I had a great time here, goodbye everyone!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I had a great time here, goodbye everyone!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Stormysoul
StarClan
I had  a great time here, goodbye everyone! DPKsfdL
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Stormysoul
BerichtOnderwerp: I had a great time here, goodbye everyone!   I had  a great time here, goodbye everyone! Icon_minitimema 31 maa 2014 - 18:28

Lieve mensen van Warrior Cats.

Ik kom voor een erg lange tijd niet meer op de site, misschien om nog te kijken wat er aan de hand is en stuff. Nee, dit is niet voor een maand of twee maar tot waarschijnlijk de zomervakantie is begonnen. Ik ga jullie echt missen, de reden dat ik wegga is moeilijker dan ik ooit had gehoopt als ik wegging: ik heb thuis nogal ruzie met mijn moeder en ze heeft me nu een vierkant rooster gegeven, en een computerverbod, die ik nu alleen mag gaan gebruiken voor school en dat soort stuff.

Ik zou heel wat mensen willen bedanken voor mijn geweldige tijd hier, alleen als ik die zal gaan opnoemen ga ik vast en zeker namen verkeerd spellen. Al wil ik toch een iemand in het speciaal bedanken; Quinty (aka Swiftpaw,). Ik heb haar bij deze site geïntroduceerd en ga haar online missen, ik zal je natuurlijk wel nog op school zien maar toch. Al had ik het al gezegd, doe ik het nog een keer: ik had echt een geweldige tijd hier, bedankt mensen! Ik zal wel proberen om misschien topics bij te houden, ik kan dat niet beloven. Waarschijnlijk zijn jullie me al vergeten als ik weer online kom, maar dat zien we nog wel. Ik ga de site ook missen maar nu moet ik dit bericht gaan afsluiten.

Nog een ding; jullie kunnen altijd nog via iets contact met me zoeken, een pb'tje, of whatever! Ik ga jullie echt missen

Doei mensen! Tot wie weet.
X Denise
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
I had  a great time here, goodbye everyone! DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: I had a great time here, goodbye everyone!   I had  a great time here, goodbye everyone! Icon_minitimema 31 maa 2014 - 18:32

No Denise! Ik heb met jouw nu vandaag nog iets hééls leuks beleefd! Ik ga het echt missen :c Vergeet Wattpad niet! Jammer dat je gaat,en ik zal je zeker niet vergeten! Ik zal als eerste zijn die je zal verwelkomen als je terug bent! Veel succes thuis en met school hé! Mocht je nog iets dwars zitten ofzo kun je mij altijd pb'tje sturen en dan zal ik je helpen!

xAmy


I had  a great time here, goodbye everyone! 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricanesteps
Member
I had  a great time here, goodbye everyone! DPKsfdL
Anouk
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricanesteps
BerichtOnderwerp: Re: I had a great time here, goodbye everyone!   I had  a great time here, goodbye everyone! Icon_minitimema 31 maa 2014 - 18:35

Ahw Denise, jammer dat je voorlopig weg gaat... We gaan je allemaal heel erg missen hoor! Als ik jou was zou ik heel lief voor je moeder gaan doen en misschien dat ze dan het verbod wel eerder intrekt. Maar in ieder geval, veel succes met school en de rest van je leven. Hopenlijk tot snel!


I had  a great time here, goodbye everyone! Hurric10
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormysoul
StarClan
I had  a great time here, goodbye everyone! DPKsfdL
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: I had a great time here, goodbye everyone!   I had  a great time here, goodbye everyone! Icon_minitimema 31 maa 2014 - 18:43

@amy, dankje! Ik kan natuurlijk niks beloven maar ik zal mn best doen! Dat klopt ja, vanmiddag was het erg gezellig, maar toen had ik dat éné gevecht juist niet. En dat zal ik dan zeker doen!

@anouk, hopelijk maar dat ze het gaat intrekken eerder, dan kom ik snel weer :3 dankjewel, en tot ooit!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
I had  a great time here, goodbye everyone! DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: I had a great time here, goodbye everyone!   I had  a great time here, goodbye everyone! Icon_minitimema 31 maa 2014 - 18:46

Jammer dat je weggaat denise ;(
Ik mocht je wel graag, met de topics Dying x Stormy, en nu zal hij nooit in de confrontatie komen 3;
En ik neem aan dat je dan ook met je Fanclan stopt?
Ik hoop je toch nog es te spreken, en succes! Tot een volgende keer ;3
~Bunny



I had  a great time here, goodbye everyone! Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Stormysoul
StarClan
I had  a great time here, goodbye everyone! DPKsfdL
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: I had a great time here, goodbye everyone!   I had  a great time here, goodbye everyone! Icon_minitimema 31 maa 2014 - 18:51

@bunny, ik ga ze ook heel erg missen, in deze periode kom ik wel nog een beetje online en probeer dan zoveel mogelijk als ik kan om te posten.
Ik ga niet met de FanClan stoppen, ik ben alleen een stuk minder online dus zeg maar: in plaats van twintig uur in een dag, een uur of minder per week. Ik hoop jouw ook een keer te spreken! Op Warrior Cats of misschien wel op Wattpad!
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
I had  a great time here, goodbye everyone! DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: I had a great time here, goodbye everyone!   I had  a great time here, goodbye everyone! Icon_minitimema 31 maa 2014 - 18:53

Denise... Nheej... *kijkt met triestig muziekje naar het Ganzenopdracht topic* Wat heb jij daar veel gepost zeg ;D Ik ga je hier echt missen! Hopelijk draait je moeder snel weer bij en zegt dan 'Oh, Denise, het is je vergeven. Je mag zolang als je wilt op je computer!' xD Achja, nogmaals, ik ga je missen... Ik beloof dat ik je nog zal kennen als je terug komt! I swear! Tot nog 'ns huh..? <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormysoul
StarClan
I had  a great time here, goodbye everyone! DPKsfdL
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: I had a great time here, goodbye everyone!   I had  a great time here, goodbye everyone! Icon_minitimema 31 maa 2014 - 18:58

@Lis, jepp, sorry... Hopelijk gaat ze dat wel doen hoor! Al is mijn straf maar een maand lang begin april tot eind april, blijf ik toch wel langer off, wel iets meer als mn straf weg is maar wel minder dan normaal, door school *zucht* met heel veel geluk mag ik mee naar de meeting, (moet ik wel vragen in mei/juni en als mn mams in een goede bui is) maar reken er maar niet op. Als ik naar mn pa ga kom ik wel wat meer online omdat dan : SCHOOL SUCKS. Maar ik zal jou ook missen!

Ps. Technish gezien gaat het pas morgen in xD dat zei ze zelf 'je straf begint morgen en eindigt aan het eind van de maand' jaj :3 (dat het morgen begint en niet vandaag)
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterkit*
Member
I had  a great time here, goodbye everyone! DPKsfdL
Laurierblad, yeah
85
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons, of dying time.
Gender:
Rank:
Otterkit*
BerichtOnderwerp: Re: I had a great time here, goodbye everyone!   I had  a great time here, goodbye everyone! Icon_minitimema 31 maa 2014 - 19:18

Denise ga niet weg, je hebt al zoveel goeds gedaan! Maar als je gaat, zal ik hopen dat het goed gaat in je privé leven. Misschien ken ik je niet zo goed maar ik weet wel genoeg en wat ik weet is dat je echt een geweldige meid bent en we zullen je echt gaan missen, je betekende veel voor Warrior Cats en voor de mensen hier. We zullen je nooit vergeten en zullen altijd naast je staan, we zullen je missen en het gaat je goed in je privé leven ik hoop dat je nog wat lol kan maken met je andere vrienden..

groetjes en een poot van Otterkit*


I had  a great time here, goodbye everyone! 29ghkaw
ACCOUNTJE'S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormysoul
StarClan
I had  a great time here, goodbye everyone! DPKsfdL
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: I had a great time here, goodbye everyone!   I had  a great time here, goodbye everyone! Icon_minitimema 31 maa 2014 - 19:29

@laurier (ik weet je echte naam niet, sorry), ik wil het eigenlijk ook niet, maar dit maakt mij het leven echt even onmogelijk, en dankje dat je dat zegt c: ik ben er echt blij mee om te horen dat jullie iets om mij geven, toen ik eerder zo'een soort verbod had (maar het me toen niks uitmaakte) wou ik bij het afwezigheid topic wat schrijven tot mijn ma zei 'ja, nou en? Hun maken je toch niks uit! Ze zijn niet je echte vrienden' ik weigerde dat te geloven, ik kon jullie niet in het echt (nog steets niet maar zo voeld het wel) maar ik geloofde wel dat jullie me zouden missen. Vast wel, ik hoop dat deze hell straf snel over is, dan kom ik wel al wat meer online c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterkit*
Member
I had  a great time here, goodbye everyone! DPKsfdL
Laurierblad, yeah
85
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons, of dying time.
Gender:
Rank:
Otterkit*
BerichtOnderwerp: Re: I had a great time here, goodbye everyone!   I had  a great time here, goodbye everyone! Icon_minitimema 31 maa 2014 - 19:33

YEAH, soory dat ik hier op reageer ^^' maar je zuld altijd in onze harten blijven en we zullen altijd op je wachten tot de tijd rijp is en anders laat je dit aan je moeder lezen en laat zien hoeveel we om je geven, je mag niet weg van deze prachtige site en echt meen het waar we zullen je ontzettend missen en we zullen op je wachten ^^

groetjes Laura xD


I had  a great time here, goodbye everyone! 29ghkaw
ACCOUNTJE'S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Determind
Member
I had  a great time here, goodbye everyone! DPKsfdL
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Determind
BerichtOnderwerp: Re: I had a great time here, goodbye everyone!   I had  a great time here, goodbye everyone! Icon_minitimema 31 maa 2014 - 19:39

Noh, Denise, Ik ga je echt missen :C Hopelijk draait alles snel bij en zie ik je nog eens verschijnen, dan krijg je van mij hoogstpersoonlijk een welkom terug feestje :3 Nog veel succes thuis, met school, met ademen, gewoon met alles~ Nou, ik blijf positief, hopelijk tot snel, of gewoon, tot straks ^^


I had  a great time here, goodbye everyone! 2vbjxpk
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowface
Member
I had  a great time here, goodbye everyone! DPKsfdL
Miss Guidetti for you~ {But my friends call me Bo :')}
184

CAT'S PROFILE
Age: 50 manen
Gender:
Rank:
Snowface
BerichtOnderwerp: Re: I had a great time here, goodbye everyone!   I had  a great time here, goodbye everyone! Icon_minitimema 31 maa 2014 - 20:24

Ik ken je niet super goed, maar toch echt jammer dat je weggaat :C
Veel geluk en tot de zomervakantie als ik het goed lees?


xox Bo


I had  a great time here, goodbye everyone! Os18
When the face is fully snowed...:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fogforest
Member
I had  a great time here, goodbye everyone! DPKsfdL
Mattijn
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Fogforest
BerichtOnderwerp: Re: I had a great time here, goodbye everyone!   I had  a great time here, goodbye everyone! Icon_minitimedo 3 apr 2014 - 18:55

Jammer zeg dat je weg gaat. Je was altijd aardig. Ik ga je missen zeg. Crying or Very sad Al denk ik iedereen hier. Nou ik hoop hetzelfde voor je als Lis. Misschien tot gauw nog (hopelijk).

Gr. Mattijn


I had  a great time here, goodbye everyone! 14tqahh

PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I had a great time here, goodbye everyone!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: