Don't cry ~{Hawkscream}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Don't cry ~{Hawkscream}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Timekit.
Member
Don't cry ~{Hawkscream}  DPKsfdL
Tess'
116

CAT'S PROFILE
Age: you no carin'
Gender:
Rank:
Timekit.
BerichtOnderwerp: Don't cry ~{Hawkscream}    Don't cry ~{Hawkscream}  Icon_minitimevr 21 maa 2014 - 18:28

Het rode bolletje vacht opende zijn oogjes die meteen grasgroen opvielen tegenover zijn vacht. Even vroeg hij zich af waar hij was maar wist het toen al weer. Dit had hij toch wel elke ochtend. Zou Dawnflight vandaag bij hem langskomen of zou ze vandaag overslaan? Ookal had ze nog geen enkele dag overgeslagen, het kon altijd. Hij hees zich op zijn pootjes en schudde zich even slaperig uit waardoor zijn vacht rechtop stond. Hij likte zijn vacht weer lichtelijk tegen zijn lichaampje, wat niet geheel lukte. Hij haalde even zijn schouders op. Hij vervolgde zijn weg naar buiten de Nursery en keek even om zich heen. Hij wist dat niet iedereen hem zou mogen omdat hij uit Skyclan kwam eigenlijk maar hij kon het proberen. Zijn oogjes keken rond naar iemand. Maar stopte toen hij een warrior, een kater. Hij zag er nogal droevig uit. Timekit dribbelde er op zijn kleine pootjes heen en stopte voor de warrior. "Hallo?" zei hij meer twijfelend met zijn zachte stem. Hij keek naar de warrior. "Waarom zit u hier zo alleen?" vroeg hij voorzichtig.

~Hawkscream~


Don't cry ~{Hawkscream}  1zfkbw2
Don't cry ~{Hawkscream}  Gx8LFxhDon't cry ~{Hawkscream}  GMVTh2GDon't cry ~{Hawkscream}  BYQi8BZ
[center]PBs naar Sushi.
Made....by:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkscream
Member
Don't cry ~{Hawkscream}  DPKsfdL
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender:
Rank:
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: Don't cry ~{Hawkscream}    Don't cry ~{Hawkscream}  Icon_minitimeza 22 maa 2014 - 18:53



Met een zucht glipte hij de Warrior's Den uit. Het leek al zo lang geleden dat hij daar met Petal had geslapen en wierp een smekende blik op de Nursery, maar zag haar niet verschijnen. Jammer. De kater drukte zijn oren tegen zijn nek en ging aan de rand van de open plek zitten, wachtende tot er iemand zou komen die hem zou vertellen wat hij moest doen, want Hawk leek zijn eigen weg al even niet meer gevonden te hebben. "Hallo?" Zonder het te weten was zijn blik naar zijn bruine poten afgedropen en werd hij uit zijn gedachten gehaald door een plotselinge stem. Toen hij zijn ambere blik richtte op een rossige kitten, verscheen er gelijk een frons op zijn gelaat. "Waarom zit u hier zo alleen?" Alleen..? De tabby haalde zijn schouders wat op. "Ik wacht.. op iemand." Mompelde hij zachtjes als antwoord. Ja, maar wanneer zou Sallowkit eens opstaan uit de dood om hem weer vrolijk te maken?






»н α ω к ѕ c я є α м«


Terug naar boven Ga naar beneden
Timekit.
Member
Don't cry ~{Hawkscream}  DPKsfdL
Tess'
116

CAT'S PROFILE
Age: you no carin'
Gender:
Rank:
Timekit.
BerichtOnderwerp: Re: Don't cry ~{Hawkscream}    Don't cry ~{Hawkscream}  Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 15:58

Hij zakte door zijn kleine pootjes terwijl hij naar de tabby warrior. Hij was ook al best groot en hij vroeg zich af of hij ook ooit zo groot zou groeien. De kater leek uit gedachte getrokken te worden na Time zijn woorden. Rustig wachtte hij af. De kater voor hem fronste even maar gaf wel antwoord. "Ik wacht.. op iemand." antwoorde de kater. Time keek om zich heen. Niemand leek echt aanstalte te maken om hier heen te komen. "Op wie?" vroeg hij zacht en keek naar der poten van de kater. Die waren veel groter dan de zijne. Hij stond op en ging naast de kater zitten. Hij kon best met de kater wachten. De kater zag er anders zo alleen uit. Langzaam klopte ziojn staartje op de grond en zocht hij in zijn kopje naar woorden die hij kon vragen aan de kater. Hij zag er niet blij uit, misschien kon hij hem blij maken... Maar hoe. "Ik ben Timekit, wie bent u?" begon hij toen maar.


Don't cry ~{Hawkscream}  1zfkbw2
Don't cry ~{Hawkscream}  Gx8LFxhDon't cry ~{Hawkscream}  GMVTh2GDon't cry ~{Hawkscream}  BYQi8BZ
[center]PBs naar Sushi.
Made....by:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkscream
Member
Don't cry ~{Hawkscream}  DPKsfdL
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender:
Rank:
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: Don't cry ~{Hawkscream}    Don't cry ~{Hawkscream}  Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 16:54



"Op wie?" Hawk beet wat op zijn lip, maar kon niet echt op een goed antwoord komen. Maar gelukkig kwam er afleiding, omdat de kitten opstond en naast hem kwam zitten. Hm? "Ik ben Timekit, wie bent u?" Dit kon hij misschien beter als afleiding gebruiken, anders zou hij straks alles moeten uitleggen en hij wilde de kitten niet zo'n saai verhaal aandoen. "Leuk je te ontmoeten Timekit, ik ben Hawkscream. Maar.. ligt je moeder in de Nursery?"






»н α ω к ѕ c я є α м«


Terug naar boven Ga naar beneden
Timekit.
Member
Don't cry ~{Hawkscream}  DPKsfdL
Tess'
116

CAT'S PROFILE
Age: you no carin'
Gender:
Rank:
Timekit.
BerichtOnderwerp: Re: Don't cry ~{Hawkscream}    Don't cry ~{Hawkscream}  Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 17:04

"Leuk je te ontmoeten Timekit, ik ben Hawkscream. Maar.."  antwoorde de kater. Hawkscream. Dat klonk echt cool. "ligt je moeder in de Nursery?" vroeg de kater. Time keek even naar zijn kleine pootjes maar keek toen weer voor zich. "Nee, mijn moeder heeft zich bij Starclan gevoegd tijdens de brand van Skyclan" sprak hij. "Denk ik" vervolge hij zacht. Zijn oogjes keken rond. Hij had er vrede mee, hij wist dat ze meekeken en over hem waakte, en dat ze in Starclan veilig en gelukkig waren. Nogsteeds leek er echter niemand aanstalte te maken om deze kant op te komen. "Op wie wachten we ook alweer?" vroeg hij waarna hij opkeek naar Hawkscream.


Don't cry ~{Hawkscream}  1zfkbw2
Don't cry ~{Hawkscream}  Gx8LFxhDon't cry ~{Hawkscream}  GMVTh2GDon't cry ~{Hawkscream}  BYQi8BZ
[center]PBs naar Sushi.
Made....by:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkscream
Member
Don't cry ~{Hawkscream}  DPKsfdL
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender:
Rank:
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: Don't cry ~{Hawkscream}    Don't cry ~{Hawkscream}  Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 17:13



"Nee, mijn moeder heeft zich bij Starclan gevoegd tijdens de brand van Skyclan" Oh. Meteen voelde Hawk zich schuldig om het gevraagd te hebben en keek hij dus maar naar zijn eigen staart. "Denk ik" Hij beet wat op zijn lip. "Oh.. uhm.. sorry." Mompelde hij zachtjes. Nou, wilde hij een nieuws onderwerp aanpakken, liep het gelijk d.. Tja. "Op wie wachten we ook alweer?" De Warrior keek weer naar de rossige kitten naast hem. "Gewoon.. katten." Antwoordde Hawk, omdat hij nog steeds geen idee had of er nog wel taken zouden worden uitgedeeld.






»н α ω к ѕ c я є α м«


Terug naar boven Ga naar beneden
Timekit.
Member
Don't cry ~{Hawkscream}  DPKsfdL
Tess'
116

CAT'S PROFILE
Age: you no carin'
Gender:
Rank:
Timekit.
BerichtOnderwerp: Re: Don't cry ~{Hawkscream}    Don't cry ~{Hawkscream}  Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 17:24

"Oh.. uhm.. sorry." miauwde Hawkscream. "Je hoeft geen sorry te zeggen, ik weet dat ze daar veilig en gelukkig zijn. Daarbij weet ik dat ik ze weer zie als ik later naar Starclan ga" zei hij en keek naar de kater naast hem. Hij dacht er positief over en ergens hoopte hij dat hij de kater ook positief naar Starclan kon laten toekijken. "Gewoon.. katten." antwoorde de kater. Time keek verbaast op naar hem. "Random katten?" miauwde hij vragend.


Don't cry ~{Hawkscream}  1zfkbw2
Don't cry ~{Hawkscream}  Gx8LFxhDon't cry ~{Hawkscream}  GMVTh2GDon't cry ~{Hawkscream}  BYQi8BZ
[center]PBs naar Sushi.
Made....by:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkscream
Member
Don't cry ~{Hawkscream}  DPKsfdL
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender:
Rank:
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: Don't cry ~{Hawkscream}    Don't cry ~{Hawkscream}  Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 17:43



"Je hoeft geen sorry te zeggen, ik weet dat ze daar veilig en gelukkig zijn. Daarbij weet ik dat ik ze weer zie als ik later naar Starclan ga" Hij liet zijn oortjes wat hangen. Ja.. Sallowkit zou hij daar ook zijn? Want hij had nooit het leven echt geproefd, nooit zijn oogjes open gehad en nooit een woord gesproken. Misschien was hij er niet eens. Bedroefd liet hij zijn kopje hangen en hoorde de vraag van de kleine Timekit niet eens meer. Oh nee..






»н α ω к ѕ c я є α м«


Terug naar boven Ga naar beneden
Timekit.
Member
Don't cry ~{Hawkscream}  DPKsfdL
Tess'
116

CAT'S PROFILE
Age: you no carin'
Gender:
Rank:
Timekit.
BerichtOnderwerp: Re: Don't cry ~{Hawkscream}    Don't cry ~{Hawkscream}  Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 17:53

De kater naast hem leek niet te reageren op zijn woorden over Starclan als hij wou. Hawkscream liet zijn oortjes hangen. Time keek even naar de grond, zoekend naar de woorden van net, of hij iets verkeerds had gezegd. Nee toch? Hij keek naar de kater, hij zag er droevig uit. "Is er iemand waar u van hield net naar Starclan?" vroeg hij voorzichtig. Hij keek hem voorzichtig aan. Misschien wou hij er wel helemaal niet over praten maar dan zei hij dat toch wel. Was dat waarom de kat hier zo alleen zat... Omdat hij diegene mistte.


Don't cry ~{Hawkscream}  1zfkbw2
Don't cry ~{Hawkscream}  Gx8LFxhDon't cry ~{Hawkscream}  GMVTh2GDon't cry ~{Hawkscream}  BYQi8BZ
[center]PBs naar Sushi.
Made....by:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkscream
Member
Don't cry ~{Hawkscream}  DPKsfdL
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender:
Rank:
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: Don't cry ~{Hawkscream}    Don't cry ~{Hawkscream}  Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 17:59



Vanuit zijn ooghoeken zag hij de twee groene oogjes naar hem kijken, maar Hawk beantwoordde de blik niet. "Is er iemand waar u van hield net naar Starclan?" Hij drukte zijn oortjes tegen zijn kop. Het schemerde altijd wel door, onderhand wist elke kat wel dat hij niet met verlies kon werken. De tabby nam een hap lucht en sloot zijn ogen even. "Mijn eerste kitten.. Sallowkit.." Mompelde hij zachtjes.






»н α ω к ѕ c я є α м«


Terug naar boven Ga naar beneden
Timekit.
Member
Don't cry ~{Hawkscream}  DPKsfdL
Tess'
116

CAT'S PROFILE
Age: you no carin'
Gender:
Rank:
Timekit.
BerichtOnderwerp: Re: Don't cry ~{Hawkscream}    Don't cry ~{Hawkscream}  Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 18:08

De kleine kater had opgekeken naar Hawkscream die verdrietig leek. Hij zag zelf niet graag katten verdrietig. En zeker niet om Starclan. Tuurlijk zou je je geliefde missen maar ze waren gelukkig daar. "Mijn eerste kitten.. Sallowkit.." miauwde Hawk na een hap lucht. Time richte zijn graskleurige oogjes meteen weer op de grond. "Het spijt me" miauwde hij zacht terug. Zijn eerste kitten. Hoewel Starclan goed was voor de katten erin, ook Time zag dat Starclan grof kon zijn tegen de levende. Een kitten afpakken van een ouder, dat was gewoon zielig. "Ik weet zeker dat Sallowkit een goede kat was" probeerde hij het nog goed te praten.


Don't cry ~{Hawkscream}  1zfkbw2
Don't cry ~{Hawkscream}  Gx8LFxhDon't cry ~{Hawkscream}  GMVTh2GDon't cry ~{Hawkscream}  BYQi8BZ
[center]PBs naar Sushi.
Made....by:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkscream
Member
Don't cry ~{Hawkscream}  DPKsfdL
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender:
Rank:
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: Don't cry ~{Hawkscream}    Don't cry ~{Hawkscream}  Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 18:45



"Het spijt me" De kater haalde zijn schouders op, dat had hij niet kunnen weten.. "Ik weet zeker dat Sallowkit een goede kat was" Droevig keek Hawk naar de besneeuwde grond. Dat.. wist hij niet eens. "Zijn er nog.. broertjes en zusjes meegekomen met je uit de SkyClan?" vroeg hij maar om een ander onderwerp aan te snijden.






»н α ω к ѕ c я є α м«


Terug naar boven Ga naar beneden
Timekit.
Member
Don't cry ~{Hawkscream}  DPKsfdL
Tess'
116

CAT'S PROFILE
Age: you no carin'
Gender:
Rank:
Timekit.
BerichtOnderwerp: Re: Don't cry ~{Hawkscream}    Don't cry ~{Hawkscream}  Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 19:04

Time zag in zijn ooghoeken dat hij zijn schouders ophaalde. Zijn ogen keken naar zijn pootjes en beet zacht op zij lip. "Zijn er nog.. broertjes en zusjes meegekomen met je uit de SkyClan?" vroeg Hawk. Time schudde langzaam zijn hoofdje. "Die waren bij mijn moeder in de Nursery" zei hij zacht. Hoe hij het overleeft had had hij niet eens een idee van. Heeft u nog andere familie hier?" miauwde hij.


Don't cry ~{Hawkscream}  1zfkbw2
Don't cry ~{Hawkscream}  Gx8LFxhDon't cry ~{Hawkscream}  GMVTh2GDon't cry ~{Hawkscream}  BYQi8BZ
[center]PBs naar Sushi.
Made....by:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkscream
Member
Don't cry ~{Hawkscream}  DPKsfdL
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender:
Rank:
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: Don't cry ~{Hawkscream}    Don't cry ~{Hawkscream}  Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 19:37



"Die waren bij mijn moeder in de Nursery" Ai, weer had Hawk voor het verkeerde onderwerp gekozen. Misschien kon hij familie maar beter helemaal schrappen? "Heeft u nog andere familie hier?" Hij keek de kitten in een aardig lange tijd weer eens aan. "Ik heb een hele mooie partner, misschien heb je haar wel eens in de Nursery gezien, Petalcloud heet ze en we hebben nog een dochtertje, Missingkit." Glimlachte hij voorzichtig.






»н α ω к ѕ c я є α м«


Terug naar boven Ga naar beneden
Timekit.
Member
Don't cry ~{Hawkscream}  DPKsfdL
Tess'
116

CAT'S PROFILE
Age: you no carin'
Gender:
Rank:
Timekit.
BerichtOnderwerp: Re: Don't cry ~{Hawkscream}    Don't cry ~{Hawkscream}  Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 20:03

"Ik heb een hele mooie partner, misschien heb je haar wel eens in de Nursery gezien, Petalcloud heet ze en we hebben nog een dochtertje, Missingkit." antwoorde de kater en zijn blik gleed naar de Nursery. Petalcloud en Missingkit. "Zijn ze aardig?" vroeg hij zacht. Domme vraag. Tuurlijk anders was ze toch niet zijn partner, en met aardige ouders zou de kitten ook niet slecht kunnen zijn... toch? Zijn blik bleef wel op de Nursery. Misschien zou hij een van de twee nog zien.


Don't cry ~{Hawkscream}  1zfkbw2
Don't cry ~{Hawkscream}  Gx8LFxhDon't cry ~{Hawkscream}  GMVTh2GDon't cry ~{Hawkscream}  BYQi8BZ
[center]PBs naar Sushi.
Made....by:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't cry ~{Hawkscream}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: