food



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 food

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lightleaf
Member
food DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: food   food Icon_minitimedi 15 apr 2014 - 18:59

Lightpaw trippelde naar de open plek. Ze onderdrukte een geeuw en besloot wat te gaan eten. De sneeuw was op een drukke plek als dit vermorzeld tot een nat hoopje...bruine sneeuw. De kleine bruine poes rilde en schudde wat van haar pootjes. Hoopvol keek ze naar de plek waar de verse prooi zou moeten liggen. Haar schouders zakte een beetje naar beneden toen ze ontdekte dat er bitter weinig te eten was. Lightpaw trippelde naar de hoop en nam een spitsmuisje eruit. Nog even en ze zou meehelpen met prooi te vangen. De bruine apprentice glimlachte, dat was een mooi vooruitzicht. Omdat ze nu liever niet alleen was zocht ze naar iemand waarmee ze kon eten. Veel gezelliger, en warmer.
+ Softvoice en eventueel andere katten.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

food 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
food DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: food   food Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 21:25

Met een schuin oog bekeek ze - bijna stiekem - de prooistapel. Ze zat er een afstandje vanaf, maar dichtbij genoeg om alles te kunnen zien liggen. Alsmaar spookte de twijfel door haar kop, wel iets pakken of niet? De honger knaagde, maar ze wilde de clan echt niet tot last zijn. Uit haar ooghoek zag ze een apprentice aan komen lopen, recht op de prooistapel af. Ze pakte na even rond te hebben gekeken een bruine spitsmuis. Tja, die durfde wel en was blijkbaar niet bang voor verwijtende blikken...


food 119084h
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
food DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: food   food Icon_minitimema 28 apr 2014 - 21:09

Lightpaw keek nog een keer rond haar tot ze Softvoice zag zitten. De bruinepoes vermoedde dat ze naar haar zat te kijken. Ze keek nog eens rond haar, er waren wel wat clangenoten die zaten te kijken. Lightpaw voelde zichzelf rood worden en zocht snel een plaatsje op. Ze glimlachte naar Softvoice,-ze dacht tot dat ze zo heette- en trippelde snel naar haar toe. Een paar staartlengten afstand ging ze zitten. Ongemakkelijk keek ze naar de muis. 'Zullen we...eu...deze anders delen?' vroeg ze aarzelend. Zo had ze tenminste niet last van al die blikken, en trouwens, ze probeerde heus wel haar bijdrage aan de clan te brengen. Hoe kon je dat nu doen met een lege maag? Iedereen zat wel een beetje op zijn honger.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

food 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
food DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: food   food Icon_minitimema 5 mei 2014 - 10:38

Tot haar verbazing kwam de apprentice naar haar toe getrippeld, maar haar blik richtte zich niet op het gezicht van Lightpaw, ze vond de muis namelijk veel interessanter. Want ja, ookal was de ergste bladkaal nu verdreven, de lege maagjes waren er nog altijd. 'Zullen we...eu...deze anders delen?' even grijnsde Softvoice, ze probeerde zichzelf uit de situatie te redden. Maar haar blik gleed al weer naar de muis. Afslaan of aannemen? Een muis delen kon toch geen kwaad? Voor een keertje? Ze voelde de pijnlijke leegte die nauwelijks te negeren was, ze moest inderdaad wat eten. Zachtjes ging haar kop op en neer. 'Dat is goed, graag zelfs,'


food 119084h
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
food DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: food   food Icon_minitimedi 6 mei 2014 - 20:49

'Dat is goed, graag zelfs.' zei ze. Lightpaw zuchtte opgelucht. De kans dat ze werd afgewezen was beangstigend groot voor haar. Met een kleine glimlach schoof ze de muis naar de andere poes toe. Haar reputatie was toch al een beetje gered. Lightpaw liet Softvoice eerst eten. Ze was bang dat ze anders een te groot stuk zou nemen, dat zou pas beschamend zijn. De bruine poes liet het liever over aan een ouder iemand zoals Softvoice. Lightpaw had het gevoel dat ze iets moest zeggen. 'Smakelijk' begon ze aarzelend. 'Jammer dat er zo weinig prooi is, maar zo leer je toch weer beter iemand kennen, niet?'ging ze verder. Een babbeltje slaan lukte al beter. Dingen zoals het weer of eten waren meestal wel veilig, zolang ze geen oude taboes of roddels aansneed had ze zichzelf toegestaan om erop los te babbelen. Ze wachtte even, misschien had Softvoice helemaal geen zin een praatje.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

food 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
 
food
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: