We-eh… I, shall conquer this!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 We-eh… I, shall conquer this!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tallshadow
Member
We-eh… I, shall conquer this! 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: We-eh… I, shall conquer this!   We-eh… I, shall conquer this! Icon_minitimema 10 maa 2014 - 16:54

Zijn blik gleed langzaam door de nursery, langzaam over alle katten die daar verzameld waren. Wie zou hij vandaag eens gaan ontmoeten? Wie? Zijn oog viel op een point kleur kitten, en meteen liep hij er met zijn normale 'flair' heen. "Hey," Zei 'ie, terwijl hij zijn hoofd de lucht in gooide als begroeting. "Hoe issie?"


We-eh… I, shall conquer this! Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Melonpaw
Member
We-eh… I, shall conquer this! DPKsfdL
Bregje
188
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 Moons
Gender:
Rank:
Melonpaw
BerichtOnderwerp: Re: We-eh… I, shall conquer this!   We-eh… I, shall conquer this! Icon_minitimema 10 maa 2014 - 17:15

"Hey" Melonkit keek op toen hij een bekende stem hoorde. Het was Tallkit, een kit van Shrewstar. Hij vond hem maar irritant en opschepperig, maar misschien dat hij anders was. "Hoe issie?" Melon knikte als antwoord. "Goed hoor." zei hij terwijl hij overdreven zijn kopje in zijn nek gooide, zoals de kitten voor hem had gedaan. Een grijns verscheen op zijn kopje toen hij weer voor zich keek. En de grijns was niet direct aardig, hij was eerder geamuseerd.


We-eh… I, shall conquer this! Izvwn7
We-eh… I, shall conquer this! 161kz1s
Melonkit ♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
We-eh… I, shall conquer this! 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: We-eh… I, shall conquer this!   We-eh… I, shall conquer this! Icon_minitimema 10 maa 2014 - 18:49

De kitten voor hem beviel hem meteen al niet, de blik was te betweterig, de houding te groots, de grijns te amusant. Tallkit ging zitten, met zijn borst trots vooruit, het stond hem goed. Zijn blik gleed over de ander, wiens naam hij niet kende, en het katertje fronste, de kater tegenover hem leek op Cherrkit, maar dat zou jammer zijn, want Cherry was aardig, en deze duidelijk niet. "Mooi," Klonk zijn ijzige stem, waarna hij zijn priemende ogen weer op het gezicht van de ander liet rusten, "Vanwege de manier waarop je naar me keek neem ik aan dat je mijn naam al kent, maar wat is die van jou?"


We-eh… I, shall conquer this! Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Melonpaw
Member
We-eh… I, shall conquer this! DPKsfdL
Bregje
188
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 Moons
Gender:
Rank:
Melonpaw
BerichtOnderwerp: Re: We-eh… I, shall conquer this!   We-eh… I, shall conquer this! Icon_minitimewo 12 maa 2014 - 16:32

"Vanwege de manier waarop je naar me keek neem ik aan dat je mijn naam al kent, maar wat is die van jou?" Dat verbaasde Melonkit toch wel een beetje, wat hij dan ook liet merken. "Ik ben Melonkit.." Stamelde hij bedachtzaam. "Jij bent toch Tallkit?" Hij liet zijn stoere houding varen en bekeek de kitten met een schuin kopje.


We-eh… I, shall conquer this! Izvwn7
We-eh… I, shall conquer this! 161kz1s
Melonkit ♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
We-eh… I, shall conquer this! 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: We-eh… I, shall conquer this!   We-eh… I, shall conquer this! Icon_minitimewo 12 maa 2014 - 21:56

De ander keek hem verbaasd aan, wat Tallkit alleen maar irriteerde, alleen al het zelfvoldane gezicht van de ander stond hem niet echt aan. "Ik ben Melonkit.." Hij knikte kort en koeltjes, maar was gewoon ronduit beledigd door de volgende vraag. "Jij bent toch Tallkit?" Geirriteerd zuchtte hij, en keek sceptisch naar de ander. "Nee joh, ik doe maar alsof,"


We-eh… I, shall conquer this! Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Melonpaw
Member
We-eh… I, shall conquer this! DPKsfdL
Bregje
188
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 Moons
Gender:
Rank:
Melonpaw
BerichtOnderwerp: Re: We-eh… I, shall conquer this!   We-eh… I, shall conquer this! Icon_minitimeza 15 maa 2014 - 12:18

"Nee joh, ik doe maar alsof." een beetje wantrouwend bestudeerde Melonkit de kater, die beweerde Tallkit niet te zijn. "Ik geloof je niet. Volgens mij ben je wel Tallkit" zei hij nogal rechtstreeks. Pas na deze woorden bedacht de chocolate point zich dat Tall het misschien wel niet meende, maar dat hij hem voor de gek hield. Achterdochtig kneep hij zijn ogen tot spleetjes en bestudeerde de kat. "Jij bent Tállkit" snauwde hij lichtjes.


We-eh… I, shall conquer this! Izvwn7
We-eh… I, shall conquer this! 161kz1s
Melonkit ♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
We-eh… I, shall conquer this! 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: We-eh… I, shall conquer this!   We-eh… I, shall conquer this! Icon_minitimeza 15 maa 2014 - 14:14

Het katertje tegenover hem keek hem eerst onderzoekend aan, en begon toen een heel argument over dat hij wel Tallkit was. Een luide zucht klonk uit Tall's mond, en sceptisch keek hij naar de domme chocolate point kater voor hem. Wat een sukkel, en blijkbaar kwam de kitten daar zelf ook achter, want een achterdochtige blik werd hem toegeworpen, en ineens werd hem toegesnauwd dat hij wel Tallkit was. Een grijns verscheen op zijn gezicht, en al uitlachend keek hij Melonkit aan. "Goh, echt? Das nieuw voor me,"


We-eh… I, shall conquer this! Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
We-eh… I, shall conquer this!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: