nothing you could do



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 nothing you could do

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ravenheart
StarClan
nothing you could do Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: nothing you could do   nothing you could do Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 11:30


nothing you could do 2rfdnh0
Ravenpaw

Ravenpaw was uit het kamp geslopen en naar de Burnt Sycamore gelopen. Hij liep wel vaker meer rond het kamp dan dat hij er eigenlijk in liep. Alleen om te eten en te slapen was hij daar voor de rest was hij altijd ergens anders te vinden. Meestal een beetje rondjes lopen, hopen nog wat te kunnen jagen en zijn klauwen scherpen aan bomen en er dan in klimmen. Hij had laatst nog getraind met Shrewstar, en dat ging volgens hem best goed. Hoewel hij nog een apprentice was voelde Ravenpaw zich klaar om een echte warrior te worden.
Ergens was hij ook wel een beetje bang ervoor. Zou er veel veranderen als dat zo was? Hij had niet veel contacten binnen de clan, vrienden had hij niet echt. Alleen zijn siblings sprak hij zo nu en dan wel is. Maar verder kende hij iedereen echt alleen maar bij naam. Ravenpaw zette zich neer bij de afgebrande boom. Zouden er nog meer katten hier rondhangen vandaag? Hij hoorde of rook ze in elk geval niet.

&Frostpaw


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
nothing you could do 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
nothing you could do DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: nothing you could do   nothing you could do Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 8:01

Frostpaw lag half slapend wat verderop bij de Burnt Sycamore. Ze was net weer even gaan rennen, en lag nu op haar zij. Haar buik bewoog aan een regelmatig tempo op en neer door haar constante maar zware ademhaling. Ze liep wel vaker rond in het territory, gewoon om alle drukte en alle aanwezigheid van andere katten te ontwijken. Maar nu drong de geur van een andere ShadowClan Apprentice door in haar reukorganen. De nieuwsgierig die zich binnen in Frost schuilhield, vertelde haar dat ze maar eens een kijkje moest gaan nemen. Met een geeuw stond het poesje op, en slenterde in de richting van de geur. Ze trof Ravenpaw aan, bij de grote, afgebrande eik. De Apprentice gaf even een knikje aan haar mede-Apprentice als begroeting. Er speelde een zachte glimlach op haar gezicht, die voor meer gefaket was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
nothing you could do Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: nothing you could do   nothing you could do Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 20:19


Ravenpaw zag de andere apprentice op hem afkomen. Hij knikte terug naar haar toen ze hetzelfde naar hem deed. Hij had haar nog niet eens gezien. "Hey, ben je hier al lang?" vroeg hij aan haar. Wat was haar naam ookal weer? Hij kon niet alle namen onthouden, maar Raven was heel zeker dat hij haar al vaker had gezien.
"Euhm.. Frostpaw was het toch?" vroeg hij toen, nadat hij een beetje na had gedacht. Als hij nu nog een kit was geweest had hij niet eens een zinnig woord uit z'n strot gekregen. Maar daarbij, als hij nog een kit was was hij hier ook niet geweest.


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
nothing you could do 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
nothing you could do DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: nothing you could do   nothing you could do Icon_minitimema 7 apr 2014 - 9:13

De zwarte, al wat oudere, apprentice gaf vriendelijk een knikje terug toen zij dat ook gedaan had. 'Hey, ben je hier al lang?', vroeg hij. "Nja... Toch al wel even. Ik was wat aan het rusten, wat verderop. Maar toen ik jou hoorde, moest ik gewoon even komen kijken", verklaarde ze met een kleine, verlegen knipoog. 'Euhm.. Frostpaw was het toch?' De poes knikte met een slappe glimlach op haar gelaat. "Ja. Dat ben ik. En jij waaaas... Ra.. Ravenpaw?", klonk ze wat twijfelachtig. Ze had de kater al wel eens eerder gezien maar was zijn naam compleet vergeten. Echter gaf zijn zwarte vachtkleur al wel wat verheldering.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
nothing you could do Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: nothing you could do   nothing you could do Icon_minitimema 7 apr 2014 - 11:08

"Nja... Toch al wel even. Ik was wat aan het rusten, wat verderop. Maar toen ik jou hoorde, moest ik gewoon even komen kijken", zei ze terug met een knipoog. Ravenpaw grijnsde naar haar. Hij vond het altijd leuk om met andere apprentices te praten aangezien hij niet veel vrienden had. Eigenlijk zo goed als geen buiten zijn broertje en zusje en natuurlijk de katten die hem zo nu en dan wel is aanspraken. "Ah zo, ja want stel je voor dat ik een kat uit een ander clan was." zei hij tegen haar met een glimlachje. Konden ze natuurlijk niet hebben dat katten uit andere clans hier gingen jagen of iets.
"Ja. Dat ben ik. En jij waaaas... Ra.. Ravenpaw?" Hij knikte. "Klopt helemaal." Dat ze überhaupt zijn naar kende. Raven had Frostpaw wel is zien lopen door het kamp, en hij had over haar gehoord maar meer ook niet. Dat was voor hem wel genoeg geweest om haar naam te onthouden. "En... wat ben jij hier aan het doen vandaag? Alleen maar slapen?" vroeg de zwarte apprentice. Misschien kon hij nog wel een beetje stoeien met Frostpaw, dat vond ze vast leuk.


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
nothing you could do 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
nothing you could do DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: nothing you could do   nothing you could do Icon_minitimedi 8 apr 2014 - 9:45

De Apprentice grijnsde naar haar, en Frostpaw glimlachte terug. 'Ah zo, ja want stel je voor dat ik een kat uit een ander clan was.' Nja, dat had ze vast wel geroken, toch? Zeker als het WindClan was... Zo'n afgrijslijke geur! Voor de zekerheid vroeg ze even na wat zijn naam weer was, om misverstanden en zo te voorkomen. 'Klopt helemaal', knikte Raven. 'En... wat ben jij hier aan het doen vandaag? Alleen maar slapen?', vroeg de zwarte kater. Hij was kennelijk al wel wat ouder als zij was. "Euh, nee. Ik hou gewoon van rennen, en kom hier eigenlijk elke dag wel langs, op de ogenblikken dat alle anderen aan het trainen zijn..", verklaarde ze. Het was pijnlijk voor Frostpaw om te beseffen dat ze geen mentor had, en dan nog wegens zo'n verschrikkelijke reden..!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
nothing you could do Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: nothing you could do   nothing you could do Icon_minitimezo 13 apr 2014 - 21:39

Nou ja, eigenlijk klonk wat hij net zei best wel dom. Want dat had hij ook wel kunnen ruiken als ze van een andere clan was. Oepsie. Hij was gewoon een klein beetje zenuwachtig en wou graag het gesprek draaiende houden. "Euh, nee. Ik hou gewoon van rennen, en kom hier eigenlijk elke dag wel langs, op de ogenblikken dat alle anderen aan het trainen zijn..", Hij knikte, begrijpend. "Rennen is ook wel leuk! En hoe bedoel je als de anderen trainen? Heb je zelf geen mentor gekregen dan?" vroeg hij aan haar. Dat was wel heel erg. Of was ze pas net apprentice dat ze er nog eentje moest krijgen?
"Als je wilt kan ik het zeggen hoor, tegen Shrewstar. Want zij is mijn mentor." Ja ja ja. Ravenpaw was wel het kleinste beetje trots op zijn mentor. Zijn blauwe oogjes keken afwachtend naar Frostpaw. Hij was nogal benieuwd hoe ze zou reageren op zijn aanbod.


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
nothing you could do 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
nothing you could do DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: nothing you could do   nothing you could do Icon_minitimedi 15 apr 2014 - 9:54




Frostfall


De kater gaf haar een begrijpend knikje. 'Rennen is ook wel leuk! En hoe bedoel je als de anderen trainen? Heb je zelf geen mentor gekregen dan?', vroeg hij. Frostpaw schudde haar hoofd zachtjes van nee. 'Als je wilt kan ik het zeggen hoor, tegen Shrewstar. Want zij is mijn mentor.' Er was toch wel een trotse ondertoon te vinden in de stem van de zwarte Apprentice! Maar dat was ook wel terecht, met een mentor als Shrewstar! "Euh, nee. M'n oude mentor is nog niet zo lang geleden gestorven. Bij de volgende ceremonie krijg ik vast wel een nieuwe toegewezen. Ik denk wel dat Shrewstar al op de hoogte is..", verklaarde ze met haar ogen op haar voorpoten neergeslagen. Ze wist niet goed waar ze haar blik anders op moest vestigen; Op zo'n ogenblik naar Ravenpaw kijken? Dat was misschien wat ongemakkelijk, voor hen allebei...

OOC; Raven's os is best eng.. &&creepy xD


Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
nothing you could do Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: nothing you could do   nothing you could do Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 11:12

Ravenpaw keek eventjes naar Frostpaw. Toen gaf ze antwoord. "Euh, nee. M'n oude mentor is nog niet zo lang geleden gestorven. Bij de volgende ceremonie krijg ik vast wel een nieuwe toegewezen. Ik denk wel dat Shrewstar al op de hoogte is..", Oh.. oh! Dat was.. oh. Ravenpaw keek ook meteen naar de grond. "Sorry dat ik er naar vroeg, ik wist niet dat hij overleden was.." zei hij tegen haar. Oepsefloeps. Dat was niet helemaal de bedoeling geweest. "Ik hoop voor je dat je een hele goeie nieuwe mentor krijgt! En anders help ik je wel trainen!" Ja, hij was een enthousiast katje, dat zeker. Ravenpaw's blauwe ogen waren opeens weer iets feller. Hij zou Frostpaw alles wel kunnen leren, dat kon niet zo moeilijk zijn!


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
nothing you could do 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
nothing you could do DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: nothing you could do   nothing you could do Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 17:31




Frostfall


Ravenpaw richtte zijn ogen meteen naar de grond toen Frostpaw de woorden van haar antwoord had uitgesproken. Zo reageerden de meeste katten wel: Beschaamd omdat ze deze vraag gesteld hadden. Maar ze was er ondertussen al wel gewent aan geraakt, want al die andere katten wisten het ergste nog niet... Zij was namelijk de enige die wist dat Brokensoul, haar pleegmoeder, de moordenaar van haar voormalige mentor was... Ze slikte even bij deze gedachten, maar Raven hielp haar er alweer bovenop door te gaan praten, dat hielp altijd wel: 'Sorry dat ik er naar vroeg, ik wist niet dat hij overleden was..' Fro haalde haar schouders even op en probeerde hem een beetje gerust te stellen: "Het geeft niets. Dat kon jij niet weten..." Maar de kater ging al snel terug verder met praten. 'Ik hoop voor je dat je een hele goeie nieuwe mentor krijgt! En anders help ik je wel trainen!' Zijn helder blauwe ogen blonken van enthousiasme, wat de Apprentice weer helemaal opvrolijkte! Het was fijn om anderen zo blij en enthousiast te zien! Maar was dat wel een goed idee? Hmm, nee vast niet.. Frostpaw dacht even na, maar kwam uiteindelijk toch op het besluit dat er niets slechts aan was. "Het zou...", werd ze door haar gedachten onderbroken. Brokensoul! Misschien zou ze ook Ravenpaw vermoorden als hij haar ging trainen... Ze zuchtte en liet haar kop hangen, maar bedacht zich dat Broken er toch helemaal niets van moest weten? "Het zou heel fijn zijn als je me kon leren jagen, maar wil je dan wel wat voor me doen?", klonk ze een tikkeltje mysterieus, maar eveneens nerveus. "Zeg het tegen niemand", miauwde ze met de nadruk op 'niemand'.

OOC; We doen eens gek en gooien er een post bij van het wat grotere kaliber! xD


Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
nothing you could do Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: nothing you could do   nothing you could do Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 13:13


hearts on fire tonight, feel my bones ignite! feels like war!

nothing you could do Tumblr_inline_mkn4nfpqsn1qz4rgp
Frostpaw zat er heel erg mee, dat kon hij wel zien aan haar. Hij voelde zich toch schuldig dat hij gevraagd had naar haar mentor. Ergens voelde het alsof hij had moeten weten dat hij overleden was. "Het geeft niets. Dat kon jij niet weten..." Dat was waar. Het was al snel wat beter. "Het zou...", maar Frost onderbrak zichzelf. Hmmn? Dat was vreemd.. misschien moest ze ergens aan denken. "Het zou heel fijn zijn als je me kon leren jagen, maar wil je dan wel wat voor me doen?", Opeens klonk ze mysterieus. Alsof ze een heel groot geheim bij zich droeg. Ravenpaw knikte naar haar. "Tuurlijk kan ik iets voor je doen."
"Zeg het tegen niemand", Hij knikte weer. Hij mocht het niet zeggen, goed dat kon hij wel doen. Dat was niet zo moeilijk toch? "Ik beloof je echt dat ik het tegen niemand zal zeggen!" Als Ravenpaw iets beloofde hield hij zich er wel aan, altijd.
all time low mix want jeetje all time low <3
robb stark


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
nothing you could do 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
nothing you could do DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: nothing you could do   nothing you could do Icon_minitimema 21 apr 2014 - 12:04




Frostfall


Ravenpaw knikte toen ze op een mysterieuze manier vroeg of hij iets voor haar kon doen. Misschien begon ze nu wel iets té verdacht te klinken, maar zij was toch niet degene die wat fout had gedaan? 'Tuurlijk kan ik iets voor je doen', miauwde hij. Frostpaw knikte en vroeg hem om het tegen niemand, maar dan ook echt niemand, te zeggen. Het was voor zijn eigen veiligheid, maar meer kon ze er tegen hem niet van zeggen... Ze vond het zelf ook geen pretje, maar ze was nog niet zeker of ze hem kon vertrouwen. Zelfs Tallpaw wist het niet, en dat was zowat haar beste vriend... 'Ik beloof je echt dat ik het tegen niemand zal zeggen!' Frostpaw zette een vriendelijk maar nog vrij slap glimlachje op haar gelaat. "Kom maar op dan!", miauwde ze vrolijk.

Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
nothing you could do Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: nothing you could do   nothing you could do Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 12:05

Oké, dus hij moest een geheimpje bewaren voor Frostpaw. Sure. Dat kon hij wel doen, geen probleem. Ravenpaw glimlachte terug toen zij naar hem glimlachte. "Kom maar op dan!" Die kon ze krijgen ja. Hij zou haar moeten leren hoe ze moest vechten. "Als je slim bent probeer je een beetje te kopieren wat ik doe." miauwde hij naar haar toe voordat hij op haar af schoot. Natuurlijk vocht hij zonder nagels en zou hij proberen om het nog steeds zo zacht mogelijk te doen. Tenzijn Frost aangaf dat ze echt de volle laag wou hebben, dan kon ze het krijgen.
Hij dook op haar af en gaf haar een duw met zijn hele gewicht om haar uit balans te brengen en vervolgens mijn zijn poot over haar kop te gaan met een lachje op zijn snuit. "Laat maar zien wat je kan dan!" Hij begon steeds enthousiaster te worden over dit allemaal.

[ik ben iets te lui om mn sheet te pakken oeps :')]


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
nothing you could do 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
nothing you could do DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: nothing you could do   nothing you could do Icon_minitimeza 26 apr 2014 - 9:37




Frostfall


Ravenpaw glimlachte haar toe toen ook zij een glimlach naar hem had gezonden. 'Als je slim bent probeer je een beetje te kopieren wat ik doe', miauwde de kater. De kattin knikte kort, benieuwd naar wat hij zou gaan doen. De zwarte Apprentice dook op haar af en duwde haar op de grond met zijn hele gewicht. Vervolgens ging hij met zijn poot over haar kop, en Fro ving een lachje op, op zijn snuit. 'Laat maar zien wat je kan dan!', klonk hij enthousiast. Lenig als ze was duwde ze haar achterpoten omhoog, zodat deze het volledige gewicht van Raven droegen, en draaide haar hoofd, voorpoten en romp in de richting van de grond. Haar achterpoten draaiden mee, en hoe raar de bewegingen ook waren, had het wel effect. Frostpaw stond terig recht, en de kater was met een klap op de grond gevallen. "Sorry", fluisterde ze onverstaanbaar. Vervolgens sprong ze met ingetrokken nagels op zijn buik, en miauwde: "Zoiets, meester?" Ze moest moeite doen om haar lach in te houden, maar wist dat als ze zo zou beginnen lachen, ze meer kans had op onverwachte bewegingen van Ravenpaw.


Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
nothing you could do Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: nothing you could do   nothing you could do Icon_minitimema 28 apr 2014 - 9:29

Toen Frostpaw lachte, ging hij zelf ook mee. Het was ook wel een beetje een grappig bedoeling. Zeker omdat het niet serieus was. Raven wachtte op een tegenaanval die niet lang uit bleef, zo snel als dat hij haar op de grond had gekregen, kreeg zij hem ook op de grond. Oh jeetje, dat was makkelijk gedaan. Oepsie. "Sorry", fluisterde ze naar hem. Maar zo hard was het nou ook weer niet gegaan, hij kon wel tegen een stootje. "Zoiets, meester?" Meester? Oh wauwie een hele titel erbij. Ravenpaw lachte eventjes. "Meester zeggen is nergens voor nodig." Al had hij ergens het vermoeden dat Frostpaw dat ook wel wist. De zwarte kater kwam weer omhoog en liet de andere apprentice van zich af glijden. Daarna dook hij weer over haar heen en liet zich op haar ploffen. Het was niet echt trainen of vechten, het was gewoon 'wie-plet-wie' geworden.


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
nothing you could do 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
nothing you could do DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: nothing you could do   nothing you could do Icon_minitimedo 22 mei 2014 - 18:05




Frostfall


'Meester zeggen is nergens voor nodig', lachte de zwarte kater. De poes, die nog steeds boven hem stond, haalde kort haar schouders op. De Apprentice liet Frostpaw van zich afglijden, en stond kalmpjes terug recht. Vervolgens dook hij weer over haar heen, en liet zich met zijn volle gewicht vallen. Auw. De lucht werd voor even uit haar longen geperst, maar keerde al snel terug. "Geweldige training!", grinnikte ze. Ze tikte met haar voorpoot op de grond, wachtend, wachtend tot er wat zou gebeuren. Na een tijdje niksen, was ze al weer helemaal terug op adem gekomen. Volledig uit het niets sprong ze terug recht en gooide Ravenpaw van zich af. "Meestertje plet-je?", sprak ze hem plagend aan. "Gaan we nu niet even wat anders doen? Met vechten, ben ik al wel vrij goed, vind ik...", miauwde ze.

OOC; Doen we dit topic nog even verder? Dan kunnen ze nog terugkeren naar het camp^^'

Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
nothing you could do Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: nothing you could do   nothing you could do Icon_minitimezo 25 mei 2014 - 21:02

Ravenpaw lag best lekker zo bovenop Frostpaw, maar helaas verpestte ze het weer door op te staan en hem van haar af te gooien. Het was inderdaad een geweldige training geweest. Ze hadden het best leuk gehad samen. Ravenpaw schrok en verstijfde toen Frost uit het niets opeens op hem sprong. Wow wat gebeurde er. "Aardbeving wowie." zei hij terwijl hij ondertussen allang bezweken was onder het gewicht wat opeens op hem kwam.
"Gaan we nu niet even wat anders doen? Met vechten, ben ik al wel vrij goed, vind ik...", Hmmn goed plan. Ravenpaw voelde zich met de minuut luier worden. "Wat had je in gedachten? Ik heb namelijk geeeeeen idee wat we kunnen doen." miauwde hij naar haar toe.


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
nothing you could do 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
nothing you could do DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: nothing you could do   nothing you could do Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 16:21




Frostfall


Frostpaw was voorzichtig op Ravenpaw gesprongen, en lag nu kalmpjes op de kater. 'Aardbeving wowie', miauwde hij, bezweken onder het gewicht van Frost die op hem lag. De Apprentice stelde voor om wat anders te gaan doen, want dit begon eigenlijk wel wat te vervelen... 'Wat had je in gedachten? Ik heb namelijk geeeeeen idee wat we kunnen doen.' Voorzichtig stond Frostpaw weer op. "Hmmm... Ik ben nogal uitgeput nu... Laten we anders gewoon terug gaan naar het camp, als jij dat goed vind natuurlijk", stelde ze voor. De lynx point stond nu naast de zwarte kater. "Het begint al best laat te worden, en anders worden ze misschien ongerust, denk je niet?"

Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
nothing you could do Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: nothing you could do   nothing you could do Icon_minitimedo 5 jun 2014 - 13:26

Frostpaw stond weer op, en hij besloot maar hetzelfde te doen. "Hmmm... Ik ben nogal uitgeput nu... Laten we anders gewoon terug gaan naar het camp, als jij dat goed vind natuurlijk" stelde Frostpaw voor. Ravenpaw knikte. Misschien maar een goed idee ook want echt licht was het niet meer. Al snel zou het donker zijn en dan konden ze misschien wel verdwalen. Daar zat hij niet op te wachten. "Het begint al best laat te worden, en anders worden ze misschien ongerust, denk je niet?"
Ravenpaw knikte. "Kom maar mee dan, dan begeleid ik je wel terug veilig naar het kamp." grijnsde hij en liep toen al een stukje vooruit, tijd om terug te gaan daarna. "Ik vond het heel gezellig vandaag." zei hij nog wel tegen Frostpaw. Dat het maar duidelijk was.


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
nothing you could do 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
nothing you could do DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: nothing you could do   nothing you could do Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 10:14




Frostfall


Tweemaal had Ravenpaw positief ingestemd op haar voorstel. Ze zouden nu dus terug gaan keren naar het camp. Ze moest toegeven dat de kater op zo'n korte tijd al een best goede vriend voor haar was geworden, tenminste, dat was hoe zij erover dacht. 'Kom maar mee dan, dan begeleid ik je wel terug veilig naar het kamp', miauwde de kater. Ze wist niet zeker of het de bedoeling was, maar hij kwam nu over als een echte charmeur! Zeker met de grijns die nog op zijn gezicht stond. 'Ik vond het heel gezellig vandaag', klonk zijn stem verduidelijkend. "Ja, ik ook! Dat moeten we zeker vaker doen!", stelde Frostpaw voor. Vervolgens begon ze rustig in de richting van het camp te wandelen.

OOC; Frostpaw uit? Of nog een post? (':


Terug naar boven Ga naar beneden
 
nothing you could do
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Burnt Sycamore-
Ga naar: