when the stars cry~open - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 when the stars cry~open

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Brokenpaw.
Member
when the stars cry~open - Pagina 2 DPKsfdL
Assie
377
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Brokenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: when the stars cry~open   when the stars cry~open - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 apr 2014 - 21:22

Langzaam ging de wind weer gaan liggen. Nimblekit stelde Broken gerust door iets onhoorbaars te zeggen, wat Broken opving als een geruststelling. Veel tijd had de kitten niet om er over na te denken want beide gleden naar beneden toen Nimblekit hem meegetrokken had. Hun pootjes raakten het eerst de dikke sneeuwtapijt maar onhandig wankelde de kitten wat waarbij hij voorover met zijn snuitje in de sneeuw viel. Voor het eerst vond hij het niet eens zo erg en veegde met zijn voorpootje het beetje sneeuw gewoon van zijn snuitje. Brokenkit keek Nimblekit weer terug aan en lachte met zijn eigen stommiteit. "Wat onhandig van me." Vervolgens krabde hij zich achter zijn oortje. "Wie zou jij trouwens willen als mentor als je apprentice wordt?" Hij herinnerde zich dat het weldra tijd zou zijn voor Nimblepaw om apprentice te worden. Hij zou het jammer vinden om haar niet meer in de nursery te zien. Maar ze zouden elkaar vast nog wel eens ontmoeten.

Mag ik mezelf slaan, ik heb al m'n inspi opgebruikt bij topics maken ;s


when the stars cry~open - Pagina 2 E7c682
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
when the stars cry~open - Pagina 2 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: when the stars cry~open   when the stars cry~open - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 apr 2014 - 21:54

(Intussen ben ik al apprentice ^^)

"Ik heb intussen te horen gekregen wie mijn mentor zal zijn," glimlachte Nimblepaw. "Snowdrop! Ik ben er heel blij mee." Ze wist zeker dat Snowdrop een van de sterkste poezen in de clan was, en ze had al kunnen zien hoe ze in een gevecht was. Ze leek onverslaanbaar toen ze die kater er van langs had gegeven!
"Jij zal zeker wel al bij de volgende ceremonie je mentor krijgen?" vroeg ze. "Of word je geen apprentice omdat je niet goed kan lopen?" Ze vroeg zich af of Brokenkit wel mee zou kunnen doen aan een patrouille of jacht als het zo veel moeite kostte om te lopen, of makkelijk omviel.

(Ja ik heb er ook een beetje last van xD)



when the stars cry~open - Pagina 2 Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

when the stars cry~open - Pagina 2 FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenpaw.
Member
when the stars cry~open - Pagina 2 DPKsfdL
Assie
377
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Brokenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: when the stars cry~open   when the stars cry~open - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 apr 2014 - 22:06

Ah I know, blijf een beetje in de tijd hangen xD


De poes antwoordde op zijn eerste vraag, 'Ik heb intussen te horen gekregen wie mijn mentor zal zijn,' 'Snowdrop! Ik ben er heel blij mee.' Antwoordde poes opgetogen. Brokenkit's ogen werden groot van ongeloof. "S..Snowdrop. M..mijn pleegm...mama? Die heeft me ooit eens opgevangen bij de warriors toen ik een nare droom had." Brokenkit was zo blij voor Nimblekit. Een betere mentor kon zij vast niet gekregen hebben. Maar ergens voelde hij wel een steekje van jaloersheid. Maar dit verdrong de kit door de blijheid jegens Nimblekit. 'Of word je geen apprentice omdat je niet goed kan lopen?' Brokenkit kneep een oogje dicht bij dat. Nonchalant haalde hij zijn schouders op. "Weet niet. We zien wel. Ik train elke dag om te leren lopen. Maar..." Dat laatste zei hij wat zachtjes, zodat het haast onhoorbaar werd. Hij wilde heel graag apprentice worden. En nog meer wilde hij graag leren lopen. Maar dat waren zorgen voor de toekomst. Voor zover hij nu al stond in zijn training merkte je haast geen verbetering op. "En..n hoe is Snowdrop? Is het een leuke mentor die je hebt?" Hij was best benieuwd hoe Snowdrop was als poes.


when the stars cry~open - Pagina 2 E7c682
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
when the stars cry~open - Pagina 2 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: when the stars cry~open   when the stars cry~open - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 apr 2014 - 22:16

Nimblepaw's ogen werden groot van blijheid. "Is dat jouw pleegmoeder? Wat leuk!" Hij vroeg ze was als mentor, maar dat kon ze hem nog niet vertellen. "Ik heb nog niet met haar getraind," vertelde ze. "Morgen begint als het goed is de eerste training. Ik verwacht dat het zwaar gaat worden, maar dat vind ik eigenlijk wel leuk." Ze wilde zó graag van alles leren! Het liefst boomklimmen, want het leek haar zo leuk om zo hoog boven de grond van tak naar tak te kunnen springen. En ze zou dan stiekem andere katten kunnen bespieden. Ghehe.
"Ik weet wel dat ze héél sterk is. Ze heeft me een keer beschermd toen er een agressieve Shadowclan kater het territorium binnen was gedrongen. Ik was anders misschien wel dood geweest..." Er liep een rilling over haar rug.
"Maar wat goed dat je wel bezig bent met te leren lopen. Het zal vast lastig zijn, maar ik denk dat als je hard je best doet, je op een dag warrior kan worden. Het kost je misschien wat langer, maar dat maakt niet uit." Het leek haar leuk om later samen met Brokenkit rond te rennen en samen op jacht te gaan!



when the stars cry~open - Pagina 2 Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

when the stars cry~open - Pagina 2 FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenpaw.
Member
when the stars cry~open - Pagina 2 DPKsfdL
Assie
377
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Brokenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: when the stars cry~open   when the stars cry~open - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 apr 2014 - 23:29

"Ow. Maar jij zult best goed doen op de training. Ik wou dat ik mocht komen kijken." Hij was een beetje teleurgesteld dat hij nog steeds het kamp niet uit mocht. Maar de gedachte dat hij over een maan zelf kon trainen vond hij zo geweldig, dat het zijn teleurgesteldheid opzij schoof. Brokenkit richtte zijn kopje terug op toen Nimblepaw over één of andere shadowclanner begon en dat ze bijna dood was en dat Snowdrop haar heel goed beschermd had. Automatisch gingen zijn haren overeind staan toen ze vertelde over de kater en dat ze bijna dood was. "Als ik later apprentice ben zal ik die kater eens een lesje leren als hij nog eens op het territorium komt. Ik zal je beschermen, zodat niemand je meer pijn doet!" Riep hij; een beetje te luid naar zijn zin. "Maar denk je dat ik ook warrior kan komen? Ik oefen heel veel." Dat laatste was een beetje gelogen, heel veel trainde hij er nu ook niet op, maar dagelijks een uurtje was wel veel voor hem. Broken's gele oogjes keken naar de apprentice en vervolgens naar zijn pootjes. Er was ook altijd iets met hem.

Laatste postje hier. Je mag gerust nog eens reageren, maar ik zal pas lezen na m'n vakantie.


when the stars cry~open - Pagina 2 E7c682
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
when the stars cry~open - Pagina 2 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: when the stars cry~open   when the stars cry~open - Pagina 2 Icon_minitimedo 10 apr 2014 - 9:47

(Okee, veel plezier!)

"Je mag wel eens komen kijken als je wil. Ik moet het wel even vragen aan Snowdrop, want ze traint ook al een andere apprentice." Ze was de naam van de andere apprentice even vergeten, maar ze had hem of haar dan ook nog nooit gezien.
"Haha, dat is lief," grinnikte ze. "Als je op een dag warrior bent, want ik denk dat je dat zeker gaat lukken, dan kan je kijken wat je tegen hem kan doen." Al wist ze dat Whitelion verslaan echt geen makkelijke opdracht zou worden. Ze had zijn spieren gezien, en groot dat hij was! Maar ze was zeker van plan om hem op een dag te confronteren met wat hij met haar, Honeydew en Snowdrop had gedaan..



when the stars cry~open - Pagina 2 Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

when the stars cry~open - Pagina 2 FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenpaw.
Member
when the stars cry~open - Pagina 2 DPKsfdL
Assie
377
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Brokenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: when the stars cry~open   when the stars cry~open - Pagina 2 Icon_minitimevr 18 apr 2014 - 0:35

Er was een kleine twinkeling in de kitten zijn oogjes. Gepaard met een waterig glimlachje die hij dankbaar schenkte op Nimble's antwoorden. Zijn zwart staartje bungelde onhandig over de grond. Het witte puntje kreeg weldra de bruinige kleur van het stof en de aarde. 'Je mag wel eens komen kijken als je wil. Ik moet het wel even vragen aan Snowdrop, want ze traint ook al een andere apprentice' Automatisch ging zijn staartje een stuk sneller heen en weer slaan. De kitten greep achter adem van blijdschap. "D.dat zou heel leuk zijn. Kunnen we dan met zijn drietjes het territorium gaan verkennen." Zijn pootje sloeg hij voor zijn mond. "Ik bedoel met zijn viertjes." Een zucht van blijdschap verliet zijn bekje. Hij had het getroffen met een vriendin als Nimble.

Zijn blik gleed de omgeving nogmaals rond toen hij zich de glijbaan nog eens herinnerde. "Zullen wij nog eens?" Doelend op de glijbaan. De temperaturen stegen weer en weldra was leafbare gedaan en ging de glijbaan smelten. Maar de gevolgen bedacht de kitten zich nog niet.


when the stars cry~open - Pagina 2 E7c682
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
when the stars cry~open - Pagina 2 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: when the stars cry~open   when the stars cry~open - Pagina 2 Icon_minitimevr 18 apr 2014 - 1:43

"Lijkt me leuk!" antwoordde Nimblepaw enthousiast. En daarna knikte ze blij toen Brokenkit voorstelde om nog eens van de glijbaan af te gaan.
Intussen was de zon hoog gaan staan, en voor het eerst sinds weken gaf de zon ook echt wat warmte af. Nimble stak haar kop in de lucht, sloot haar ogen en liet de zon haar lichaam verwarmen. Haar donkerrode vacht warme op, en de vlokken sneeuw in haar vacht smolten. Binnenkort zou het weer greenleaf worden, met prooien in overvloed en de hele dag door zon. Oh, wat keek ze daar naar uit!



when the stars cry~open - Pagina 2 Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

when the stars cry~open - Pagina 2 FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenpaw.
Member
when the stars cry~open - Pagina 2 DPKsfdL
Assie
377
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Brokenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: when the stars cry~open   when the stars cry~open - Pagina 2 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 14:26

De kater zijn staartje sloeg blij heen en weer. Hij keek er weliswaar naar uit om apprentice te worden. Dagenlang het territorium verlaten zonder ervoor beboet te worden; niet dat hij dat al geweest was; trainingen met zijn mentor; hij hoopte vurig dat het een leuke lieve mentor zou worden; en vooral meepraten met andere apprentices over zijn avonturen die hij al meegemaakt had in het territorium. De jonge kater lachte breed bij die gedachtes. Zo breed dat het haast op een grijns leek. "Kom Nimble dan zijn we nog een keertje," Hij trok haar terug mee bij haar pootje en gleed samen de glijbaan af. Hij genoot van het warme zonnetje die op zijn vacht zat. Het zou wellicht newleaf worden. Hij was benieuwd hoe het was. Zijn eerste newleaf. Hij beelde zichzelf elke dag warme zon voor en badend in een plas water; hoewel hij dit nog nooit zelf geprobeerd had; maar vooral de dagenlange trainingen tot 's avonds laat. Hij zag het helemaal zitten.



when the stars cry~open - Pagina 2 E7c682
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
when the stars cry~open - Pagina 2 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: when the stars cry~open   when the stars cry~open - Pagina 2 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 15:28

Nimblepaw knikte enthousiast. "Ja!" Ze rende samen met Brokenkit naar boven en gleed lachend naar beneden. Ze merkte hoe haar bibs een beetje beurs werden van het vele glijden. "Zullen we wat anders gaan doen?" vroeg ze daarom. Misschien wilde Broken alvast wat dingen leren die zij al had geleerd bij haar trainingen. Zo te zien keek hij er heel erg naar uit om ook apprentice te worden.

[Sorry beetje kort]



when the stars cry~open - Pagina 2 Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

when the stars cry~open - Pagina 2 FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenpaw.
Member
when the stars cry~open - Pagina 2 DPKsfdL
Assie
377
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Brokenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: when the stars cry~open   when the stars cry~open - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 apr 2014 - 14:12

De kleine kitten zijn kopje knikte blij toen de poes hem een ander voorstel deed. "W..wat dan?" Als kitten was hij nog niet vaak uit de nursery gekomen. En als dat zo was was het niet om leuke dingen te doen. Voornamelijk gebeurde het 's nachts toen de kitten één of andere slechte droom had en buiten wat tot rust ging komen. Dat was het voordeel met overdag, iedereen in de nursery lag te slapen en niemand die hem dus tegenhield om buiten te slapen. Maar meestal werd hij toch door één of andere warrior terug meegenomen en werd hij de volgende ochtend weer terug wakker in zijn eigen nest. Brokenkit vond het spijtig toen dat gebeurde. Hij werd wakker en net als alle andere kittens wilde hij wakker worden in de warme vacht van hun moeder. Maar hij wist dat het een luxe was die hij nooit meer zou terug krijgen. Zijn moeder was weg. Evenals zijn vader.

De kit krabde zich achter zijn oortje. Hij dacht niet langer meer aan hen maar keek de apprentice Nimblepaw met een vragende blik aan. Hij herinnerde zich dat e nog niet geantwoord had op zijn vraag.


when the stars cry~open - Pagina 2 E7c682
Terug naar boven Ga naar beneden
 
when the stars cry~open
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: