Hello, can I be your friend? (& Thistlepaw)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hello, can I be your friend? (& Thistlepaw)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Icepaw
Member
Hello, can I be your friend? (& Thistlepaw) DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Hello, can I be your friend? (& Thistlepaw)   Hello, can I be your friend? (& Thistlepaw) Icon_minitimeza 22 maa 2014 - 14:07

Icepaw liep verveeld rond in het kamp. Ze kende niet veel katten en ze wachte nog op Ashdrizzle tot ze zouden beginen met de training. Ze keek nog een keer om zich heen en trippelde naar de Appentice den. Ze legde zich neer en domelde een beetje in. Toen Icepaw wakker werdt wist ze niet goed wat ze moest doen, want jagen kon ze bijna niet en om voor de elders te zorgen had ze helemaal geen zin in. Ze dacht na over wat ze zou kunnen doen want ze moest zich natuurlijk wel nuttig maken voor ze WEL naar de elders werd gestuurt. Icepaw besloot te vragen aan een andere leerling of die wist wat ze zou kunnen doen en eerlijk gezegd was ze wat eenzaam. Ze wou graag met een vriend of vriendin samentongen en even alle leerlingzorgen vergeten. Icepaw vroeg zich af of Constellationpaw er was want dat was immers haar enige vriendin. Toen ze haar niet zag besloot ze met een andere leerling te praten. Icepaw keek om zich heen en liep op een kat af die haar we aardig leek. "Hallo" zei ze stuntelig tegen de vreemde kat die ze wel eens had gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlepaw.
Member
Hello, can I be your friend? (& Thistlepaw) DPKsfdL
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Way too old to be wearing this name
Gender:
Rank:
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Hello, can I be your friend? (& Thistlepaw)   Hello, can I be your friend? (& Thistlepaw) Icon_minitimeza 22 maa 2014 - 20:37

Thistlepaw opende sloom haar ogen. 'Geweldig...' dacht ze. 'Weer een nieuwe dag met nieuwe, stomme katten.' Uiteindelijk stond ze op en rekte zich uit. Daarna begon ze haar vacht te wassen, met lange halen van haar tong. Toen dat ook gedaan was, keek ze rond. Ze had bijna nooit les, haar mentor was verschrikkelijk lui. Ze kon dus niet jagen, en wou geen klusjes doen. 'Alleen omdat je jonger bent, denken ze je te kunnen behandelen als vuil.' Dacht ze met een grimas op haar gezicht. Ze voelde haar maag knorren en liep naar een zielig hoopje doden dieren, wat de prooistapel moest voorstellen. Ze pakte er een kleine muis van af, en liep vervolgens naar haar slaapplaats. Ze wou net een hap nemen toen een kleine, zwarte apprentice een beetje stuntelig naast haar stond. "Hallo" zei deze kleine kat. Diep van binnen zuchtte Thistlepaw, omdat ze er niet van hield om met andere katten te praten. Meestal ergerde ze zich aan deze katten en werd ze boos. Desondanks dat plakte ze een glimlach op haar snuitje en zei: "Hey, ik ben Thistlepaw"


But I can't compete with the she wolf
Who has brought me to my knees

Hello, can I be your friend? (& Thistlepaw) 118eljq
What do you see in those yellow eyes
Cause I'm falling to pieces
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Hello, can I be your friend? (& Thistlepaw) DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Hello, can I be your friend? (& Thistlepaw)   Hello, can I be your friend? (& Thistlepaw) Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 10:34

De apprentice stelde zich voor als Thistlepaw. "Ik ben Icepaw" stelde Icepaw zich voor. "Nou normaal ben ik niet zo een prater maar ik heb geen idee wat ik kan doen. Kunnen we anders wat samen doen?" vroeg Icepaw aan Thistlepaw. Ze keek een beetje nieuwschierig naar de kat. "Heb je al een keer les gehad?" vroeg Icepaw nog even snel er achter aan.

~ srry kort :C
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlepaw.
Member
Hello, can I be your friend? (& Thistlepaw) DPKsfdL
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Way too old to be wearing this name
Gender:
Rank:
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Hello, can I be your friend? (& Thistlepaw)   Hello, can I be your friend? (& Thistlepaw) Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 13:39

"Ik ben Icepaw" stelde de zwarte kat zich voor. "Nou normaal ben ik niet zo een prater maar ik heb geen idee wat ik kan doen. Kunnen we anders wat samen doen?" vroeg ze aan Thistle. Icepaw keek nieuwsgierig naar Thistlepaw en vroeg toen nog snel: "Heb je al een keer les gehad?" Thistlepaw rolde met haar ogen, maar zo dat Icepaw het niet kon zien. 'Wat een vragen, waarom zou ze dat willen weten?" vroeg ze zich af. Dan maar aardig wezen. "Ik heb 1 keer les gehad, maar mijn mentor is verschrikkelijk lui, en doet bijna niks." Ze nam nog een hap van haar prooi, terwijl ze met volle mond vervolgede: "We kunnen samen door het bos lopen? Veel anders kunnen we toch niet doen."


But I can't compete with the she wolf
Who has brought me to my knees

Hello, can I be your friend? (& Thistlepaw) 118eljq
What do you see in those yellow eyes
Cause I'm falling to pieces
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Hello, can I be your friend? (& Thistlepaw) DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Hello, can I be your friend? (& Thistlepaw)   Hello, can I be your friend? (& Thistlepaw) Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 15:34

Ze merkte dat de kat wat afstandelijk deed, Icepaw dacht na over een manier Thistlepaw wat losser te krijgen. "Is goed lijkt me leuk" zei ze met een lach "zullen we naar de Little Creek?" Terwijl ze op een antwoord wachte dacht ze na over wat ze allemaal wist over deze kat, Thistlepaw. Ze wist in elk geval dat je haar snel boos kreeg en dat ze rustig aan moest doen. Ze begon zich te wassen en keek daarna Thistlepaw aan.

~Ik heb mijn dag niet... Alles is kort -.-
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlepaw.
Member
Hello, can I be your friend? (& Thistlepaw) DPKsfdL
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Way too old to be wearing this name
Gender:
Rank:
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Hello, can I be your friend? (& Thistlepaw)   Hello, can I be your friend? (& Thistlepaw) Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 18:34

"zullen we naar de Little Creek?" Thistle haalde haar schouders op. "Sure," Zei ze vervolgens. Dit kon nog leuk worden. Ze had haar muis nu opgegeten, en wat kon het kwaad om een beetje rond te hangen met andere apprebtice's? Ze had gehoord dat Icepaw nog een vriendin had, met een spraak gebrek. Ze vroeg zich af hoe dat zou zijn. Thistlepaw stond op. "Zullen we dan maar?" Vroeg ze.

Dit topic wordt later vervolg bij de Little Creek. Wil jij die dan maken?


But I can't compete with the she wolf
Who has brought me to my knees

Hello, can I be your friend? (& Thistlepaw) 118eljq
What do you see in those yellow eyes
Cause I'm falling to pieces
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Hello, can I be your friend? (& Thistlepaw) DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Hello, can I be your friend? (& Thistlepaw)   Hello, can I be your friend? (& Thistlepaw) Icon_minitimema 24 maa 2014 - 18:16

"Oké" Zei Icepaw en ze liep richting de Little Creek

Vervolg KLIK HIER

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello, can I be your friend? (& Thistlepaw)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: