{Thrushdive} Terrible Things



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {Thrushdive} Terrible Things

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Snowynight
StarClan
{Thrushdive} Terrible Things DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: {Thrushdive} Terrible Things   {Thrushdive} Terrible Things Icon_minitimevr 21 maa 2014 - 21:28

Haar blauwe en licht treurig ogen stonden bezorgd terwijl ze het kamp rondkeek. Waar was Thrushdive? Ze moest hem spreken. Ze moest kwijt wat er gebeurd was tussen haar en Ashdrizzle... Nightspark had de ergste scherven al weg kunnen halen uit haar hart, maar ze wilde het ook graag aan Thrushdive kwijt... Uiteindelijk herkende ze zijn pels en meteen stapte ze met vlugge passen op hem af. "Thrushdive..?' Klonk haar stem, zachtjes en licht timide.


{Thrushdive} Terrible Things Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
{Thrushdive} Terrible Things DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: {Thrushdive} Terrible Things   {Thrushdive} Terrible Things Icon_minitimeza 22 maa 2014 - 11:03

Zijn magere gestalte kwam het kamp binnen. Zijn ogen glommen voldaan terwijl zijn patrouille uit één ging. Hij had een konijn weten te vangen, een dikke één, en het konijntje was sloom geweest, had een vreemde geur, maar niet al te afstotelijk. Het konijn had wel iets van een boerderij muis. Hij ging met de muis in de richting van de nursery en legde 'm daar neer, waarna hij zich weer terug trok en even ging zitten terwijl hij een observerende blik over het kamp heen liet glijden.
Hij hoorde vlugge passen op hem af komen, hij draaide zijn kop om op het moment dat ze zijn naam uit sprak. "Thrushdive..?'' klonk haar zachte stem, de zachte stem van Snowynight. "Snowynight?" miauwde hij terwijl hij haar vragend aan keek. De wat is er vraag, lag al in haar naam door de manier waarop hij haar naam had uitgesproken.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

{Thrushdive} Terrible Things 6IRKqVA{Thrushdive} Terrible Things MKN7vHE{Thrushdive} Terrible Things IfBu3av{Thrushdive} Terrible Things PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
{Thrushdive} Terrible Things DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: {Thrushdive} Terrible Things   {Thrushdive} Terrible Things Icon_minitimeza 22 maa 2014 - 14:30

Zijn blauwe ogen ontmoette de hare en Snowynight kon het niet laten om lichtjes te glimlachen. Als hij er was, was alles goed. Maar toch klonk zijn stem bezorgd. Hij wist dat er iets was. Hij wist dat er iets mis was, was het niet? Ze sloeg haar blik eventjes neer en slikte eventjes. "Ik heb het Ashdrizzle verteld.." Miauwde de poes na een lichte aarzeling. Als hij maar niet boos werd.. Niet eens op haar, maar op Ashdrizzle. Want ondanks dat Ashdrizzle haar pijn had gedaan, ze wilde niet dat andere katten hem iets aandeden. Hij had het al zo moeilijk... "Hij.. hij reageerde niet zo goed.." Mompelde ze er zachtjes achteraan.


{Thrushdive} Terrible Things Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
{Thrushdive} Terrible Things DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: {Thrushdive} Terrible Things   {Thrushdive} Terrible Things Icon_minitimeza 22 maa 2014 - 20:31

Thrushdive zag dat Snowynight haar blik te neer sloeg. Er was iet, maar wat? Hij probeerde opnieuw haar blik op te vangen, hij moest weten wat er was. "Ik heb het Ashdrizzle verteld.." miauwde Snowynight, en hij merkte dat ze geaarzeld had. Daar zag Thrushdive zo niet het probleem van in, hij maakte zich meer zorgen over hoe Ashdrizzle gereageerd had. Het zou hem niet verbazen als zijn nagels straks in zijn schouders worden gestoken, al zou Thrushdive dat wel voorkomen. "Hij.. hij reageerde niet zo goed.." kwam er mompelend, zachtjes achter aan. Thrushdive ging rechter op zitten en keek haar recht aan. "Wat heeft hij gedaan, Snowynight?" Miauwde hij bezorgd, en beschermend, op een strakke, doel gerichte toon. Als hij haar maar niet had aangeraakt! Al was mentaal pijn doen hem al erg genoeg.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

{Thrushdive} Terrible Things 6IRKqVA{Thrushdive} Terrible Things MKN7vHE{Thrushdive} Terrible Things IfBu3av{Thrushdive} Terrible Things PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
{Thrushdive} Terrible Things DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: {Thrushdive} Terrible Things   {Thrushdive} Terrible Things Icon_minitimeza 22 maa 2014 - 20:38

Snowynight zag hoe Thrushdive's houding veranderde, zijn hele uitstraling werd gewijzigd naar een ietwat dreigende. Ze zag dat hij zich kwaad maakte en legde haar oren achteruit. Nee.. Niet boos worden. Haar blauwe blik werd wat smekender, maar zijn woorden bevestigde haar vermoedens direct. "Wat heeft hij gedaan, Snowynight?" Zijn toon mocht dan wel bezorgd zijn, er zat ook wel wat meer in verborgen. Een strakke toon, eentje die niet veel goeds betekende. "Doe hem niks..!" Miauwde Snowynight geschrokken. "Niet nog meer problemen.." Kwam er daarna achteraan, wat smekender. Ondanks wat er gebeurd was, nam ze haar oude vriend nog steeds in bescherming, ook al haatte hij haar nu.


{Thrushdive} Terrible Things Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
{Thrushdive} Terrible Things DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: {Thrushdive} Terrible Things   {Thrushdive} Terrible Things Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 14:43

Bij het zien van hoe Snowynight angstiger werd, verzachtte hij zijn houding. "Doe hem niks..!" Miauwde Snowynight geschrokken. Thrushdive legde zijn staart rustgevend op haar rug. "Niet nog meer problemen.." kwam er op smekende toon achteraan. Thrushdive wiebelde ongemakkelijk met zijn oren. "Sorry," murmelde hij terwijl hij haar recht aan keek. "Ik wil niet dat iemand je pijn doen," murmelde hij vervolgens terwijl hij haar een lik gaf langs haar oor. Hij hield zijn lange staart op haar rug terwijl hij haar aan keek. "Hij heeft je toch niet aangeraakt?" Miauwde hij terwijl hij een scannende blik over haar heen liet glijden op zoek naar verse wondjes, voor het geval dat het dat zou zijn.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

{Thrushdive} Terrible Things 6IRKqVA{Thrushdive} Terrible Things MKN7vHE{Thrushdive} Terrible Things IfBu3av{Thrushdive} Terrible Things PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
{Thrushdive} Terrible Things DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: {Thrushdive} Terrible Things   {Thrushdive} Terrible Things Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 14:56

"Sorry," murmelde Thrushdive waarna hij haar recht aankeek. Snowynight wendde haar blik voor een moment af. "Ik wil niet dat iemand je pijn doen," murmelde hij vervolgens terwijl hij haar een lik gaf langs haar oor. Ze snorde eventjes zachtjes als respons. "En ik wil niet dat jij weer in de problemen komt.." Murmelde ze zachtjes. "Hij heeft je toch niet aangeraakt?" Vroeg de kater vervolgens. "Nee.." Miauwde Snowynight op haar gebruikelijke zachte toon.


{Thrushdive} Terrible Things Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
{Thrushdive} Terrible Things DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: {Thrushdive} Terrible Things   {Thrushdive} Terrible Things Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 15:18

"En ik wil niet dat jij weer in de problemen komt.." murmelde Snowynight op een zachte toon. Thrushdive liet een zacht zuchtje over zijn lippen rollen. "En ik wil niet dat je pijn hebt..." murmelde hij als antwoord. Daarna vroeg Thrushdive of hij haar had aangeraakt. "Nee.." Miauwde Snowynight op haar veel gebruikte zachte toon. "Heeft hij je gekwetst? Gemene woorden tegen je gezegd?" Vroeg hij toen, kalm en beheerst. Hij wou weten wat er mis was gegaan toen Snowynight had verteld over dat ze haar keuze had genomen. Hij drukte zijn gestreepte lichaam zachtjes tegen de hare aan terwijl hij haar staart om haar heen legde.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

{Thrushdive} Terrible Things 6IRKqVA{Thrushdive} Terrible Things MKN7vHE{Thrushdive} Terrible Things IfBu3av{Thrushdive} Terrible Things PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
{Thrushdive} Terrible Things DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: {Thrushdive} Terrible Things   {Thrushdive} Terrible Things Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 15:22

Thrushdive was duidelijk niet tevreden met haar antwoorden en vroeg door. Zwijgend drukte Snowynight haar dikke, witte pels tegen zijn gestreepte aan en keek naar haar voorpoten. "Hij zei dat hij geen vrienden meer met me wilde zijn nu.." Miauwde ze, haar tanden lichtjes in haar lip begravende. Haar oren gingen naar achter en ze krulde haar eigen staart stevig om haar lichaam heen.


{Thrushdive} Terrible Things Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
{Thrushdive} Terrible Things DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: {Thrushdive} Terrible Things   {Thrushdive} Terrible Things Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 15:33

"Hij zei dat hij geen vrienden meer met me wilde zijn nu.." Thrushdive drukte zijn oren even plat tegen zijn kop aan. Hoe durfde hij? Alleen omdat ze haar keuze had gemaakt, en die niet voor hem was geweest? Thrushdive kon zijn oren niet geloven. Fawnstep had het zelfde bij hem gedaan, en hij was daar door kwaad op hem geworden. "Fawnstep heeft ongeveer het zelfde tegen mij gezegd," miauwde hij. Hij zweeg en gaf haar opnieuw een lik over haar kop Hij begreep het niet, waarom konden ze niet begrijpen dat liefde niet te bepalen was. Dat het kwam, dat de liefde de keuze maakte, niet jij zelf. En ergens voelde hij zich schuldig. "Het spijt me voor je..." miauwde hij bijna nier hoorbaar.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

{Thrushdive} Terrible Things 6IRKqVA{Thrushdive} Terrible Things MKN7vHE{Thrushdive} Terrible Things IfBu3av{Thrushdive} Terrible Things PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
{Thrushdive} Terrible Things DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: {Thrushdive} Terrible Things   {Thrushdive} Terrible Things Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 17:15

Een lichte schok ging eventjes door Snowynight heen toen ze de naam Fawnstep hoorde, maar de poes herstelde zich snel. Ze drukte haar kop in Thrushdive's pels en snoof zijn heerlijke geur op. Alles was goed als hij er was. "Het spijt me ook voor jou.." Mompelde ze zachtjes, haar stem gedempt door zijn pels. Ze krulde haar dikke, pluizige staart rond de zijne en sloot haar ogen lichtjes.


{Thrushdive} Terrible Things Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
{Thrushdive} Terrible Things DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: {Thrushdive} Terrible Things   {Thrushdive} Terrible Things Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 17:26

Thrushdive voelde het schokje van Snowynight door haar lichaam trekken toen hij de naam Fawnstep zei. Meteen gingen er bellen rinkelen, had die poes nou ook al iets geflikt? "Het spijt me ook voor jou.." Thrushdive streek zijn kop langs haar wang en snorde zachtjes. "Snowynight..." murmelde hij. "Als er iets is, je kan me alles vertellen..." murmelde hij. "Ik beloof geen gekke dingen meer toe doen," vervolgde hij. Hij wist dat Snowynight niet alles zou vertellen als iemand haar iets aangedaan had, omdat Thrushdive wel eens agressief uit de hoek kon schieten. Maar voor Snowynight zou hij geen gekke dingen doen, voor haar wel, tenzij het hem écht te ver ging.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

{Thrushdive} Terrible Things 6IRKqVA{Thrushdive} Terrible Things MKN7vHE{Thrushdive} Terrible Things IfBu3av{Thrushdive} Terrible Things PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
{Thrushdive} Terrible Things DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: {Thrushdive} Terrible Things   {Thrushdive} Terrible Things Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 21:14

De kater had binnen no-time door dat een lichte reactie was opgetreden bij de naam Fawnstep en ze beet eventjes lichtjes op haar lip, zichzelf vervloekende dat ze haar reacties niet beter onder controle had. Ze was nooit goed geweest daar in. "Snowynight..." murmelde hij. "Als er iets is, je kan me alles vertellen..." murmelde hij. "Ik beloof geen gekke dingen meer toe doen," Miauwde de kater. "Ja.. dat weet ik.." Murmelde ze zachtjes. "Dank je." Hij vroeg er nog niet direct naar, wat een opluchting was, maar ze wist wel dat hij z'n vermoedens wel had.


{Thrushdive} Terrible Things Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
{Thrushdive} Terrible Things DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: {Thrushdive} Terrible Things   {Thrushdive} Terrible Things Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 21:26

"Ja.. dat weet ik.." Murmelde ze zachtjes. "Dank je." Meer zei de witte kattin niet. Thrushdive voelde lichte frustratie opborrelen en wou zo graag doorvragen. Maar dat kon hij niet, en ergens wou hij haar niet opdringen. Hij likte haar oor. "ik hou van je..." murmelde hij zacht terwijl hij haar koesterend tegen zich aan drukte met zijn staart om haar heen. Hij wou haar niet kwijt, hij wou haar gelukkig maken, gelukkiger dan ooit. Hij zou er ook alles voor doen. De zon was aan het onder gaan, maar het was nog lang geen avond. "Zullen we er samen nog even op uit gaan?" Stelde hij voor met een glimlachje op zijn gelaat haar aankijkend met een warme blik.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

{Thrushdive} Terrible Things 6IRKqVA{Thrushdive} Terrible Things MKN7vHE{Thrushdive} Terrible Things IfBu3av{Thrushdive} Terrible Things PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Thrushdive} Terrible Things
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: