Hee look a bird *steals your cookie*



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hee look a bird *steals your cookie*

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mothkit
Member
Hee look a bird *steals your cookie* DPKsfdL
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: φ 5,5 moons φ
Gender:
Rank:
Mothkit
BerichtOnderwerp: Hee look a bird *steals your cookie*   Hee look a bird *steals your cookie* Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 22:04




Mothkit


Mothkit rolde zich op haar rug. Ze probeerde te slapen maar het sterrenlicht hield haar wakker. Zuchttend kneep ze haar ogen dicht.
Mothkit genoot van het gras onder haar poten. Ze keek best nieuwsgierig naar de groene sprietjes. Het was de eerste keer dat ze dit zag. Voor de rest kende ze alleen maar sneeuw. Haar blauwe oogjes lieten hun blik glijden over het totaal andere landschap. Het zag er groen uit en met verschillende kleurtjes. De bruine tabby kitten wandelde verder...
Ruw werd ze uit haar fijne droom gerukt. Ze keek op naar een moederkat die angstig zat te schreeuwen. 'Yay, een bevalling', dacht ze grimmig. Mothkit stond op en liet de Nusery achter zich. Ze ging zitten en keek naar de sterren. Het groene gras uit haar droom had plaats gemaakt voor witte sneeuw.

{Open}




Hee look a bird *steals your cookie* 2j5kw1h
|Theme 1||Theme 2|
:Draw for me+Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Hee look a bird *steals your cookie* DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Hee look a bird *steals your cookie*   Hee look a bird *steals your cookie* Icon_minitimewo 2 apr 2014 - 0:05


What .. the .., mompelde Nimblekit toen ze ruw wakker werd gemaakt door gekrijs. Ze lag in de nursery, en meerdere katten leken wakker te zijn geworden door het gegil. Ze tilde haar kopje op en keek om zich heen. Oh, dacht ze. Er was iemand aan het bevallen.
Ze wilde niet respectloos zijn tegenover de queen; een bevalling moest vast zwaar zijn. Maar Nimblekit had een paar actieve dagen achter de rug gehad en was ongelofelijk moe. Ze had haar slaap nodig.
Ze wist dat het niet helemaal veilig was om als kitten 's nachts buiten de nursery te komen, maar als ze in het centrumgedeelte van de clan bleef, dan moest het toch veilig zijn? Dan kon ze tenminste nog een beetje slaap pakken voordat het weer licht werd en de clan weer zou beginnen te leven.

Toen ze buiten aankwam, zag ze dat er al een paar andere katten buiten rust aan het zoeken waren. Ze keek om zich heen, en zag Mothkit. Ze had haar een paar dagen geleden ontmoet. Toen had Mothkit niet per se enthousiast geleken met haar aanwezigheid, maar misschien was dat nu anders. Ze besloot hoi te gaan zeggen.
"Hee Mothkit," zei Nimblekit met een zachte stem, omdat ze andere katten niet wakker wilde maken.



Hee look a bird *steals your cookie* Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Hee look a bird *steals your cookie* FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothkit
Member
Hee look a bird *steals your cookie* DPKsfdL
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: φ 5,5 moons φ
Gender:
Rank:
Mothkit
BerichtOnderwerp: Re: Hee look a bird *steals your cookie*   Hee look a bird *steals your cookie* Icon_minitimewo 2 apr 2014 - 11:50




Mothkit


Mothkit keek op bij de stem van Nimblekit. Het was de kitten waar ze redelijk onvriendelijk tegen was geweest. Maar daarna had gered van een adder. "Hallo Nimblekit," miauwde ze zachtjes. Ze glimlachte naar de oudere kitten. "Ben jij ook wakker geworden van dat gegil?"

{Nog steeds Open}




Hee look a bird *steals your cookie* 2j5kw1h
|Theme 1||Theme 2|
:Draw for me+Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Hee look a bird *steals your cookie* DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Hee look a bird *steals your cookie*   Hee look a bird *steals your cookie* Icon_minitimewo 2 apr 2014 - 11:57

(Ohja dat topic met een adder. Die was ik even vergeten)

"Ja," grinnikte Nimblekit. "Het ziet er allemaal behoorlijk pijnlijk uit, en zo klinkt het ook. Het zal voorlopig nog niet stoppen," fluisterde ze. Ze had een keer eerder een nestje geboren zien worden, een tijdje geleden. Dat had wel een paar uur geduurd, en deze queen was pas net begonnen met de bevalling.
"Hoe is het?" vroeg ze, benieuwd of Mothkit nog gewond was van het gevecht met de adder.



Hee look a bird *steals your cookie* Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Hee look a bird *steals your cookie* FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothkit
Member
Hee look a bird *steals your cookie* DPKsfdL
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: φ 5,5 moons φ
Gender:
Rank:
Mothkit
BerichtOnderwerp: Re: Hee look a bird *steals your cookie*   Hee look a bird *steals your cookie* Icon_minitimewo 2 apr 2014 - 14:00




Mothkit


"Ja," grinnikte Nimblekit. "Het ziet er allemaal behoorlijk pijnlijk uit, en zo klinkt het ook. Het zal voorlopig nog niet stoppen," Mothkit knikte instemmend. Ze krulde haar staart rond haar poten. Had ze maar dat warme gras uit haar droom onder haar poten. "Hoe is het?" De bruine tabby glimlachte kort. "Alles gaat prima. Alleen ben ik deze sneeuw wel beu," grimaste ze. Ze legde haar gezicht weer in de plooi en keek Nimblekit vriendelijk aan. "En hoe is het met jouw?"
{Haha}




Hee look a bird *steals your cookie* 2j5kw1h
|Theme 1||Theme 2|
:Draw for me+Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Hee look a bird *steals your cookie* DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Hee look a bird *steals your cookie*   Hee look a bird *steals your cookie* Icon_minitimedo 3 apr 2014 - 0:42


"Haha ik snap wat je bedoelt," antwoordde Nimblekit op dat Mothkit de sneeuw beu was. "Ik vind de sneeuw heel leuk hoor, maar toen ik werd geboren was het nog leaffall (toch?). Toen waren er nog prooien, kon je insecten pesten, konden apprentices leren jagen... Ik word nu bijna apprentice, maar als de sneeuw zo blijft liggen, gaat nog wel lang duren voordat ik echt kan gaan leren jagen."
"Maar ja, met mij ook wel goed. Ik heb nog wel last van m'n poot doordat ik vast zat, maar dat komt wel goed." Haar pootje was na de confrontatie met de adder beurs geraakt. Ze probeerde er zo min mogelijk op te lopen, en als ze dat deed, er zo min mogelijk gewicht op te zetten.
"Ik ben wel moe," grinnikte ze. "Ik lag lekker te dromen toen de bevalling ineens begon."



Hee look a bird *steals your cookie* Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Hee look a bird *steals your cookie* FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothkit
Member
Hee look a bird *steals your cookie* DPKsfdL
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: φ 5,5 moons φ
Gender:
Rank:
Mothkit
BerichtOnderwerp: Re: Hee look a bird *steals your cookie*   Hee look a bird *steals your cookie* Icon_minitimedo 3 apr 2014 - 17:46




Mothkit


"Ik vind de sneeuw heel leuk hoor, maar toen ik werd geboren was het nog leaffall. Toen waren er nog prooien, kon je insecten pesten, konden apprentices leren jagen... Ik word nu bijna apprentice, maar als de sneeuw zo blijft liggen, gaat nog wel lang duren voordat ik echt kan gaan leren jagen." Mothkit wiebelde geïnteresseerd met haar oren. Zij was geboren toen de sneeuw hier al lag. "Maar ja, met mij ook wel goed. Ik heb nog wel last van m'n poot doordat ik vast zat, maar dat komt wel goed." Ze knikte. De bruine tabby kitten wist nog goed hoe ze Nimble uit het kamp had gevolgd en daarna op haar kop had gekregen. Ze had gezworen dat ze dat nooit meer zou doen. "Ik ben wel moe," Ze schrok van de stem maar kalmeerde daarna weer. "Ik lag lekker te dromen toen de bevalling ineens begon." Ze grijnsde schaapachtig. "Ik zou niet in haar pels willen staan.", gromde ze zachtjes. "Jij gaat wel erg veel uit het camp, weet je." Ze pauzeerde eventjes zodat ze zeker wist dat niemand haar kon horen. "Kittens mogen dat niet, ik hoop dat je dat weet?" Ze klonk niet boos, eerder bewonderend.

{Ja volgens mij wel ^^}




Hee look a bird *steals your cookie* 2j5kw1h
|Theme 1||Theme 2|
:Draw for me+Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hee look a bird *steals your cookie*
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: