Hunting (& Whirlwind)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hunting (& Whirlwind)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Icepaw
Member
Hunting (& Whirlwind) DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Hunting (& Whirlwind)   Hunting (& Whirlwind) Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 19:56

Icepaw liep door het kamp. Ze had niks te doen dus ze besloot te gaan jagen. Ze keek om zich heen en zag een warrior zitten. Ze dacht dat ze misschien nog wat kon leren van een warrior. Dus ze liep er heen en vroeg nogal nerveus "Hoi ehh... Ik ben Icepaw en ik wou gaan jagen... enneeh ik wou vragen of je misschien mee wou." Icepaw keek de warrior aan en wachte op een antwoord terwijl ze probeerde te herineren wie deze warrior was. Want ze kende zowat alle katten van hun geur en uiterlijk maar ze sprak bijna nooit met iemand. Toen herinerde ze het weer, dit was Whirlwind. Ze was in gedachten verzonken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlwind
Member
Hunting (& Whirlwind) DPKsfdL
Zoe
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender:
Rank:
Whirlwind
BerichtOnderwerp: Re: Hunting (& Whirlwind)   Hunting (& Whirlwind) Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 15:44

Zwijgend legde Whirlwind haar kop op haar poten heer, zichzelf toestaande om iets weg te dromen. Maar het werd haar niet gegund. Toen ze haar ogen weer open deed stond er een zwart gedaantetje voor haar neus. De poes vernauwde haar ogen lichtjes. Wat moest een apprentice nou weer van haar? "Hoi ehh... Ik ben Icepaw en ik wou gaan jagen... enneeh ik wou vragen of je misschien mee wou." Miauwde het poesje. Haar frons werd iets dieper van lichte verbijstering. Eigenlijk had ze helemaal geen zin de hort op te gaan met klein grut. Maar voor nu zou ze het poesje maar de kans geven om haar te overtuigen. "Waarom?" Miauwde ze, haar toon rustig en neutraal.



Hunting (& Whirlwind) 2agpwfd
I am whatever I wish to be.
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Hunting (& Whirlwind) DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Hunting (& Whirlwind)   Hunting (& Whirlwind) Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 15:50

Icepaw overwon haar verlegenheid en antwoorde "Nou ik moet oeven maar ik heb niet vaak les gehad en misschien kun je me wat leren. Ashdrizzle is namelijk nu 'n beetje druk." Ze wachte op een antwoord.

~is heel kort maar moet nu echt gaan... -.- sorry


Hunting (& Whirlwind) Coolte23


.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlwind
Member
Hunting (& Whirlwind) DPKsfdL
Zoe
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender:
Rank:
Whirlwind
BerichtOnderwerp: Re: Hunting (& Whirlwind)   Hunting (& Whirlwind) Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 16:51

"Nou ik moet oeven maar ik heb niet vaak les gehad en misschien kun je me wat leren. Ashdrizzle is namelijk nu 'n beetje druk." Reageerde de apprentice. Een licht geamuseerde grijns liet haar mondhoek iets omhoog gaan. Rustig kruiste ze haar ene voorpoot over de andere. "En dus moet ik een vervangende mentor gaan spelen? Wat schuift het?" Vroeg ze rustig, stiekem geamuseerd dat ze een beetje met de apprentice kon sollen op deze manier. Ze wilde niet eens wat hebben, gewoon zichzelf eventjes amuseren.



Hunting (& Whirlwind) 2agpwfd
I am whatever I wish to be.
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Hunting (& Whirlwind) DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Hunting (& Whirlwind)   Hunting (& Whirlwind) Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 19:23

"Ik dacht dat als ik zou jagen met een warrior ik nog iets zou kunnen leren en elke kat jaagt anders dus misschien leer ik nog wat" antwoorde Icepaw. "Misschien steek jij er ook nog iets van op, maar als je het niet wil hoeft het niet." zei ze met een ondeugende grijns. Ze ging zitten en likte haar poot. Nieuwsgierig keek ze naar Whirlwind en ging door met likken aan haar poot.


Hunting (& Whirlwind) Coolte23


.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlwind
Member
Hunting (& Whirlwind) DPKsfdL
Zoe
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender:
Rank:
Whirlwind
BerichtOnderwerp: Re: Hunting (& Whirlwind)   Hunting (& Whirlwind) Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 23:28

Whirlwind's grijns werd wat breder door de woorden. Dus het jonkie had toch wel ietwat pit in haar staart zitten. Met twinkelende blauwe ogen keek ze naar het zwarte jonkie. "Maar wie weet ben ik alwetend. Zo slim dat ik niks meer bij hoef te leren." Miauwde de poes, grijnzend.

Kort, sorry...



Hunting (& Whirlwind) 2agpwfd
I am whatever I wish to be.
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Hunting (& Whirlwind) DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Hunting (& Whirlwind)   Hunting (& Whirlwind) Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 9:02

"Ja, maar ik toch niet!" Lachte de apprentice en ze keek Whirlwind aan met een twinkel in haar blauwe ogen. "Maar wil je gaan of blijf je liever bibberen in het kamp." Vroeg ze een beetje brutaal. Icepaw vond deze kat wel aardig en hoopte dat ze toch echt wel gingen jagen.

Mijne ook kort ;P


Hunting (& Whirlwind) Coolte23


.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlwind
Member
Hunting (& Whirlwind) DPKsfdL
Zoe
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender:
Rank:
Whirlwind
BerichtOnderwerp: Re: Hunting (& Whirlwind)   Hunting (& Whirlwind) Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 15:12

Whirlwind raspte rustig haar ruwe tong over haar borstkas heen terwijl ze luisterde naar Icepaw's woorden. "Ja, maar wat heb ik er dan aan?" Vroeg de poes, haar mondhoek lichtjes optrekkende in een scheef grijnsje. Maar hierna stond ze op en schudde ze haar pels uit. "Nee, even zonder gekheid, ik ga wel mee." Miauwde ze vervolgens, zichzelf uitrekkend en diep gapend. Haar poten voelden stijfjes aan, maar dat zou wel wegtrekken. Te lang stil gelegen.



Hunting (& Whirlwind) 2agpwfd
I am whatever I wish to be.
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Hunting (& Whirlwind) DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Hunting (& Whirlwind)   Hunting (& Whirlwind) Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 16:53

"Ow leuk" zei Ice vrolijk. "En wat jij er aan hebt is hopelijk een paar lekkere muizen of zo iets die je kan je dan eten als we helemaal klaar zijn met jagen en de clan gevoed is" riep ze vrolijk toen ze al in de richting van de Little Creek liep. Ze bleef staan en zei vrolijk "hopelijk ben je bij het jagen net zo dodelijk als een wervelwind." Ze rolde een keer speels over de grond en waste daarna snel het meeste vuil weg. Ze dacht dat omdat lente er aan kwam dat ze misschien wat meer zouden kunnen vangen.


Hunting (& Whirlwind) Coolte23


.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlwind
Member
Hunting (& Whirlwind) DPKsfdL
Zoe
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender:
Rank:
Whirlwind
BerichtOnderwerp: Re: Hunting (& Whirlwind)   Hunting (& Whirlwind) Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 10:02

"Als ze tevoorschijn komen." Merkte Whirlwind op, rustig achter de poes aandrentelende. Het was niet gebruikelijk dat een apprentice de 'patrouille' aan het leiden was, maar het kon haar niet zoveel schelen. Ze hield zich niet zo aan de regeltjes immers. "Ach, je moest eens weten." Miauwde ze, rustig grijnzend. Maar hierna verlaagde ze haar stem. "Maar... Als je nog prooidieren wilt zien, moet je wel wat zachter gaan praten."



Hunting (& Whirlwind) 2agpwfd
I am whatever I wish to be.
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Hunting (& Whirlwind) DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Hunting (& Whirlwind)   Hunting (& Whirlwind) Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 17:25

Icepaw hield haar mond de rest van de wandeling naar de Little Creek. Ze zag het kleine riviertje al stromen en zag dat deze meer ontdooide. Dat maakte haar blij en ze stond even stil om de lucht te proeven. Ze rook een muis en keek om zich heen om het diertje te ontdekken. Ze zag het beestje scharelen tussen een kluw gras. Ze sloop er op af en voelde ondertussen waarvandaan de wind kwam. De wind stond haar kant op gedraaid en stond nu op een staartlengte afstand. De muis had haar opgemerkt want het diertje probeerde te vluchten in de beschute struiken, maar Icepaw was sneller en ze sprong op de rug en beet de nek door. Ze liep terug naar Whirlwind en liet haar vangst zien. "Misschien heb ik toch niet alle prooi weggejaagt" zei ze tussen de muis door.


Hunting (& Whirlwind) Coolte23


.:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hunting (& Whirlwind)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: