Clear skyline {Tinderpaw}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Clear skyline {Tinderpaw}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brokentune
Member
Clear skyline {Tinderpaw} Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Clear skyline {Tinderpaw}   Clear skyline {Tinderpaw} Icon_minitimewo 2 apr 2014 - 22:38

Hij zuchtte en keek het rennende konijn na. Zijn ogen stonden ietwat glazig toen hij dit deed, maar al snel schudde hij zijn kop en legde hij zijn oren in zijn nek. Dat was al het tweede diertje dat hij had laten ontsnappen, zo ging hij nooit een warrior worden! Even boorde hij zijn nagels in sneeuw en liet hij een grauw horen. Wel meteen spande hij terug zijn spieren op en rende hij verder over het territorium. Zijn oren en ogen stonden scherp. Hij vertrouwde zijn geuren nog geen 100 percent, dus liet hij zijn zicht en zijn gehoor het werk doen. Hij liet een snelle blik over de vlakte glijden en kwam toen tot stilstand. Hij draaide zijn oor naar het geluid en liet zich meteen door zijn poten zakken. Hij draaide zich razendsnel om en zag een eekhoorn rechtop zitten in de sneeuw. Even keken jager en prooi elkaar aan, maar nog voor de prooi kon beslissen wat te doen, zette Brokenpaw de aanval in. Een paar grote sprongen en hij kaapte zo het dier van voor zijn poten weg. Snel boorde hij zijn tanden in het vlees van de eekhoorn. Hij voelde hoe zijn wapens in het vlees wegzakten en wel meteen schoten de twee kanten op elkaar. De rat zat vast en was morsdood. Hij schudde het dier nogmaals en liet het toen vallen. Een triomfantelijke blik liet zien hoe trots hij wel niet was, zijn eerste prooi!


Clear skyline {Tinderpaw} N3DJlqEZ_o
Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
Clear skyline {Tinderpaw} DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: Clear skyline {Tinderpaw}   Clear skyline {Tinderpaw} Icon_minitimedo 3 apr 2014 - 0:00


Een beetje slaperig ploeterde Tinderpaw door de sneeuw heen. Ze had hard gewerkt vandaag en zeker wel veel geleerd, maar op dit moment brandden haar poten van de vermoeidheid en waren haar oogleden zwaar geworden. Tinderpaw was op dit vlak nog niet veel verder dan een jonge kitten, het liefste in slaap vallen als ze moe was en wakker zijn als ze energie had. Maar hier moest ze leren mee om te gaan. Je kon immers niet altijd alles hebben, of wel? Een goede warrior moest immers... een flinke gaap ontsnapte uit Tinderpaw's mond. Wat kon het ook schelen nu wat een goede warrior moest... Een goede Tinderpaw moest nu naar haar nest en slapen. Maar een plotselinge beweging in haar ooghoek trok toch lichtjes haar aandacht. De flamepoint poes bleef staan en kroop toch iets nader om te kijken wat het was. Ze herkende de kat al snel als Brokenki- nee, Brokenpaw. En hij had wel wat gevangen... Even borrelde er voor een moment lichte jaloezie op in Tinderpaw, waarom kon hij het wel en zij niet? Maar dit vervaagde al snel. "Gefeliciteerd," miauwde ze voorzichtig, alsof ze bang zou zijn hem te storen.



Terug naar boven Ga naar beneden
Brokentune
Member
Clear skyline {Tinderpaw} Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Clear skyline {Tinderpaw}   Clear skyline {Tinderpaw} Icon_minitimedo 3 apr 2014 - 18:09

"Gefeliciteerd," Hij keek op toen hij de stem hoorde. Nog steeds twinkelde de trots in zijn ogen. Hij ontmoette de ogen van Tinderpaw en boog even dankbaar zijn kop. "Bedankt," zei hij opgetogen. Hij tilde het rossige beestje op en trippelde naar Tinderpaw toe. "Hoe gaat het met de trainingen?" Vroeg hij. Deze prooi had hem nieuw leven gegeven en hij wist dat zijn dag niet meer stuk kon. Misschien als er iemand doodviel, maar daar dacht hij nu niet aan. De trots in zijn ogen vervaagde langzaam en maakte plaats voor spontaniteit en blijdschap. "Je moeder is een hele goede mentor voor me," zei hij dankbaar, alsof Tinderpaw Icyrose was. Ergens herkende ze wel Icyrose in Tinderpaw. Hun ogen hadden dezelfde tint, maar Tinderpaw leek vooral op haar vader, Lionroar. Hij had veel respect voor die kater en keek naar hem op. Dus ergens respecteerde hij Tinderpaw en Spottedpaw erg veel. Hij keek op naar hun ouders, dus was het wel logisch. Toch?


Clear skyline {Tinderpaw} N3DJlqEZ_o
Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
Clear skyline {Tinderpaw} DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: Clear skyline {Tinderpaw}   Clear skyline {Tinderpaw} Icon_minitimedo 3 apr 2014 - 23:20


Tinderpaw hield haar kopje opgetogen hoog terwijl ze de kater aankeek. De eerdere jaloezie begon al te vervliegen. Een beetje. Zij wilde ook prooi vangen. Ze moest binnenkort maar bij Glacialvoice maar eens smeken voor extra jachttraining. Desnoods ging ze aan de staart van de poes hangen. "Bedankt," zei Brokenpaw opgetogen. "Hoe gaat het met de trainingen?" Vroeg deze vervolgens opgetogen. "Geen probleem," Miauwde Tinderpaw op een rustige toon. "Mijn trainingen gaan heel erg goed," miauwde ze vrolijk. En zelfs als het niet goed ging, zou Tinderpaw het nooit toegeven. "Je moeder is een hele goede mentor voor me," vertelde Brokenpaw vervolgens. Ohja, dat was waar ook, mama was zijn mentor. "Natuurlijk, mama is geweldig," miauwde Tinderpaw, haar neus lichtjes optrekkende in trots.



Terug naar boven Ga naar beneden
Brokentune
Member
Clear skyline {Tinderpaw} Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Clear skyline {Tinderpaw}   Clear skyline {Tinderpaw} Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 21:23

"Geen probleem," antwoorde Tinderpaw rustig. Brokenpaw verzachte zijn blik en knikte even naar haar. "Mijn trainingen gaan heel erg goed," vervolgde ze vrolijk en opnieuw knikte de tabby haar gelijk. "Natuurlijk, mama is geweldig," zei ze na zijn tweede zin en even moest Brokenpaw zwakjes lachjes, vriendelijk, maar toch. Hij vond het wel leuk en zeker het feit dat ze zo trots was om haar ouders. Hoe ze haar neusje lichtjes opstak om dit te tonen, gaf hem een warm gevoel, alsof de koude rondom hem verdwenen was. "Dat kan ik wel geloven," zei hij al lachend. Hij was stiekem erg jaloers op de apprentice tegenover hem. Ze was mooi, had geen mankementen en een pracht van een familie. Wat wenste een kat zich nog meer? Buiten macht en veel eten was dit toch wel iets waar Brokenpaw het meeste naar verlangde. Macht wilde hij niet zo graag en eten was voor hem niet belangrijk, hij hunkerde enkel naar een warme familie waar hij veilig was. "Heb je zin om samen te jagen?" Vroeg hij vervolgens. Zijn stem was nog steeds in gebroken tonen gebracht, maar daar was hij al wat trotser op dan vroeger. Hij was speciaal, raar, maar speciaal, hij was en bleef zichzelf en daar was hij trots op.


Clear skyline {Tinderpaw} N3DJlqEZ_o
Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
Clear skyline {Tinderpaw} DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: Clear skyline {Tinderpaw}   Clear skyline {Tinderpaw} Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 0:40


Tinderpaw was een poesje wat erg trots was op haar familie. Als iemand dan ook haar familie zou beledigen, dan zouden ze echt met haar aan de stok hebben. Gelukkig had Brokenpaw genoeg verstand om dit zelfs maar niet te proberen. Het katertje sprak zelfs met veel lof over haar moeder, zoals het hoorde! "Dat kan ik wel geloven," zei hij al lachend. Zijn lach werkte aanstekelijk en Tinderpaw lachte dus vrolijk mee. Ze gaf haar borstkas een paar vlugge likken, haar toch al bijna brandschone vachtje toch nog een extra beurt gevend. Ze vond het belangrijk om er netjes uit te zien, ze wilde dat haar familie trots op haar kon zijn. Daarom werkte ze dan ook heel erg hard. Maar helaas bleek toch ook dat niet alles vanzelf kwam. Jagen bijvoorbeeld… "Heb je zin om samen te jagen?" Vroeg de apprentice tegenover haar in zijn gebruikelijke gebroken tonen. “Nee,“ Miauwde Tinderpaw bijna direct, waarna ze even stil viel. Dat kwam er wel heel erg bot uit. Bijna meteen probeerde ze de zaak te redden. “Want.. euh.. ik.. ik ben al best moe.“ Miauwde ze vervolgens. Toegeven dat ze nog niet kon jagen? Dat nooit.





Terug naar boven Ga naar beneden
Brokentune
Member
Clear skyline {Tinderpaw} Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Clear skyline {Tinderpaw}   Clear skyline {Tinderpaw} Icon_minitimedi 8 apr 2014 - 20:04

Nee,“ Even trok zijn maag samen. Nee? Was er iets aan hem? Zijn blik veranderde wel meteen. Een ijzige glans vol verdriet werd weerspiegeld. Waarom? Hij sloeg zijn ogen van Tinderpaw af, hij wist het wel. Nee, hij had het kunnen weten dat niemand hem mocht. Tinder was daar geen uitzondering bij. “Want.. euh.. ik.. ik ben al best moe.“ Hij richte zijn blik op de flame-point en zuchtte even. Zijn groene ogen ontmoette even de hare voordat ze zijn blik terug op de besneeuwde grond wierp. "Dat geeft niks," zei hij op een neutrale toon. Zijn hersenen gingen meteen aan het werk en een paar ideeën van waarom ze niet wilde meegaan, glipten zijn kop in. Sommige waren afgrijselijk, andere dan weer zachtaardig en hoopvol. Maar toch besefte de apprentice dat die laatste soort nooit de echte waarheid zou zijn. "Dus," begon hij, zijn stem ietwat zwaarder dan eerst. "Heb je zin om iets te doen... Met mij?" Hij vroeg het voorzichtig en erg behoedzaam, maar door zijn gebroken noten, werd dat een beetje onmogelijk.


Clear skyline {Tinderpaw} N3DJlqEZ_o
Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
Clear skyline {Tinderpaw} DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: Clear skyline {Tinderpaw}   Clear skyline {Tinderpaw} Icon_minitimedi 8 apr 2014 - 22:24

Tinderpaw fronste lichtjes toen de blik van de kater tegenover haar wel heel erg diep triest werd. Wat was er nou weer? Ze had gewoon geen zin om nu te gaan jagen. Ze snapte dat het een beetje schaars werd qua prooi, maar elk moment van de dag jagen was ook weer wat te gek. De poes schudde haar pels eventjes uit en wilde net een opmerking plaatsen toen Brokenpaw opmerkte dat het niks uitmaakte. Oh? Dan was dat ook prima. De poes gaf haar schone pels een paar vlugge likken. ”Oké, mooi zo,” miauwde de poes met een schouderophaal. De flame point keek wat verbaasder op toen de kater weer een vraag stelde.  "Dus," begon hij, de kater. Tinderpaw merkte dat zijn stem zwaarder was geworden.  "Heb je zin om iets te doen... Met mij?" Tinderpaw knipperde wat verbaasd met haar ogen. ”Euh.. wat wilde je doen dan?” De poes miste de zwaardere boodschap van de vraag totaal.



Terug naar boven Ga naar beneden
Brokentune
Member
Clear skyline {Tinderpaw} Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Clear skyline {Tinderpaw}   Clear skyline {Tinderpaw} Icon_minitimedi 15 apr 2014 - 11:50

De kattin leek verbaasd. Hij sloeg zijn ogen van haar af. Ja, hij wist het. ”Euh.. wat wilde je doen dan?” Hij keek op. Ze wilde wel iets doen? Ze mocht hem wel? Misschien loog ze toch niet over het jagen, misschien was ze echt moe. Hij haalde zijn schouders op. "Misschien kunnen we gaan schaatsen," zei hij. Hij had een heleboel willen doen met deze mooie kat. Hij vertrouwde haar, misschien was zij ook de enige die dat vertrouwen niet zou schenden. Of ze was als iedereen die hij tot nu toe had ontmoet. Maar daar dacht hij niet aan. Ze was niet zoals Willowpaw en ze was ook niet zoals die Birch en zijn siblings. Hij had graag gevraagd of ze een schijngevecht wilde doen, maar als ze al zo moe was, wilde ze vast niet een gevechtje doen.


Clear skyline {Tinderpaw} N3DJlqEZ_o
Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
Clear skyline {Tinderpaw} DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: Clear skyline {Tinderpaw}   Clear skyline {Tinderpaw} Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 0:13


De kater sprak van dingen die ze niet kende en daarom was Tinderpaw, ondanks haar slaperigheid, nu toch wel oprecht geïnteresseerd. "Misschien kunnen we gaan schaatsen," Stelde Brokenpaw voor. De kleine flame point poes hield haar kopje wat verbijsterd scheef, waardoor haar pels eventjes om haar kleine kop heen danste. "Kunnen we even doen alsof ik veel minder weet dan dat ik doe en dat jij mij daarom uitlegt wat schaatsen is?" vroeg Tinderpaw, voor haar gevoel zorgvuldig om het feit heen dansende dat ze geen flauw idee had wat schaatsen was.



Terug naar boven Ga naar beneden
Brokentune
Member
Clear skyline {Tinderpaw} Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Clear skyline {Tinderpaw}   Clear skyline {Tinderpaw} Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 13:59

Tinderpaw leek hem niet echt te snappen en even moest Broken een hels geschater onderdrukken. Hij kon enkel een grijnsje op zijn lippen zetten, hij had duidelijk het juiste vast, of dat hoopte hij toch. Zijn groene ogen glinsterde even hoopvol. "Kunnen we even doen alsof ik veel minder weet dan dat ik doe en dat jij mij daarom uitlegt wat schaatsen is?" Hij liet even een lachje zien, zachter dan eerst. Hij knikte en begon al zorgvuldig info over de activiteit op te zoeken in zijn kopje. Uiteindelijk en snel had hij een lijstje kunnen samenstellen. "Wel," begon hij. "Schaatsen is op ijs lopen en glijden, ik heb het eens gehoord van een andere kat. De Riverclan doet het altijd tijdens Leafbare," Dat klonk als een simpele uitleg. "Ik kan het eigenlijk beter voortonen dan uitleggen," zei hij vervolgens terwijl hij zijn blik even langs de horizon liet gaan. Hij had nog nooit geschaatst, maar hij had een voorstelling in zijn kop van hoe het moest. "We kunnen het bij Small Lake doen, als je wil..." Zijn stem stierf ietwat weg op het einde, want twijfel greep hem terug bij de keel. Ze zou niet willen, dat wist hij nu al.


Clear skyline {Tinderpaw} N3DJlqEZ_o
Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
Clear skyline {Tinderpaw} DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: Clear skyline {Tinderpaw}   Clear skyline {Tinderpaw} Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 16:37


Tinderpaw gaf haar melkwitte borstkas een paar vlugge likken. De poes wist niet heel erg goed hoe ze zich moest gedragen, er van balende dat ze niet wist wat 'schaatsen' was. Ze hief haar kop wel weer toen de kater begon met uitleggen. "Wel," begon Brokenpaw. "Schaatsen is op ijs lopen en glijden, ik heb het eens gehoord van een andere kat. De Riverclan doet het altijd tijdens Leafbare, ik kan het eigenlijk beter voortonen dan uitleggen," miauwde Brokenpaw. Tinderpaw twijfelde lichtjes. "We kunnen het bij Small Lake doen, als je wil..." miauwde deze vervolgens. "Maar wat als je door het ijs zakt?" Miauwde de poes, lichtjes nerveus. "Ik kan niet zo heel erg goed zwemmen enzo.."



Terug naar boven Ga naar beneden
Brokentune
Member
Clear skyline {Tinderpaw} Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Clear skyline {Tinderpaw}   Clear skyline {Tinderpaw} Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 12:55

Hij zag hoe ze twijfelde. Bezorgdheid en angst greep hem opnieuw bij de keel, maar deze keer drong hij het terug, zodat hij het niet liet zien in zijn blik. "Maar wat als je door het ijs zakt?" Brokenpaw keek bezorgd naar haar, zijn ogen zacht van aard, toch bezorgd voor haar nerveuze toon. "Ik kan niet zo heel erg goed zwemmen enzo.." Hij keek haar zacht aan en liet de woorden die op zijn tong lagen te rusten, uit zijn mond komen. "Dan red ik je," zei hij. "Ik zou je nooit door het ijs laten zakken," zei hij. Hij voelde een warm gevoel door zijn poten gaan, die langzaam door zijn aderen langs zijn poten, zijn hart bereikte. Vandaar werd de warmte verspreid, alsof er helemaal geen sneeuw rond hen lag. Hij voelde hoe zijn blik steeds warmer werd en hij kon een warme lach ook niet onderdrukken. Hij had zich altijd al goed gevoeld bij Tinder, zelfs vroeger. Maar nu voelde hij de warmte, een goede warmte. Iets dat hij nog nooit had gevoeld. Het mocht er wel zijn en het mocht ook blijven, voor altijd.


Clear skyline {Tinderpaw} N3DJlqEZ_o
Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
Clear skyline {Tinderpaw} DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: Clear skyline {Tinderpaw}   Clear skyline {Tinderpaw} Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 18:47


Tinderpaw keek wat wantrowig naar Brokenpaw. Ze had wel eens enge verhalen gehoord van katten die door het ijs zakten en daarna niet meer het gat konden vinden waar ze doorheen gezakt werden. Ze verdronken dan onder het ijs met geen enkele kans meer op redding... Een huivering trok door haar lichaam heen bij de gedachte. Het koude water wat je longen vulde... "Dan red ik je," zei hij. "Ik zou je nooit door het ijs laten zakken," Miauwde de kater. Tinderpaw hield haar kopje scheef met een glimlach. "Dat is lief aangeboden, maar kan jij wel zwemmen dan?" Vroeg het poesje, haar toon vriendelijk maar ook nuchter. Dat Brokenpaw aardig deed had geen zin als ze verdronk immers.



Terug naar boven Ga naar beneden
Brokentune
Member
Clear skyline {Tinderpaw} Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Clear skyline {Tinderpaw}   Clear skyline {Tinderpaw} Icon_minitimezo 4 mei 2014 - 21:20

Tinderpaw tilde haar kop zo, zodat ze hem schuin aankeek. Een lach sierde haar lippen en het werkte aanstekelijk. "Dat is lief aangeboden, maar kan jij wel zwemmen dan?" Hij grinnikte even en schudde doelbewust zijn kop. Ze had gelijk, hij kon zelfs niet echt zwemmen. "Oké, ik kan niet zwemmen," zei hij op een grinnikende toon. Toch liet hij al snel een neutrale streep zien. Zijn mondhoeken krulden wat naar beneden zodat hij er serieus uitzag, hij wilde serieus opgenomen worden door deze kattin, maar ook niet teveel. "Maar ik denk toch dat ik je zou kunnen redden," gaf hij eerlijk toe. "Maar als je je er niet goed bij voelt doen we wel iets anders," stelde hij vriendelijk voor. Zijn ogen waren vriendelijk gericht op haar. Zijn stem mocht dan wel vol gebroken tonen zitten, toch was hij dat niet. Hij had zich nog nooit zo vol gevuld, zo vrolijk, zo levendig... "We kunnen Oulook Rock proberen," vroeg hij op een nieuwsgierig toon. "Daar kan je niks overkomen," Hij liet even een blik vallen op de hemel. "Misschien kan ik je wat laten zien," hij richtte zijn aandacht terug op haar. "Ik weet zeker dat je het leuk zult vinden."


Clear skyline {Tinderpaw} N3DJlqEZ_o
Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Clear skyline {Tinderpaw}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: