Ready? [&Icepaw]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ready? [&Icepaw]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Ashdrizzle
Member
Ready? [&Icepaw] 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Ready? [&Icepaw]   Ready? [&Icepaw] Icon_minitimeza 22 maa 2014 - 16:01

Hij was vroeg opgestaan, plots niet meer moe en was stilletjes de Den uitgeglipt. Voordat hij zijn nieuwe Apprentice zou wekken, wilde hij eerst zijn kop leeg hebben. Niets meer aan zijn hoofd hebben, zodat Icepaw niet in de gaten kreeg dat haar Mentor van binnen nog een soort wrak was. Met een kikker liep hij het kamp weer binnen en ging direct weer naar de Apprentice Den. "Icepaw? Ik ontmoet je buiten het kamp voor je training." Sprak hij met een neutrale toon en glipte gelijk weer door de doorntunnel en wachtte vervolgens in de schaduwen buiten het kamp op zijn Apprentice.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Ready? [&Icepaw] VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Ready? [&Icepaw] DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Ready? [&Icepaw]   Ready? [&Icepaw] Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 10:14

Icepaw lag nog een beetje te snoezelen toen ze de stem van Achdrizzle hoorde. "Icepaw? Ik ontmoet je buiten het kamp voor je training." hoorde ze hem roepen. Icepaw rekte zich uitgebreid uit en rende met veel enthousiasme naar buiten. Ze was blij dat ze haar eerste training kreeg, ze trippelde naar buiten het kamp en keek om zich heen. Icepaw zag hem zitten in de schaduwen en rende naar hem heen. "Hoi Ashdrizzle" piepte ze vrolijk.

~kort C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Ready? [&Icepaw] 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Ready? [&Icepaw]   Ready? [&Icepaw] Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 10:29

Het duurde niet lang voordat zijn nieuwe Apprentice verscheen. "Hoi Ashdrizzle" Zei het vrolijke stemmetje en Ashdrizzle glimlachte voor een kort moment. "Hey," Begroette hij haat terug en stond gelijk op, waarna hij zijn vacht een paar likken gaf. "Wat heeft je vorige Mentor je allemaal geleerd, Icepaw? Dan kunnen we echt beginnen met je trainingen."


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Ready? [&Icepaw] VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Ready? [&Icepaw] DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Ready? [&Icepaw]   Ready? [&Icepaw] Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 10:39

Icepaw schoof ongemakkelijk heen en weer bij die vraag. "Nou eigenlijk weet ik niet wat er is gebeurt, maar ik heb misschien een keer een jaaglesje gehad" antwoorde Icepaw. "Ik ben bang dat je me alles moet leren. Sorry" Voegde ze er nog aan toe met een wat treurig gezicht. "Dat vind je toch niet erg he?" vroeg ze hoopvol.

~vandaag is alles beetje kort :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Ready? [&Icepaw] 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Ready? [&Icepaw]   Ready? [&Icepaw] Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 10:56

"Nou eigenlijk weet ik niet wat er is gebeurt, maar ik heb misschien een keer een jaaglesje gehad" Oh, dat is niet veel, maar ze had niet voor niets een andere Mentor nodig gehad. "Ik ben bang dat je me alles moet leren. Sorry" De kater haalde zijn schouders wat op. "Dat vind je toch niet erg he?" Vervolgens schudde hij zijn kop, met een wat geruststellende glimlach. "Nee hoor, we hebben nog genoeg tijd. Maar omdat we nu zoveel mogelijk voedsel nodig hebben, ga ik voor nu verder op je jachttechnieken. Dus kom maar mee." Antwoordde hij en begon al te lopen.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Ready? [&Icepaw] VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Ready? [&Icepaw] DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Ready? [&Icepaw]   Ready? [&Icepaw] Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 15:20

Icepaw luisterde naar haar mentor. Toen ze hoorde dat ze zou leren jagen werd ze enthousiast, ze dacht even na en vroeg toen "op welke soort prooi ga ik leren jagen?" Want Icepaw had wel eens een muisje gevangen maar dat was puur geluk geweest. Ze bleef nog een beetje nadenken toen ze zag dat Ashdrizzle al een eindje had gelopen. Snel rende ze achter hem aan en stelde haar vraag nog een keer. Ze wachte op antwoord en zag dat de trainingsplek dichterbij kwam. Haar enthousiastme groeide steed meer terwijl ze dichter bij het bos kwamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Ready? [&Icepaw] 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Ready? [&Icepaw]   Ready? [&Icepaw] Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 15:28

Ze kwamen aan bij de zwart geblakerde boom en Ashdrizzle had het antwoorden van haar vraag nog even uitgesteld, zodat hij zich kon concentreren op de weg voor hem. "Op welke soort prooi ga ik leren jagen?" Was het geweest en Ash ging zitten op het besneeuwde gras. "In het ShadowClan gebied lopen vooral muizen, kikkers, eekhoorns en vogels rond. Soms een slang of een hagedis, maar die kom je niet vaak tegen. Laat nu maar eens zien hoe jij een prooi zou besluipen."


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Ready? [&Icepaw] VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Ready? [&Icepaw] DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Ready? [&Icepaw]   Ready? [&Icepaw] Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 15:43

Icepaw rilde bij het idee van kikkers eten, ze had het één keer gedaan en ze vond het afschuwelijk. Ze zakte zo goed mogelijk in de jacht houding. Ze sloop tegen de wind in, wel een beetje wiebelig. Icepaw had het idee dat ze wat dom aan het sluipen was, maar natuurlijk liet ze dat oordeel over aan Ashdrizzle. Toen ze een paar meter had geslopen trippelde ze naar Ashdrizzle toe en keek hem hoopvol aan. "Wat moet ik allemaal verbeteren?" vroeg ze leergierig aan hem. Ze likte een beetje nerveus aan haar poot.

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Ready? [&Icepaw] 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Ready? [&Icepaw]   Ready? [&Icepaw] Icon_minitimema 24 maa 2014 - 15:16

Icepaw zakte in een sluiphouding en maakte er voor een paar meter gebruik van. "Wat moet ik allemaal verbeteren?" Ashdrizzle glimlachte, het was wel een nieuwsgierige Apprentice, dat maakte het hem wat makkelijker. "Zet je poten wat verder uit elkaar, zodat je wat steviger op de grond staat. Zorg er altijd voor dat de wind niet van achteren komt, want dan ruikt je prooi je te snel en let er goed op dat je staart niet over de grond sleept. Goed," De kater stond op en testte de lucht even. Ja, daar rook hij iets. "Oké er is een prooi in de lucht en ik wil dat je hem zoekt en vangt." Glimlachte hij. Als Icepaw ook maar iets gegeten had de afgelopen dagen kon ze wel merken dat er een muisje hier rondliep. "Maar aangezien dit je eerste volledige les is, zal het niet erg zijn als je hem niet vangt. Zelfs in Leafbare moet je oefenen. Dus ga je gang maar."


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Ready? [&Icepaw] VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Ready? [&Icepaw] DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Ready? [&Icepaw]   Ready? [&Icepaw] Icon_minitimema 24 maa 2014 - 17:45

Icepaw luisterde geintreseerd naar haar mentor. Ze rook en proefde aandachtig de lucht en een geur van muis drong in haar neus. Ze probeerde de geur vast te houden tot ze het diertje zag, ze zag het beestje zitten en sloop op de muis af. Ze probeerde de tips van haar mentor aan te passen terwijl ze sloop. Op een staartlengte afstand zakte ze ineen en maakte een sprong, net te laat, de muis had haar gezien of geroken. Ze voelde het diertje tussen haar klauwen er vandoor schieten. Icepaw keek het diertje na dat gewond in de bosjes verdween. Teleurgesteld keerde ze terug naar haar mentor. Icepaw keek hem aan en wachte op een reactie. Icepaw keek naar haar poten en nagels waar nog een paar plukken muizenvacht zaten en een paar druppels bloed. Ze vond het erg jammer dat ze de muis niet te pakken had gekregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Ready? [&Icepaw] 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Ready? [&Icepaw]   Ready? [&Icepaw] Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 16:05

De Apprentice had meteen in de gaten waar de prooi zich bevond en sloop er op af, maar het lukte Icepaw net niet om het muisje ook daadwerkelijk te vangen. Jammer, hij had haar graag haar eerste of misschien wel tweede prooi laten vangen. Maar goed, het was nog steeds een van de eerste lessen. "Ah dat geeft niet," Glimlachte hij geruststellend. "Daar kan je nog genoeg op oefenen in je vrije tijd. Oké.. dan wil ik nu dat je me iets verteld over de grenzen met de andere Clans en wat die andere Clans allemaal zo gevaarlijk maakt."


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Ready? [&Icepaw] VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Ready? [&Icepaw] DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Ready? [&Icepaw]   Ready? [&Icepaw] Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 17:22

Icepaw dacht even na over deze vraag. "Nou ik weet dat de ThunderClan het dichtst bij onze grenzen liggen ook al ligt het Donderpad ertussen. De krijgers zijn sterk en loyaal, maar ze zouden onze clan niet zomaar aanvallen... Eeh en het WindClan territorium grenst niet echt aan ons territorium. Zij zijn erg volhoudend en snel, maar ze vluchten sneller dan de andere katten. En de RiverClan grenst helemaal niet aan ons gebied. Die zijn net als vissen en zwemmen, ze eten vooral vis en ze zijn sterk." gaf ze als antwoord. Ze wist ook dat je de BloodClan, de Rouges en de kittypets had dus ze vervolgde haar verhaal. "Maar je hebt ook de BloodClan en die zijn erg sterk. De meesten zijn uit op moorden en dus heel bloeddorstig. Ze proberen ons uit te roeien en leven in de Twolegsplace. Als je er tegenkomt moet je op je hoede zijn. En er zijn kittypets, die leven bij twolegs en zijn tam. Die hebben geen krijgersbloed en leven van vies kittypet eten. Je hebt Rouges en die leven op zichzelf, maar daar weet ik niet veel van... En ik heb wel eens gehoord over een Clan... De SkyClan of zo iets? Ik heb veel voor de oudsten gezorgdt omdat ik geen mentor had dus wel wat geleerd..." Toen ze was uitgesproken moest ze even op adem komen. "Maar dat heb ik alleen gehoord dus ik weet niet of het klopt" voegde ze er aan toe. Icepaw keek haar mentor aan om te horen of het klopte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Ready? [&Icepaw] 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Ready? [&Icepaw]   Ready? [&Icepaw] Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 17:01

"Nou ik weet dat de ThunderClan het dichtst bij onze grenzen liggen ook al ligt het Donderpad ertussen. De krijgers zijn sterk en loyaal, maar ze zouden onze clan niet zomaar aanvallen... Eeh en het WindClan territorium grenst niet echt aan ons territorium. Zij zijn erg volhoudend en snel, maar ze vluchten sneller dan de andere katten. En de RiverClan grenst helemaal niet aan ons gebied. Die zijn net als vissen en zwemmen, ze eten vooral vis en ze zijn sterk." De grijze kater knikte en nam deze pauze even om wat te corrigeren. "Dat is goed, alleen zijn alle Clans in deze moeilijke Leafbare heel vijandelijk tegen elkaar. ThunderClan heeft al een keer onze grenzen genegeerd, dus lappen ze de Code eigenlijk een beetje aan hun laars. WindClan is een zeer vijandige Clan voor ons op het moment, dus blijf maar uit de buurt van de hazeneters en RiverClan is neutraal. Maar dat is goed, je kent de grenzen goed." En ook het verhaal van de buitenstaanders klopte en Ash knikte. "SkyClan was eens de vijfde Clan in het woud en is door een grote brand verwoest. Heel veel SkyClan katten hebben hun intrek genomen in de Clans die er nog zijn, maar de meeste zijn naar Thunder of RiverClan gegaan. Wij hebben er maar een paar, maar die kunnen het tenminste aan." Glimlachte hij en draaide zijn oor plots toen hij een zacht geritsel hoorde. Snel checkte hij de lucht. Merel. Zijn blauwe ogen glansden. "Ik denk dat hier je tweede poging is Icepaw, probeer hem maar te vangen en let goed op de windrichting en waar je je poten plaatst, dan pas je timing."


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Ready? [&Icepaw] VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Ready? [&Icepaw] DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Ready? [&Icepaw]   Ready? [&Icepaw] Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 20:43

Nieuwsgierig vroeg Icepaw zich af welke prooi hij bedoelde. Ze keek even goed om zich heen en proefde de lucht van een vogel. Al snel ontdekte ze de merel, ze sloop er op af en lette op de windrichting, hoe ze liep. Toen ze ongeveer op een staartlengte afstand stond sprong ze, de merel had het te laat door en ze beet in de nek van het dier. Ze proefde de metaalachtige smaak van bloed en trots liet ze haar vangst aan haar mentor zien. Door de geur van de vogel kreeg ze honger, maar beheest legde ze de merel voor Ashdrizzle neer. Ze snorde "deed ik het goed?" en ze keek hem aan. Ze had ook geluisterd naar wat hij vertelde over de clans en ze vroeg "maar onze grenzen met de andere clans zijn toch gescheiden door het thunderpath, bedoel je dat ze aan onze kant van de grens komen?" Nieuwsgierig keek ze hem in de ogen en zag iets wat ze niet kon plaatsen. "Is er iets?" vroeg ze een beetje bezorgd.

~Ik kon het niet laten vanwege het begin van het topic ^^) Sorry


Ready? [&Icepaw] Coolte23


.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Ready? [&Icepaw] 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Ready? [&Icepaw]   Ready? [&Icepaw] Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 18:30

Tevreden glimlachte hij toen Icepaw haar prooi dit keer wel ving en knikte trots toen ze haar prooi kwam brengen. "Deed ik het goed?" Nog goedkeuring vragen? "Ik denk dat je het antwoord daarop al weet." Glimlachte Ashdrizzle. "Maar onze grenzen met de andere clans zijn toch gescheiden door het thunderpath, bedoel je dat ze aan onze kant van de grens komen?" De kater haalde zijn schouders wat zuchtend op. "Tja, honger drijft een kat tot vreemde dingen, maar elke andere Clankat op ons gebied, moet verjaagd worden. WindClan vooral, onthoud dat Icepaw." Antwoordde hij. Tja.. in zijn eerste Moon als Warrior had hij misschien die grens een beetje genegeerd. "Is er iets?" Een schok ging door zijn lichaam toen zijn Apprentice deze vraag stelde en nerveus beet hij op zijn lip. Straalde zijn houding dit dan uit? Leek hij nog zo kwetsbaar? Zonder het te merken was zijn ademhaling iets versneld en gleden zijn ogen over zijn omgeving. Rustig blijven, rustig blijven.. Suste hij zichzelf, voordat hij weer door paniek flauwviel. De Warrior schudde zijn kop en keek naar de grond. "Nee hoor, niets." Beet hij haar een beetje toe.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Ready? [&Icepaw] VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Ready? [&Icepaw] DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Ready? [&Icepaw]   Ready? [&Icepaw] Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 18:35

Icepaw merkte de verandering en ving een lichte geur van angst op. Dit was zeker niet iets waar de krijger over wou praten. Ze hield er over op en zei toen maar "ik zal oppassen voor vijandelijke krijgers." Ze vroeg zich af wat de kat van slag maakte, maar daar zou ze wel een andere keer achter komen. Ze besloot zich te richten op de training en vroeg "is er nog iets wat ik moet leren vandaag?"


Ready? [&Icepaw] Coolte23


.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Ready? [&Icepaw] 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Ready? [&Icepaw]   Ready? [&Icepaw] Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 19:20

"Ik zal oppassen voor vijandelijke krijgers." Opgelucht haalde hij adem toen Icepaw besloten had er maar over op te houden. Dat bespaarde zijn net herstelde hartje nog wat. "Is er nog iets wat ik moet leren vandaag?" De kater nam een paar seconden om zijn kop weer op orde te stellen en nam een grote hap lucht. "Ik wil nog een basis leggen voor het vechten, zodat je, als je ooit een vreemdeling op ons gebied tegenkomt, je je kan beschermen. Dus.." Hij deed een paar passen naar achteren en ging stevig op zijn vier poten staan. "probeer mij maar van mijn poten te krijgen."


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Ready? [&Icepaw] VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Ready? [&Icepaw] DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Ready? [&Icepaw]   Ready? [&Icepaw] Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 14:10

Icepaw schatte haar mentor in, ze kwam voorzichtig dichterbij en cirkelde een beetje om hem heen. Het was haar bedoeling hem van de zijkant aan te vallen. Ze maakte zich klaar voor de sprong en zette af.


Ready? [&Icepaw] Coolte23


.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Ready? [&Icepaw] 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Ready? [&Icepaw]   Ready? [&Icepaw] Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 16:34

Met zijn blauwe ogen volgde hij de bewegingen van zijn Apprentice en plots zette ze zich af. Zijn zij! De kater dook op de grond en drukte zich zo dicht mogelijk tegen de grond aan, in de hoop dat Icepaw net over hem heen zou gaan.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Ready? [&Icepaw] VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Ready? [&Icepaw] DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Ready? [&Icepaw]   Ready? [&Icepaw] Icon_minitimedi 15 apr 2014 - 21:47

Icepaw vloog bijna helemaal over haar mentor heen. Met half ingeslagen klauwen trok ze aan zijn vacht en voelde een kleine pluk haar in haar nagels. Ze viel op de grond en zakte zo snel ze kon weer in vechthouding. Icepaw keek haar mentor onderzoekend aan, ze vroeg zich af of ze weer moest proberen aan te vallen.

Zullen we na deze vecht training het topic afsluiten? Anders duurt het zo lang. Misschien kunnen we later een ander train topic maken?


Ready? [&Icepaw] Coolte23


.:


Laatst aangepast door *Icepaw op wo 23 apr 2014 - 18:36; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ready? [&Icepaw]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Burnt Sycamore-
Ga naar: