How did you like her? - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 How did you like her?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Tallshadow
Member
How did you like her? - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: How did you like her?   How did you like her? - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 apr 2014 - 19:00


How did you like her? - Pagina 2 2vtxhll

Hij hapte even naar adem toen de poes op hem ging staan, maar kon zijn lachen toch niet inhouden, hij knikte dan ook heel begrijpend en belangrijk toen ze hem het verhaal begon te vertellen over de goede warrior die zij dus nu al zou zijn. Een zwakke grijns speelde rond zijn lippen, "Weet je waarom?" Zijn stem was een beejte schor omdat de poes bovenop, ik herhaal, 'bovenop(!) hem stond. "Omdat ik jou bij mij en de andere apprentices in de apprentice den wil," Hij grijnsde weer, en legde zijn staart maar eens rond zijn pootjes, het zag er niet uit alsof Cherry snel weg zou gaan."




How did you like her? - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrypaw.
Member
How did you like her? - Pagina 2 DPKsfdL
Dieuw~
386
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •7 Moons Already!•
Gender:
Rank:
Cherrypaw.
BerichtOnderwerp: Re: How did you like her?   How did you like her? - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 apr 2014 - 19:28

Een grijns speelde rond zijn lippen toen ze haar verhaal deed, en toen ze klaar was met haar zegje grijnsde ze zo mogelijk nog breder terug. "Weet je waarom?" Zijn stem klonk schor, en snel stapte ze van hem af. "Omdat ik jou bij mij en de andere apprentices in de apprentice den wil," Ze glimlachte liefjes naar hem, maar al snel werd die lach ondeugender. 'Dat mag dan wel zo wezen.' Plaagde ze hem. 'Maar jij hebt daar helemaal niets over te zeggen! Alleen ik en Shrewstar, want ik ben namelijk nu al haar beste Warrior.' Meende ze.  


How did you like her? - Pagina 2 T9gscl
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
How did you like her? - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: How did you like her?   How did you like her? - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 apr 2014 - 19:37


How did you like her? - Pagina 2 2vtxhll

Hij hoopte ergens dat ze hem nu gratie zou verlenen, nu hij zo enorm aardig tegen haar was. Maar nee, het bleef natuurlijk Cherry over wie hij het had. 'Maar jij hebt daar helemaal niets over te zeggen! Alleen ik en Shrewstar, want ik ben namelijk nu al haar beste Warrior.' Hij lachte even, en hoestte toen kort. "Ik geloof je, ik geloof je!" Zijn zin had een ondertoon van spot, maar zijn ogen verraadde niets. Nee, de kater had er zin in om het poesje te klieren, maar hij moest eerlijk bekennen dat ze hem nu toch echt wel had, als ze nou één pootje even zou verplaatsen.




How did you like her? - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrypaw.
Member
How did you like her? - Pagina 2 DPKsfdL
Dieuw~
386
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •7 Moons Already!•
Gender:
Rank:
Cherrypaw.
BerichtOnderwerp: Re: How did you like her?   How did you like her? - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 apr 2014 - 15:54

Met twee pootjes op zijn borst bleef ze staan. Toen hij even kuchte gaf ze nog niet toe, en keek ze hem brutaal aan. "Ik geloof je, ik geloof je!" Ze lachte even, en liet hem toen gaan. Met een speelse twinkeling in haar ogen ging ze zitten, en ze sloeg haar staart om haar pootjes. 'Het is al goed.' Miauwde ze tevreden. Even zuchtte ze. 'En nu? Wat gaan we nu doen?' Haar stem klonk niet alsof ze weg wilde gaan, en anders mét Tall. Ze wilde nu helemaal niet alleen zijn. 'Hoe heette jou mama en papa nou ook al weer?' De vraag kwam een beetje uit het niets, maar ze moest eerlijk toegeven dat ze het echt even was vergeten.


How did you like her? - Pagina 2 T9gscl
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
How did you like her? - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: How did you like her?   How did you like her? - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 apr 2014 - 17:10


How did you like her? - Pagina 2 2vtxhll

Ze stapte van hem af, en meteen hapte de kater naar adem. Lucht! Grinnikend rolde hij om, en hees zichzelf overeind, om net op tijd de vraag van de poes te kunnen horen. 'En nu? Wat gaan we nu doen?' Hij grinnikte, "Uitrusten?" Het was een grapje, maar ergens meende hij het, het was vermoeiend hoor, spelen. 'Hoe heette jou mama en papa nou ook al weer?' De vraag was heel terloops, maar het maakte hem niet uit, het poesje wist het ooit al, en ze was het gewoon vergeten. "Shrewstar en Wolftail," Luidde zijn antwoord, waarna hij rustig weer ging zitten, en even naar haar keek, ze was lief.



How did you like her? - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrypaw.
Member
How did you like her? - Pagina 2 DPKsfdL
Dieuw~
386
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •7 Moons Already!•
Gender:
Rank:
Cherrypaw.
BerichtOnderwerp: Re: How did you like her?   How did you like her? - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 apr 2014 - 19:36

"Shrewstar en Wolftail," Antwoordde Tall kalmpjes. Wacht eens even... Die naam.. Shrew- Star! Zijn mama was de Leader. Even keek ze hem verrast aan. Hoe kon ze dat nou over het hoofd zien! Ze grijnsde breed naar hem. 'Ik wist niet dat jij de zoon van de Leader was!' Mauwde ze nog steeds een beetje verrast. 'Dat is cool!' Plotseling drong iets anders tot haar door. Running was Talls zus. Dus Running was ook een van Shrewstars kittens... Oh nee! Zou ze nu uit de clan gegooid worden!? 'Oh nee..' Mompelde ze, opeens in een heel andere stemming. Ze wilde niet uit de Clan gezet worden! Ze wilde blijven!


How did you like her? - Pagina 2 T9gscl
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
How did you like her? - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: How did you like her?   How did you like her? - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 apr 2014 - 21:48


How did you like her? - Pagina 2 2vtxhll

Hij moest lachen door haar overdreven reactie, maar keek verbaasd op toen ze ineens heel anders klonk. Een beetje een grapje makend, maar ook half gemeend liep hij naar haar toe en vroeg de onvermijdelijke vraag, "Wat is er nu dan?" Hij raakte inmiddels wel heel erg in de war van al die poezen, ze waren stuk voor stuk lastig, maar ook nog eens aardig. Zijn hoofd raakte ervan doorgedraaid.



How did you like her? - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrypaw.
Member
How did you like her? - Pagina 2 DPKsfdL
Dieuw~
386
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •7 Moons Already!•
Gender:
Rank:
Cherrypaw.
BerichtOnderwerp: Re: How did you like her?   How did you like her? - Pagina 2 Icon_minitimema 14 apr 2014 - 18:02

"Wat is er nu dan?" Ze wist dat die vraag er aan zat te komen. Even bleef Cherry stil. Misschien maakte het ook niet echt uit. Tall vertelde dat zijn mama lief was, dus die zou hopelijk niet boos op haar worden. Alles zou wel goed komen, ze moest zich gewoon niet zo'n zorgen maken. Even schudde ze haar kopje. 'Laat maar.' Mauwde ze en een heldere glimlach verscheen weer op haar gezicht. Vrolijk keek ze hem aan, en even bleef ze zo zitten. Toen zuchtte ze eventjes. 'Waarom is het zo saaaai in het kamp..' Miauwde ze klagend. Een ondeugende twinkeling verscheen in haar ogen. 'Taaaall?' Haar stem klonk poeslief, als een klein meisje dat om een koekje vroeg. 'Kan jij me niet meenemen het Camp uit?'


How did you like her? - Pagina 2 T9gscl
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
How did you like her? - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: How did you like her?   How did you like her? - Pagina 2 Icon_minitimema 14 apr 2014 - 18:20

Ineens veranderde haar stemming weer, en nu verbaasde Tall zich er al niet meer over, poezen waren gewoon vreemd, en daarmee uit. Dit besloten te hebben grijnsde de kater naar de poes, "Wat is eeeer?" Vroeg hij, in antwoord op de poes haar actie, 'Kan jij me niet meenemen het Camp uit?' De grijns verstrakte even, en toen barstte hij in lachen uit. "Cherry, waarom ook niet?" Met deze woorden wenkte hij de poes, en liep op de uitgang af, wat zou dit leuk worden.


How did you like her? - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrypaw.
Member
How did you like her? - Pagina 2 DPKsfdL
Dieuw~
386
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •7 Moons Already!•
Gender:
Rank:
Cherrypaw.
BerichtOnderwerp: Re: How did you like her?   How did you like her? - Pagina 2 Icon_minitimema 14 apr 2014 - 18:50

Ze verwachtte niet echt dat hij haar mee zou nemen, maar ze hoopte het stiekem wel. Hoe mooi zou het daar buiten zijn? Met een lichtelijk dromerige blik staarde ze naar de Camp uitgang. De lach van Tall deed haar weer opkijken naar de jonge kater. "Cherry, waarom ook niet?" Verrast en breed grijnzend sprong ze op. Yes! Dus toch! Tall begon te lopen, en energiek volgde ze hem. Eindelijk kon ze het camp uit gaan! Nieuwsgierig keek ze Tall aan. 'War gaan we naartoe?' Mauwde ze vragend.


How did you like her? - Pagina 2 T9gscl
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
How did you like her? - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: How did you like her?   How did you like her? - Pagina 2 Icon_minitimedi 15 apr 2014 - 9:13

Ze leek nu echt weer vrolijk, en dat maakte de kater ook happy. Maar de vraag deed hem even slikken, wat was de beste plek om naartoe te gaan? Ineens verscheen er weer een grijns op zijn gelaat, "Kom maar mee, we zullen zien" Met een knipoog naar de poes liep hij weg. Voorzichtig, maar wel heel casual, stiekem doen werd alleen maar opgemerkt, en inmiddels liep Tall het kamp al zo vaak in en uit dat het niets nieuws meer was als hij ging. Cherry echter.. Nou ja, ze zouden wel zien.


How did you like her? - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrypaw.
Member
How did you like her? - Pagina 2 DPKsfdL
Dieuw~
386
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •7 Moons Already!•
Gender:
Rank:
Cherrypaw.
BerichtOnderwerp: Re: How did you like her?   How did you like her? - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 19:03

Opgewonden trippelde de kleine kitten achter haar vriendje aan. Ze vond het ongelofelijk leuk om het Territorium in te gaan, maar ook wel ene beetje spannend. Gelukkig was Tall er om haar te beschermen. Die liep alsof hij nooit anders deed steeds verder weg van het Camp. Af en toe wierp Cherry een blik over haar schouder, om te kijken of er misschien iemand achter hun aan kwam. Gelukkig was dat niet het geval. "Kom maar mee, we zullen zien" Springerig kwam ze naast hem lopen. Haar oogjes schoten opgewonden heen en weer. Wat was et hier cool! Veel, veel, veeeel beter dan dat saaie en vervelende Camp. Hier kon ze doen wat ze wilde. Er waren geen regels en ze was vrij als een vogel. Als die gedachten lieten een enorme glimlachen verschijnen. Nieuwsgierig keek ze naar Tall. 'Kom op! Vertel, vertel, vertel! Waar gaan we heen? Wat gaan we doen? Het is hier zo gaaf! Waarom mag ik hier nog niet komen!' Ratelde ze opgewonden.


How did you like her? - Pagina 2 T9gscl
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
How did you like her? - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: How did you like her?   How did you like her? - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 22:38

De kater moest grinniken om de opgewonde blikken van het poesje, en haar zo mogelijk nog enthousiastere geratel. Even zuchtte hij, zodat zijn oren alles konden bevatten, en probeerde de overvloed aan vragen toen te beantwoorden. "Ik ga je nog niet zeggen waar we heen gaan, je ziet wel, en wat we gaan doen merk je ook nog wel," Luidde het eerste en het tweede antwoord, terwijl ze gepaard gingen met een mysterieuze blik van hem. "Je mag hier trouwens niet komen omdat ik er niet altijd ben om je te beschermen."


How did you like her? - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrypaw.
Member
How did you like her? - Pagina 2 DPKsfdL
Dieuw~
386
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •7 Moons Already!•
Gender:
Rank:
Cherrypaw.
BerichtOnderwerp: Re: How did you like her?   How did you like her? - Pagina 2 Icon_minitimevr 18 apr 2014 - 11:21

"Ik ga je nog niet zeggen waar we heen gaan, je ziet wel, en wat we gaan doen merk je ook nog wel," Zei Tall met een mysterieuze blik. Even zuchtte Cherry, maar al snel keek ze weer opgewonden terug. Ze zou het wel merken. "Je mag hier trouwens niet komen omdat ik er niet altijd ben om je te beschermen." Licht verontwaardigd maar met een brede grijns keek ze op naar de jonge kater. 'Ik heb jouw bescherming helemaal niet nodig!' Piepte ze opstandig. Ze grijnsde zo mogelijk nog breder, en rende een klein stukje naar voren. 'Kijk, ik ben heel snel! Nog snelle dan de honden! Ik ben zo snel, datzelfde me niet eens zien!' Lachte ze naar hem. Ze bleef een staan, en ging toen weer naast hem lopen. 'Maar waar gaan we nou naar toehoeee?'

Note: Zullen we een vervolg-topic in het territorium doen? Dan mag jij maken >]


How did you like her? - Pagina 2 T9gscl
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
How did you like her? - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: How did you like her?   How did you like her? - Pagina 2 Icon_minitimevr 18 apr 2014 - 17:43



How did you like her? - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
How did you like her?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: