I'm tha wolf



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'm tha wolf

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mothkit
Member
I'm tha wolf DPKsfdL
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: φ 5,5 moons φ
Gender:
Rank:
Mothkit
BerichtOnderwerp: I'm tha wolf   I'm tha wolf Icon_minitimema 10 maa 2014 - 20:42

Mothkit sprong gillend op en neer. Ze boorde woest haar klauwen in de sneeuw. Iemand had haar staan treiteren en ze had weer een woede aanval. Ze rende in het rond en viel alles aan wat op haar pad lag. Ze keek uit haar ogen naar en kat. Grommend liep ze naar de staart van de kat. "Pak aan mormel.", gilde ze hysterisch terwijl ze haar tandjes in de stekelige staart boorde.

[Wolfwhisper]


I'm tha wolf 2j5kw1h
|Theme 1||Theme 2|
:Draw for me+Stuff:


Laatst aangepast door Mothkit op di 11 maa 2014 - 20:12; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfwhisper
Member
I'm tha wolf DPKsfdL
Gail
102

CAT'S PROFILE
Age: x 27 Moons
Gender:
Rank:
Wolfwhisper
BerichtOnderwerp: Re: I'm tha wolf   I'm tha wolf Icon_minitimedi 11 maa 2014 - 16:04

Wolfwhisper opende haar ogen. Ze keek naar buiten en zag sneeuw, ze zuchtte kort, bah koud! Ze voelde energie door haar lichaam schieten. Ze had echt heerlijk geslapen! Spontaan vond ze het niet heel erg meer dat het sneeuwde. Haar vrolijke zelf was weer binnengedrongen. Ze stond op en rekte zich uit. Een zachte geeuw ontsnapte tussen haar lippen. Ze wilde niemand wakker maken, dus liep ze zacht richting de uitgang van de den, toen ze besefte dat er helemaal niemand meer was. Ze was gister tot laat wezen jagen. Soms was het wel even fijn om zonder anderen op pad te zijn, ze was toch nooit alleen! De krijgers van de sterrenclan staan altijd aan haar zijde, alleen zij jagen rustig mee. Geen gepraat, geen geluiden, alleen concentratie en haar eigen gedachte. Ze kneep met haar ogen en glimlachte, eigenlijk misschien wel zonder reden, maar ze werd vrolijk door de gedachten aan dat ze nooit alleen zou zijn, en als ze zou sterven, bij krachtige krijgers in vrede zou komen, geen oorlog meer met andere clans. Ze stapte de den uit en trippelde naar de hoop verse prooi, ze had gister ook niks gegeten, ze was de hele dag wezen jagen, en s'avonds bij maanhoog was ze gewoon kortweg te moe om te eten. Ze koos een konijn. Ze liep naar de plaats waar het minst sneeuw lag en begon het konijn op te eten. Misschien zou ze maar weer gaan jagen vandaag. Ze begroef de resten en trippelde richting de uitgang van het kamp. In haar ooghoek zag Wolfwhisper Mothkit aan komen stormen. "Pak aan mormel." Gilde ze en beet in haar staart. Wolfwhisper hield zich in om geen kreet te laten ontsnappen. Ze drukte met haar poot Mothkit tegen de grond. 'Goede morgen jonge Mothkit, zelfs jij moet toch weten dat je geen krijgers van je eigen clan moet aannvallen' Sprak Wolfwhisper op een neutrale toon. Ze had eigenlijk wel respect voor de moed van Mothkit, al moest ze wat aan de woedeaanvallen doen. Natuurlijk was ze er niet echt blij mee dat er een kit in haar staart hing, maar dat is geen reden om Mothkit aan te pakken als een indringer of iets in die richting, al dachten andere daar misschien anders over.


I'm tha wolf WolfwhisperSignature
Would you mind if I hurt you?
Would you mind if I tried to?
Cause you have turned into my worst enemy
You carry hate that I feel
It's over now, what have you done?


Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Divestream-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothkit
Member
I'm tha wolf DPKsfdL
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: φ 5,5 moons φ
Gender:
Rank:
Mothkit
BerichtOnderwerp: Re: I'm tha wolf   I'm tha wolf Icon_minitimedi 11 maa 2014 - 20:21

Mothkit sprong gillend op en neer. Ze boorde woest haar klauwen in de sneeuw. Iemand had haar staan treiteren en ze had weer een woede aanval. Ze rende in het rond en viel alles aan wat op haar pad lag. Ze keek uit haar ogen naar en kat. Grommend liep ze naar de staart van de kat. "Pak aan mormel.", gilde ze hysterisch terwijl ze haar tandjes in de stekelige staart boorde. Ze voelde hoe de bruine poes zich omdraaide en haar met één poot tegen de grond drukte. Mothkit spratelde blazend om weg te komen. 'Goede morgen jonge Mothkit, zelfs jij moet toch weten dat je geen krijgers van je eigen clan moet aannvallen' Ze krulde haar lip op bij de neutrale toon van de kat. De witte vlekjes belemerde haar denkvermogen. Zodat ze niet wist wie er tegen haar sprak. "Laat me los!" Ze wurgde zich bijna met die bewegingen. De bruine tabby poes bleef kronkelen. "Laat me los, laat me los, laat mij los!", gilde ze hysterisch kronkelend. Ze barstte bijna van woede en de witte stipjes hadden een tapijt over haar ogen en gedachtte gelegd. Ze boorde haar nageltjes in de poot van de poes of kater. Woest blazend.


I'm tha wolf 2j5kw1h
|Theme 1||Theme 2|
:Draw for me+Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfwhisper
Member
I'm tha wolf DPKsfdL
Gail
102

CAT'S PROFILE
Age: x 27 Moons
Gender:
Rank:
Wolfwhisper
BerichtOnderwerp: Re: I'm tha wolf   I'm tha wolf Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 20:01

"Laat me los!" Schreeuwde Mothkit, terwijl Wolfwhisper haar tegen de grond gedrukt hield. Ze keek Mothkit aan en hield zich in om niet te lachen. Ze vond dit er zo schattig uitzien. Waarom wist ze niet. Mothkit begon te kronkelen. "Laat me los, laat me los, laat mij los!" Schreeuwde ze, terwijl ze probeerde haar kleine nageltjes in haar poot te boren. 'Mothkit? Ben je daar nog ergens' Begon ze op een doordringende toon. 'Ik kan er niks aan doen dat jij boos bent dus kap met je zo hysterisch te gedragen' Sprak ze weer neutraal. 'En hou alsjeblieft op met kronkelen dadelijk doe je jezelf nog pijn' Ging ze veder. Wolfwhisper verplaatste haar poot voordat Mothkit zichzelf zou stikken tegen haar poot aan.


I'm tha wolf WolfwhisperSignature
Would you mind if I hurt you?
Would you mind if I tried to?
Cause you have turned into my worst enemy
You carry hate that I feel
It's over now, what have you done?


Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Divestream-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothkit
Member
I'm tha wolf DPKsfdL
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: φ 5,5 moons φ
Gender:
Rank:
Mothkit
BerichtOnderwerp: Re: I'm tha wolf   I'm tha wolf Icon_minitimewo 19 maa 2014 - 17:48

'Mothkit? Ben je daar nog ergens. Ik kan er niks aan doen dat jij boos bent dus kap met je zo hysterisch te gedragen' Mothkit blies woest naar de bruine kat. Wat kon zij het schelen dat die kat pijn had. Of iets in die aard. 'En hou alsjeblieft op met kronkelen dadelijk doe je jezelf nog pijn' Mothkit voelde het gewicht van haar afgaan en zakte in elkaar. Ze begon luid te snikken en sloeg haar pootjes voor haar ogen. Ze rolde automatisch op haar rug zodat haar kwetsbare plekken verstopt zaten. Tranen vloeiden uit haar blauwe ogen samen met het wit tapijtje. Alles begon helderder te worden behalve de herrinnering. Snikkend vocht Mothkik tegen de tranen. Ze keek door haar pootje omhoog naar de kat. Die zag er best wel vriendelijk uit.


I'm tha wolf 2j5kw1h
|Theme 1||Theme 2|
:Draw for me+Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfwhisper
Member
I'm tha wolf DPKsfdL
Gail
102

CAT'S PROFILE
Age: x 27 Moons
Gender:
Rank:
Wolfwhisper
BerichtOnderwerp: Re: I'm tha wolf   I'm tha wolf Icon_minitimevr 21 maa 2014 - 21:40

Wolfwhisper keek hoe Mothkit snikkend in elkaar zakte. Ze vond het zo zielig, ze had echt medelijden met Mothkit, ookal wist ze niet wat er gebeurt was, ze voelde het verdriet van Mothkit haar lichaam invloeien. Soms was Wolfwhisper echt te meelevend, gelukkig maakte het haar niet zwak in een gevecht. Ze bukte, en gaf Mothkit een troostende lik. 'Hé Mothkit rustig maar, het is goed, alles komt goed' Sprak ze, en keek meelevend naar Mothkit. 'Als je er behoefte aan heb, kan je me vertellen wat er aan de hand is, ik ben goed in luisteren' Sprak ze vriendelijk.


I'm tha wolf WolfwhisperSignature
Would you mind if I hurt you?
Would you mind if I tried to?
Cause you have turned into my worst enemy
You carry hate that I feel
It's over now, what have you done?


Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Divestream-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothkit
Member
I'm tha wolf DPKsfdL
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: φ 5,5 moons φ
Gender:
Rank:
Mothkit
BerichtOnderwerp: Re: I'm tha wolf   I'm tha wolf Icon_minitimeza 22 maa 2014 - 17:53

Door haar pootje heen zag Mothkit hoe erg Wolfwisper met haar meevoelde. Dat deed haar tranen harder stromen. Ze voelde een troostende lik over haar oren gaan. 'Hé Mothkit rustig maar, het is goed, alles komt goed' Ze keek omhoog zonder haar gezicht te verbergen, terwijl de tranen langs haar neusje liepen. 'Als je er behoefte aan heb, kan je me vertellen wat er aan de hand is, ik ben goed in luisteren' Mothkits lip trilde. Zou ze haar gevoelens kwijt willen aan de poes? "Oké, maar zul je het niemand vertellen?", vroeg ze omhoogkijkend. De blik van de kat deed haar al terug kijken. Die blik, zo puur, zo meelevend, Mothkit kon Wolfwisper vertrouwen. Ze verzette zich ongemakkelijk. "A-als eerste z-zijn er die kittens.", begon ze met trillende stem. "Z-ze vallen me steeds lastig met: ik heb geen moeder, blablabla. En vragen dan of i-ik geen m-moeder heb." Een eenzame traan rolde uit haar ooghoeken. Weldra zouden er meer komen, wist ze. "D-dan is er die eenzaamheid nog. I-ik probeer me s-sterk te houden, m-maar soms word het me teveel." Ze keek neer op haar pootjes, verbergend hoeveel pijn ze er onder leed. "I-ik heb w-wel een m-moeder, m-m..." Snikken onderbrak haar zin. Ze trilde over haar hele lichaam. "maar ik weet niet waar z-ze is. Ze zeggen d-dat ze dood is. Ma-maar dat geloof ik niet. I-ik weet het gewoon." Mothkit vocht tegen de tranen totdat ze eindelijk ophielden. Zou Wolf haar wel begrijpen?


I'm tha wolf 2j5kw1h
|Theme 1||Theme 2|
:Draw for me+Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfwhisper
Member
I'm tha wolf DPKsfdL
Gail
102

CAT'S PROFILE
Age: x 27 Moons
Gender:
Rank:
Wolfwhisper
BerichtOnderwerp: Re: I'm tha wolf   I'm tha wolf Icon_minitimeza 22 maa 2014 - 18:28

"Oké, maar zul je het niemand vertellen?" Sprak de kleine Mothkit. Wolfwhisper keek haar vol begrip aan. 'Tuurlijk niet Mothkit' Sprak ze, en knikte vriendelijk. Ze ging naast Mothkit zitten. "A-als eerste z-zijn er die kittens.", begon ze met trillende stem. Wolfwhisper knikte. "Z-ze vallen me steeds lastig met: ik heb geen moeder, blablabla. En vragen dan of i-ik geen m-moeder heb." Sprak Mothkit weer met een korte tussen pauze. Wolfwhisper gaf haar een aanmoedigende lik over haar kopje. "D-dan is er die eenzaamheid nog. I-ik probeer me s-sterk te houden, m-maar soms word het me teveel." Sprak Mothkit, terwijl er een traan over haar wang stroomde. 'Dat is ook begrijpelijk jonge Mothkit' Sprak Wolfwhisper, en drukte haar vacht troostend tegen die van Mothkit. "I-ik heb w-wel een m-moeder, m-m... maar ik weet niet waar z-ze is. Ze zeggen d-dat ze dood is. Ma-maar dat geloof ik niet. I-ik weet het gewoon." Sprak Mothkit snikkend, ze trilde helemaal. 'Rustig maar Mothkit, het is goed, en het is natuurlijk niet aardig dat ze je er mee pesten, je moet ze gewoon negeren, dan vinden ze het vanzelf niet meer leuk' Sprak Wolfwhisper, terwijl ze zich dichter tegen Mothkit aandrukte. Ze  vond het zo zielig voor Mothkit, als het zou kunnen had ze haar moeder voor haar terug willen halen, ze gunde het Mothkit niet om op te groeien zonder moeder.


I'm tha wolf WolfwhisperSignature
Would you mind if I hurt you?
Would you mind if I tried to?
Cause you have turned into my worst enemy
You carry hate that I feel
It's over now, what have you done?


Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Divestream-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothkit
Member
I'm tha wolf DPKsfdL
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: φ 5,5 moons φ
Gender:
Rank:
Mothkit
BerichtOnderwerp: Re: I'm tha wolf   I'm tha wolf Icon_minitimeza 22 maa 2014 - 18:48

'Rustig maar Mothkit, het is goed, en het is natuurlijk niet aardig dat ze je er mee pesten, je moet ze gewoon negeren, dan vinden ze het vanzelf niet meer leuk' Ze verstopte haar kopje in de bruine vacht van de poes. Zo nu en dan rolde er nog een traan over haar wang in de warme bruine vacht. Toen het woordje pesten viel, had ze spontaan aan Daykit gedacht. Al haar gevoelens, al haar emoties was ze aan het afreageren op de woordloze kitten. Mothkit zuchtte. Ze zwoer dat ze nooit meer iemand zou pesten. Ze had er niet bij stilgestaan dat dat later ernstig uit de hand zou lopen. De tranen stopte en het hevige trillen minderde. Ze drukte zich tegen Wolf. Tegen de warrior aangedrukt voelde ze zich veilig.


I'm tha wolf 2j5kw1h
|Theme 1||Theme 2|
:Draw for me+Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfwhisper
Member
I'm tha wolf DPKsfdL
Gail
102

CAT'S PROFILE
Age: x 27 Moons
Gender:
Rank:
Wolfwhisper
BerichtOnderwerp: Re: I'm tha wolf   I'm tha wolf Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 11:49

Wolfwhisper gaf een lik over Mothkit's kopje. Ze voelde dat Mothkit dieper in haar vacht drukte. Ze glimlachte meeleven, terwijl ze haar kop tegen Mothkit's zachte vachtje streek. Op zulke momenten voelde ze zich net een moeder die haar jong troostte. De werkelijkheid was iets harder, ze was geen moeder, en niemand had haar hart nog veroverd. Haar diepste wens was moeder zijn van een stel geweldige kittens, met een lieve kater aan haar zij. Stiekem was ze jaloers op iedereen die dat wel had. Misschien snapte ze daarom wel hoe Mothkit zich moest voelen zonder moeder. Ze vond het echt heel erg voor Mothkit, opgroeien zonder moeder gun je niemand, alhoewel niet iedereen een goede band heeft of had met zijn of haar moeder.


I'm tha wolf WolfwhisperSignature
Would you mind if I hurt you?
Would you mind if I tried to?
Cause you have turned into my worst enemy
You carry hate that I feel
It's over now, what have you done?


Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Divestream-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothkit
Member
I'm tha wolf DPKsfdL
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: φ 5,5 moons φ
Gender:
Rank:
Mothkit
BerichtOnderwerp: Re: I'm tha wolf   I'm tha wolf Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 18:13

Mothkit voelde een lik over haar kop. Een diep brommend geluid vulde de gelade stilte. Ze schrok ervan waardoor het stopte. Ondertussen streek Wolfwishpers vacht over haar heen. Zou ze het gehoord hebben? Mothkit spande zich in en het geluid kwam weer. Nieuwsgierig zette ze grote ogen uit. Ze luisterde gespannen naar het gerommel in haar keel. Het gestreepte tabby kittentje was al bijna vergeten dat ze twee seconden geleden had staan huilen. "Wat is dat?", vroeg ze vragend terwijl ze omhoog keek.


I'm tha wolf 2j5kw1h
|Theme 1||Theme 2|
:Draw for me+Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm tha wolf
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: