eerste rpg



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 eerste rpg

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Whitepaw-
Member
eerste rpg DPKsfdL
Bodiene
10
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Whitepaw-
BerichtOnderwerp: eerste rpg   eerste rpg Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 18:45

Whitepaw snuffelde door het roze veld. Ze rook wat vreemds. Het was fijn en heel zacht. Opeens hoorde ze een geroep "Whitepaw, Whitepaw," hoorde ze. Die stem kwam heel bekend voor . "Mama!" Ze rende op haar af. "Mama, je bent hier bij mij," riep ze blij. "Nee liefje ik ben in je droom bij jou."
"droom..." herhaalde Whitepaw vragend. "Liefje doe je ogen eens open."
"nee dan ben ik jou kwijt," huilde ze. "Nee liefje ik zal altijd hier in je hart zijn," zei ze zacht. "Mama wacht laat me niet alleen!" Whitepaw's stem werd angstig. Het veld werd donker grijs en er kwamen gele strepen op de snel weg. Ze hoorde het geluid van remmende banden. Het licht kwam dichter bij. Daar stond dat ding dat zijn moeder vermoord had. De monster kwam op haar af en opeens. Whitepaw schrok wakker. Ze kon niet slapen dus besloot ze even een stukje te gaan lopen door het bos. Ze liep haar bed uit en ging op weg het bos in. Ik moet mijn vader vinden hij zou mij begrijpen, dacht ze. Ik heb nog zoveel dingen te vragen ik moet hem vinden en het zal mij lukken.


eerste rpg Aew4nR9
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
eerste rpg DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: eerste rpg   eerste rpg Icon_minitimema 17 maa 2014 - 19:50

hou er wel rekening mee dat gewone katten niet met starclan kunnen samendromen en dus geen visioenen ofzo kunnen krijgen of in hun dromen met dode mensen kunnen praten ^^". verder vind ik het al mooi geschreven.


eerste rpg 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitepaw-
Member
eerste rpg DPKsfdL
Bodiene
10
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Whitepaw-
BerichtOnderwerp: Re: eerste rpg   eerste rpg Icon_minitimewo 19 maa 2014 - 13:15

dankje wel voor de hind goldenpaw


eerste rpg Aew4nR9
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipse
Member
eerste rpg DPKsfdL
Emma2
509
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I survived for almost 23 moons.
Gender:
Rank:
Eclipse
BerichtOnderwerp: Re: eerste rpg   eerste rpg Icon_minitimewo 19 maa 2014 - 20:10

Kleine hint: Als je je zinnen dikgedrukt zet, is het nog duidelijker. Smile

Dus:
"Mama!" Ze rende op haar af. "Mama, je bent hier bij mij," riep ze blij. "Nee liefje ik ben in je droom bij jou."

Maakt het wat duidelijker. Wink

Verder is het heel goed geschreven.


eerste rpg 1znrdy1
         |Icepaw..|Dappledkit|Eclipse|Eaglerose|Cinderkit..|Jafar.|Oliver.|

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owyn
Member
eerste rpg DPKsfdL
Jara
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons of pure darkness
Gender:
Rank:
Owyn
BerichtOnderwerp: Re: eerste rpg   eerste rpg Icon_minitimewo 19 maa 2014 - 23:10

Ik vind het voor je eerste post heel mooi geschreven ;3
Misschien is het een tip om wat postvulling te krijgen door de omgeving en je kat te beschrijven, de dingen die hij denkt enzo. Maar dat is puur zodat je meer tekst krijgt hoor. En zoals Eclipse al zegt, het is makkelijker te lezen als je de tekst die jou kat zegt een andere kleur geeft dan de tekst die een andere kat zegt. Denk ook aan de hoofdletters aan het begin van je zin, verder heel erg goed hoor! ;d


eerste rpg 2Cx0Oc2
Owyn ~ Teemo ~ Freya
Thanks Rebecca ^^:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
eerste rpg
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: