Hello! ^^ (& Firepaw')



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hello! ^^ (& Firepaw')

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Icepaw
Member
Hello! ^^ (& Firepaw') DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Hello! ^^ (& Firepaw')   Hello! ^^ (& Firepaw') Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 20:10

Icepaw hing wat rond bij de Little Creek en keek in het rond. Ze wou gaan jagen want de honger knaagde in haar buik en ze kon het niet stillen met een magere muis. Dus had ze besloten dat als ze zou jagen en de clan gevoed was ze misschien een ietsiepietsie minder magere muis kon eten. Icepaw spitste haar oren en keek om zich heen, ze zag een magere waterrat bij het riviertje zitten. Ze sloop er op af en zorgde er voor dat de rat haar niet kon voelen. Icepaw sprong op een staartlengte afstand op het diertje af en dode het met een snelle beet. Ze hoorde pootstappen en keek nieuwsgierig wie er aan kwam lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fireball
Member
Hello! ^^ (& Firepaw') DPKsfdL
29

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Fireball
BerichtOnderwerp: Re: Hello! ^^ (& Firepaw')   Hello! ^^ (& Firepaw') Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 20:24

De ervarende apprentice liep door het woud,ze vroeg zich af wanneer Greyhound haar nog eens ging meenemen voor een training. Ze rook prooi en zocht met haar ogen. Daar zag ze onder de boom bij de wortels een eekhoorn scharrelen,opzoek naar zijn noten. Firepaw zakte in haar jachthouding die erg verbeterd was en sloop op het diertje af. De eekhoorn merkte de kat te laat en voordat hij kon vluchten beet de apprentice het diertje dood. Triomfantelijk keek ze trots in het rond. Ze begroef het eekhoorn onder wat zand zodra ze de sneeuw had weggeveegd en ging daarna verder. Ze had voor de jacht iets weten te eten en nu had ze geen honger meer. De wind bracht een katten geur mee en ze rook dat het een ShadowClan kat was. Met grote stappen liep ze naar de geur toe. Ze probeerde de pootstappen van een krijger na te doen,dat lukte wel aardig. Ze verstopte zich in een bosje en probeerde als een echte warrior te klinken. 'Wat denk je dat je aan het doen bent!',zei de poes.


Hello! ^^ (& Firepaw') 2os
Fire Save The Clan
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Hello! ^^ (& Firepaw') DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Hello! ^^ (& Firepaw')   Hello! ^^ (& Firepaw') Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 20:47

"Jagen, en jij?" antwoorde Icepaw "Ik heb pas getraind dus moet ik nu niet verslappen." Ze stond op en begroef haar prooi in de sneeuw. "Zullen we samen jagen?" stelde ze voor. "Misschien kun je me nog iets leren" voegde ze er met een grijns aan toe.

~Ik heb niet veel tijd dus is kort... Soooorry


Hello! ^^ (& Firepaw') Coolte23


.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fireball
Member
Hello! ^^ (& Firepaw') DPKsfdL
29

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Fireball
BerichtOnderwerp: Re: Hello! ^^ (& Firepaw')   Hello! ^^ (& Firepaw') Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 15:29

"Jagen, en jij?" antwoordde de zwarte poes. 'Nou,je lijkt niks gevangen te hebben',snoof de poes. "Ik heb pas getraind dus moet ik nu niet verslappen." Ze stond op en begroef haar prooi in de sneeuw. "Zullen we samen jagen?" stelde ze voor. "Misschien kun je me nog iets leren" voegde ze er met een grijns aan toe. 'Ik jouw iets leren? Je hebt zelf toch een mentor?',gromde ze. Ze had een hekel aan katten die iets van haar wilde leren,zijzelf ging de beste warrior worden die er was! Dus ze zou mooi niet een kat trainen.


Hello! ^^ (& Firepaw') 2os
Fire Save The Clan
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Hello! ^^ (& Firepaw') DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Hello! ^^ (& Firepaw')   Hello! ^^ (& Firepaw') Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 15:43

"Niks gevangen?" zei Icepaw een beetje beledigd "Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar ik heb al wel wat gevangen." Ze groef de waterrat op en liet hem zien. "Maar ik ben dan ook net begonnen hé" ze keek de andere apprentice aan, zo te zien vond ze zichzelf heel wat. "Ja ik heb een mentor maar ook maar net. En je hoeft me niks te leren hoor. Maar ik dacht dat een bijna warrior wel wát heeft geleerd of niet?" Ze keek Firepaw inschattend aan. Ze wist niet zeker wat ze van deze leerling moest vinden, wel vond ze haar een beetje iritant. "En je weet toch dat je wel minstens één keer een apprentice gaat krijgen als warrior?" Zei Icepaw geprikkeld, ze had haar dag niet en deze apprentice maakte het niet beter. Geiriteerd liep ze verder het bos in.

Ik ga het topic uit!


Hello! ^^ (& Firepaw') Coolte23


.:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello! ^^ (& Firepaw')
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: