You're NEW!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You're NEW!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Tallshadow
Member
You're NEW! 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: You're NEW!   You're NEW! Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 18:35

De nacht begon te vallen, en een vreemd blauw licht werd verspreid door de zacht gloeiende maan. Verwonderd over het wonder van de nacht keek de bijna-apprentice de nursery uit. Hij zou hier niet lang meer zijn, snel zou zijn moeder hen tot apprentices maken. Hij was zenuwachtig, maar niet erg, wel was hij erg nieuwsgierig, en dan vooral naar zijn mentor. Ergens hoopte hij op Nevermind, maar ook weer niet, nieuwe katten ontmoeten beviel de kitten namelijk ook wel. Over nieuwe katten gesproken, een onbekende geur drong de kitten zijn neus binnen. Niet lang daarna draaide hij zich om. "Hallo?"

-Snowykit


You're NEW! Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
You're NEW! C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: You're NEW!   You're NEW! Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 17:54

Langzaam trippelde het knappe poesje rond. Ze glimlachte vriendelijk naar iedereen die voorbij kwam, hielp een hele jonge kitten overeind nadat deze gevallen was, en giechelde toen een paar apprentices haar verwonderd nakeken. Snowykit voelde zich hier helemaal thuis. De warriors waren aardig, de apprentices grappig, en de kittens lief. Oké, ze was zelf eigenlijk nog een kitten, hoewel veel warriors zeiden dat ze helemaal niet de enorme speelsheid van kittens bezat. Maar ook aan Snowykit zat een klein minpuntje. Ze werd vreselijk verlegen op het gebied van liefde, daar had ze natuurlijk nu nog geen last van maar dat zou later wel een probleem worden.
Uiteindelijk werd ze moe van al haar geglimlach, en ging ze zitten op een mooi, kalm plekje. Hier was tenminste niemand. Ze zuchtte zacht, sloeg haar wollige staartje om zich heen, en legde haar kopje op haar pootjes. Net toen ze bijna in slaap viel, hoorde ze dat ze toch niet helemaal alleen was. "Hallo?" klonk het van dichtbij. Ze schrok eigenlijk, maar liet daar niets van merken. "Hallo daar." zei ze vriendelijk.


You're NEW! 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
You're NEW! 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: You're NEW!   You're NEW! Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 19:33

Het poesje leek lichtjes te schrikken, maar het was zo onduidelijk dat Tallkit het niet zeker wist. Hij knikte kort naar haar, en gebood toen dat er naast hem nog wel plek was, voor als het poesje wilde gaan zitten. "Hoe heet je? Ik heb je nog nooit eerder gezien.."


You're NEW! Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
You're NEW! C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: You're NEW!   You're NEW! Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 19:39

Snowykit ging naast het katertje zitten, en voelde zich minuscuul naast hem. Zij was van zichzelf al wat kleiner, en hij véél groter. En zoveel kon hij toch niet qua leeftijd schelen... "Hoe heet je? Ik heb je nog nooit eerder gezien.." zei hij tegen haar. "Snowykit, maar zeg maar Snow. En wat is uw..." ze verbeterde zichzelf snel. "...jouw naam?" ze werd er helemaal zenuwachtig van.


You're NEW! 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
You're NEW! 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: You're NEW!   You're NEW! Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 19:51

Hij keek naar haar, en merkte dat ze een heel stuk kleiner was dan hij, waarschijnlijk was ze net zo oud als Cherry ofzo. "Snowykit, maar zeg maar Snow. En wat is uw..." Hij lachte lief, en gaf het poesje een duwtje. "ik bijt niet hoor," Grinnikte het katertje, "...jouw naam?" Hij hield even zijn knappe koppie schuin, en keek naar het poesje. "Tallkit," Zei hij uiteindelijk, "Maar bijna Tallpaw,"


You're NEW! Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
You're NEW! C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: You're NEW!   You're NEW! Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 20:49

Ze slaakte een kort vrolijk gilletje toen ze ineens een duwtje kreeg. Hij lachte lief naar haar, en Snowykit raakte alweer in de war. Ze was kennelijk nogal onhandig, sociaal gezien. "Ik bijt niet hoor," grinnikte hij, en hield zijn kopje scheef. Al bijna automatisch hield Snowykit ook haar kopje scheef. "Tallkit," dat vond ze een bijpassende naam. "Maar bijna Tallpaw." ze lachte kort, en kreeg die glimlach maar niet van haar kopje. "Dan bent u..." joeps, daar ging ze weer. "...dan ben je zeker al 5 maanden?" dat was eigenlijk een domme opmerking, dacht ze. Het ging haar toch niet aan hoe oud of jong hij was?


You're NEW! 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
You're NEW! 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: You're NEW!   You're NEW! Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 11:44

Hij grinnikte toen ze glimlachte, het stond het poesje lief. "Dan bent u..." Meteen richtte hij zich op, en keek als een hele oude elder op het poesje neer, maar grijnsde toen ze zichzelf verbeterde. "...dan ben je zeker al 5 maanden?" Hij knikte, "Yep, bijna apprentice dus.." Even dacht hij erover na, maar richtte zich al snel weer op het witte poesje. "Hoe oud ben jij dan?"


You're NEW! Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
You're NEW! C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: You're NEW!   You're NEW! Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 11:53

Ze moest even kort lachen toen Tallkit deed alsof hij een oude elder was. "Yep, bijna apprentice dus.." bevestigde hij haar vraag. Ze knikte. Het leek haar heerlijk om apprentice te zijn, maar zij moest nog 2 maanden wachten en het begon steeds saaier te worden om kitten te zijn... "Hoe oud ben jij dan?" vroeg hij haar toen. "4 Maanden." antwoordde ze. "Maar soms denken anderen dat ik 2 maanden ben vanwege mijn lengte..." terwijl ze het zei, klonk het nogal stom in haar oren. Maar nu had ze het al gezegd. "Het is echt heel stom om zo klein te zijn. Daar heb jij weer absoluut géén last van." ze slaagde erin geen 'u' te zeggen, en ze was in het diepste van haar hart best wel jaloers.


You're NEW! 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
You're NEW! 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: You're NEW!   You're NEW! Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 11:56

Ze gaf antwoord, en hij was oprecht verbaasd dat het poesje maar twee maanden jonger was dan hij. Eerlijk gezegd had hij haar jonger geschat, en hij knikt dus ook bevestigend toen ze hem vertelde over het misbegrip van anderen. "Het is echt heel stom om zo klein te zijn. Daar heb jij weer absoluut géén last van." Even hief hij trots zijn hoofd op, maar liet het masker al snel weer vallen, en keek aardig naar het iets jongere poesje. "Ik vind kleine poesjes wel lief,"


You're NEW! Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
You're NEW! C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: You're NEW!   You're NEW! Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 12:03

Tallkit keek eventjes trots, maar algauw keek hij haar weer vriendelijk aan. "Ik vind kleine poesjes wel lief," zei hij. Snowykit sloeg haar ogen even verlegen neer, maar hief ze gauw weer op. Die verschikkelijke verlegenheid van haar ook... "Iets grotere katers zijn ook lief." stiekem was ze er best trots op dat ze dat durfde te zeggen. Ze had het ook nog zonder te bibberen gezegd! Vanbinnen grijnsde ze, maar vanbuiten bleef zo zoals altijd maar wat glimlachen.


You're NEW! 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
You're NEW! 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: You're NEW!   You're NEW! Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 12:11

Ze leek verlegen te worden van zijn woorden, maar het boeide Tallkit niet echt, het sociale katertje kon met iedereen een gesprek aanknopen, en zo nu en dan zat er iemand tussen die hij aardig vond. Het poesje was iniedergeval echt heel lief en schattig, "Iets grotere katers zijn ook lief." Nu was het zijn beurt om te blozen, en even naar de grond voor zijn voeten te kijken, maar al snel had hij zijn awesome grijns weer op zijn gezicht, en keek hij naar het poesje met zijn mooie glimmend geelachtige ogen. "Dat is mooi, ik zou niet willen dat iemand in Shadowclan bang voor me was," 'behalve m'n vijanden dan' voegde hij er grimmig aan toe in zijn gedachten, maar bleef vrolijk naar het poesje kijken.


You're NEW! Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
You're NEW! C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: You're NEW!   You're NEW! Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 14:04

Tallkit keek ook naar zijn pootjes, en eventjes voelde Snowykit zich tevreden. Maar toen hij haar aankeek, werd ze alweer wat verlegen. "Dat is mooi, ik zou niet willen dat iemand in de Shadowclan bang voor me was," zei Tallkit. Ze sloeg haar wollige staartje om zich heen omdat ze het een beetje koud kreeg, en giechelde eventjes. "Voor mij zal waarschijnlijk niemand bang zijn..." gaf ze toe. "Ik denk niet dat ik zo groot word."


You're NEW! 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
You're NEW! 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: You're NEW!   You're NEW! Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 14:14

De kater glimlachte toen hij haar gegiechel hoorde, en boog even zijn om het haar niet te laten zien. "Voor mij zal waarschijnlijk niemand bang zijn..." Hij bekeek haar even, en knikte, nee, dat dacht hij eigenlijk ook niet. Het poesje zag er te lief uit. "Ik denk niet dat ik zo groot word." Opnieuw kwam de glimlach, en hij gooide even een pluk haar achter zijn oor, door middel van met zijn hoofd te zwaaien. "Nou, ik heb anders wel gehoord dat de leider van Bloodclan," Hij stopte even voor het effect van de naam, "Dat hij Little heet,"


You're NEW! Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
You're NEW! C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: You're NEW!   You're NEW! Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 14:44

Opnieuw kwam de glimlach bij hem, en Tallkit gooide even een pluk haar achter zijn oor, door middel van met zijn kop te zwaaien. Half gehypnotiseerd staarde ze ernaar. "Nou, ik heb anders wel gehoord dat de leider van Bloodclan," Tallkit stopte even, "Dat hij Little heet," zei hij. "Hihi, serieus?" ze giechelde weer eventjes. Dat was wel een vreemde naam, vond ze. Maar dan was ze zelf niet de enige kleine! Ze merkte dat het begon te regenen, en ze bibberde eventjes.


You're NEW! 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
You're NEW! 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: You're NEW!   You're NEW! Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 14:50

Hij zag hoe ze als gehypnotiseerd keek, en bewoog nieuwsgierig zijn witte pootje voor haar ogen heen en weer, het leek te werken, en hij vertelde haar over Little. Ze vond het wel grappig, maar net toen ze antwoordde begon het te regenen, zoals Tall nu inmiddels al zo vaak had gedaan sloeg hij zijn mooie volle staart om het poesje heen, en drukte zijn warme vacht tegen haar aan. "Je bent dus niet de enige die kleiner is,"


You're NEW! Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
You're NEW! C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: You're NEW!   You're NEW! Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 15:00

Ze voelde hoe hij zijn staart om haar heen sloeg en zijn vacht tegen haar aandrukte. Meteen had ze het niet meer koud, want een warme golf van een soort van geluk spoelde door haar heen. Misschien overdreef ze wat, maar ze vond het ineens absoluut niet erg dat het regende. "Je bent dus niet de enige die kleiner is." zei Tallkit. Ze moest alweer glimlachen, en zuchtte eventjes blij. "Gelukkig niet."


You're NEW! 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
You're NEW! 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: You're NEW!   You're NEW! Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 15:02

Ze leek te ontspannen, en hij vond het prima, het was sowieso makkelijker praten als de ander zich ook op z'n gemak voelde. "Gelukkig niet." Hij knikte, dat was waar, "Zeg," Begon hij, nog steeds nadenkend, "Wie zou jij als mentor willen als je apprentice wordt?" Hij vroeg het zich af, want eerlijk gezegd was het katertje best wel zenuwachtig.


You're NEW! Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
You're NEW! C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: You're NEW!   You're NEW! Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 15:21

"Zeg," begon Tallkit. "Wie zou jij als mentor willen als je apprentice wordt?" Snowykit dacht eventjes na. Ze kende niet zo veel warriors. "Ik weet het eigenlijk nog niet zo goed..." zei ze lichtjes aarzelend. "Ik ken ook niet zo heel veel mentors. En, als ik eerlijk ben, word ik vast niet zo'n hele goede apprentice..." gaf ze eerlijk toe, het laatste half fluisterend. Eigenlijk vertelde ze dat aan bijna niemand. Ze was bang voor de reactie, hoewel ze wist dat ze toch niet echt boos zouden worden.


You're NEW! 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
You're NEW! 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: You're NEW!   You're NEW! Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 16:03

Het poesje gaf twijfelend antwoord, "Ik weet het eigenlijk nog niet zo goed..." Hij knikte, en bedacht zich ineens dat hij het ook niet echt wist, zo enorm veel katten kende hij nog niet. "Ik ken ook niet zo heel veel mentors. En, als ik eerlijk ben, word ik vast niet zo'n hele goede apprentice..." Meteen keek hij haar ontzet aan, "Natuurlijk wel! Je bent echt geweldig, je lijkt me nu echt zo iemand die geweldig goed kan jagen!" Hij gaf haar een kleine duwtje als oppepper, ze zou het kunnen.


You're NEW! Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
You're NEW! C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: You're NEW!   You're NEW! Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 16:20

Tallkit keek haar ontzet aan. "Natuurlijk wel! Je bent echt geweldig, je lijkt me nu echt zo iemand die geweldig goed kan jagen!" hij gaf haar een klein duwtje. Snowykit bloosde, en keek eventjes naar de regen die steeds meer op een storm begon te lijken. Nouja, voor haar dan. Het viel in feite wel mee. "D-dankje!" stamelde ze, en glimlachte nog steeds. "Ik weet zeker dat jij later een héle goede warrior gaat worden!" voegde ze daar aan toe.


You're NEW! 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
 
You're NEW!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: