Don't care. [Crismonpaw]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Don't care. [Crismonpaw]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Thistlepaw.
Member
Don't care. [Crismonpaw] DPKsfdL
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Way too old to be wearing this name
Gender:
Rank:
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Don't care. [Crismonpaw]   Don't care. [Crismonpaw] Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 19:55








Uitgeput liep Thistlepaw het kamp in. Ze was moe, hongerig en vies. Ze had gejaagd voor de Elders, de Queens...... Ze vond dat ze nu wel een stukje prooi had verdient. Ze trippelde naar de kleine stapel, en wenste dat Newleaf snel kwam. Ze trok een rat van de stapel, die er vers uitzag. Ze slofte naar haar den, en zag daar een andere apprentice zitten. Deze negeerde ze, plofte in haar nest en begon te eten.





But I can't compete with the she wolf
Who has brought me to my knees

Don't care. [Crismonpaw] 118eljq
What do you see in those yellow eyes
Cause I'm falling to pieces
Terug naar boven Ga naar beneden
Crimsoncry
StarClan
Don't care. [Crismonpaw] DPKsfdL
–Red Dawn–
248
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 10 Moons
Gender:
Rank:
Crimsoncry
BerichtOnderwerp: Re: Don't care. [Crismonpaw]   Don't care. [Crismonpaw] Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 18:48

De bloedrode poes liep chagrijnig door het kamp, haar fijne pootjes stampten uitzonderlijk hard als je het vergeleek met de poezelige pootjes die met haar fijne lichaampje gingen. Haar gezicht stond op onweer, en de eerste die in de weg zou lopen zou de pisang zijn. Ze liep nukkig rechtdoor naar de prooistapel, net toen een andere apprentice de meest verse rat nam. Zelf nam ze een kikker, zij had namelijk wél clangevoel. Geirriteerd, en dankbaar voor de mogelijkheid liep Crimson ijzig achter de ander aan, en volgde haar naar de den, waar ze recht voor haar ging staan. "Zo zo, jij verdient zeker beter dan de elders en kittens he?" Zei ze, nijdig met haar staart wijzend naar de rat. Duidelijk was dat de poes tegenover haar geen greintje nadenkendheid bezat.


Should we yet document audacity, your last allegations we write.
With yet another man-made miracle, this borders on the spiritual. It's time we came to fight.
Don't care. [Crismonpaw] 2pzcin8
If we ever held back what we write... Then our message is clear, my dear: this all ends tonight.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlepaw.
Member
Don't care. [Crismonpaw] DPKsfdL
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Way too old to be wearing this name
Gender:
Rank:
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Don't care. [Crismonpaw]   Don't care. [Crismonpaw] Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 19:37

Toen Thistle net een hap wou nemen, stond een rode apprentice voor haar. Ze keek pissig, wat paste bij haar woorden: "Zo zo, jij verdient zeker beter dan de elders en kittens he?" De poes zwaaide met haar staart naar de rat. Iets knapte in Thistlepaw, wat er altijd gebeurde als ze boos werd. "Toevallig," Beet ze de kat toe, "Heb ik de hele dag al gejaagd voor de Queens en de Elders. Mag een apprentice ook eens genieten?" Bij de laatste zin droop het sarcasme er van af. Om erg nog een schepje boven op te doen, vervolgde ze: "Ik heb dagen lang niks gegeten. En als ik wat had, was het kraaienvoer." Ze trok een vies gezicht bij de herinnering. "En dat allemaal voor de Queens en de Elders." Zei ze, en keek de apprentice nijdig aan. Als ze het wou, kon ze het krijgen! De grijze poes was toch al uit haar hum, en dit was een goede uitlaatklep.


But I can't compete with the she wolf
Who has brought me to my knees

Don't care. [Crismonpaw] 118eljq
What do you see in those yellow eyes
Cause I'm falling to pieces
Terug naar boven Ga naar beneden
Crimsoncry
StarClan
Don't care. [Crismonpaw] DPKsfdL
–Red Dawn–
248
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 10 Moons
Gender:
Rank:
Crimsoncry
BerichtOnderwerp: Re: Don't care. [Crismonpaw]   Don't care. [Crismonpaw] Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 0:22

De witte poes reageerde fel, maar Crimson kon wel tegen een stootje, en had een antwoord klaar. "Toevallig, heb ik de hele dag al gejaagd voor de Queens en de Elders. Mag een apprentice ook eens genieten?" Crimson snoof sceptisch, en griste de rat voor de witte poes weg. Het sarcasme weerklonk in haar stem, maar het deed de rode poes niets. "Ja hoor," Antwoordde ze poeslief, terwijl haar blauwe ogen vuur schoten. "Maar niet ten koste van anderen," Ze smeet de rat naar buiten, en gebood een kitten dat hij hem mocht pakken, daarna keek ze weer naar de andere poes. "Ik heb dagen lang niks gegeten. En als ik wat had, was het kraaienvoer." Weer was Crimson niet onder de indruk. "Dat is dom," Merkte ze alleen maar op, en begon haar poot te wassen, terwijl ze tevreden toekeek hoe de kitten de rat naar zijn moeder had gebracht, en dat ze het samen aan het opeten waren. "En dat allemaal voor de Queens en de Elders." Crimson knikte, "Omdat zij het allemaal ook voor jou hebben gedaan toen jij een kitten was, en het ook voor jou zullen doen als je een elder bent. Zo gaan die dingen, je bent echt niet speciaal ofzo,"


Should we yet document audacity, your last allegations we write.
With yet another man-made miracle, this borders on the spiritual. It's time we came to fight.
Don't care. [Crismonpaw] 2pzcin8
If we ever held back what we write... Then our message is clear, my dear: this all ends tonight.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlepaw.
Member
Don't care. [Crismonpaw] DPKsfdL
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Way too old to be wearing this name
Gender:
Rank:
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Don't care. [Crismonpaw]   Don't care. [Crismonpaw] Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 8:13

"Dat is dom," Merkte de poes op, en Thistlepaw voelde zich koken van binnen. Ze griste ook nog eens de rat voor haar neus weg! "Omdat zij het allemaal ook voor jou hebben gedaan toen jij een kitten was, en het ook voor jou zullen doen als je een elder bent. Zo gaan die dingen, je bent echt niet speciaal ofzo," "Ik weet heus wel dat ik net speciaal ben," Siste ze, "But neither are you!" Haar grijze ogen straalde haat en afstandelijkheid uit. "Het is niet aan jou om mij ronde te commanderen, al ben je ouder!" Haar nagels schoten in en uit, en de aarde onder haar poten was helemaal om gewoeld. Ze had de neiging om deze apprentice aan te vallen, maar als ze dat zou doen, zou ze nooit warrior worden. Daarom negeerde ze alle antwoorden van de poes, en begon haar vacht te wassen. "Dat jij nou chagrijnig bent, daarom hoef ik niet de volle laag te krijgen," Deed ze er nog een schepje boven op. Ze wist niet eens hoed deze kat heette.


But I can't compete with the she wolf
Who has brought me to my knees

Don't care. [Crismonpaw] 118eljq
What do you see in those yellow eyes
Cause I'm falling to pieces
Terug naar boven Ga naar beneden
Crimsoncry
StarClan
Don't care. [Crismonpaw] DPKsfdL
–Red Dawn–
248
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 10 Moons
Gender:
Rank:
Crimsoncry
BerichtOnderwerp: Re: Don't care. [Crismonpaw]   Don't care. [Crismonpaw] Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 12:26

De witte poes begon een heel verhaal te houden, en Crimson luisterde met een wenkbrauw sceptisch opgetrokken, terwijl ze langzaam maar zeker ervan overtuigd werd dat ze deze poes niet mocht. Uiteindelijk begon de ander zichzelf te wassen, waarna ze de poes ervan beschuldigde chagrijnig te zijn. Boos keek Crimson haar aan, maar was scherp met antwoorden. "Jij bent anders ook niet zo vrolijk,"


Should we yet document audacity, your last allegations we write.
With yet another man-made miracle, this borders on the spiritual. It's time we came to fight.
Don't care. [Crismonpaw] 2pzcin8
If we ever held back what we write... Then our message is clear, my dear: this all ends tonight.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlepaw.
Member
Don't care. [Crismonpaw] DPKsfdL
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Way too old to be wearing this name
Gender:
Rank:
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Don't care. [Crismonpaw]   Don't care. [Crismonpaw] Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 13:31

De vuurrode apprentice had haar vehaal aangehoord met één wenkbrauw opgetrokken. Of ze het nou leuk vond of niet, maakte Thistlepaw niks uit. "Jij bent anders ook niet zo vrolijk," Antwoordde de kat. Als ze dacht dat Thistle nu huilend naar haar mammie ging lopen, had ze het mis. "Het is moeilijk vrolijk te zijn met een kat als jij voor me." Kaatste ze gemeen terug. Het was niet te ontkennen, als Thistlepaw boos was, werd ze echt een Fishface. Ze liet niemand over haar heen lopen, en zeker deze apprentice niet.

~oh, gemene Thistle.... ;3


But I can't compete with the she wolf
Who has brought me to my knees

Don't care. [Crismonpaw] 118eljq
What do you see in those yellow eyes
Cause I'm falling to pieces
Terug naar boven Ga naar beneden
Crimsoncry
StarClan
Don't care. [Crismonpaw] DPKsfdL
–Red Dawn–
248
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 10 Moons
Gender:
Rank:
Crimsoncry
BerichtOnderwerp: Re: Don't care. [Crismonpaw]   Don't care. [Crismonpaw] Icon_minitimema 31 maa 2014 - 17:59

De witte poes voor haar was blijkbaar goed in de kunst van het discussiëren, maar ook deze opmerking maakte niet uiterst veel indruk. "Ik wordt beïnvloed door mijn omgeving, a.k.a. door jou," Miauwde ze, koeltjes en niet op de kast. Jammer dat de witte poes haar dag nu zo moest verdelgen.


Should we yet document audacity, your last allegations we write.
With yet another man-made miracle, this borders on the spiritual. It's time we came to fight.
Don't care. [Crismonpaw] 2pzcin8
If we ever held back what we write... Then our message is clear, my dear: this all ends tonight.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlepaw.
Member
Don't care. [Crismonpaw] DPKsfdL
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Way too old to be wearing this name
Gender:
Rank:
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Don't care. [Crismonpaw]   Don't care. [Crismonpaw] Icon_minitimewo 2 apr 2014 - 19:59

"Ik wordt beïnvloed door mijn omgeving, a.k.a. door jou," Zei de poes koel. "Goed excuus." Zei Thistle sarcastisch. Ze had geen zin meer in deze conversatie. Ze Besloot de apprentice te negeren, en draaide zich om, zodat haar rug zich naar het gezicht van de apprentice bevond.


But I can't compete with the she wolf
Who has brought me to my knees

Don't care. [Crismonpaw] 118eljq
What do you see in those yellow eyes
Cause I'm falling to pieces
Terug naar boven Ga naar beneden
Crimsoncry
StarClan
Don't care. [Crismonpaw] DPKsfdL
–Red Dawn–
248
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 10 Moons
Gender:
Rank:
Crimsoncry
BerichtOnderwerp: Re: Don't care. [Crismonpaw]   Don't care. [Crismonpaw] Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 7:51

De witte poes tegenover haar bleek niet blij te zijn, en begon nu met sarcasme. Crimson grinnikte, draaide zich toen zwierig om, en liep de den uit. Dat soort katten kon de poes nu echt niet tegen.

- Topic afgelopen na jouw post?


Should we yet document audacity, your last allegations we write.
With yet another man-made miracle, this borders on the spiritual. It's time we came to fight.
Don't care. [Crismonpaw] 2pzcin8
If we ever held back what we write... Then our message is clear, my dear: this all ends tonight.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlepaw.
Member
Don't care. [Crismonpaw] DPKsfdL
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Way too old to be wearing this name
Gender:
Rank:
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Don't care. [Crismonpaw]   Don't care. [Crismonpaw] Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 9:14

Ze hoorde gegrinnik achter zich, maar negeerde het. Ze had er helemaal genoeg van. Ze hoorde pootstappen, wat aangaf dat de apprentice de den uit was. Eindelijk. Thistle besloot dat ze vanaf nu, deze kat nooit zou mogen.

Topic afgelopen


But I can't compete with the she wolf
Who has brought me to my knees

Don't care. [Crismonpaw] 118eljq
What do you see in those yellow eyes
Cause I'm falling to pieces
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't care. [Crismonpaw]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: