Pups



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Pups

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Redwhisker
Member
Pups DPKsfdL
Eef
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 yr en 2 manen
Gender:
Rank:
Redwhisker
BerichtOnderwerp: Pups   Pups Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 20:18

Het was alweer donker. De winter was nog lang niet over en de dagen werden nog steeds korter. Redwhisker vond de nacht altijd fijn. Het was stiller, en het gegil van kittens was gestopt omdat ze aan het slapen waren. Het was niet dat hij kittens vervelend vond, maar vaak zorgde ze net voor iets te veel problemen en je moest altijd zo voorzichtig met ze zijn, omdat ze snel gingen huilen en zo kleinzerig waren. En vaak hingen ze teveel aan hun moeders. Er waren ook leuke kittens. Hij had ooit een leuke kitten ontmoet, maar die na een paar maanden gestorven voor een ziekte. De medicinecat had haar niet kunnen redden. De herinneringen aan haar waren goed. Het was een lekkere, pittige poes die vanaf dat ze een paar weken was op avontuur wilde, ondanks dat ze nog nauwelijks kon lopen. Hij heeft nooit zo vaak iemand uit de problemen moeten halen of van gevaar moeten redden. En telkens was hij boos geworden, maar eigenlijk was het de enige kitten die iets in hem los had gemaakt.
Hij lag lekker onder een boom naar de hemel te staren. De sterren waren voor het eerst sinds dagen zichtbaar, omdat de hemel vaak bedekt werd met sneeuwwolken.
Hij werd gestoord door het trippelen van pootjes. Hij keek op, en keek naar de schim die een boom verder stond.


----
Pups 4gpzjc
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Pups DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Pups   Pups Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 20:25

Icepaw liep een beetje rusteloos door het kamp. Ze zag een kat zitten bij de warriors den en ging kijken. Ze herkende Redwhisker en begroete hem met een afwezig hallo. Ze was er niet zo bij met haar gedachten want ze had net een droom gehad over haar moeder. Ze moest denken aan haar moeder, ze was zo aardig maar ze was gestorven toen ze een paar weken oud was. Ze had zich er voor afgesloten en ze probeerde het uit haar gedachten te bannen. Ze dwaalde af en zag Redwhisker weer zitten. "Sorry" mompelde ze "ik ben er niet zo bij met mijn gedachten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Redwhisker
Member
Pups DPKsfdL
Eef
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 yr en 2 manen
Gender:
Rank:
Redwhisker
BerichtOnderwerp: Re: Pups   Pups Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 20:30

De kleine, jonge poes begon tegen hem te praten. Iets over gedachtes en er niet zo blij mee zijn.
"Hmm oke," antwoordde Redwhisker. Hij plukte een grassprietje dat uit het kleine laagje sneeuw stak, en begon er een beetje op te kauwen. "Mag je nog wel zo laat naar buiten?" vroeg hij, verbaasd -maar toch ook weer niet echt geïnteresseerd- dat de clan haar nog zo laat naar buiten liep. Zelfs als haar ouders niet op haar zouden letten, zou de rest van de clan haar toch terugsturen? Misschien moest hij die taak deze keer maar op zich nemen. Hij besloot dat te doen als de kitten zou gaan jammeren over ... dingen, wist hij veel wat. Dan zou hij zich als 'verantwoordelijke warrior' veilig terug naar de nursery brengen. Dan kon hij weer verder gaan met van zijn avondlijke rust genieten.


----
Pups 4gpzjc
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Pups DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Pups   Pups Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 20:41

"Nou er is niemand die zegt wanneer ik naar bed moet en ik ben pas apprentice geworden. Want ik ben al weesje sinds ik 5 weken ben dus... Ja" antwoorde ze. Icepaw was nog steeds aan het dromen en had niet helemaal door wat ze zei. Ze wist wel dat ze naar bed moest, maar ze kon niet slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Redwhisker
Member
Pups DPKsfdL
Eef
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 yr en 2 manen
Gender:
Rank:
Redwhisker
BerichtOnderwerp: Re: Pups   Pups Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 21:21

Oh, de poes was al apprentice. Dat had hij niet aan zien komen. Ze leek nog zo jong. En het feit dat ze geen ouders had verklaarde waarom ze niet naar binnen werd geroepen, al bleef hij verbaasd dat niemand anders van de clan die verantwoordelijk over had genomen. Normaal ontfermde een andere poes zich over een kitten bij het overlijden van de ouders.
"Oke. Ik ga je niet terugsturen naar de nursery om te slapen. Van mij mag je hier blijven zolang je wil en je eigen verantwoordelijkheid nemen. Maar wees niet te luid, oke?" Hij vond altijd al dat kittens vaak te lang klein werden gehouden. En de grens dat je minimaal 6 manen moest zijn om apprentice te worden vond hij soms ongepast, omdat sommige kittens zich veel ouder gedroegen en meer ontwikkeld waren, en zoiets al prima konden doen met 4 manen. Op deze manier nam hij niet de verantwoordelijkheid van de kitten op zich, en leerde ze ook nog eens eigen verantwoordelijkheid te hebben.


----
Pups 4gpzjc
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Pups DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Pups   Pups Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 9:41

Icepaw werdt weer een beetje wakker door de koude wind die lang haar streek. "Maar gekke kat ik slaap toch bij de andere apprenticen. En ik ben niet altijd zo'n prater." zei ze met een ondeugende grijns. "En ik ga zo heus wel naar mijn nest" voegde ze er och wel serieus aan toe. "Maar genoeg over mij... Wie ben jij?" vroeg ze nieuwgierig.

~heb niet zo veel tijd dus is kort srry -.-


Pups Coolte23


.:


Laatst aangepast door *Icepaw op wo 26 maa 2014 - 12:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Redwhisker
Member
Pups DPKsfdL
Eef
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 yr en 2 manen
Gender:
Rank:
Redwhisker
BerichtOnderwerp: Re: Pups   Pups Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 10:08

[maakt niet uit (: ]

"Dat is waar," antwoordde Redwhisker zachtjes, geen zin om zijn stem harder te laten klinken. "Dan zal ik je niet terugsturen naar apprentices den."
Hij sloeg zijn ogen even neer toen de kitten eerst beweerde niet zo'n prater te zijn, en vervolgens een gesprek wilde starten door naar hem te vragen. Maar hij besloot geen brompot te zijn en te antwoorden. "Ik ben Redwhisker, warrior hier." Hij keek haar aan om zijn oudere kop te laten zien waar al wat littekens op zaten, al waren die waarschijnlijk door de duisternis niet te zien. "Ik heb geen apprentice onder mijn hoede en ben nog nooit mentor geweest. Ik zal dat ook bij de volgende ceremonie niet worden." Hij legde zijn kop weer op zijn poten en begon weer te kauwen op zijn grassprietje.


----
Pups 4gpzjc
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Pups DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Pups   Pups Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 12:32

"Oké" zei Icepaw en ze ging even liggen. Ze sloot even haar ogen maar ze durfte niet te slapen. Bang dat haar droom terug zou komen. Ze opende haar ogen en keek Redwhisker aan en vroeg "heb je iets tegen kitten en jonge katten? Of is er een andere reden dat je zo afstandelijk doet?" Ze keek hem nieuwsgierig aan en wachte op een antwoord. Zelf dacht ze even na, want ze had deze kat bijna nooit gezien en als ze nieuwe katten leerde kennen sloeg ze alles op. Maar over deze kat wist ze weinig alleen dat ze hem bijna, zeg maar nooit, bij de apprentice den of de nursery zag.


Pups Coolte23


.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Redwhisker
Member
Pups DPKsfdL
Eef
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 yr en 2 manen
Gender:
Rank:
Redwhisker
BerichtOnderwerp: Re: Pups   Pups Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 12:51

Hij zag geen reden om te liegen tegen de kitten - oké, officieel was ze geen kitten meer, maar in zijn ogen was ze nog steeds klein en onervaren.
"Ja," zei hij. Hij klonk niet boos of afkeurend. Eerder duidelijk en eerlijk. "Over het algemeen vind ik kittens en jonge katten erg naïef, en als dat in combinatie gaat met zeuren en zielig doen, dan vind ik ze vaak erg irritant." Hij dacht aan de kittens die bij de nursery lagen, wat de reden was dat hij daar nauwelijks kwam. "Ze huilen om het kleinste dingetje, zijn bang en jammeren om hun moeder. Natuurlijk zijn er ook kittens die niet zo zijn, ik ontmoette er ooit een in de Shadowclan, maar ze overleed.. Ik denk dat dat al gebeurde voordat jij geboren was." Het was een knoop in zijn maag. Het was niet zijn schuld geweest dat ze overleden was, maar hij had sinds haar geboorte een zwak voor haar gehad en daardoor ongevraagd de verantwoordelijkheid over haar op zich genomen. Hij kon er niks aan doen dat een ziekte haar te pakken kreeg, maar hij had zich nog nooit zo machteloos gevoeld.
"Maar mocht het je beter laten voelen: het heeft dus niks met jou persoonlijk te maken."


----
Pups 4gpzjc
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Pups DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Pups   Pups Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 18:01

Icepaw luisterde aandachtig naar zijn verhaal. "Maar jij bent vroeger toch ook kit geweest? Heb je toen wat ergs meegemaakt dat je nu zo over kittens en apprenticen denkt?" Vroeg Icepaw aan de kater, ze dacht zelf terug aan haar kittentijd. Haar moeder was gestorven bij de geboorte en haar vader was daarna gevlucht. Ze rilde even en keek Redwhisker aan.


Pups Coolte23


.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Redwhisker
Member
Pups DPKsfdL
Eef
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 yr en 2 manen
Gender:
Rank:
Redwhisker
BerichtOnderwerp: Re: Pups   Pups Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 18:54

"Haha ja tuurlijk ben ik ook kitten geweest. En nee, er is niks bijzonders tussen een kitten en mij gebeurd waardoor ik kittens meestal niet leuk vind." Dit was wel een slimme kitten. "Ik vind ze vaak zo zeurderig, huilerig en niet rationeel. Ze kunnen soms zo onredelijk boos worden, niet relativeren en respectloos zijn.. Dat allemaal gaat vaak weg zodra kittens wat ouder worden. Soms vond ik iemand echt vervelend en irritant als kitten, maar vond ik het later een hele leuke warrior." Hij had dat meerdere malen meegemaakt.


----
Pups 4gpzjc
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Pups DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Pups   Pups Icon_minitimedo 3 apr 2014 - 14:41

"O Oke" zei Icepaw bedenkelijk. "Ik ben bang dat ik nu toch echt moet slapen" zei ze daarna. "Ik moet natuurlijk geen slaap te kort krijgen" Ze keek de kater aan en vroeg zich af hoe oud hij was. Ze vond het wel een aardige kat zolang hij haar niet als een kitten behandelde. Die tijd was ze al lang uit, want ze was sneller volwassen geworden zonder haar moeder. Ook had ze niet veel contact met de andere kits gehad behalve natuurlijk Constellationpaw, met haar was ze nog steed beste vriendinnen. Ze trippelde naar haar slaaplaats, ze draaide zich om mauwde nog een dag en ging in de den.

Ik ga het topic uit, is voltooid, je mag nog wel een keer reageren.


Pups Coolte23


.:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pups
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Warriors den-
Ga naar: