It's a wonderful place here [+Bitterkit,]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 It's a wonderful place here [+Bitterkit,]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Raspberryheart
Member
It's a wonderful place here [+Bitterkit,] DPKsfdL
Ezz
907
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Raspberryheart
BerichtOnderwerp: It's a wonderful place here [+Bitterkit,]   It's a wonderful place here [+Bitterkit,] Icon_minitimema 7 apr 2014 - 12:32


Voorzichtig trippelde Raspberrypaw tussen de Queens en hun kits door. Ze ademde de warme lucht binnen, en glimlachte. Ze was het gezeur van alle oudere katten even beu, en Leafbare kwam ook haar oren uit. Ze had echt genoeg van dat vervelde witte poeder wat aan je vacht bleef kleven en smolt als het in aanraking met warmte kwam. Daarom hield ze van de Nursery, het was er altijd gezellig en warm. Het aanzicht van Queens die met trotse blikken naar hen kits zaten te kijken was prachtig. Met lichte stappen liep Raspberrypaw door de Nursery, lichte stappen zodat ze zeker geen kleine staartjes zou pletten. Ze knikte goededag naar een paar poezen en glimlachte. Ze wandelde nog een paar staartlengtes en ging toen zitten en zuchtte genietend van de warmte, het geluid en de kittens.


"We don't have any kings in Neverland. Just me."
It's a wonderful place here [+Bitterkit,] 11ahoao
-  R  o  b  b  i  e     K  a  y  -
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterkit,
Member
It's a wonderful place here [+Bitterkit,] DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
218
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Bitterkit,
BerichtOnderwerp: Re: It's a wonderful place here [+Bitterkit,]   It's a wonderful place here [+Bitterkit,] Icon_minitimedi 8 apr 2014 - 21:24

De langharige kitten keek verveeld om zich heen, vandaag was een van die veelvoorkomende, saaie dagen waarop Bitterkit niet echt zin had om iets te doen. Ze opende haar mond om een geeuw naar buiten te laten, waarna ze zichzelf heel uitgebrijd, teen voor teen uitrekte. Bitters aandacht werd door een onbekende kat aan de rand van de nursery getrokken. Ze leek Bitter iets te jong om queen te zijn, en veel te oud om zichzelf nog een kitten te noemen. Nieuwsgierig trippelde de grijze kitten in haar richting. "Wat doe jij hier?" piepte ze nieuwsgierig.

-gsm-post


It's a wonderful place here [+Bitterkit,] 2elegoy


Terug naar boven Ga naar beneden
Raspberryheart
Member
It's a wonderful place here [+Bitterkit,] DPKsfdL
Ezz
907
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Raspberryheart
BerichtOnderwerp: Re: It's a wonderful place here [+Bitterkit,]   It's a wonderful place here [+Bitterkit,] Icon_minitimedo 10 apr 2014 - 13:09

In haar ooghoek zag Raspberrypaw een grijze kitten haar richting uittrippelen. "Wat doe jij hier?" piepte ze. De Apprentice draaide haar hoofd naar de kitten en glimlachte. "It's a wonderful place here," zei de jonge poes. "Ik had niet echt iets te doen en ik vind de Nursery een geweldige plaats." Ze sloot haar ogen en luisterde even naar de ademhaling van de andere. "Mag ik hier dan niet zijn van jou .. Euhm .. Met wie heb ik het genoegen?" knipoogde ze. De Riverclan poes keek de kitten aan.


~iPad post


"We don't have any kings in Neverland. Just me."
It's a wonderful place here [+Bitterkit,] 11ahoao
-  R  o  b  b  i  e     K  a  y  -
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterkit,
Member
It's a wonderful place here [+Bitterkit,] DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
218
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Bitterkit,
BerichtOnderwerp: Re: It's a wonderful place here [+Bitterkit,]   It's a wonderful place here [+Bitterkit,] Icon_minitimevr 11 apr 2014 - 18:13

"It's a wonderful place here", begon de zwart-witte apprentice. "Ik had niet echt iets te doen en ik vind de Nursery een geweldige plaats.", vervolegde de poes waarop ze haar ogen even dicht deed. "Mag ik hier dan niet zijn van jou .. Euhm .. Met wie heb ik het genoegen?", vroeg ze. "Bitterkit", antwoorde de langharige grijze, kitten. "En ik heb niet gezecht dat je hier niet mag zijn", piepte ze vervolgens, met een licht beledigde ondertoon.


It's a wonderful place here [+Bitterkit,] 2elegoy


Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's a wonderful place here [+Bitterkit,]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: