Im Back..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Im Back..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bleedout
Member
Im Back..  DPKsfdL
Ellis ❤
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 Year..
Gender:
Rank:
Bleedout
BerichtOnderwerp: Im Back..    Im Back..  Icon_minitimezo 13 apr 2014 - 17:21


Bleedout

Het was nog donker in het woud, hoewel zachtjes de zwaken zonnen stalen van bladklaal door de bomen de open plek bereikten was het nog steeds niet licht. In de warmte van het warriorhol lag Bleedout een mooie lieve zacht aardige zwarte witten poes op gekruld op haar zachte zelf gemaakten nest. Ze had genoeg bladjes verzamelt om het niet koud te kunnen krijgen met deze stengen bladkaal. Bleedout wist dat het deze keer misschien wel heel erg koud kon worden en ze lag ook nog eens blak bij de opening van het hol. Gister was ze nog druk bezig om haar nest klaar te maken voor de nacht met nieuw stukjes mos, ze vond het ouden niet goed meer en had het naar buiten gewerkt. De mooie zwarte met witten poes lag op gekruimd alleen haar staat was te zien, ze had haar pootjes onder haar lichaam verstopt. Bleedout openden haar blauwe ogen, ze keek nogal versuft en slaperig om haar heen. De meesten katen lagen nog te slapen, dit was een mooi moment om haar eens goed te wassen met al die stukjes mos tussen haar vacht. Ze stond op en rekten haar uit, een grote gaap was te horen uit haar mond. Ze ging naast haar nest zitten en begon met haar staart, ze litten de klein stukjes mos tussen haar vacht uit en deed met haar voor poot de stukjes van haar tong af. Na een grondige poets buurt was ze eindelijk klaar, ze sprong op en trippelden met vrolijken grote sprongen het hol uit en de open plek op opzoek naar een lekker muis voor te kunnen op smikkelen en lekker op haar favorieten te snoezen in de zonnen stallen.
I still fall fore you everyday


I don't care
what they're going to say
Let the storm rage on.
The cold never bothered me anyway




Laatst aangepast door Bleedout op di 15 apr 2014 - 20:56; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Im Back..  DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Im Back..    Im Back..  Icon_minitimezo 13 apr 2014 - 17:42

Qua tekst ziet het er helemaal prima uit! Niet zo veel op aan te merken Smile Maar ik zou wel de schaduw weghalen, dat leest een stuk fijner Smile



Im Back..  Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Im Back..  FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Choppedpaw
Member
Im Back..  DPKsfdL
Bregje
670
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Choppedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Im Back..    Im Back..  Icon_minitimedi 15 apr 2014 - 16:17

Mijn ogen, aaaah!

Sorry schat, maar ik zou die schaduw weghalen als ik jou was.


 
Im Back..  Oswpro
Terug naar boven Ga naar beneden
Bleedout
Member
Im Back..  DPKsfdL
Ellis ❤
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 Year..
Gender:
Rank:
Bleedout
BerichtOnderwerp: Re: Im Back..    Im Back..  Icon_minitimedi 15 apr 2014 - 20:55



Lol, het was omdat ik nog geen ding had voor bleedout Smile Ik heb er nu eentje, en ga meteen verander in mijn echt ga ik dit niet gebruiken maar had zin om even snel iets te maken met bleedout even kijken of het nog goed genoeg was.


I don't care
what they're going to say
Let the storm rage on.
The cold never bothered me anyway


Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Im Back..  DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Im Back..    Im Back..  Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 12:22

Ziet er al veel beter uit Smile Alleen het is: I still fall for you every day, dus niet 'fore'.



Im Back..  Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Im Back..  FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimi
Member
Im Back..  DPKsfdL
Tmera
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: many moons
Gender:
Rank:
Shimi
BerichtOnderwerp: Re: Im Back..    Im Back..  Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 22:03

De tekst is zeer goed, maar ik zou als ik jou was hier en daar op spelling letten. Handige tip; gooi de tekst door een online spellingschecker heen!



Lights will guide you home
And ignite your bones
and I will try...
...To fix you
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Im Back..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: