Strange..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Strange..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Nimblepaw
Member
Strange.. DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Strange..   Strange.. Icon_minitimedi 15 apr 2014 - 9:07

Wat... was... dit..? De afgelopen dagen had Nimblepaw al rondgehangen in het clanloze gebied, en keer op keer was ze verwonderd geraakt van wat ze aantrof. Maar dit..?
Het leek op een grote hut van hout, en er stonden allemaal.. tsja, wat waren het .. noemden ze het hekken? Die zag je niet in het bos. En stonden daar nou hekjes om de bomen heen? Waarvoor was dat? Dan kon je er toch niet goed tegenaan plassen! En wat was dat rode ronde ding daar? Dat zag er leuk uit!
Het leek een compleet andere wereld voor de jonge apprentice. Dit had ze nog nooit gezien! Ze staarde haar ogen uit, en probeerde het allemaal te begrijpen. En die geur.. Waar was dat van? Dat was van geen enkele clan die ze tot nu toe had geroken, maar het was zeker de geur van katten. Wat voor soort katten leefden hier?



Strange.. Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Strange.. FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace
Member
Strange.. DPKsfdL
Lore & Jojo
31
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons!
Gender:
Rank:
Ace
BerichtOnderwerp: Re: Strange..   Strange.. Icon_minitimedi 15 apr 2014 - 20:07

Ace liep langs de grenzen van zijn vaders territorium. Hij mocht dan wel klein zijn, maar absoluut niet zwak! Hij kwam meer richting clangebied, en hij wilde omkeren. Het was gevaarlijk daar, tenminste, dat is wat Cyber zei. Hij draaide zich om, toen hij een onbekende geur rook. Thunderclan. Hij speerde het gebied af, zoekend naar de kat die waarvan de geur vandaan kwam. Dit was een jonge, bleekrode kat. Ace zette zijn vacht boos op. "Wat doe je hier?" Vroeg hij aan de kat, terwijl hij hem aankeek. De blik in zijn bruin-groene ogen was een mix van nieuwsgierigheid en haat.


Strange.. 9oh3
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Strange.. DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Strange..   Strange.. Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 9:02

Vlug draaide Nimblepaw zich om en keek naar de kleine kitten. Zijn ogen stonden niet vriendelijk, maar er was mooie, nieuwsgierige blik te zien. "Hee," zei ze vriendelijk en glimlachte. Ze probeerde zich zo open mogelijk op te stellen, want deze kat kon haar misschien wel vertellen wat dit allemaal was! Ze snoof, en rook dat het mooie gevlekte katertje waarschijnlijk bij dat grote blokken huis hoorde. "Ik ben eigenlijk gewoon een beetje rond aan het lopen."
De mooie rode poes ging zitten en zwaaide met haar dikke staart heen en weer. Rustig, om aan te geven dat ze geen kwaad in de zin had - wat eigenlijk altijd haar houding was.



Strange.. Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Strange.. FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
Strange.. 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Strange..   Strange.. Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 15:47

Lola werd wakker en zag dat haar broertje, Ace, weg was. Zo nieuwsgierig als ze was, besloot ze zijn geurspoor te volgen, wat haar bracht bij de grenzen van haar vaders  territorium. Ze zag haar broertje staan, bij een andere kat. Wie was dat? En wat deed haar broertje met die kat? Ze besloot het te gaan onderzoeken. Langzaam, en voorzichtig liep het zwart-witte kittentje ernaartoe. Toen ze dichterbij kwam zag ze een bleekrode kat. Ze kon onderscheiden dat het een poes was, onder die stinkende geur. Dat was een clangeur! Die geur had ze al eerder geroken, het was Thunderclangeur. Wat deed een clankat op haar vaders territorium? Ze ging naast haar broertje staat, met een niet al te vriendelijke en uitdagende blik. De poes was pas net zo'n zes manen, niet zo heel oud, maar wel twee keer zo groot als haar. Al zou dat niet veel uitmaken, wat zij waren met twee, al had Lola niet echt veel verwachtingen van de poes. Ze zou vast net zo veel kunnen als dat zij en Ace konden. Want in een clan moest je zes manen zijn om leerling te worden, en deze poes was pas net zes manen zo te zien. Geen partij, en als ze dat al was kon ze gewoon haar vader halen. "Wat doe je hier?" Gromde Lola tegen de poes. "Dit is niet jouw territorium, clanpoesje" het laatste woord spuugde Lola haatvol uit. "Of is het leerlingetje verdwaalt?" piepte ze weer sarcastisch. Wie dacht de clankat wel niet wie ze was!  


Strange.. Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky
Member
Strange.. DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Re: Strange..   Strange.. Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 16:20

Blacky was de geur van Lola en Ace gevolgd. Ze was weer lang de grenzen gelopen en ving plots hun geur op. Ze zag de 2 kittens zitten bij een andere kat, overduidelijk een clankat. Ze hoorde Lola gemeen tegen de poes praten. Ze liep er heen en zei "Hey Lola, Ace." Ze pauzerde even. "We weten de bedoelingen van deze... Clankat nog niet. Je hoeft ons territorium pas te beschermen als ze gaat aanvallen of zo. Of heb ik het fout Lola?" Ze keek de poes aan. "Je hebt toch geen kwade bedoelingen?" Zei ze toen met een wantrouwige blik in haar ogen.



Strange.. 1rd9ww
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
Strange.. 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Strange..   Strange.. Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 16:37

"Ik zei toch niet dat ik haar ging aanvallen?" piepte Lola wat gepikeerd. En het territorium beschermen? Dat deed ze niet, ze zorgde er gewoon voor dat de poes buiten de grenzen zou blijven voortaan. Dat was haar enigste doel. "Ze hoort gewoon van iemand territorium af te blijven, ookal heeft ze geen kwade bedoelingen, en dat wilde ik haar duidelijk maken. Wat doet een clanpoesje üperhaubt op rogue territorium? Dat wil ik wel eens weten" piepte Lola uitdagend, terwijl ze met een ijskoude blik naar de poes keek. Haar ijsblauwe oogjes stonden meestal heel vriendelijk, maar als het moest dan konden ze je een héél ijskoude blik toewerpen. "Blacky je moet trouwens niet iedereen vertrouwen, dit leerlingetje kan ook zeggen dat ze geen kwade bedoelingen heeft, maar dat ze die wel heeft. Dat heet liegen, als je het nog niet wist" piepte Lola. De laatste zin kwam er sarcastisch uit.

~ze lijkt nu eenmaal op haar vader XD


Strange.. Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky
Member
Strange.. DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Re: Strange..   Strange.. Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 16:45

"Maar ik zeg toch ook niet dat ik haar vertrouw!" viel Blacky uit. "Ik zeg alleen dat je met alleen vijandigheid niks bereikt! Als je gemeen bent zal ze je sneller aanvallen dan als je vriendelijk bent. Ik laat haar heus niet ons territorium binnen lopen. En dan nog, ik loop zo vaak langs de grenzen gewoon uit nieuwsgierigheid. En die clankatten worden toch pas na een jaar krijger of zo. Ze is dan nog maar een leerling... toch?" Dat laatste kwa er twijfelachtig uit en ze dacht even na, maar dan vervolgde ze "En we zouden toch niet van haar kunnen winnen. We zijn niet getraind. Zij wel, of terminste een beetje."



Strange.. 1rd9ww
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
Strange.. 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Strange..   Strange.. Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 17:07

"We weten toch wel hoe we ons moeten verdedigen, en we zijn met z'n drieën! En zo te zien is ze gewond geweest aan haar poot, dus dat is een pijnlijke plek, vechten hoeft niet altijd eerlijk te zijn. Ze is ook nog maar net een leerling hoor, dat je dat niet kunt zien. En ik denk dat ze door dat gewonde pootje nog geen training heeft gehad, of tenminste niet veel, misschien een keer ofzo, maar niet veel meer als dat. Dus ze kent dan alleen basisvechtmoves, of alleen verdediging, net zoals wij, wij kennen de basis ook al wel, tenminste ik wel, ik weet niet hoe het met jullie zit" Piepte Lola, er klonk een lichte boosheid in haar stemmetje. Ze hapte even naar adem. "En dat snap ik ook wel, dat je met aardigheid meer bereikt, maar papa vindt clankatten niet bepaald geweldig, ik heb hem al wel eens tegen een clankat zien praten, nou het was meer beledigend dan aardig" piepte ze weer, licht gepikeerd. Waarom deed haar zusje alsof ze alles wist! Lola had de twijfel in haar  zusjes' stem wel gehoord, ze liet het alleen niet merken. Iedereen onderschatte haar, wat niet slim was. Ze wist best veel voor een kitten van haar leeftijd, maar heel weinig vergeleken met alles wat er te weten viel, en dat wist Lola zelf ook wel. Ze wist alleen wel dat je goed naar je vijand moest luisteren en kijken, zijn of haar zwakke plekken ontdekken, en daar proberen te strijken in je gevecht. Dat wist ze wel.


~ik heb nimblepaws topicje gevolgd XD


Strange.. Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Strange.. DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Strange..   Strange.. Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 18:01

Opeens waren er twee katten bijgekomen, en ook zij hadden allebei de geur die er in dit gebied hing. Wat waren ze? Was dit een andere clan waar ze nog niet van had gehoord en waar Tallpaw haar over vergeten was te vertellen?
Ze volgde het gesprek, zonder echt te reageren. Blacky, Lola en Ace, zo heetten de katten.
Ze schudde vlug haar kop toen ze vroegen of ze slechte bedoelingen had. "Oprecht niet," zei ze. Ze voelde de bedreiging, al waren het kittens, maar ze bleef heel kalm. Ze zwiepte haar staart nog eens heen en weer, zoals een ontspannen en vrolijke kat vaak deed. "Ik was nieuwsgierig, ik beloof dat dat alles is." Ze glimlachte breed en vriendelijk. "Ik ben Nimblepaw," stelde ze zich verder voor. Misschien zouden ze wat meer ontspannen raken als ze wisten wie ze was. Vooral Lola, zij leek nogal op haar hoede voor vijanden, wat ze behoorlijk knap vond voor haar leeftijd. Blacky kwam heel slim over. Zij vertrouwde Nimblepaw niet, maar wilde niet meteen de aanval ingaan. Dat stond haar aan, en ze knikte vriendelijk naar Blacky, in een poging haar vertrouwen te winnen. Zij leek de slimste van de drie.



Strange.. Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Strange.. FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
Strange.. 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Strange..   Strange.. Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 18:50

"Ik kan wel aardig doen" piepte Lola, haar stem klonk al wel wat vriendelijker. Maar vertrouwen deed ze Nimblepaw niet. "Alleen iedereen onderschat mij, dus heb ik eigenlijk geen rede om het te doen als ze me behandelen als een domme kleine kitten" piepte ze wat gepikeerd. Dat deden ze nou altijd, en dat was ze niet! Daarom deed ze vaak onaardig, omdat ze haar toch zo behandelen en dan werd ze toch wel boos, en onaardig.


Strange.. Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky
Member
Strange.. DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Re: Strange..   Strange.. Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 20:32

"Je bent heus niet dom, dat zullen ze wel inzien" snorde Blacky "en je bent ook heel aardig tegen ons." Toen keek ze weer geïntreseerd naar Nimblepaw. "Nou ik ben dus Blacky" zei ze neutraal "en ik loop ook vaak langs de grenzen dus dat ken ik wel katten ontmoeten die territoriaal zijn. Lola is volgens mij een beetje gespannen" Blacky snorde even en keek naar Lola met een vriendelijke twinkeling in haar ogen. "En Ace is er ook nog. We zullen heus niks snel iets doen - we zijn nog kittens - maar Lola heeft het in elk geval het niet zo op vreemdelingen. We zien ook niet vaak clankatten en ik heb geen idee of ze vijandig zijn of zo. Maar ik raad het je niet aan op avontuur te gaan in Rouge gebied." Blacky vond het wel intressant en ze wist niet veel over de clankatten, alleen dat ze in het bos woonden en dat ze in de sterrenclan geloofden. Pfff, dat is een sprookje voor naive kittens. Het waren 4 of 5 groepen of zo iets... "Hoe is het leven van een clankat eigenlijk?" vroeg ze nieuwsgierig.



Strange.. 1rd9ww
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Strange.. DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Strange..   Strange.. Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 21:47

Lola vertelde waarom ze zo pittig overkwam, en eigenlijk kon Nimblepaw het wel begrijpen. Het was ook hartstikke frustrerend als niemand je serieus nam omdat je bijvoorbeeld klein was!
Blacky reageerde heel neutraal, wat Nimble helemaal prima vond. Daarna begon ze zelfs geïnteresseerd te vragen naar het clanleven. Wat leuk om te merken dat Blacky ook nieuwsgierig leek!
"Het clanleven is heel leuk," zei ze. "Het is net een grote familie, en de meeste zijn heel aardig tegen elkaar." Ze kon zich steeds goed herinneren hoe Snow haar van Whitelion had gered. Dat had ze vast nooit gedaan als ze niet een clankitten was geweest! "Maar wat zijn jullie dan? Als jullie vader zo tegen clans is, en je er niet veel over weet? Zitten jullie dan niet bij een clan?" Nimblepaw bleef gefocused op Blacky en er verscheen een enthousiaste twinkeling in haar mosgroene ogen. Het vertrouwen van de drie katten had ze nog niet gewonnen, maar ze leken in ieder geval iets meer voor een gesprek open te staan.



Strange.. Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Strange.. FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky
Member
Strange.. DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Re: Strange..   Strange.. Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 14:56

Blacky schude haar hoofd "we zijn rouges maar soms lijkt het alsof we een clandinges zijn, want wij zorgen voor elkaar. Maar we wonen in het territorium van onze vader en we beschermen het. Zo'n clan hé, daar zorgen jullie toch ook wel voor elkaar? Misschien gaan ik of Lola of Ace ooit een eigen territorium winnen, maar zo lang we kits zijn kunnen we nog niet op eigen poten staan. Maar weet je wat een rouge is?" Ze zuchte en dacht aan haar moeder en alles wat ze was overkomen.

Lola, Ace zijn de kittens eigenlijk niet nu ongeveer 4 manen oud?



Strange.. 1rd9ww
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Strange.. DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Strange..   Strange.. Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 15:41

"Ja zeker!" zei Nimble, enthousiast dat Blacky zo open was. "Laatst werd ik aangevallen door een indringer, en toen kwam een volwassen poes me helpen, zomaar uit het niks! Ik had haar zelfs nog nooit eerder ontmoet. De meeste katten zijn echt heel vriendelijk tegen elkaar."
Toen Blacky vroeg of Nimble wist wat een rogue was, schudde ze haar kop. "Nee, ik weet nog niet zoveel ben ik bang," mompelde ze een beetje beschaamd. "Maar als je het me wil vertellen..?" Ze glimlachte breed en liet haar staart kalmpjes op de grond rusten.



Strange.. Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Strange.. FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky
Member
Strange.. DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Re: Strange..   Strange.. Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 16:28

"Oke, een rouge is een kat die op zichzelf woont, misschien nog met andere katten zoals zijn partner met of zonder kittens en heel soms vrienden vrienden. We hebben dus een eigen territorium en wonen daarin, maar niet alle katten zijn even vriendelijk. Je hebt ook rouges die meer op BloodClan lijken en graag katten vermoorden..." Blacky rilde en dacht aan haar moeder, ze miste haar. "Maar de meeste rouges houden ook niet van tweebenen. Oke dat was het wel... Vertel nu ens hoe het in een clan gaat." Vervolgde ze nieuwsgierig. Ze keek de kat aan en vroeg zich af hoe erg het clan leven verschilde van het rouge leven.



Strange.. 1rd9ww
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Strange.. DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Strange..   Strange.. Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 17:11

Nimblepaw luisterde goed naar wat Blacky vertelde. Door haar beschrijving leek het erop dat Blacky eigenlijk ook in een soort van clan leefde. Het was dan misschien kleiner, maar ze hadden ook een territorium.
"Nou," begon ze mooie poes, "je begint als kitten en als je zes maanden bent dan word je bij de ceremonie benoemd tot apprentice. Dan krijg je een mentor en hij of zij gaat je dan alle dingen leren die je moet weten." Zij had jammer genoeg nog niet echt getraind. "Denk aan jagen en vechten, maar ook dingen over de andere clans. Eigenlijk wat jij mij nu een beetje verteld!" Ze had een twinkeling in haar ogen; ze vond dit zo leuk om allemaal te weten!



Strange.. Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Strange.. FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
Strange.. 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Strange..   Strange.. Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 18:24

Lola had aandachtig zitten luisteren naar het gesprek tussen Blacky en Nimblepaw. "We verschillen dus niet zoveel van elkaar, behalve dat wij niet met manen doen" zei Lola opeens. Ze wist eigenlijk niet waarom, maar ze zei het gewoon. "Hoe is je pootje eigenlijk gewond geraakt?" vroeg Lola uit nieuwsgierigheid, ze hoopt maar dat Nimblepaw het niet fout op zou vatten.

~ja ze zijn nu ongeveer wel 4 manen


Strange.. Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Strange.. DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Strange..   Strange.. Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 18:39

Verbaasd trok Nimblepaw haar oren op. "Niet met manen? Hoe doen jullie het dan?" Zouden ze het met dagen doen? Hoeveel dagen oud iemand is?
Lola vroeg naar haar poot, en hoe het gewond was geraakt. Ze trok haar poot op en likte er langzaam over. De wond was volledig genezen en ze kon er alles weer mee, maar de vacht moest nog terug groeien. "Er was een windclankat in ons territorium," begon ze. "En hij begon me uit het niks aan te vallen, en sprak alsof hij me haatte! Hij begon zonder reden me aan te vallen. Gelukkig hielpen twee volwassen poezen me, anders was ik hier echt niet meer geweest." Ze sloeg haar ogen even neer. "Ik snap nog steeds niet waarom hij het deed, en eigenlijk ben ik er wel van slag om." Ze snapte niet waarom iemand zoiets zou doen. Gelukkig was ze er niet door veranderd en ze was anderen niet minder gaan vertrouwen, maar elke keer dat ze windclan rook, schoot er even een angstschot door haar hart.



Strange.. Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Strange.. FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
Strange.. 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Strange..   Strange.. Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 18:56

"Oh, maar zo doen Rogues ook, tenminste sommige, maar dat zei Blacky al" piepte Lola. "Ze vielen mama ook zomaar aan, maar die is dood nu, ik wou dat ik bij haar was gebleven..." piepte ze, en haar stemmetje begon erg te trillen, en een paar traantjes kon ze niet tegenhouden. Ze miste haar moeder zó erg! Iedere keer als ze daarover begon, kon ze niets zeggen zonder haar verdriet te tonen.


Strange.. Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Strange.. DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Strange..   Strange.. Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 19:45

"Ow lieverd toch," zei Nimblepaw spijtig. Ze drukte haar neus tegen de kleine Lola aan. "Ik heb ook geen mama, maar ik heb haar nooit gekend. Maar toch kan ik haar soms missen." Ze kneep haar ogen even dicht, het verdriet delend. "Probeer de herinneringen aan haar te houden, en vergeet haar niet. En probeer sterk te zijn! Ik weet zeker dat je mama had gewild dat je een sterke poes zou worden." Dat was de gedachte die ervoor had gezorgd dat zij zelf een plaats in de clan was gaan winnen; de overtuiging dat haar moeder niet anders had gewild.



Strange.. Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Strange.. FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Strange..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: