No thanks {Willowpaw}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 No thanks {Willowpaw}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brokentune
Member
No thanks {Willowpaw} Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: No thanks {Willowpaw}   No thanks {Willowpaw} Icon_minitimeza 15 maa 2014 - 22:23

Met samengeknepen ogen staarde hij naar de horizon. Het landschap, die bedekt was met een ijzige laag, strekte zich voor hem uit. Het litteken dat zich langs zijn schouder een echt teken vormde, glansde prachtig in het daglicht. Zijn dikke vacht viel als klitten over het teken heen. Hij was blij dat zijn vacht was dikker werd, zo konden ze minder zijn litteken zien. Hij had tot nu toe gezegd dat hij even het kamp uit was gegaan en dat die roofvogel hem had gevangen. Maar dat hij had kunnen ontsnappen. Echt, wie geloofde dat nu weer? Zo ongeloofwaardig! Toch zo goedgelovig voor de domme. Hij liet zijn blik even over de grond gaan. Maar zijn ogen ontmoete al snel een silhpouette, die hem bekend, toch zo nieuw, voorkwam. Het was Willowpaw. Een grom ontsnapte uit zijn keel. Dit was echt de laatste kat met wie hij wilde praten op dit moment. Ze moest nu echt niet zo positief staan rondspringen en doen of alles oké was. Want het was niet oké, dat was het nooit.


No thanks {Willowpaw} N3DJlqEZ_o
Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowpaw.
StarClan
No thanks {Willowpaw} DPKsfdL
~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber)
259
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ||8 pretty moons, but I will never age again||
Gender:
Rank:
Willowpaw.
BerichtOnderwerp: Re: No thanks {Willowpaw}   No thanks {Willowpaw} Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 18:30

Willowpaw

Willowpaw zat rustig te kijken naar de wolken, nadat ze een heerlijke maaltijd van de prooistapel had gepikt. Zo'n lekkere dik mals konijntje om je lippen van af te likken.. zelf kon ze nog niet jagen.. nou ja! leef ermee of pleeg zelfmoorde he! Nananana.

Willowpaw zat grinnikend aan die vervlogen kittentijd waar ze niet meer bij hoorde te denken. En aan alle nieuwe apprentice dingen die ze zo hate, opgepropt zitten in een nauwe muffe ruimte met tientallen stinkende apprentices, dat vroege opstaan, laat eten, veel lopen. En euh.. bijna alles.

Tot de zilvergestreepte poes uiteindelijk toch maar besloot dat het tijd was om eens de benen te streken, met lichte drentelende stappen en neuriënd haar ogen gesloten liep ze door het territorium, er goed op lettend dat ze geen andere warrior of apprentice tegenkwam. Ze wou gewoon even alleen zijn en lekker fantaseren zoals ze nog nooit had gefantaseerd.

Helemaal in trance werd ze al snel gewekt door een korte diepe grom van iets verderop. Willowpaw keek geschrokken maar mét een lach op naar boven, op een kleine heuvel -zoals er zo veel zijn in dit prachtige territorium- stond dé depri-grom-bijt-blijfaltijdweg-grauwtch-arrogant-gemeen-kat Brokenpaw. 'Heeellooow!' zong Willowpaw dus al roepend naar boven. Gewoon om de depri-grom-bijt-blijfaltijdweg-grauwtch-arrogant-gemeen-kat Brokenpaw wat te irriteren. 'Hoe gaaat ie grote Brokenpaw?' vroeg ze twinkelend met een zoete opgetogen glimlach. Zoals altijd. 'Bevalt het apprentice leven je wat Broken?' vulde ze zichzelf razendsnel aan met een grijnsje en scheve kop. Zonder op antwoord te wachten begon ze al naar boven te lopen op een enthousiaste "ik, en alleen maar ik" manier.


~*Voice*~
Just a dream <3
Dankje <3:

Feather of dreams:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokentune
Member
No thanks {Willowpaw} Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: No thanks {Willowpaw}   No thanks {Willowpaw} Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 0:01

'Heeellooow!' Zei die stomme kat alsof ze de beste maatjes waren. Broken kneep zijn ogen tot spleetjes en rolde met zijn ogen. Waarom had Whitelion haar niet uit het kamp getrokken en haar aan stukken gereten? Kom op! Ze was de meest irritante kat op de wereld! 'Hoe gaaat ie grote Brokenpaw?' Riep ze vervolgens. Brokenpaw snoof. "O, het kon niet beter," Snoof hij sarcastisch en hij rolde een tweede maal met zijn groenige ogen. 'Bevalt het apprentice leven je wat Broken?' Vervolgde ze snel waarna ze zijn kant op kwam. "Dat is BrokenPAW voor jouw," gromde hij. Hij stond op en zag dat Willow nog steeds groter was dan hij. Starclan, nee! Hij zuchtte geïriteerd, dan moest hij het maar met zijn 'slimheid' doen zeker. "Wel, alles gaat echt prima, weet je. Ik werd verlaat apprentice enzo echt leuk," zei hij sarcastisch tegen de grijze kattin, maar ach, wat wist zij ervan?


No thanks {Willowpaw} N3DJlqEZ_o
Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowpaw.
StarClan
No thanks {Willowpaw} DPKsfdL
~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber)
259
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ||8 pretty moons, but I will never age again||
Gender:
Rank:
Willowpaw.
BerichtOnderwerp: Re: No thanks {Willowpaw}   No thanks {Willowpaw} Icon_minitimema 14 apr 2014 - 22:50

Willowpaw drentelde nog steeds met een grijns de heuvel op, BrokenPAW was echt totaal verschillend van haar. Altijd nors, opstandig, gemeen, droog en afstandelijk.. yep, totaal tegenovergesteld!
Ondertussen begon de broken kit te antwoorden op willows vragen.
"Wel, alles gaat echt prima, weet je. Ik werd verlaat apprentice enzo echt leuk," zei hij sarcastisch tegen de zilvergestreepte poes -die nog steeds naar hem toe drentelde, bergop- "hoezo dan tijgertje? Is er wat gebeurt Broken?" Vroeg de poes schijnheilig bezorgd met haar hoofd met hemelblauwekijkers net iets naar links kantelde, ze noemde hem ook expres plagend tijgertje en liet die paw weg.

Nou ja.. eigenlijk was Willowpaw ook wel nieuwsgierig..

Ze stond nu vlak voor Brokenpaw met een speelse grijnslach, ze klauwde de even snel wat gras tussen haar pootkussentjes uit en keek hem even met grijnzende plagene 'plak'ogen aan. En rukte ze as na een hele tijd van hem af, draaide zich om en liep langs hem heen. Ze zette zich met opgeheve op en staart neer en neuride wat. Ze deed niet meer zomaar voor hem onder, zoals vroeger, hoor! Wink

--kan in de loop van de vakantie waarschijnlijk nog maar weinig reageren.


~*Voice*~
Just a dream <3
Dankje <3:

Feather of dreams:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokentune
Member
No thanks {Willowpaw} Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: No thanks {Willowpaw}   No thanks {Willowpaw} Icon_minitimedi 15 apr 2014 - 11:57

"Hoezo dan tijgertje? Is er wat gebeurt Broken?" Hij gromde en legde zijn oren plat in zijn nek. "Luister eens hier, gestreepte vossenstront," Grolde hij naar haar. "Dat gaat je niks aan! En scheer je nu weg!" Maar ze bleef naar hem toekomen. Uiteindelijk stond ze voor hem en hij grolde even. "Nou?" Gromde hij uitdagend. Maar nog voor ze kon reageren stond hij op en draaide hij zich met hoge passen om, om met opgetrokken neus verder te gaan, weg van Willowpaw. "Heb je iets in je oren, mijn naam is niet Tijgertje en ook niet Broken. HET IS BROKENPAW!" Zijn getier van gebroken tonen werd met ieder woord zwaarder. Zijn stem klonk ruw en nogal onzuiver nu hij de woede voelde duwen tegen zijn borstkast. Hij haatte het! Het feit dat ze niet luisterde en zo koppig was. Hij had al zoveel dingen moeten opgeven, hij zou zich niet laten inmaken door zo'n klier als zij en dat begon door haar op haar plek te zetten.


No thanks {Willowpaw} N3DJlqEZ_o
Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowpaw.
StarClan
No thanks {Willowpaw} DPKsfdL
~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber)
259
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ||8 pretty moons, but I will never age again||
Gender:
Rank:
Willowpaw.
BerichtOnderwerp: Re: No thanks {Willowpaw}   No thanks {Willowpaw} Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 22:26

'ow? OW? Rustig aan BROKENPAW.' De zilvergestreepte Willowpaw keek de gestreepte kater quasi bezorgt aan. Wat een heethoofd van een kat. Ik vroeg je maar wat, oh zo grote krijger.'

Willowpaw stond op en rekte haar lenige poten één voor één zorgvuldig uit. Willowpaw had ondertussen wel genoeg van dat opstand jagen en plagen. 'Is er nog veel gebeurd bij jouw Brokenpaw?' Vroeg de jonge poes met een lieve ontspannen glimlach en fonkelende cyaanblauwe ogen. Dit had ze niet plagend ofzo gevraagd. Maar gewoon oprecht en nieuwsgierig.

'Heb jij al over de ruzie gehoord? Er is de laatste tijd wat ophef tussen de Windclan en Shadowclan, heb ik gehoord.'

Willowpaw wou het gewoon terug goedmaken, ze konden toch niet eeuwig ruzie hebben? Al botsten hun karakters nog zo.. Ze had anders nooit ruzie met andere apprentices.


~*Voice*~
Just a dream <3
Dankje <3:

Feather of dreams:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: No thanks {Willowpaw}   No thanks {Willowpaw} Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
No thanks {Willowpaw}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: