[Tallpaw] Help me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Tallpaw] Help me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Frostpaw.
Member
[Tallpaw] Help me DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: [Tallpaw] Help me   [Tallpaw] Help me Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 12:58

De Apprentice poes slenterde wat rond in het ShadowClan camp. Ze had bij de vorige ceremonie gehoord dat Tallkit nu Tallpaw genoemd moest worden, en stiekem was ze erg blij voor 'm! Ze wilde het katertje nu wel even proficiat gaan wensen, wat eerder een excuus was om met hem te kunnen praten. Ze had eerst een slecht gevoel bij 'm, maar in de loop van hun vorige gesprek was het heel erg gebeterd! Ze vond hem wel aardig! Ze staarde in het rond, en merkte Tall op. Met een brede glimlach liep ze op hem af. "Hoe gaat het met je? Proficiat met je Apprentice naam!", prees ze hem.

+Tallpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
[Tallpaw] Help me 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: [Tallpaw] Help me   [Tallpaw] Help me Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 13:16


[Tallpaw] Help me 2vtxhll

De kater was erg druk bezig, er lag zweet van het harde werken op zijn voorhoofd, hij zuchtte eens diep. Niemand had hem verteld dat nietsdoen zo inspannend was! Daarom was hij erg blij dat er een bekende poes naar hem toegelopen kwam. "Hey Frost," Antwoordde hij, en keek een beetje verlegen naar de grond toen ze hem feliciteerde, "Dankjewel," Klonk er, waarna de kater opkeek en haar met ondeugend glimmende ogen aankeek. "Je bent dus nog lang niet van me af," Hij grinnikte even, en ging zitten. De poes tegenover hem was wel oke, hij kende haar niet erg goed, en ze was een beetje vreemd, maar dus wel oke.




[Tallpaw] Help me Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
[Tallpaw] Help me DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [Tallpaw] Help me   [Tallpaw] Help me Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 21:04

'Hey Frost', begroette het katertje hem. Ze feliciteerde hem, en hij deed iets wat ze totaal niet van hém verwacht had; Hij staarde verlegen naar de grond. 'Dankjewel', keek hij op met een ondeugende blik in zijn glimmende ogen. Het was fijn om haar.. vriend.. zo te zien! 'Je bent dus nog lang niet van me af', grinnikte hij waarna hij ging zitten. Frostpaw lachte even, waarna ze zich bij hem neer zette. "Jij ook niet van mij hoor! Ik ga je stalken, tot je het niet meer uithoudt!", glimlachte ze met haar ogen wat fijngeknepen van ondeugendheid. Echt goed kende ze elkaar niet, maar de poes had een goed gevoel bij Tall. "Hoe gaat het met je?" Ze glansde, ze voelde zich goed in haar vel nu ze eindelijk een echte vriend begon te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
[Tallpaw] Help me 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: [Tallpaw] Help me   [Tallpaw] Help me Icon_minitimema 7 apr 2014 - 16:09


[Tallpaw] Help me 2vtxhll

Hij moest lachen door haar antwoord, en gaf de poes een duwtje. "Hoe gaat het met je?" Hij hield zijn kopje even schuin, en dacht na, zou hij het haar vertellen. Denkbeeldig werden de schouders opgehaald, ja dus. "Wel.. Oke, denk ik," Antwoordde hij, "Gewoon wat problemen met.. Anderen,"




[Tallpaw] Help me Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
[Tallpaw] Help me DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [Tallpaw] Help me   [Tallpaw] Help me Icon_minitimedi 8 apr 2014 - 9:10

Het katertje, dat ondertussen al bijna even oud was als zij, lachte even met haar antwoord waarna hij Frostpaw een duwtje gaf. Ze vroeg hoe het met hem ging, gewoon, om aan de praat te raken, en uit beleefdheid. Hij hield zijn kop wat schuin. 'Wel.. Oke, denk ik', gaf hij wat twijfelend als antwoord. Al snel gaf hij een verklaring: 'Gewoon wat problemen met.. Anderen.' Meer gaf hij haar niet prijs. "Wat is er dan? Wil je er met me over praten..?", miauwde ze behulpzaam. Het voelde raar aan, om Tallpaw zo.. geraakt.. te zien. Ze wilde hem helpen, ze wilde het katertje opvrolijken. Moest ze zich niet schuldig voelen nu, omdat zij hem terug had doen denken aan die 'anderen'?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
[Tallpaw] Help me 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: [Tallpaw] Help me   [Tallpaw] Help me Icon_minitimedi 8 apr 2014 - 17:13


[Tallpaw] Help me 2vtxhll

Hij grinnikte even toen de poes ineens schuldig klonk, meteen verscheen de grijns weer op zijn gezicht. "Ik wil je ook niet botheren met mijn problemen," Antwoordde hij stoer, en speelde even met zijn staart. "Ehm.. Hoe is jouw mentor?" Vroeg hij uiteindelijk maar, om het onderwerp even te veranderen, hij wilde het graag gezellig houden met Frost.




[Tallpaw] Help me Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
[Tallpaw] Help me DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [Tallpaw] Help me   [Tallpaw] Help me Icon_minitimedi 8 apr 2014 - 19:03

Er verscheen meteen al weer een grijns op het gezicht van het ShadowClan katertje. 'Ik wil je ook niet botheren met mijn problemen', klonk hij stoer, spelend met zijn bruine staart. 'Ehm.. Hoe is jouw mentor?' M.. mentor? Nee, niet over haar mentor praten! "Ik... Ik heb geen mentor. Ik had er een, maar die is dood...", miauwde ze met haar ogen naar beneden gericht. "Euh.. Wie is jou mentor?", vroeg ze om het niet meer over zichzelf te moeten hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
[Tallpaw] Help me 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: [Tallpaw] Help me   [Tallpaw] Help me Icon_minitimedi 8 apr 2014 - 19:15


[Tallpaw] Help me 2vtxhll

Hij stopte acuut met het spelen met zijn staart toen de poes hem het nieuws vertelde. Vanuit een impuls stapte hij op haar af, gaf haar een ondersteunend kopje, en nam toen weer de gebruikelijke afstand. "Euh.. Wie is jou mentor?" Hij glimlachte, "Frostlake," Klonk het vrolijk, "Hij is best aardig, denk ik,"




[Tallpaw] Help me Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
[Tallpaw] Help me DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [Tallpaw] Help me   [Tallpaw] Help me Icon_minitimedi 8 apr 2014 - 20:19




Frostpaw


Toen Frost vertelde aan het katertje dat haar mentor dood was, stopte hij meteen met het spelen met zijn staart. Tallpaw stapte op haar af, en gaf haar een ondersteunend kopje, waarna hij weer een gebruikelijk afstand aannam. Ze zette een zwak glimlachje op haar gezicht, bedankend voor de steun. Het was best wel schattig, vond de poes. "Euh.. Wie is jou mentor?", vroeg ze dan maar. De Apprentice glimlachte, en klonk vrolijk: 'Frostlake.' Hmm... Frostlake leek haar wel leuk. Naja, ze kende hem niet echt, maar op het zicht leek het haar een aangename mentor. 'Hij is best aardig, denk ik', verklaarde Tall. "Denk je?", lachte ze. De Apprentice knipoogde glimlachend.

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
[Tallpaw] Help me 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: [Tallpaw] Help me   [Tallpaw] Help me Icon_minitimema 14 apr 2014 - 14:29

De kater moest lachen door de poes haar reactie, en grijnsde nog eens. "Oke oké, hij is vast wel aardig," Glimlachend duwde hij de poes plagerig, wie was haar mentor trouwens? "En jij? Wie heb jij toegewezen gekregen?" Vroeg hij dus, recht voor zijn raap, want ja, dat wilde hij wel weten.


[Tallpaw] Help me Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
[Tallpaw] Help me DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [Tallpaw] Help me   [Tallpaw] Help me Icon_minitimema 14 apr 2014 - 20:50




Frostfall


Het katertje glimlachte en grijnsde nog eens om haar reactie. 'Oke oké, hij is vast wel aardig', duwde hij haar op een plagerige manier. Frostpaw glimlachte vriendelijk terug. 'En jij? Wie heb jij toegewezen gekregen?', viel hij in herhaling. De poes slikte, deze pijnlijke vraag had hij net al gesteld, en ze had al eens moeten verklaren dat hij dood was, vermoord... "Je valt wel een beetje... in herhaling... huh?", stotterde ze een beetje. "Je vroeg net hetzelfde, nog geen minuut geleden..." De Apprentice slikte nogmaals en richtte haar ogen even naar haar voorpoten. Dit voelde best ongemakkelijk...

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
[Tallpaw] Help me 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: [Tallpaw] Help me   [Tallpaw] Help me Icon_minitimedi 15 apr 2014 - 9:20

Haar reactie verbaasde hem, opnieuw. Zijn ogen gleden even over de poes, en ineens wist hij het weer. Een grijns verscheen op de katers' gezicht, en zijn ogen begonnen te twinkelen. "Oh ja!" Riep hij uit, "Man, ik ben echt stom bezig, sorry," Verontschuldigend gaf hij de poes een kopje, "Sorry," Hierna ging hij weer zitten, en likte zijn borst even ferm om zichzelf een houding te geven. Domme actie.


[Tallpaw] Help me Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
[Tallpaw] Help me DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [Tallpaw] Help me   [Tallpaw] Help me Icon_minitimedi 15 apr 2014 - 9:29




Frostfall


De reactie van Frostpaw toverde alweer een verbaasde blik op het gezicht van het katertje. Waar zat hij toch met zijn gedachten? Er verscheen een grijns op Tall's gezicht en zijn ogen begonnen te twinkelen. Wat moest ze daar nu weer van denken? Verward richtte ze haar blik terug op de Apprentice, en niet meer naar beneden op haar voorpoten. 'Oh ja!', riep Tallpaw uit. 'Man, ik ben echt stom bezig, sorry.' Hij haf haar een verontschuldigend kopje, wat ze stiekem best wel fijn vond... 'Sorry', herhaalde hij weer. "Geeft niets hoor", miauwde ze met een zwak glimlachje op haar gezicht, haar hoofd eveneens wat schuinhoudend. De poes knipperde zachtjes met haar ogen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
[Tallpaw] Help me 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: [Tallpaw] Help me   [Tallpaw] Help me Icon_minitimedi 15 apr 2014 - 18:12

Hij snorde even, en zuchtte toen opgelucht om haar antwoord. "Gelukkig maar," Miauwde hij als antwoord, "Ik ben echt hondsmoe deze dagen," Een ietwat verontschuldigende grijns lag op zijn gezocht bij die woorden, terwijl een gaap ze juist versterkte. "Heb je trouwens geen last meer van je eh.." Hij stopte even, en bedacht hoe hij het subtiel kon brengen, "Flauwvallen?"


[Tallpaw] Help me Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
[Tallpaw] Help me DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [Tallpaw] Help me   [Tallpaw] Help me Icon_minitimedi 15 apr 2014 - 19:38




Frostfall


De kater snorde en zuchtte even. 'Gelukkig maar', miauwde hij en Frostpaw glimlachte. 'Ik ben echt hondsmoe deze dagen', gaf hij als verklaring met een ietwat onschuldige grijns op zijn gezicht getoverd. De geeuw die hij eraan toevoegde, of hij nu gefaket was of niet, versterkte zijn woorden. 'Heb je trouwens geen last meer van je eh..' Hij stopte even met praten, en nieuwsgierig keek het poesje hem aan. Wat bedoelde Tall? 'Flauwvallen?', probeerde hij het subtiel te brengen. Met een vrij trotse glimlach op haar gelaat schudde ze haar hoofd. "Nope. Ik denk dat alles er gewoon even uit moest, en dat het nu wel weer een tijdje beter zal gaan." Ze bedacht zich, dat het feit dat ze zich de laatste tijd zo goed voelde, voor een groot deel te danken was aan Tallpaw. Niet alleen omdat hij zo aardig, en lief, en charmant, en.. Niet alleen omdat hij zo Tallpaw was, maar ook door haar te laten flauwvallen. "Bedankt", klonk ze, ook al kwam het misschien wat vreemd over. "Weet je, Tall, je bent best aardig", miauwde de Apprentice. "Ik had je helemaal verkeerd ingeschat, bij onze eerste ontmoeting." Haar stem begon zelfs een beetje verlegen te klinken, en ze richtte haar helder blauwe ogen naar beneden, naar haar voorpoten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
[Tallpaw] Help me 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: [Tallpaw] Help me   [Tallpaw] Help me Icon_minitimedi 15 apr 2014 - 20:01

Gelukkig vatte de poes het goed op, en glimlachte ze zelfs. "Nope. Ik denk dat alles er gewoon even uit moest, en dat het nu wel weer een tijdje beter zal gaan." Hij glimlachte, en sprong blij op, "Dan kan ik je weer gaan klieren," Grijnsde hij, maar in plaats van dat te doen gaf hij haar een bro duwtje. Ze was zijn vriendin, vrienden klier je niet. "Bedankt" Verbaasd keek hij de poes aan, en ook al had hij geen idee waarom ze het zei schudde hij zijn hoofd trots heen en weer. "Graag gedaan schone dame," Miauwde hij galant, nog steeds geen flauw benul hebbende waarom ze het nou gezegd had. "Ik had je helemaal verkeerd ingeschat, bij onze eerste ontmoeting." De kater grinnikte, ja, dat herinnerde hij zich nog maar al te goed. De poes keek nu een beetje verlegen naar haar pootjes, maar de kater gaf haar een opkikkend kopje. "Hey joh! Ik jou ook, en nu zijn we toch vrienden?"


[Tallpaw] Help me Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
[Tallpaw] Help me DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [Tallpaw] Help me   [Tallpaw] Help me Icon_minitimedi 15 apr 2014 - 20:14




Frostfall


Tallpaw sprong vrolijk op en glimlachte. 'Dan kan ik je weer gaan klieren', grijnsde de Apprentice waarna hij haar een duwtje gaf. Ze lachte even, en vreemd genoeg vond ze het best we leuk. Toen ze hem bedankte, keek het katertje hem een beetje verbaasd aan. 'Graag gedaan schone dame', klonk hij galant. Frostpaw had hem bij hun eerste ontmoeting helemaal verkeerd ingeschat, en dat vertelde ze hem dan ook. 'Hey joh! Ik jou ook, en nu zijn we toch vrienden?', gaf hij haar een opkikkend kopje. "Nou, ik hoop het!", knipoogde de kattin met glimlach op haar gezicht.

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
[Tallpaw] Help me 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: [Tallpaw] Help me   [Tallpaw] Help me Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 21:18

Haar knipoog deed de kater grinniken, waarna hij haar weer een duwtje gaf. "Oke dan," Miauwde hij statig, "Dat valt wel te regelen," In zijn ogen brandde de pretlichtjes nog steeds, en zijn staart zwaaide vrolijk heen en weer. "Heb je zin om te gaan jagen?" Vroeg hij uiteindelijk, zich daarna wel voor zijn kop kunnen slaan, ze had geen mentor, misschien had ze er geen zin in, want.. Ze kon het niet.. Toch?


[Tallpaw] Help me Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
[Tallpaw] Help me DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [Tallpaw] Help me   [Tallpaw] Help me Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 22:07




Frostfall


Tallpaw grinnikte en gaf haar een duwde, zoals vrienden wel eens vaker deden... 'Oke dan', klonk het katertje wat statig. 'Dat valt wel te regelen.' In zijn ogen waren pretlichtjes op te merken, nog steeds, en zijn staart zwaaide aan een vrolijk tempo heen en weer. 'Heb je zin om te gaan jagen?', vroeg hij uiteindelijk. Hmmm, jagen, daar was ze echt verschrikkelijk slecht in! Maar, met hem leek het haar wel eens leuk... "Ik bak niets van jagen, maar als jij me helpt..", klonk ze subtiel. Ze wilde graag vrienden met 'm zijn, en alles kon daarbij helpen, toch?

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
[Tallpaw] Help me 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: [Tallpaw] Help me   [Tallpaw] Help me Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 20:52

Zijn grijns werd zo mogelijk nog breder toen de poes die voor hem stond het aanbod aannam. "Swell!" Riep hij uit, en sprong enthousiast op. Waarna hij de poes wenkte en alvast vrolijk naar de uitgang van het kamp rende. "Kom!" Riep hij happy, hij zou haar alles leren wat hij wist.


[Tallpaw] Help me Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Tallpaw] Help me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: