learn,learn,learn! - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 learn,learn,learn!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Lightleaf
Member
learn,learn,learn! - Pagina 3 DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: learn,learn,learn!   learn,learn,learn! - Pagina 3 Icon_minitimedo 22 mei 2014 - 20:41

Lightpaw was verbaasd. Wintersong bleef zomaar staan! Ze wist niet of dat een goed of een slecht teken was. Het liefst had ze even blijven liggen om na te denken over wat ze zou doen. Maar waarschijnlijk kon je dat niet doen in een echt gevecht. De bruine apprentice bekeek haar positie eens goed. Ze koop een beetje verder naar voren om bij Wintersong's hals te komen. Lightpaw was blij dat ze vaak in bomen was geklommen, zo kon ze toch een beetje haar evenwicht bewaren. Ze sloeg haar poten om de hals van haar mentor en probeer met al haar gewicht haar hoofd schuin naar beneden te duwen. Want je kon toch niet alleen met je hoofd op de grond liggen? Je lichaam ging toch mee? Of je moest wel heel lenig zijn. Lightpaw vond haar theorie best goed. Maar nu ze het probeerde had ze toch haar twijfels.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

learn,learn,learn! - Pagina 3 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
learn,learn,learn! - Pagina 3 DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: learn,learn,learn!   learn,learn,learn! - Pagina 3 Icon_minitimedo 22 mei 2014 - 21:05

Wintersong voelde hoe de apprentice op haar landde en zich langzaam naar voren boog om haar poten om haar nek te slaan. De apprentice probeerde om haar naar de grond te trekken en Wintersong zette zich schrap. Het zou niet makkelijk zijn om haar omver te krijgen en ze had nog een optie over, namelijk om haar lichaam gewoon om te draaien en Lightpaw onder haar gewicht te pletten. Alleen moest ze dan wel voorzichtig zijn. Ze spande haar spieren aan en draaide haar lichaam om en hoopte dat Lightpaw mee zou gaan en dat de apprentice onder haar terecht zou komen. Zodra ze merkte dat ze op haar rug was draaide ze snel op haar buik en stond ze op, kijkend waar Lightpaw gebleven was.


learn,learn,learn! - Pagina 3 Z0IYPct

learn,learn,learn! - Pagina 3 W0qAlxRlearn,learn,learn! - Pagina 3 MKN7vHElearn,learn,learn! - Pagina 3 7iLZ7FIlearn,learn,learn! - Pagina 3 PS18GM0

learn,learn,learn! - Pagina 3 Xs4

learn,learn,learn! - Pagina 3 AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
learn,learn,learn! - Pagina 3 DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: learn,learn,learn!   learn,learn,learn! - Pagina 3 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 20:14

Lightpaw slaakt een kreet. Voor ze het wist lag ze op de grond. Even werd ze bedolven onder het gewicht van Wintersong. De kleine apprentice krabbelde snel weer recht. Ze hoestte wat zand op en schudde de korrels uit haar vacht. Haar hoofdje kreeg een kleur. Snel keek ze naar beneden. Het voelde als een vernedering. Lightpaw wist wel dat ze niet direct zou winnen, het voelde toch niet goed om zomaar omver gegooid te worden. Het bezorgde haar een gefrustreerd gevoel,wat alles nog erger maakte, want ze wou tegen haar verlies kunnen. Boos duwde ze haar poten tegen het koude zand. De bruine poes wou het zo min mogelijk laten merken aan Wintersong. Voor ze iets had gezegd sprong ze achter Wintersong, en maakte zich klaar voor een nieuwe aanval, haar poot schoot uit, in de hoop haar mentor te raken.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

learn,learn,learn! - Pagina 3 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
learn,learn,learn! - Pagina 3 DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: learn,learn,learn!   learn,learn,learn! - Pagina 3 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 20:41

De apprentice was duidelijk even geschrokken van wat ze had gedaan, maar al voor ze kon vragen of alles goed was schoot de apprentice achter haar en Wintersong draaide haar lichaam snel om om te kijken wat de apprentice wilde gaan doen. Ze zag hoe de apprentice uithaalde naar haar en ze dook snel aan de kant om de poot te ontwijken voor ze zelf naast de apprentice schoot en met haar poten uithaalde naar de poten van de apprentice in de hoop deze uit balans te brengen. Ze wilde namelijk ook weer niet te hard van stapel lopen, aangezien dit de eerste training was, maar ze wilde wel genoeg doen zodat Lightpaw haarzelf kon verdedigen.


learn,learn,learn! - Pagina 3 Z0IYPct

learn,learn,learn! - Pagina 3 W0qAlxRlearn,learn,learn! - Pagina 3 MKN7vHElearn,learn,learn! - Pagina 3 7iLZ7FIlearn,learn,learn! - Pagina 3 PS18GM0

learn,learn,learn! - Pagina 3 Xs4

learn,learn,learn! - Pagina 3 AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
learn,learn,learn! - Pagina 3 DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: learn,learn,learn!   learn,learn,learn! - Pagina 3 Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 20:40

Lightpaw miste. Ze zag in een flits Wintersong bewegen. Ze haalde uit naar haar poten. Lightpaw sprong omhoog maar ze was te traag. Hun poten raakten elkaar. Lightpaw liet zich vallen en draaide op de grond weg van Wintersong. Ze had het eens twee oudere apprentice zien doen, de bruine poes vond het toen er heel soepel uitzien. Nu leek het of ze een lieveheersbeestje was die niet goed kon rechtstaan, of zo voelde het toch. De kleine apprentice had niet verwacht dat Wintersong ging aanvallen. Aarzelend bleef ze staan. Niet wetend wat haar of haar mentors volgende zet zou zijn.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

learn,learn,learn! - Pagina 3 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
learn,learn,learn! - Pagina 3 DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: learn,learn,learn!   learn,learn,learn! - Pagina 3 Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 20:56

Wintersong kwam tot stilstand zodra ze merkte dat haar poten Lightpaw hadden geraakt en de apprentice van haar wegrolde. Ze wachtte geduldig tot Lightpaw weer opstond en schudde toen even haar vacht uit. "Dat was al aardig goed, alleen je moet nog wat sneller zijn, maar dat komt wel als je het vaker probeert en ook moet je goed weten hoe je je moet beschermen." Begon ze. Ze had Lightpaw eerst een beetje willen laten zien hoe een gevecht voelde en nu zou ze wat meer kunnen focussen op specifieke dingen. "Een belangrijk punt is om nooit je buik open te geven, want dat is je zwakste punt, dus onder alle omstandigheden moet je je buik beschermen." Dat was inderdaad een van de belangrijkste punten. "Als een kat groter dan je is, moet je proberen die kat uit balans te brengen voor je aanvalt, want anders maak je minder kans omdat je kleiner bent." Dat waren voor nu wel de belangrijkste punten. "Je zou bijvoorbeeld een afleidingsmanoeuvre kunnen gebruiken en dan aan kunnen vallen en om een grote kat te vloeren zou je je ook op de poten kunnen richten, want daarmee kun je de kat uit balans brengen." Dit was misschien iets te veel informatie. "Ben je klaar om het nog een keer te proberen?" Ze wilde pas beginnen als Lightpaw er klaar voor was.


learn,learn,learn! - Pagina 3 Z0IYPct

learn,learn,learn! - Pagina 3 W0qAlxRlearn,learn,learn! - Pagina 3 MKN7vHElearn,learn,learn! - Pagina 3 7iLZ7FIlearn,learn,learn! - Pagina 3 PS18GM0

learn,learn,learn! - Pagina 3 Xs4

learn,learn,learn! - Pagina 3 AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
learn,learn,learn! - Pagina 3 DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: learn,learn,learn!   learn,learn,learn! - Pagina 3 Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 21:07

'Dat was al aardig goed, alleen je moet nog wat sneller zijn, maar dat komt wel als je het vaker probeert en ook moet je goed weten hoe je je moet beschermen.' zei Wintersong. Lightpaw knikte braaf, oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Ze was er klaar voor, het complimentje had haar gesterkt. 'Een belangrijk punt is om nooit je buik open te geven, want dat is je zwakste punt, dus onder alle omstandigheden moet je je buik beschermen.' Lightpaw keek bedachtzaam en knikte toen. Waarschijnlijk volgde er nog wat dus hielt ze wijselijk haar mond. 'Als een kat groter dan je is, moet je proberen die kat uit balans te brengen voor je aanvalt, want anders maak je minder kans omdat je kleiner bent.' ging ze verder. De apprentice vroeg zich even af waarom ze het bij haar had gedaan, want ze was toch een stuk kleiner. Lang stond ze er niet bij stil. 'Je zou bijvoorbeeld een afleidingsmanoeuvre kunnen gebruiken en dan aan kunnen vallen en om een grote kat te vloeren zou je je ook op de poten kunnen richten, want daarmee kun je de kat uit balans brengen.' De bruine poes probeerde met moeite een zucht in te houden. In haar kitten tijd zei niemand zulke dingen als ze wat met de anderen aan het spelen was. Maar dit was ook geen kitten tijd meer. Zo zou ze een échte warrior worden dacht ze met trots. 'Ben je klaar om het nog een keer te proberen?' vroeg de witte poes. 'Ja hoor.' zei Lightpaw. Eigenlijk was ze er niet zo klaar voor, maar wat moest ze anders? Ze kon toch moeilijk gewoon nee zeggen en even blijven zitten en denken? Het leek haar heel vreemd om dat te doen. Ze moest lachen om het beeld in haar hoofd van zij die gewoon zat, te zitten. Langzaam ging ze wat naar achter. Nu eerst denken dus. Als ze nu géén schijnbeweging deed, zou Wintersong het niet verwachten. Maar langs de andere kant, het was hoogstwaarschijnlijk dat ze dat moest proberen. Ze ging voor het zekerste en liep naar haar mentor. Toen ze dicht genoeg was ging ze naar links, sloeg haar klauw uit en dan snel haar rechtse. Hopelijk niet té voorspelbaar. Misschien was haar ander plan toch beter geweest.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

learn,learn,learn! - Pagina 3 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
learn,learn,learn! - Pagina 3 DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: learn,learn,learn!   learn,learn,learn! - Pagina 3 Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 21:46

"Ja hoor." Was het antwoord van de apprentice. Wintersong wachtte geduldig af tot de apprentice wat ging doen. Het leek er namelijk op dat ze nog aan het bedenken was wat ze nu kon doen, dus wachtte ze af wat Lightpaw zou gaan doen. De apprentice kwam naar haar toe en schoot naar links waarna ze uithaalde met haar linkerpoot. Wintersong kon de poot ontwijken, maar toen kwam de rechter erachteraan en snel sprong ze achteruit om de poot te ontwijken. Ze merkte al wel dat Lightpaw er wat beter in begon te worden, want als je snellere aanvallen achter elkaar deed had je ook een kans om de ander te verrassen en ook meer kans om te raken, alleen moest je dan zelf nog wel oppassen dat je geen opening liet voor je tegenstander.


learn,learn,learn! - Pagina 3 Z0IYPct

learn,learn,learn! - Pagina 3 W0qAlxRlearn,learn,learn! - Pagina 3 MKN7vHElearn,learn,learn! - Pagina 3 7iLZ7FIlearn,learn,learn! - Pagina 3 PS18GM0

learn,learn,learn! - Pagina 3 Xs4

learn,learn,learn! - Pagina 3 AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
learn,learn,learn! - Pagina 3 DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: learn,learn,learn!   learn,learn,learn! - Pagina 3 Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 19:07

Lightpaw stopte aarzelend. Ze hijgde nog wat na. 'Hoe' ze haalde even diep adem. 'was het?' haar poten trilden een beetje, vast te weinige gegeten.  Ze probeerde het zo goed mogelijk te verbergen, straks dacht Winersong nog dat ze geen conditie had. Ze duwde haar beide poten in het zand. 'Wie was jouw mentor?' vroeg ze. De bruine poes besefte dat ze bijna niets wist over Wintersong. Ze vroeg zich af hoe dat kwam, ook al was ze er niet echt geïnteresseerd in geweest. Lightpaw hoopte dat ze even vriendelijk was geweest als Wintersong.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

learn,learn,learn! - Pagina 3 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
learn,learn,learn! - Pagina 3 DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: learn,learn,learn!   learn,learn,learn! - Pagina 3 Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 19:40

"Hoe" Begon de apprentice. "was het?" Wintersong glimlachte even naar de apprentice. "Het was al een stuk beter. Je snelle aanvallen achter elkaar was een goed idee, als je het misschien wat vaker achter elkaar had gedaan had je me kunnen raken." Zei ze. "Wie was jouw mentor?" Kwam de vraag ineens. De apprentice wilde dus weten wie haar mentor was geweest. "Mijn mentor was Mockingjay." Beantwoordde ze de vraag van de apprentice. "Wil je anders even een pauze nemen of terug naar het kamp?" Stelde ze voor aan Lightpaw. Ze waren namelijk al een aardige tijd bezig geweest, maar als de apprentice bereid was om door te gaan wilde ze ook wel doorgaan.


learn,learn,learn! - Pagina 3 Z0IYPct

learn,learn,learn! - Pagina 3 W0qAlxRlearn,learn,learn! - Pagina 3 MKN7vHElearn,learn,learn! - Pagina 3 7iLZ7FIlearn,learn,learn! - Pagina 3 PS18GM0

learn,learn,learn! - Pagina 3 Xs4

learn,learn,learn! - Pagina 3 AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
learn,learn,learn! - Pagina 3 DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: learn,learn,learn!   learn,learn,learn! - Pagina 3 Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 18:32

'Het was al een stuk beter. Je snelle aanvallen achter elkaar was een goed idee, als je het misschien wat vaker achter elkaar had gedaan had je me kunnen raken.' zei Winersong. Lightpaw grijnsde, het vervelende gevoel van jaloezie was verdwenen. Ze knikte opgewonden, volledig mee eens! Al had ze daar niet aan gedacht. 'Mijn mentor was Mockingjay' ging ze verder. Lightpaw besloot het te onthouden, zo wist ze toch wat. Het was ook maar de tweede keer, ze zouden vast wel eens gewoon praten en dan wist ook weer een heleboel dingen. Toch als ze zoveel over zichzelf praatte al Lightpaw deed.  'Wil je anders even een pauze nemen of terug naar het kamp?' vroeg Wintersong. Lightpaw hoefde deze keer niet zo lang na te denken. 'Liefst een pauze' glimlachte ze. 'Of toch héle tijd.'  uitgeput ging ze gaan liggen. Het was misschien toch beter om naar het kamp terug te gaan, maar ze wou niet overkomen als iemand die de hele tijd van gedacht veranderde dus hielt ze haar mond.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

learn,learn,learn! - Pagina 3 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
learn,learn,learn! - Pagina 3 DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: learn,learn,learn!   learn,learn,learn! - Pagina 3 Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 19:46

"Liefst een pauze" Antwoordde de apprentice. "Of toch héle tijd." Wintersong glimlachte even om die reactie. Zelf vond ze een pauze ook niet echt overbodig, dus ging ze ook liggen en begon haar vacht een beetje te wassen. Er zat tenslotte wat zand in van de zandkuil en dat vond ze niet echt altijd fijn om erin te hebben. Het had haar ook niet echt uitgemaakt welke keuze Lightpaw had gemaakt, als ze terug naar het kamp had willen gaan waren ze terug naar het kamp gegaan. Er was tenslotte ook niet zo heel veel tijd van de dag meer over, maar ze zouden ook nog iets training kunnen doen. Ze richtte even haar blik op de lucht. Het zou nog even duren voor de zon onder zou gaan, maar ze zouden ook niet heel veel tijd meer hebben.


learn,learn,learn! - Pagina 3 Z0IYPct

learn,learn,learn! - Pagina 3 W0qAlxRlearn,learn,learn! - Pagina 3 MKN7vHElearn,learn,learn! - Pagina 3 7iLZ7FIlearn,learn,learn! - Pagina 3 PS18GM0

learn,learn,learn! - Pagina 3 Xs4

learn,learn,learn! - Pagina 3 AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
learn,learn,learn! - Pagina 3 DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: learn,learn,learn!   learn,learn,learn! - Pagina 3 Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 17:00

Lightpaw wierp een blik op de zon. Haar ogen werden kleine spleetjes. Hij stond al lager dan verwacht. Ze geeuwde haar kleine tandjes bloot. Ze strekte zich goed uit. Lightpaw rolde zich op tot een bolletje en sloot haar ogen, heel even maar. Ze hoorde het ruisen van de bomen. De apprentice voelde zich wegzakken. Snel deed ze haar ogen weer open en knipperde een paar keer. Lightpaw verlegde zich nogmaals. Zo lag ze beter, al was het maar voor even. Haar ogen vielen dicht. Een paar seconden later werd haar ademhaling rustiger. Het kleine poesje sliep. Ze droomde dat ze ruzie had en woelde heen en weer. Jammer dat je niet zomaar kon wakker worden, en anders dat al lang gedaan.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

learn,learn,learn! - Pagina 3 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
learn,learn,learn! - Pagina 3 DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: learn,learn,learn!   learn,learn,learn! - Pagina 3 Icon_minitimema 9 jun 2014 - 20:17

Wintersong sloot even haar ogen en liet de zon haar vacht verwarmen. Het gaf haar altijd wel een fijn gevoel om de zon zo te voelen, vooral na zo'n strenge leafbare. Ze opende haar ogen weer en keek naar de plek waar Lightpaw opgekruld lag. Ze wist alleen niet goed of de apprentice nou wel of niet aan het slapen was. Plots begon de apprentice te woelen en het werd haar al gauw duidelijk dat ze wel degelijk aan het slapen was, misschien was het toch beter geweest om naar het kamp te gaan. Alleen daar viel nu niks meer aan te doen. Ze zou de apprentice nog even laten slapen en dan zouden ze daarna waarschijnlijk maar beter terug naar het kamp gaan voor Lightpaw nog een keer in slaap zou vallen.


learn,learn,learn! - Pagina 3 Z0IYPct

learn,learn,learn! - Pagina 3 W0qAlxRlearn,learn,learn! - Pagina 3 MKN7vHElearn,learn,learn! - Pagina 3 7iLZ7FIlearn,learn,learn! - Pagina 3 PS18GM0

learn,learn,learn! - Pagina 3 Xs4

learn,learn,learn! - Pagina 3 AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
 
learn,learn,learn!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sandy Hollow-
Ga naar: