij wou er dus absoluut niet over praten. Saltdale wou hem niet forceren, dus liet ze het maar zinken. Ze snapte best dat hij het haar niet wilde vertellen, hij kende haar niet eens. Dus waarom zou hij? "Ik ben Ashdrizzle, voor als je het nog niets wist." zei hij en dit was de eerste keer dat hij zijn hoofd oprichtte. Saltdale knikte kort. ''Aangenaam.'' zei ze en glimlachte heel even. "Uhm.. heb je al een keer een Apprentice gehad?" vroeg hij aan haar. Salt schudde haar hoofd. ''Ik ben net zelf warrior geworden, maar ik heb nog geen apprentice. En jij?'' vroeg ze en keek hem even nieuwsgierig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Finding our truth in a hope of doubt 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Finding our truth in a hope of doubt   Finding our truth in a hope of doubt Icon_minitimevr 7 maa 2014 - 17:41

''Aangenaam.'' Opgelucht haalde hij adem en waagde het weer om zijn kopje omhoog te halen. ''Ik ben net zelf warrior geworden, maar ik heb nog geen apprentice. En jij?'' Antwoordde ze nadat ze haar kop had geschud. Oh. "Dat komt dan nog wel denk ik," Glimlachte hij voorzichtig en ging wat rustiger zitten. "Uhm ja, Ratpaw, maar die wordt bijna Warrior denk ik en nu heb ik de trainingen van Aurypaw overgenomen."


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Finding our truth in a hope of doubt VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Saltdale
Member
Finding our truth in a hope of doubt DPKsfdL
Danii
193

CAT'S PROFILE
Age: .:. 12 moons .:.
Gender:
Rank:
Saltdale
BerichtOnderwerp: Re: Finding our truth in a hope of doubt   Finding our truth in a hope of doubt Icon_minitimevr 7 maa 2014 - 17:45

"Dat komt dan nog wel denk ik," zei hij, en hij lachtte heel voorzichtig. Gelukkig dat hij wat opener werd. ''Ik denk het ook,'' antwoorde ze. "Uhm ja, Ratpaw, maar die wordt bijna Warrior denk ik en nu heb ik de trainingen van Aurypaw overgenomen." Salt knikte bewust. ''En, hoe verlopen de trainingen met Aury?'' vroeg ze en zwiepte even met haar staart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Finding our truth in a hope of doubt 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Finding our truth in a hope of doubt   Finding our truth in a hope of doubt Icon_minitimevr 7 maa 2014 - 17:48

''En, hoe verlopen de trainingen met Aury?'' Ouch, dat werd toch weer wat gevoeliger. Toch wist Ash zich nog sterk te houden en bleef hij Saltdale aankijken. "Ik heb haar nog geen trainingen gegeven door uhm.. gebrek aan tijd." Antwoordde hij wat sneller dan normaal.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Finding our truth in a hope of doubt VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Saltdale
Member
Finding our truth in a hope of doubt DPKsfdL
Danii
193

CAT'S PROFILE
Age: .:. 12 moons .:.
Gender:
Rank:
Saltdale
BerichtOnderwerp: Re: Finding our truth in a hope of doubt   Finding our truth in a hope of doubt Icon_minitimevr 7 maa 2014 - 18:38

"Ik heb haar nog geen trainingen gegeven door uhm.. gebrek aan tijd." zei de kater ietsje sneller. Saltdale knikte even. ''Was je aan het jagen? Of heb je al wat gevangen?" vroeg ze zich af, gezien ze nu eigenlijk ook aan het jagen was. Misschien kon ze straks voorstellen om samen te gaan jagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Finding our truth in a hope of doubt 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Finding our truth in a hope of doubt   Finding our truth in a hope of doubt Icon_minitimevr 7 maa 2014 - 18:42

''Was je aan het jagen? Of heb je al wat gevangen?" Geen doorvragen, dank StarClan. De grijze kater schudde zijn kop. "Ik probeerde, maar ik heb nog niets kunnen vinden, jij?"


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Finding our truth in a hope of doubt VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Saltdale
Member
Finding our truth in a hope of doubt DPKsfdL
Danii
193

CAT'S PROFILE
Age: .:. 12 moons .:.
Gender:
Rank:
Saltdale
BerichtOnderwerp: Re: Finding our truth in a hope of doubt   Finding our truth in a hope of doubt Icon_minitimevr 7 maa 2014 - 18:44


Ookal leek Ashdrizzle het met sommige onderwerpen moeilijk te vinden, liet ze het maar gewoon varen. Het zal vast te persoonlijk zijn, en daar wilde ze zich zeker niet mee bemoeien. "Ik probeerde, maar ik heb nog niets kunnen vinden, jij?" sprak Ash. "Hetzelfde. Misschien dat we het samen kunnen proberen?" stelde ze voor en keek de kater vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Finding our truth in a hope of doubt 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Finding our truth in a hope of doubt   Finding our truth in a hope of doubt Icon_minitimevr 7 maa 2014 - 18:51

"Hetzelfde. Misschien dat we het samen kunnen proberen?" Een verraste glans verscheen in zijn ogen en hij keek haar wat verbaasd aan. "Uhm.. sure.." Voorzichtig krulde hij zijn mondhoeken wat en stond snel op zijn grijze pootjes. Misschien kon hij zijn gedachten nu wel even ergens anders laten?


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Finding our truth in a hope of doubt VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Saltdale
Member
Finding our truth in a hope of doubt DPKsfdL
Danii
193

CAT'S PROFILE
Age: .:. 12 moons .:.
Gender:
Rank:
Saltdale
BerichtOnderwerp: Re: Finding our truth in a hope of doubt   Finding our truth in a hope of doubt Icon_minitimevr 7 maa 2014 - 18:54


Toen ze voorstelde of ze misschien samen konden jagen, leek hij plots ietsje vrolijker. Niet veel, maar toch. "Uhm.. sure.." zei hij en stond op. Saltdale volgde zijn voorbeeld en zette haar eerste stappen verder. "Waar jaag jij het liefst? Ik heb zelf niet echt een voorkeur." zei ze en draaide zich om om te kijken of de kater volgde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Finding our truth in a hope of doubt 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Finding our truth in a hope of doubt   Finding our truth in a hope of doubt Icon_minitimevr 7 maa 2014 - 19:12

Saltdale was opgestaan en was al wat gaan lopen, Ashdrizzle volgde op een gepaste afstand. "Waar jaag jij het liefst? Ik heb zelf niet echt een voorkeur." Hij kreeg weer wat oogcontact en wist dit ook vol te houden. "Waar maar prooi is." Glimlachte hij wat flauwtjes.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Finding our truth in a hope of doubt VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Saltdale
Member
Finding our truth in a hope of doubt DPKsfdL
Danii
193

CAT'S PROFILE
Age: .:. 12 moons .:.
Gender:
Rank:
Saltdale
BerichtOnderwerp: Re: Finding our truth in a hope of doubt   Finding our truth in a hope of doubt Icon_minitimevr 7 maa 2014 - 19:24

"Waar maar prooi is." glimlachte Ashdrizzle flauw. Saltdale greens even. "Geef maar een seintje als je wat ziet." zei ze en keek weer strak vooruit. Na een paar stappen te hebben gezet, legde ze haar buik tegen de koude, besneeuwde grond, ookal voelde ze hier verder niks van door haar lange vacht. Ze bleef voor zich uit staren, op zoek naar de kleinste beweging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Finding our truth in a hope of doubt 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Finding our truth in a hope of doubt   Finding our truth in a hope of doubt Icon_minitimevr 7 maa 2014 - 19:32

"Geef maar een seintje als je wat ziet." Hij gaf een knikje en spitste zijn oren. Het idee dat als hij iets tegen kwam was niet al te prettig maar het was nog steeds Leafbare. Het enige geluid dat hij hoorde was het zachte geruis van de wind en de knarsende de sneeuw onder de poten van de Warriors.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Finding our truth in a hope of doubt VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Saltdale
Member
Finding our truth in a hope of doubt DPKsfdL
Danii
193

CAT'S PROFILE
Age: .:. 12 moons .:.
Gender:
Rank:
Saltdale
BerichtOnderwerp: Re: Finding our truth in a hope of doubt   Finding our truth in a hope of doubt Icon_minitimevr 7 maa 2014 - 19:43

De minuten hierop was het doodstil. Buiten de normale geluiden dan, zoals de wind en de sneeuw. Geconcentreerd bleef de jonge warrior voor zich uit staren. Plots, ookal was het maar het kleinste geristel, draaide beide oren meteen naar links. Saltdale seinde met haar staart naar links, zodat Ashdrizzle het ook kon zien. Het was een verlaten musje, die met zijn snaveltje in de sneeuw stond te prikken, op zoek naar enig voedsel onder het dikke pak witte sneeuw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Finding our truth in a hope of doubt 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Finding our truth in a hope of doubt   Finding our truth in a hope of doubt Icon_minitimevr 7 maa 2014 - 19:52

Hij had niet gezien dat Saltdale was gestopt en knalde bijna op haar af als hij dichter op haar had gelopen. Hij klemde zijn kaken op elkaar toen de sneeuw harder dan ooit onder zijn poten leek te knarsen en volgde de Warrior's blik, maar zag het muisje nog. "Neem jij deze maar, jij hebt hem gevonden." Glimlachte hij wat ongemakkelijk.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Finding our truth in a hope of doubt VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Finding our truth in a hope of doubt
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: