I. Grew. Up.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I. Grew. Up.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tallshadow
Member
I. Grew. Up. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: I. Grew. Up.   I. Grew. Up. Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 12:22


I. Grew. Up. 2vtxhll

Met zijn borst trots vooruit gestoken paradeerde Tallpaw door het kamp, niets kon hem nu nog stoppen, niets kon hem nog tegenhouden. Alles mocht de kater nu, en geen regels hoorde meer bij zijn leven. Hij was nu een echte apprentice, en iets in hem zei dat zijn leven drastisch ging veranderen. Vrolijk stalkte hij dus rond, tot hij een andere kat zag, die van zijn leeftijd leek. Meteen werd de koers veranderd, en liep de kater haar kant uit. "Hey," Klonk zijn mooie, lage stem. Waarna hij voor de witte poes ging zitten, en met zijn amberkleurige ogen in die van haar keek, wachtende op antwoord.

- Thistlepaw




I. Grew. Up. Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlepaw.
Member
I. Grew. Up. DPKsfdL
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Way too old to be wearing this name
Gender:
Rank:
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: I. Grew. Up.   I. Grew. Up. Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 13:12

Verveeld lag Thistlepaw voor zich uit te staren. Ze was te lui en verveeld om iets te gaan doen, zoals gewoonlijk. Ze keek echter op toen een lage stem klonk: "Hey," Een kater stond voor hem, wiens amberkleurige ogen recht in de hare keken. Ze kreeg het warm, en bloosde lichtjes. Thistle lachte, en ging rechtop zitten. "Hey" Ze wist wie deze kater was, maar tot voor kort had ze hem alleen in de nursery gezien. Hij was waarschijnlijk nu apprentice geworden. "Tallpaw, toch?" Ze nam hem van top tot teen op. het was een gespierde tabby kater met een witte borst. "Hoe is het met jou?"


But I can't compete with the she wolf
Who has brought me to my knees

I. Grew. Up. 118eljq
What do you see in those yellow eyes
Cause I'm falling to pieces
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I. Grew. Up. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I. Grew. Up.   I. Grew. Up. Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 13:40


I. Grew. Up. 2vtxhll

Hij knikte toen ze zijn naam zei, en streek voor haar neer. "Yep, dat is mijn naam," Antwoordde hij, en nam haar eens goed in zich op, ze was erg wit, net zoals Snowy, en ze had grote blauwe ogen. Eigenlijk was ze een kopie van het poesje met wie hij veel gespeeld had laatst. Even deed dat hem grinniken, maar daarna werd hij weer serieus. "Met mij gaat het prima, met jou ook hopelijk?" Hij keek haar vragend aan, met zijn 'mysterieuze' lok haar nog steeds voor zijn gezicht. "Ik moet tot mijn spijt trouwens melden dat ik je naam niet weet.."




I. Grew. Up. Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlepaw.
Member
I. Grew. Up. DPKsfdL
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Way too old to be wearing this name
Gender:
Rank:
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: I. Grew. Up.   I. Grew. Up. Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 16:44

"Yep, dat is mijn naam," Hij bekeek haar, en grinnikte in zichzelf. "Met mij gaat het prima, met jou ook hopelijk?" Er hing een lok vacht voor zijn ogen, wat hem een beetje een mysterieuze indruk gaf. "Het gaat goed," Ze hield haar kopje scheef. "Zeker nu ik met iemand zoals jij praat,"
"Ik moet tot mijn spijt trouwens melden dat ik je naam niet weet.." Ze lachte. "Niet erg. Ik ben Thistlepaw." Hij was een knappe kater om te zien, en kreeg ongetwijfeld veel poezen achter zich aan. "Jij krijgt zeker behoorlijk veel aandacht van de vrouwelijke katten hier," Zei ze. Ze begon haar witte vacht schoon te maken, terwijl ze haar grote blauwe kijkers op Tallpaw gericht hield.




But I can't compete with the she wolf
Who has brought me to my knees

I. Grew. Up. 118eljq
What do you see in those yellow eyes
Cause I'm falling to pieces
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I. Grew. Up. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I. Grew. Up.   I. Grew. Up. Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 20:09


I. Grew. Up. 2vtxhll

Hij knikte toen ze haar naam zei, "Dat klinkt mooi," Antwoordde hij erop, maar keek meteen naar zijn poten uit schaamte toen de poes hem vertelde wat ze dacht van hem. "Dankje denk ik?"




I. Grew. Up. Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlepaw.
Member
I. Grew. Up. DPKsfdL
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Way too old to be wearing this name
Gender:
Rank:
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: I. Grew. Up.   I. Grew. Up. Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 20:26

"Dat klinkt mooi," Thistle glimlachte. Op de volgende vraag keek hij snel naar zijn poten. "Dankje denk ik?" "Ik zit je maar te stangen!" Lachte ze. "Bovendien krijg je nu ook aandacht van mij,"
Zei ze, waar een knipoog op volgde.


But I can't compete with the she wolf
Who has brought me to my knees

I. Grew. Up. 118eljq
What do you see in those yellow eyes
Cause I'm falling to pieces
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I. Grew. Up. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I. Grew. Up.   I. Grew. Up. Icon_minitimema 7 apr 2014 - 16:05


I. Grew. Up. 2vtxhll

Hij knikte even een beetje van slag toen ze hem mededeelde dat ze hem plaagde. "Bovendien krijg je nu ook aandacht van mij," De kater glimlachte een beetje onbeholpen, en verschoof zijn poten weer even. "Dat is waar," Beaamde hij, "Maar jij bent ook wel mooi hoor,"



I. Grew. Up. Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlepaw.
Member
I. Grew. Up. DPKsfdL
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Way too old to be wearing this name
Gender:
Rank:
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: I. Grew. Up.   I. Grew. Up. Icon_minitimema 7 apr 2014 - 17:54

"Dat is waar," Zei de kater, "Maar jij bent ook wel mooi hoor," Thistle kon het niet helpen, ze moest blozen. Ze keek naar haar pootjes , niet goed wetend wat ze moest doen. "Dankje....." Zoiets was ze niet gewend, meestal gingen katers haar uit de weg om haar scherpe tong en sarcasme.




But I can't compete with the she wolf
Who has brought me to my knees

I. Grew. Up. 118eljq
What do you see in those yellow eyes
Cause I'm falling to pieces
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I. Grew. Up. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I. Grew. Up.   I. Grew. Up. Icon_minitimema 7 apr 2014 - 19:01


I. Grew. Up. 2vtxhll

Tallpaw grinnikte toen ook de poes nu een beetje verlegen leek. "Wie heb jij als mentor?" Vroeg hij maar, toen het gesprek een beetje stil leek te vallen, en sloeg zijn staart om zijn poten, wie was haar mentor indeed?




I. Grew. Up. Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlepaw.
Member
I. Grew. Up. DPKsfdL
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Way too old to be wearing this name
Gender:
Rank:
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: I. Grew. Up.   I. Grew. Up. Icon_minitimedi 8 apr 2014 - 18:13

"Wie heb jij als mentor?" Thistlepaw keek op van haar o zo interessante witte pootjes. "Fairywren ..." Ze had nog nooit van deze kat gehoord. Ze hoopte dat ze haar het nodige zou leren. "En jij?"


But I can't compete with the she wolf
Who has brought me to my knees

I. Grew. Up. 118eljq
What do you see in those yellow eyes
Cause I'm falling to pieces
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I. Grew. Up. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I. Grew. Up.   I. Grew. Up. Icon_minitimedi 8 apr 2014 - 18:21


I. Grew. Up. 2vtxhll

Hij knikte even bij het horen van de naam van de poes haar mentor, maar het deed geen belletje rinkelen. Dus om zichzelf een houding te geven glimlachte hij, en gaf antwoord op de poes haar vraag. "Frostlake is mijn mentor, hij is wel oké," Luidde zijn zin, hij ging geen slechte dingen over zijn mentor zeggen, zo goed kende hij hem nog niet.




I. Grew. Up. Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlepaw.
Member
I. Grew. Up. DPKsfdL
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Way too old to be wearing this name
Gender:
Rank:
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: I. Grew. Up.   I. Grew. Up. Icon_minitimedi 8 apr 2014 - 18:25

Ze knikte bij het antwoord van Tallpaw, die naam had ze wel eens gehoord. Ze stond op. "Zin om iets te doen? Ik verveel me te pletter in dit kamp." Ze keek Tallpaw vragend aan. Ze kon wel een nieuwe vriend gebruiken, sinds haar zus Petalpaw de enige was die met haar om kon gaan zonder afgesnauwd te worden.


But I can't compete with the she wolf
Who has brought me to my knees

I. Grew. Up. 118eljq
What do you see in those yellow eyes
Cause I'm falling to pieces
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I. Grew. Up. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I. Grew. Up.   I. Grew. Up. Icon_minitimedi 8 apr 2014 - 18:37


I. Grew. Up. 2vtxhll

De kater merkte de stilte op, en vormde al wat woorden in zijn mond, maar de poes was hem voor. "Zin om iets te doen? Ik verveel me te pletter in dit kamp." Hij grinnikte weer even, waar kende hij dat toch van? Maar uiteindelijk was een knik toch het teken om te gaan. Tall stond op, en liet de poes voorgaan, "Leid de weg zou ik zeggen,"




I. Grew. Up. Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlepaw.
Member
I. Grew. Up. DPKsfdL
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Way too old to be wearing this name
Gender:
Rank:
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: I. Grew. Up.   I. Grew. Up. Icon_minitimedi 8 apr 2014 - 20:49

De kater stond op. "Leid de weg zou ik zeggen," Thistle knikte, en tripplede naar de kamp ingang. Ze keek om om er zeker van te zijn dat Tallpaw haar volgde. "Waar wil je heen?"

OCC: Na jou post kunnen we een vervolg topic maken ergens in territorium?


But I can't compete with the she wolf
Who has brought me to my knees

I. Grew. Up. 118eljq
What do you see in those yellow eyes
Cause I'm falling to pieces
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I. Grew. Up. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I. Grew. Up.   I. Grew. Up. Icon_minitimedi 8 apr 2014 - 22:42


I. Grew. Up. 2vtxhll

Hij knikte, en liep achter de poes aan naar het territorium, zij leidde, dus eigenlijk had hij eerlijk waar geen idee waar ze heen gingen. Zou ze naar de stroom gaan? Of naar de burnt sycamore? Hij wist het echt niet, echt niet.

- Maak jij? Post de link dan maar hier -please?-




I. Grew. Up. Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I. Grew. Up.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: