Who are you? (& Eclipse)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Who are you? (& Eclipse)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blacky
Member
Who are you? (& Eclipse) DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Who are you? (& Eclipse)   Who are you? (& Eclipse) Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 19:20

Blacky dwaalde wat rond langs de grenzen van het gebied. Daar was ze graag want daar kon ze naar andere gebieden kijken. Ze droomde wat weg in een straaltje zonlicht ook al was het erg koud. Toen trok een beweging in de buurt haar aandacht. Ze sloop er behoedzaam heen en keek vanuit de bosjes naar het wezen wat de beweging had veroorzaakt. Het was een kat, ze sloop behoedzaam dichterbij en bekeek de kat goed. Maar voor ze het kon doen struikelde over een wortel en viel ze op de openplek. "H-hallo" piepte ze een beetje bang.



Who are you? (& Eclipse) 1rd9ww


Laatst aangepast door Blacky op do 27 maa 2014 - 15:31; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipse
Member
Who are you? (& Eclipse) DPKsfdL
Emma2
509
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I survived for almost 23 moons.
Gender:
Rank:
Eclipse
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (& Eclipse)   Who are you? (& Eclipse) Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 16:36

Eclipse patrouilleerde de grenzen van haar gebied, zoals gewoonlijk. Ze wou zeker weten dat geen kat het in de kop zou halen om op haar gebied te komen. Het was redelijk groot, maar niet het allergrootst. Toen ze lang de grens van haar gebied kwam, rook ze een geur. Ze kende dit gebied wel, het was van een kater met kits. Het was enorm. Toen ze de onbekende geur rook, was haar eerste instinct om weg te springen. Ze dook in de bosjes om te kijken wie zich op háár territorium waagde. Haar diep amber ogen priemde door de bosjes, om haar tegenstander in te schatten. Eclipse kreeg een sadistisch lachje op haar gezicht toen ze zag dat het een klein zwart kitten was. Het was aan het weg dromen in het zonlicht. Eclipse sprong uit haar schuilplaats, met een grauw, om het kleine katje bang te maken. Deze sloop eerst nieuwsgierig dichterbij, Maar struikelde over een boom wortel en viel. "H-hallo" Piepte deze bang. Eclipse keek grauwend naar het kleintje, en zie: "Heb jij enig idee op welk territorium jij je bevind, domme kitten?" Je kon haar rare accent goed horen, het praten leek het meeste op het slissen van een slang. Gevaarlijk, en wie niet uitkeek, zou zonder het zelf door te hebben vermoord worden. Niet dat ze dat zou doen bij een kit, nee, maar ze zou eens even goed laten schrikken.


Who are you? (& Eclipse) 1znrdy1
         |Icepaw..|Dappledkit|Eclipse|Eaglerose|Cinderkit..|Jafar.|Oliver.|

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky
Member
Who are you? (& Eclipse) DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (& Eclipse)   Who are you? (& Eclipse) Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 15:45

Blacky was een beetje bang, maar dat ging ze deze kat met raar accent niet laten weten. "Half in het territorium van een rouge kat met gek accent" piepte ze dapper, maar met een vleugje angst. Daarna draaide ze zich om snel om en nam een sprintje naar het territorium van Cyber. Toen ze veilig in 'haar' eigen gebied stond keek ze de kat uitdagend aan. Zelf bedacht zich dat dat er waarschijnlijk nogal stom uitzag dus ze zette dapper een stap dichterbij de grens. "Nou goed vertel me maar van wie het territorium was waar ik op stond." Zei ze nog een beetje geschrokken van de val. Ze liep vaak langs de grenzen, eerlijk gezegd té vaak, maar ze had nog nooit een kat gezien. Ze wist dat de meeste Rouges agresief waren als het om hun territorium ging. Sommige waren ook wel aardig, maar dat wist ze niet zeker, ze was nog nooit buiten haar territorium geweest. Maar deze kat zou toch geen kitten vermoorden... Ze wist het niet zeker dus ze was klaar om te vluchten als het nodig was.



Who are you? (& Eclipse) 1rd9ww
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipse
Member
Who are you? (& Eclipse) DPKsfdL
Emma2
509
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I survived for almost 23 moons.
Gender:
Rank:
Eclipse
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (& Eclipse)   Who are you? (& Eclipse) Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 21:05

"Half in het territorium van een rouge kat met gek accent" Zei de kitten, en Eclipse siste gevaarlijk. De kitten draaide zich om, en rende de grens over. 'Dit was wel het lafste wat je kan doen als rogue,' Dacht Eclipse en ze snoof. Blijkbaar had de kit dit ook gerealiseerd en zette toen 'heel stoer' een stap over de grens. "Nou goed vertel me maar van wie het territorium was waar ik op stond." Eclipse lachte hard en schaterend, een kitten die het dacht tegen haar op te nemen? Ze schudde haar kop en keek de zwarte kat aan, om zeker te weten dat ze het meende. "Je stond," Ze legde nadruk op het laatste woord, "Op het territorium van de gevaarlijkste rogue in de omgeving." Eclipse liet haar scherpe nagels uitschieten, terwijl ze ze rustig bekeek. Elke dag vijlde ze deze klauwen, op bomen,stenen..... Ze vond het heerlijk om ze te gebruiken. Maar een onschuldige kitten? Die moest het wel heel bont maken, wilde Eclipse haar vermoorden. Ze keek de kat weer aan en vervolgende: "Eclipse. En nu jou naam, onnozele, laffe kitten,"


Who are you? (& Eclipse) 1znrdy1
         |Icepaw..|Dappledkit|Eclipse|Eaglerose|Cinderkit..|Jafar.|Oliver.|

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky
Member
Who are you? (& Eclipse) DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (& Eclipse)   Who are you? (& Eclipse) Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 14:34

Blacky zette haar kleine kitten vacht op. "Mijn vader is de aller gevaarlijkste rogue in de omgeving!" Blies Blacky tegen Eclipse "en mijn naam is Blacky als je het zo graag wou weten!" Blacky keek Eclipse kwaad aan maar slaagde er niet in haar angst geur te verbergen. Onnozel, misschien, maar laf, dat liet ze zich niet noemen. Ze twijfelde of ze niet keihard weg moest rennen vanwege deze vervaarlijk uitziende kat.

~Misschien kan Cyber een keer langs komen voor Eclipse Blacky verscheurt.



Who are you? (& Eclipse) 1rd9ww
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipse
Member
Who are you? (& Eclipse) DPKsfdL
Emma2
509
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I survived for almost 23 moons.
Gender:
Rank:
Eclipse
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (& Eclipse)   Who are you? (& Eclipse) Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 20:48

De kitten zette haar vacht op. "Mijn vader is de aller gevaarlijkste rogue in de omgeving!" Blies ze, "en mijn naam is Blacky als je het zo graag wou weten!" Eclipse snoof minachtend. Gevaarlijk? Dacht het niet. Ze rook nog steeds angstgeur van de kitten, maar zonder er acht op te slaan. "Wat ga je doen? Om je mammie en pappie roepen?"

Als Cyber dat wilt, vind ik het goed.


Who are you? (& Eclipse) 1znrdy1
         |Icepaw..|Dappledkit|Eclipse|Eaglerose|Cinderkit..|Jafar.|Oliver.|

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky
Member
Who are you? (& Eclipse) DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (& Eclipse)   Who are you? (& Eclipse) Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 16:15

"Waarom zou ik?" zei Blacky uitdagend "Mijn "papie" heeft het vast druk en verzin jij maar een manier om mijn moeder terug te brengen uit de dood!" Ze keek de kat aan en was al weer wat minder angstig. "Maareh niet dat ik bang ben of zo, ik moet naar huis, de zon gaat al langzaam onder" zei ze alweer een stuk vriendelijker.

Blacky out



Who are you? (& Eclipse) 1rd9ww
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Who are you? (& Eclipse)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: