moss is my enemy -Ravenpaw



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 moss is my enemy -Ravenpaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bitterkit,
Member
moss is my enemy -Ravenpaw DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
218
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Bitterkit,
BerichtOnderwerp: moss is my enemy -Ravenpaw   moss is my enemy -Ravenpaw Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 14:29

De zon legde een bleke gloed over Bitterkits grijze vacht. Ademwolkjes dreven vanuit haar mond naar boven. De langharige kitten zat ineengedoken in het witte sneeuwtapijd en keek geconsentreerd naar het droge mosballetje dat een eindje van haar af lag. Ze zwaaide even met haar staart voordat ze vooruit sprong en haar klautjes in het bolletje mos plante.

+Ravenpaw


moss is my enemy -Ravenpaw 2elegoy


Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
moss is my enemy -Ravenpaw Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: moss is my enemy -Ravenpaw   moss is my enemy -Ravenpaw Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 14:36

Een dagje in het kamp was ook niet slecht. Later zou hij nog wel gaan jagen of iets gaan doen. Misschien wou een groepje warriors hem nog meenemen op patrouille.
Voor nu vielen zijn ogen op een jonge kitten die in de zon lag met haar nagels in een mosballetje. Een grijnsje kwam op zijn gezicht. Het deed hem denken aan de tijden dat hij nog een kit was. Hij had ook wel is met het mos van zijn moeder haar nest gespeeld. Langzaam liep hij op haar af.
"Hey daar, wat ben je aan het doen?" Hij kende de kit nog niet, maar hij wist wel dat er laatst weer nieuwe kittens geboren waren.


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
moss is my enemy -Ravenpaw 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterkit,
Member
moss is my enemy -Ravenpaw DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
218
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Bitterkit,
BerichtOnderwerp: Re: moss is my enemy -Ravenpaw   moss is my enemy -Ravenpaw Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 14:50

"Hey daar, wat ben je aan het doen?", Bitterkit keek op, ze had juist een stukje mos vast tussen haar tanden. Ze spuugde het uit. "Ik vecht tegen de mosbal", antwoorde de langharige kitten.


moss is my enemy -Ravenpaw 2elegoy


Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
moss is my enemy -Ravenpaw Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: moss is my enemy -Ravenpaw   moss is my enemy -Ravenpaw Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 15:27

De kitten spuugde een stukje most uit. Ravenpaw moest even lachen erom, het zag er gewoon grappig uit. "Ik vecht tegen de mosbal", Hij knikte. "Hmmn, ja dat kan ik zien." zei hij tegen haar. "Je bent een van de nieuwe kittens, toch? Wat is je naam?" vroeg hij aan haar terwijl hij keek naar de kleine mosbal.
"Ik weet nu al zeker dat je een goeie apprentice zult zijn, en een nog betere warrior. Geloof me, ik kan die dingen zien hoor." zei de zwarte kater met een knipoogje naar de kitten. Ze was echt heel schattig. Hoewel Raven het niet graag toe gaf, hij was graag rond die kleine fluffy beans. Ze waren leuk, en ze hadden een andere manier van denken die ook heel leuk kon zijn.


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
moss is my enemy -Ravenpaw 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterkit,
Member
moss is my enemy -Ravenpaw DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
218
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Bitterkit,
BerichtOnderwerp: Re: moss is my enemy -Ravenpaw   moss is my enemy -Ravenpaw Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 15:58

"Hmmn, ja dat kan ik zien.", zei de zwarte kater. "Je bent een van de nieuwe kittens, toch? Wat is je naam?", vroeg hij vervolgens. "Bitterkit", antwoorde de langharige kitten. "Ik weet nu al zeker dat je een goeie apprentice zult zijn, en een nog betere warrior. Geloof me, ik kan die dingen zien hoor.", knipoogde de zwarte apprentice. "bedankt", zei Bitterkit, een beetje verlegen.


moss is my enemy -Ravenpaw 2elegoy


Terug naar boven Ga naar beneden
 
moss is my enemy -Ravenpaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: