After the hunt



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 After the hunt

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lightheart
StarClan
After the hunt DPKsfdL
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Age: αgєℓєѕѕ
Gender:
Rank:
Lightheart
BerichtOnderwerp: After the hunt   After the hunt Icon_minitimewo 16 feb 2011 - 11:47

Toen Moonpaw zich half had omgedraait siste ze, dat ze de tweebenen dankbaar was voor wat ze hadden gedaan, maar dat ze geen poeziepoes was, Lightpaw zuchte en pakte haar buit op, en liep toen naar haar toen, en ging naast haar lopen, 'dat weet ik, je bent geen poeziepoes, maar dat had je wel kunnen worden maar wat boeid het, je bent hier toch, als een echte clan kat, en met een paar maanden een echte clan Warrior! Tenminste als je je best doet bij het trainen!' Zei ze, en ze gaf haar een speels tikje en Lightpaw rende weg, met een spilse zwiep met haar staart tegen de kop van Moonpaw. Ze renderende van de rivier vandaan over de hooglanden, waar het mooi kaal was, vooral met die mooie grote huivels, en bergen, zo'n mooi gezicht, ze rende door, en na een poosje kwamen ze aan bij de kleine stroom, ze zei tegen Moonpaw, 'na het gebeuren hier was ik toch echt wel even bang voor water', zei ze op een grinnikende manier, totaal niet sireus, maar het was wel waar wat ze zei. 'Maar dat is nu voor bij, wat hier was gebeurd echt totaal verleden tijd!' Toen kwamen ze aan bij de kleine bos, dit was al vrij dicht bij het kamp, ze liep door en snoof de lucht op, ze rook het kamp al, en ze wist ook precies waar het was, natuurlijk. Ze trippelde door het kamp in gang, en legde haar vangsten op de prooi stapel neer, en liep toen rechts streeks naar de Apprentices den. Ze had voor zich zelf nog een muis mee genomen, vers van de jacht. en teon ging ze liggen bij een beschut plekje om daar haar prooi op te eten, bete gezecht het plekje waar ze altijd haar prooi op eet.


After the hunt 28misnc
"She died when she was sad...
Now she lives as an angel..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf •
Member
After the hunt Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Age: 30 mane
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: After the hunt   After the hunt Icon_minitimewo 16 feb 2011 - 20:02

Lightpaw zei nog iets waar Moonpaw niet op reageerde om ruzie te voorkomen en voelde de pesterige tik wel, maar hinkte op een lichte draf achter haar aan. Via de hooglanden liepen ze naar de kleine stroom waar Lightpaw nog over het voorval sprak en Moonpaw knikte alleen maar om krachten te sparen. Bij het kleine bos rook Moonpaw het kamp ook en ze was blij dat ze bijna thuis waren. Even bleef Moonpaw bij de ingang stil staan en zuchte even diep uit voor ze weer verder liep en naar de stapel verse prooi liep om daar haar gevangen buit neer te leggen. Daarna koos ze voor een van de vissen die Lightpaw had gevangen en slenterde richting de Apprentices den en plofde daar neer en begon van de vis te eten. 'Ik train hard, maar met die poot zal het wat langzamer gaan. Hopelijk zal ik snel weer goed kunnen lopen zonder die last aan mijn poot?' zei Moonpaw nog even na haar maaltijd op gegeten te hebben en likte haar lippen af en begon daarna Lightpaw te tongen.

( Te wassen. Hihihi ik vind het nog steeds neinig dat ze het zo genoemt hebben in de boeken van de nerderlandse versie. )


After the hunt Moonstreamonderschrift


Spoiler:


Whitepaw. - Scarface - Silverlight - Moonstream
Terug naar boven Ga naar beneden
Fatpaw
Member
After the hunt DPKsfdL
9

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Fatpaw
BerichtOnderwerp: Re: After the hunt   After the hunt Icon_minitimewo 16 feb 2011 - 20:05

[Mag ik erbij?]

Fatpaw lag in de Apprentices Den, zoals wel vaker. Hij ging niet graag op jacht; kostte veel te veel moeite. Trouwens, hij had al meer dan genoeg spieren! Anderen joegen wel voor hem, hij was de stoere Apprentice hier. Zelfs kits keken tegen hem op! Fatpaw had geen problemen met zijn naam, vooral omdat hij er nooit aan dacht dat hij zo heette. Het was waar; hij was nogal dik. Al vond hij zelf dat het niet zo was. Nu lag hij dus rustig in de Den met een verse muis die iemand net voor hem meegenomen had. Iemand deed wel eens iets voor hem. De gestreepte kater legde zijn kop op zijn poten en keek naar de muis. Hoe zou hij hem op gaan eten? En wanneer? Nu.. ja, nu, dat was het perfecte tijdstip. Hij grijnsde en porde de muis. Daarna wilde hij hem op gaan eten.. toen er opeens iemand binnen kwam. De Apprentice keek verbaasd op. Moest iedereen nu niet aan het jagen zijn? Nee, hij niet, kom op zeg. Een gestreepte poes kwam binnen.. uhm.. Moonpaw? Nee, die was grijs.. Lightpaw! Fatpaw keek even op en begon toen van zijn muis te eten. 'Hoi Lightpaw,' groette hij met volle bek. Kom op, muis was toch veel te lekker om te laten liggen voor een begroeting? Iets later kwam Moonpaw ook nog binnen, maar nu had hij zijn bek echt te vol om iets te zeggen.

-Sorry ^^ Hij is nogal arrogant -


After the hunt Fatpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightheart
StarClan
After the hunt DPKsfdL
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Age: αgєℓєѕѕ
Gender:
Rank:
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: After the hunt   After the hunt Icon_minitimewo 16 feb 2011 - 20:18

[Ik snap eht nut van het woord Tongen nog steeds niet, noem het dan likjes of, duowas xD]

'Ik train hard, maar met die poot zal het wat langzamer gaan. Hopelijk zal ik snel weer goed kunnen lopen zonder die last aan mijn poot?' Moonpaw was bij haar gekomen, en was naast haar neer ge plost. 'De sterrenclan zou het zo snel voor je beter maken, want ze weten dat jij dat verdient!' Toen Lightpaw net haar prooi op hat begon Moonpaw te tongen met haar, en Lightpaw likte haar lippen af en begon ook te tongen. Na het wassen, Rekte Lightpaw zich uit, 'zullen we naar onse nest toe gaan om te gaan slapen', stelde Lightpaw voor, Lightpaw gaapte, 'het was vandaag gezellig', zei ze met een glimlach, en ze liep naar haar enst, ze lechde haar kop achter haar staart zo dat haar snoet verstopt zat in haar vacht, en ze keek naar Moonpaw. 'Hoi Lightpaw', Lightpaw spitste haar oren en keek naar Fatpaw, 'Hey, Fatpaw', groete ze terug. Ze keek naar de dikke kater, 'nog wat leuks gedaan?' Lightpaw haalde haar snoet uit haar vacht en keek vriendelijk naar de gestreepte kater.


After the hunt 28misnc
"She died when she was sad...
Now she lives as an angel..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Fatpaw
Member
After the hunt DPKsfdL
9

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Fatpaw
BerichtOnderwerp: Re: After the hunt   After the hunt Icon_minitimewo 16 feb 2011 - 20:29

De twee poezen begonnen te praten en daarna elkaar te tongen. [Ja, dat is dat je elkaars vacht likt] Hij volgde hun hele gesprek niet, maar goed, het was waarschijnlijk van die vage poezenpraat. Fatpaw had ondertussen de muis naar binnen geschrokt, het was een goede verse muis, dus daar had hij niets over te klagen. Tevreden likte hij zijn lippen af. Van dat meidengedoe moest hij niets hebben, daar had hij niets aan en was hij toch veel te stoer voor. Lightpaw groette vriendelijk terug. 'Ik heb uitgeslapen,' snorde hij. 'Misschien ga ik vandaag nog wat jagen..' mompelde hij erachteraan, al wist hij het nog niet zeker. Gewoon, geen zin in. 'En jij?' bedacht hij nog net om te vragen, dat vergat hij altijd. Een paar katten reageerden dan altijd zo overstresst, daar moest hij niets van hebben. Fatpaw stond op, rekte zich uitgebreid uit en begon zichzelf te likken, terwijl hij op een antwoord wachtte. Zijn helderblauwe ogen bespeurden iedere oneffenheid in zijn vacht en maakten die weer netjes, hoewel hij nooit toe zou geven dat hij nog al dik was, zelfs al werd hij ermee geconfronteerd. Daar was hij te trots voor.


After the hunt Fatpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightheart
StarClan
After the hunt DPKsfdL
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Age: αgєℓєѕѕ
Gender:
Rank:
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: After the hunt   After the hunt Icon_minitimewo 16 feb 2011 - 20:49

'Ik heb uitgeslapen,' snorde Fatpaw. uitgeslapen? Maar je moest toch werken voor de clan, 'Niet gejaagd ofzo?' Vroeg ze toen. 'Misschien ga ik vandaag nog wat jagen..' mompelde Fatpaw er achter aan. Lightpaw was moe, maar als ze nu wat ging slapen wouw ze best mee, eens zoen hoe hij dat deed. 'Zal ik mee', stelde ze voor van een glimlach. Ze wende haar blik op Moonpaw, 'als je wil kan jij ook mee!' Zei ze met een glimlach. 'En jij?' Vroeg Fatpaw. 'Gejaagt met Moonpaw, natuurlijk', zei ze met een glimlach, Ze lechde haar poten lang uit, waarbij haar slanke liggaam mooi te zien was, terwijl ze haar ambere ogen op Fatpaw richtte. Lightpaw vond dat Fatpaw een buikje had, amar dat boeide haar niet, en ze was ook niet van plan daar op te reageren. 'Ben je een beetje een goede jager?' Zei ze met een uitdagende glinstering in haar ogen. Ze keek naar Moonpaw, die nog niet geantwoord had. ze wende haar blik weer af en keek weer naar Fatpaw, terwijl ze haar staart netjes langh uit neer legde en er een beetje mee zwiepte.


After the hunt 28misnc
"She died when she was sad...
Now she lives as an angel..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf •
Member
After the hunt Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Age: 30 mane
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: After the hunt   After the hunt Icon_minitimewo 16 feb 2011 - 21:33

Toen Lightpaw voorstelde te gaan slapen stond Moonpaw ook op na samen elkaar gewassen te hebben groeten Fatpaw hen bij binnen komst. 'Hoi Fatpaw. Ik kan wel de hele dag slapen, maar dat zou Crookedstar niet goed vinden. Jij bent echt een boffer dat hij je nog niet betrapt heeft!' zei Moonpaw en ze geeuwde de laatste woorden voor ze zich uitrekte en naast Lightpaw ging liggen. Hopelijk ging het goed met haar zusje Thunderpaw die had ze de laatste tijd maar weinig gezien. 'Moge de sterrenclan me gunstig gezint zijn.' zei Moonpaw met lome woorden en legde haar poot languit die pijnlijk klopte van de jacht. Daarna legde ze haar kop neer en sloot haar ogen om even een paar uurtjes te gaan slapen.


After the hunt Moonstreamonderschrift


Spoiler:


Whitepaw. - Scarface - Silverlight - Moonstream
Terug naar boven Ga naar beneden
Fatpaw
Member
After the hunt DPKsfdL
9

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Fatpaw
BerichtOnderwerp: Re: After the hunt   After the hunt Icon_minitimedo 17 feb 2011 - 20:40

Lightpaw ging wat verliggen, om hem aan te kijken. Fatpaw knipperde loom met zijn ogen en miste bijna dat ze iets wilde zeggen. Ach, ze vroeg toch iets overbodigs. Hij was blij dat hij de muis al op had. Praten en eten tegelijk was zo onhandig, al hield hij meer van eten dan van nutteloze gesprekken. Dat was ook wel een beetje aan hem te zien, maar goed, dat feit negeerde en ontkende hij altijd. Iets wat tot nu toe best goed gewerkt had. Lightpaw stelde voor om mee te gaan. Hij wilde helemaal niet.. maar als Crookedstar hem zou betrappen.. hij kon maar beter meegaan. Vaag knikte Fatpaw. Moonpaw wilde blijkbaar niet mee, aangezien ze bijna direct in slaap viel, na een vage opmerking gemaakt te hebben waar hij maar half naar luisterde. Lightpaw stelde ook nog een vraag. Wat konden meiden kletsen, zeg! Hij haalde zijn schouders op. 'Ach, ik kan er wel wat van. Jij?' Hij kon het vast wel. Dôh. Moonpaw was blijkbaar echt moe. Hij had lekker kunnen slapen, dus daar had hij geen last van. 'Zullen we zo gaan? Laten we naar het Kleine Bos gaan,' stelde Fatpaw voor, terwijl hij naar Lightpaw keek. Hij moest toch iets gaan doen?

[Nieuw topic en hier terugkomen of hier verdergaan? Razz Moonpaw kan ook nog mee ^^]


After the hunt Fatpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightheart
StarClan
After the hunt DPKsfdL
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Age: αgєℓєѕѕ
Gender:
Rank:
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: After the hunt   After the hunt Icon_minitimedo 17 feb 2011 - 22:52

'Ach, ik kan er wel wat van. Jij?' Lightpaw knikipperde met haar ogen, 'tja, ik vind zelf dat ik het goed doe!' Zei ze op een uitdagende uitsloverige toon. Fatpaw leek niet echt een actiefe clan kat te zijn, oei, als iemand daar achter komt ... Dan kan het zo bij Crookedstar terecht komen, en dan misschien als hij oud genoeg is... Verbanning! 'Weetje, eerlijk gezecht ben ik ook wel moe, en ik emrk wel aan jou, fatpaw dat jij ook neit echt zin heb, zullen we anders morgen gaan? Ik ben altijd wel een vroege vogel, dus dna zie ik je wel bij het ravijn! Dat is een spannende uitdganende jaag plek!' Miauwde ze emt een uitdagende glinstering in haar ogen, je kon niet echt snel tegen Lightpaw zeggen dat ze een watje was, iemand dei alleen maar om haar vacht dagt, kletsten nee, Lightpaw was een stoere poes! En daagde graag uit, toonde geen angst, was wel begrip vol, en kon goed in iemand anders ogen zien wat er was!

[Euh, ik denk dat, want in een ander topic gaat ze misschien dood, en in dat Topic heeft ze al een poot minder... Dus misschien is het handig om te doen dat ze toch gaan slapen, en morgen wakker worden, en dan is ze verdwenen, en dan kan je wel in mijn Topic : The dogs kils me komen. Gewoon ik heb in dit Topic staan dat ze de volgende dag gaan jagen, en dan kan Fatpaw een kreet horen en dan gaat hij zoeken, en dan komt hij bij de struik terecht waar Lightpaw nu ligt...]


After the hunt 28misnc
"She died when she was sad...
Now she lives as an angel..."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
After the hunt
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: