This moment {& Aury}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 This moment {& Aury}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nevermind
Member
This moment {& Aury} KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: This moment {& Aury}   This moment {& Aury} Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 21:41

Met snelle passen haastte hij zich tussen de bomen heen. Sneeuw zorgde ervoor dat zijn poten onderkoeld was, maar zijn hart brandde, fel en sterk van het verlangen weer bij haar te zijn. Zijn hart sloeg een slag over toen hij haar geur al oppikte. De maan was al hoog aan de hemel en verlichtte het spookachtige gebied. De sneeuw weerspiegelde het zwakke maanlicht en het leek wel alsof de grond wit oplichtte. Het was net als de maan zelf. Het was alsof ze op de maanverlichte landen van Starclan waren. Sterren schitterden zachtjes op de geluiden van het woud. Zachte winden brachten hem de geuren van haar. Zijn hart begon nog sneller te slaan toen hij haar gouden vacht zag oplichten in het licht. Hij snorde zachtjes om zijn komst aan te kondigen en wandelde toen rustig naar haar toe. De sneeuw onder zijn poten kraakte zachtjes onder zijn gewicht. Het was een magische plek, een open plek. Ze hadden hier afgesproken zodat ze zeker geen pottenkijkers zouden hebben. Toen hij vlak achter haar stond stak hij zijn neus naar voren en streek hij over haar rug tot aan haar kop. Daar likte hij teder haar kop waarna hij naast haar ging zitten en haar met een zachte, tedere blik aankeek. "Ik heb je gemist," fluisterde hij zachtjes.  
Words: 220 || Note: Is het goed dat ze al hadden afgesproken? || Tag: Aurypaw <33333




and as he was the black canvas
This moment {& Aury} MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldennight
Member
This moment {& Aury} 2re5tv9
Isa :3
358
Actief
"Don't be trapped in someone else's dreams."

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Goldennight
BerichtOnderwerp: Re: This moment {& Aury}   This moment {& Aury} Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 18:54

  • Tag: Nevermind <333
  • Words: 524
  • Notes: No, I don’t mind ^^
All the pain and the truth. I wear it like a battle wound
Aurypaw
Ze had geen oog dicht gedaan, de hele avond niet. Ze was zogenaamd vroeg gaan slapen, zodat de anderen niks aan haar zagen, zo zenuwachtig was ze. Ze hield zichzelf voor dat het niks was, en zo was ze dus ook gaan liggen, maar had de slaap niet kunnen vatten. Toen ze zeker wist dat de laatste apprentice in slaap was gevallen en er in het kamp geen enkel geluidje meer te horen was, sloop ze de den uit richting de uitgang van het kamp. Nogmaals liet ze haar kop heen en weer gaan, maar er was geen kat te zien. Ze sloop tot ze zo ver uit het kamp was dat ze zeker kon weten dat niemand haar kon zien. Ze begon op een soort drafje naar de afgesproken plek te lopen, haar blik op de lucht. De sterren leken feller te schijnen dan ooit en de maan stond te pronken in het midden. Toen ze er bijna was keek ze om zich heen, maar er was geen andere kat te zien. Een steek schoot door haar lichaam heen, misschien was het wel een grote grap, een leugen. Nee, dat zou ze niet geloven, niemand kon zo goed liegen, dacht ze bij zichzelf. Een grote scheut adem verliet haar bek toen ze op een kleine bult ging zitten, onder het maanlicht. Het duurde niet heel lang voor ze het geluid hoorde van krakend sneeuw achter haar. Een kleine glimlach kwam op haar snuit, zijn blik weer in haar gedachten, maar ze keek niet achterom. Ze bleef naar de nachtelijke hemel kijken terwijl een snorrend geluid steeds dichterbij kwam. Zij zelf begon ook te spinnen, eerst zachtjes, maar steeds harder. Ineens voelde ze zijn neus over haar rug gaan, tot aan haar kop. Hij was dichterbij dan dat ze eerst had gedacht en ze rilde even onder de plotselinge aanraking. Een teder likje ging over haar kop, waarna de kater naast haar ging zitten. "Ik heb je gemist," Hoorde ze hem fluisteren. Nu pas lieten haar ogen de maan en de sterren los en keek ze opzij, recht in zijn cyaanblauwe. ”Ik jou ook.” Miauwde ze zachtjes terug. Ze schoof iets op zodat ze tegen hem aan zat en gaf een klein likje over de zijkant van zijn kop. ”Ik ben al bijna warrior, nog maar 2 manen en dan komt de ceremonie waarin ik mijn warriornaam krijg.”[ /b] Zei ze, voor zich uit kijkend, de nacht in. [b]”Dan kunnen we pas echt samen zijn.” Klonk haar stem zacht en ze keek weer iets omhoog, naar hem. Ze voelde een warmte in haar hart, in haar lichaam. Ze wist zeker dat hij ‘de ware’ was, zoals andere katten het noemden. Ze hoorde wel is van andere apprentices over liefdes en partners tussen hen, maar ze hielden nooit lang stand. Ze hebben zich waarschijnlijk nog nooit dit gevoeld, dacht ze en ze liet haar ogen over zijn kop glijden. Ze hebben nog nooit naar een andere kat gekeken en geweten dat dit de kat was waar je elke dag naar wou kijken, de kat die je misschien ooit terug kon zien in je kittens.




There is no pot of gold at the end of the rainbow
This moment {& Aury} 2u8x85l
The only thing you may find, is the cold dark night
x:


Artsie things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
This moment {& Aury} KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: This moment {& Aury}   This moment {& Aury} Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 14:16

Haar ogen ontmoette de zijne en hij liet een liefelijk gesnor los. Liefkozend en teder verscheen een zachte blik in zijn ogen. ”Ik jou ook.” Zei ze. Hij snorde wat harder, blij dat ze hetzelfde dachten. Toen hij voelde hoe haar lichaam dichter bij de zijne kwam en hoe haar warmte zijn vel raakte, moest hij zijn best doen niet zijn ogen te sluiten en te genieten van dit gevoel, dit moment... Hij voelde hoe haar tong langs zijn kaak ging en even sloot hij zijn ogen, genietend van haar aandacht. ”Ik ben al bijna warrior, nog maar 2 manen en dan komt de ceremonie waarin ik mijn warriornaam krijg.” Zei ze en ze wierp een blik op de maanverlichte lucht. De eerste keer dat hij haar had ontmoet, kon hij nog makkelijk zijn kop op de hare leggen, nu kon hij dat bijna niet meer. ”Dan kunnen we pas echt samen zijn.” Hij snorde instemmend op haar zin en legde zijn kop tegen de hare om ook naar de nachtelijke nacht te staren. "Geen geheimen meer," zei hij zachtjes. Toch zat er hem iets dwars. Moest hij het nu zeggen of toch liever wanneer ze eens niet alleen waren? Hij sloot even zijn ogen, proberend een antwoord te vinden, maar veel hielp het niet. Uiteindelijk, na kort nadenken, opende hij zijn cyaanblauwe ogen. Een zucht ontglipte zijn bek. Aury kon hij vertrouwen, dat was hij zeker. "Ik denk wel dat er één probleem is," zei hij, sterk en plichtbewust. Een zucht, sterker dan eerst, vloog uit zijn bek. "Denk je dat Innerghost het zal toestaan?" Zei hij. Twijfeling greep hem bij de keel. De deputy vertrouwde hem waarschijnlijk niet meer, sinds dat incident met die apprentice.  
Words: 288 || Note: Ik heb nogal weinig inspi met Never de laatste tijd ;^; || Tag: Aurypaw <333




and as he was the black canvas
This moment {& Aury} MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
 
This moment {& Aury}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: