Wait.... Who are you? [Dimkit]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Wait.... Who are you? [Dimkit]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Thistlepaw.
Member
Wait.... Who are you? [Dimkit] DPKsfdL
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Way too old to be wearing this name
Gender:
Rank:
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Wait.... Who are you? [Dimkit]   Wait.... Who are you? [Dimkit] Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 20:37

Thistle verveelde zich stierlijk. Het was een koude, vervelende dag met nog vervelendere katten. Ze wou niet jagen, niet patrouilleren, en haar mentor stak geen poot naar haar uit. Ze verliet haar warme nest, en besloot een bezoekje aan de nursery te brengen. Ze keek een tijdje naar de spelende kits, tot ze er tenslotte genoeg van kreeg en weg wilde lopen. Er stond echter een klein pluizenbolletje voor haar poten waar ze over struikelde. "Kan je niet uitkijken?!" Woest keek ze naar haar poten, waar een Furball zwarte kitten lag.


But I can't compete with the she wolf
Who has brought me to my knees

Wait.... Who are you? [Dimkit] 118eljq
What do you see in those yellow eyes
Cause I'm falling to pieces
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimlight
StarClan
Wait.... Who are you? [Dimkit] Tumblr_nmcq0qWLI81t7cgieo1_400
Bo2
221
Actief
" So let's be sinners to be saints "


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dimlight
BerichtOnderwerp: Re: Wait.... Who are you? [Dimkit]   Wait.... Who are you? [Dimkit] Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 20:51

Ietwat verveeld opende Dimkit haar ogen. Weer een saaie dag, vol met saaie katten en saai eten en een saai leven. Tenzij ze wat leven in dit dode hol ging gooien. Maar dan zouden de queens weer eens boos zijn. Ze wilde al zo graag eens vechten, maar steeds opnieuw lieten die mousebrains het niet toe. Wat had ze zin om één van die katten aan stukken te scheuren of voor een monster te duwen zodat ze aan stukken zouden getrokken worden. Even lachte ze sarcastisch om die gedachten. Een gesnor volgde. Ja, bloed, bloed, bloed overal! Opnieuw liet ze een gesnor horen, wat de aandacht trok van een paar queens. Vragend keken ze haar aan. Ze snorde niet vaak. Haar haren vlogen omhoog en ze siste dreigend naar hen. Al snel draaide ze hun kop weg. Sommige waren opgelucht. Ze waren vast bang dat ze haar kop had gestoten en dat ze nu 'normaal' deed. Ze deed toch volkomen normaal? Toen er opeens iets haar raakte en over haar viel, siste ze zo luid als mogelijk. Toen de gestalte op de grond lag sprong ze overeind, al haar haren stonden overeind. "Kan je niet uitkijken?!" Zei die stomme apprentice. Wel meteen sprong Dimkit zonder waarschuwing in het gezicht van de apprentice, waar ze haar klauwen gebruikte om zoveel mogelijk van haar gezicht te bewerken. Ze was niet veel kleiner dan dit stom stuk vlees, ze verschilden misschien 3, hooguit vier moons. Dat was toch niet zoveel. Haar gegrauw ging gepaard met snelle uithalen van haar klauwen en toen ze dacht dat ze klaar was sprong ze van de kattin af. Haar haren stonden overeind en ze tilde dreigend haar linker klauw op. Haar scherpe klauwtjes klaar om nog een keer aan te vallen. "Weet je wel tegen wie je praat?" Spuugde de kit naar haar toe. Haar gele ogen vlamde van woede.

Note:: Sorry als Dim ietwat té geweldig is xD


And let's be winners by mistake
Wait.... Who are you? [Dimkit] JHxh6IuN_o
The world will disapprove
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlepaw.
Member
Wait.... Who are you? [Dimkit] DPKsfdL
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Way too old to be wearing this name
Gender:
Rank:
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Wait.... Who are you? [Dimkit]   Wait.... Who are you? [Dimkit] Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 21:09

De zwarte kit sprong op, En boorde haar nageltjes in Thistle's gezicht. Thistle schudde haar af, er liep een straaltje bloed over haar voorhoofd en neus.  "Weet je wel tegen wie je praat?" Spuugde de kitten. "Tegen een verschrikkelijke irritante kitten, die denkt dat ze heel wat is!" Ze kon zichzelf niet meer tegenhouden, en zette een poot op de rug van de kitten. Ze drukte hard en stevig, om deze niet te laten ontsnappen. Dit soort kittens moesten aangepakt worden, en ze had medelijden met de moeder van deze kit.


But I can't compete with the she wolf
Who has brought me to my knees

Wait.... Who are you? [Dimkit] 118eljq
What do you see in those yellow eyes
Cause I'm falling to pieces
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimlight
StarClan
Wait.... Who are you? [Dimkit] Tumblr_nmcq0qWLI81t7cgieo1_400
Bo2
221
Actief
" So let's be sinners to be saints "


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dimlight
BerichtOnderwerp: Re: Wait.... Who are you? [Dimkit]   Wait.... Who are you? [Dimkit] Icon_minitimema 7 apr 2014 - 12:55

"Tegen een verschrikkelijke irritante kitten, die denkt dat ze heel wat is!" Antwoorde ze. "ZEI IK DAT JE MOCHT ANTWOORDEN!" Siste ze vijandig naar de apprentice. Ze sprong naar voren, haar haren en staart hoog in de lucht van de woede. Maar toen ze het gewicht van de kattin op haar rug voelde, werd ze gedwongen om op haar buik te gaan. Ze gromde woest en begon met haar pootjes in har rond te slaan alsof het iets zou uitmaken. uiteindelijk ga ze op en keek ze met samengeknepen ogen naar de apprentice. "Ik ben Dimkit, nicht van Shrewstar en dochter van Disturbingvoice en Darkfire," siste ze vijandig naar de apprentice. "En als je me niet snel loslaat zal ik ervoor zorgen dat je uit de clan wordt gekickt of dat je een pijnlijke, gebroken poot hebt," siste ze naar haar. Haar ogen spuugden een gouden vlam uit en ze hield met vijandige ogen da blik van kat op haar vast.


And let's be winners by mistake
Wait.... Who are you? [Dimkit] JHxh6IuN_o
The world will disapprove
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlepaw.
Member
Wait.... Who are you? [Dimkit] DPKsfdL
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Way too old to be wearing this name
Gender:
Rank:
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Wait.... Who are you? [Dimkit]   Wait.... Who are you? [Dimkit] Icon_minitimema 7 apr 2014 - 17:43

"ZEI IK DAT JE MOCHT ANTWOORDEN!" "Je stelde toch een vraag?" Vroeg de witte apprentice, die sceptisch een wenkbrauw op trok. De kitten werd woest, en sloeg in het rond, maar het maakte geen verschil. Ze keek Thistlepaw woedend aan, en siste: "Ik ben Dimkit, nicht van Shrewstar en dochter van Disturbingvoice en Darkfire," Haar oogjes keken haar vlammend aan, maar Thistle zei rustig: "Zo zo, moet je dan niet terug naar je mammie?" "En als je me niet snel loslaat zal ik ervoor zorgen dat je uit de clan wordt gekickt of dat je een pijnlijke, gebroken poot hebt," "Oh, nou ben ik doodsbang!" Zei ze sarcastisch. Ze hield haar poot stevig op de kitten, maar niet te hard. Toen kreeg ze een idee. Een goed idee. Ze checkte of er een queen of kit in de buurt was, en zei toen: "Wij hoeven geen vijanden te zijn," Haar blauwe ogen keken kil, toen ze vervolgde: "Stel je voor. Ik mag het kamp uit, jij niet. Ik kan je best een keer het kamp kunnen brengen, maar ja, als jij er niks voor voelt....." Ze boog zich voorover en fluisterde in het oor van de kitten: "Alle katten die jij haat, niet mag, neem ze uit het kamp, en maak ze af." Ze wist dat het een slechte invloed was, maar ze had het idee dat ze duivelse Dimkit niet slechter kon maken.


But I can't compete with the she wolf
Who has brought me to my knees

Wait.... Who are you? [Dimkit] 118eljq
What do you see in those yellow eyes
Cause I'm falling to pieces
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimlight
StarClan
Wait.... Who are you? [Dimkit] Tumblr_nmcq0qWLI81t7cgieo1_400
Bo2
221
Actief
" So let's be sinners to be saints "


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dimlight
BerichtOnderwerp: Re: Wait.... Who are you? [Dimkit]   Wait.... Who are you? [Dimkit] Icon_minitimema 7 apr 2014 - 21:35

"Je stelde toch een vraag?" Ze trok haar lip om die een glip langs haar gehemelte in de lucht doorliet. "Zo zo, moet je dan niet terug naar je mammie?" Opnieuw gromde ze. Haar ogen kneep ze tot twee spleetjes. "Alsof die me nog wilt," spuugde ze woest, maar beheerster dan ze haar eerste zinnen had uitgebracht. "Oh, nou ben ik doodsbang!" Had ze op haar waarschuwing gezegd. Dimkit snoof even en keek haar met een giftige blik aan. "Dat zou je anders wel moeten zijn," zei ze, op een scherpe toon. Haar stem bevatte puur ijs, alsof ze elk moment als een ijspegel door de kop van de kattin kon vliegen, maar dat kon spijtig genoeg niet. Haat voor deze kat stroomde nu al door haar lijf, net zoals het bloed dat ze o zo graag zag. "Wij hoeven geen vijanden te zijn," Dimkit keek met kille ogen op toen de apprentice dit zij. Wel, daar was het nu te laat voor. "Stel je voor. Ik mag het kamp uit, jij niet. Ik kan je best een keer uit het kamp brengen, maar ja, als jij er niks voor voelt....." Dimkit snoof en zorgde ervoor dat er nog maar een streepje goud zichtbaar was. De kop van de kattin kwam naar haar toe. "Alle katten die jij haat, niet mag, neem ze uit het kamp, en maak ze af." Dimkit opende haar ogen, alsof ze verbaasd was. Maar een lege, nogal achterlijke blik, weerkaatste in haar ogen. "Denk je serieus dat ik zo dom ben?" zei ze op een spottende toon. Een grijns gleed over haar lippen toen ze zich bedacht hoe bloed over haar poten zou stromen. "Elke kat, vijand en hatelijke persoon heeft al een toekomst in mijn kop, enkel tijd kan ze doden," murmelde ze. "Enkel tijd kan een kat vermoorden, want geduld en planning is het grootste wapen van een kat," ze duwde haar ogen terug tot spleetjes en grijnsde gemeen. Ze had al plannen voor haar apprentice tijd en haar eerste daden, maar nu was ze te zwak en te kwetsbaar. Ze moest een dekmantel hebben voordat ze kon doden en pijnigen, pas dan liep alles in goede banen. Althans, HAAR goede banen.


And let's be winners by mistake
Wait.... Who are you? [Dimkit] JHxh6IuN_o
The world will disapprove
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlepaw.
Member
Wait.... Who are you? [Dimkit] DPKsfdL
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Way too old to be wearing this name
Gender:
Rank:
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Wait.... Who are you? [Dimkit]   Wait.... Who are you? [Dimkit] Icon_minitimedi 8 apr 2014 - 18:29

nogal achterlijke blik, weerkaatste in haar ogen. Thistle's blik verstrakte. "Elke kat, vijand en hatelijke persoon heeft al een toekomst in mijn kop, enkel tijd kan ze doden," murmelde de zwarte kitten. "Enkel tijd kan een kat vermoorden, want geduld en planning is het grootste wapen van een kat," Ze zag de kit duivels grijnzen, waarschijnlijk denkend aan hoe ze de witte apprentice zou vermoorden. "Whatever." Ze liet de kitten los, en keek haar boos aan. "Als je maar weet, dat je het niet bij mij moet proberen. Ik zal er klaar voor zijn." Ze wierp Dimkit een laatste kille blik toe, tot ze zich omdraaide en wegliep.

Topic uit na jou post?


But I can't compete with the she wolf
Who has brought me to my knees

Wait.... Who are you? [Dimkit] 118eljq
What do you see in those yellow eyes
Cause I'm falling to pieces
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wait.... Who are you? [Dimkit]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: