A cloak of mist around me.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A cloak of mist around me.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ashdrizzle
Member
A cloak of mist around me. 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: A cloak of mist around me.   A cloak of mist around me. Icon_minitimeza 22 maa 2014 - 21:36

Rustig keek de grijze kater uit over de vreemd gevormde hopen van Twoleg afval. Er zat altijd van alles tussen, sommige dingen trokken ratten aan en sommige dingen weer kraaien. Al met al was het meestal een goede bron voor voedsel, zelfs in Leafbare, als de prooidieren het laatste beetje bruikbare voedsel hier nog vandaan konden plukken. Ashdrizzle slaakte een diepe zucht en zag zijn adem in gecondenseerde wolkjes door zijn neusgaten omhoog dwarrelen. Zonder te weten waren, begonnen zijn voorpootjes nerveus te krassen in het houten paaltje waar hij opzat en liet hij zijn blauwe blik over het gras onder hem glijden. Er was iets wat hem onrustig maakte, maar wat? Misschien gewoon iets wat hem dwars zat, maar niet helemaal doorkwam. Door vermoeidheid gaapte hij en knipperde de kleine traantjes weg uit zijn ogen. Het was nog vroeg, maar dan had hij tenminste tijd om even rust te nemen. Van alles.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
A cloak of mist around me. VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ratbite
Member
A cloak of mist around me. DPKsfdL
Aimée
559
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ratbite
BerichtOnderwerp: Re: A cloak of mist around me.   A cloak of mist around me. Icon_minitimeza 22 maa 2014 - 21:49

-May I?-

De kersverse Warrior liep met een raar gevoel door het Territorium heen en vertrok naar de plaats van haar laatste training. Carrionplace. Het leek nog zo dichtbij, de blijdschap die ze had en het verdriet wat ze kreeg. Toen ze de naam Ratpaw droeg, nu spraken ze haar anders aan. Ratbite. Het voelde vreemd genoeg vrij, niet meer alsof ze een soort gedeelte van iets was. Ratbite versnelde haar pas toen ze open plek zag. Al vlug kwam ze aan bij de Carrionplace. Rustig liep ze naar het afval toe en besloot om eens wat te vinden. Net toen ze een hoop op wou gaan, schoot er een dikke grijze rat weg. Geschrokken deinsde ze achteruit en keek toe hoe de rat vlug verdween. Hij deed haar denken...aan haar. Ze schudde de gedachte weg en giechelde zachtjes. Maar haar voorvoegsel had voor de helft met haar vacht te maken, voor de rest..."Die tijd is voorbij"Zei ze tegen zichzelf en besloot om verderop te gaan. Straks was die rat er weer. Plots trok iets haar aandacht. Ashdrizzle, haar oude mentor, maar vooral waarop hij zat. Een paaltje. Net als bij de laaste training. Ratbite glimlachte en zette richting naar Ashdrizzle. "Hallo"begroette ze hem.


A cloak of mist around me. 11vnyuf
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
A cloak of mist around me. 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: A cloak of mist around me.   A cloak of mist around me. Icon_minitimeza 22 maa 2014 - 22:03

"Hallo" Hij werd uit zijn gedachten gewekt en richtte zijn blauwe kijkers op de kat onder, die hij gelijk herkende. Ratp--bite! De poes glimlachte naar hem en Ash wist zichzelf er even toe te zetten zijn mondhoeken wat te krullen. "Hey," Begroette hij haar terug en keek weer naar de hopen van afval, omgeven door een dun laagje mist. "Is het leuk om een Warrior te zijn?" Vroeg hij vervolgens, toch wel nieuwsgierig geworden ernaar.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
A cloak of mist around me. VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ratbite
Member
A cloak of mist around me. DPKsfdL
Aimée
559
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ratbite
BerichtOnderwerp: Re: A cloak of mist around me.   A cloak of mist around me. Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 13:18

Haar oude mentor krulde zijn mondhoeken en begroette haar terug. Daarna keek hij even rond en leek afgeleid te zijn door het afval. Plots sprak hij weer,"Is het leuk om een Warrior te zijn?"vroeg Ashdrizzle aan Ratbite en die knikte onzeker. "Het blijft wennen, ik liep gisteren nog bijna de verkeerde den in" met een glimlach dacht ze aan het voorval van gisteravond, waarbij ze nog net op tijd was omgedraaid. "Toch geeft zo'n naam je vrijheid". En vragen? Waarom heette ze Ratbite, wat was haar naam van betekenis. Slechtheid kon het niet zijn. Ze ontweek slechte gedachten's. Dapper als een rat...Ratten waren toch wel dapper, als ze grote katten durfde aan te vallen. Plots klonk er gekras van een kraai en ze schrok op. Verbaasd keek ze Ashdrizzle aan, had hij nog wat gezegd?


A cloak of mist around me. 11vnyuf
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
A cloak of mist around me. 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: A cloak of mist around me.   A cloak of mist around me. Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 16:37

"Het blijft wennen, ik liep gisteren nog bijna de verkeerde den in" De grijze kater hief zijn wenkbrauwen wat verbaasd op. Heus? Ach, na zes Moons kon dat wel gebeuren, ja. "Toch geeft zo'n naam je vrijheid" De kater knikte. "Ja inderdaad, maar let op, ook meer verantwoordelijkheid. Ik kan niet wachten tot je zelf een Apprentice krijgt." Grijnsde de grijze tabby en krulde zijn staart om zijn poten.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
A cloak of mist around me. VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A cloak of mist around me.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Carrionplace-
Ga naar: