Pain {Tallpaw}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Pain {Tallpaw}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nevermind
Member
Pain {Tallpaw} KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Pain {Tallpaw}   Pain {Tallpaw} Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 9:08

Hij rende, door en door. Het ijs dat in zijn ogen had gebrand was verdwenen en gesmolten tot tranen die langs zijn kaken de weg naar de grond zochten. Wat hij had gedaan was fout, toch juist in de ogen van zijn Aury-lievende kant. Hij had het misschien wat minder bot uit kunnen brengen. Maar hij was nu eenmaal beschermend over haar en zelfs als zijn beste vriendin haar durfde te pijnigen, werd hij agressief. Dat wist hij, maar deze uitbarsting was de bevestiging van wat hij dacht. Een mengeling van naalden en poedersneeuw stoof op toen de kater een stop maakte en met grote ogen naar de hemel staarde. De zon had al zijn weg naar beneden gezocht en ze leek de horizon teder te raken met haar stralen. Licht verspreidde zich over de lucht en schilderde het duistere woud scharlaken. Hij keek even toe hoe de zon veder zakte, voordat hij zijn kop schudde en de laatste druppels van zijn gezicht veegde. Hij sloot zijn cyaanblauwe ogen en probeerde even tot rust te komen. Het lukte... Deels. Toen hij zijn ogen terug opende was een dodelijke kilte in zijn blik te lezen. Zijn mondhoeken waren naar onder gekruld en hij leek helemaal niet op de sarcastische Nevermind die zijn woede uitdrukt met grijnzen en slaan. Nee, het was angst en verdriet dat hij voelde, geen woede...


and as he was the black canvas
Pain {Tallpaw} MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Pain {Tallpaw} 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Pain {Tallpaw}   Pain {Tallpaw} Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 22:34

Zijn vrolijke buien waren nu steeds vaker van toepassing op de kater, mede dankzij het feit dat Innerghost hem goed hielp met zijn trainingen, en omdat hij merkte dat zijn extra training ook echt daadwerkelijk goed invloed had op zijn spieren en zijn bouw. Dan rende de kater vrolijk door het bos, en sjeeste hij langs de bomen en de struiken. Vandaag was echter niet zo'n dag. Het gezicht van de kater was als een donderwolk, en zijn pootstappen vielen zwaar op de met sneeuw bedekte aarde. Vrolijkheid was nu wel het laatste waar hij aan kon denken, en dat was te zien. Ook zijn staart zwaaide niet vrolijk heen en weer, en zijn ogen twinkelden nu in plaats van vrolijk eerder gevaarlijk. Hij had kunnen denken dat hij zich het slechtste voelde van de hele clan, of misschien wel de wereld, maar het tafereel voor hem zou die woorden meteen ontkrachtten. Nevermind zag er niet goed uit, dieptriest om eerlijk te zijn. Dus Tall, als goede vriend, liep op de kater af, en duwde hem om. "Wat is er aan de hand?" Luidde zijn stem, terwijl zijn ogen op de neergelegde zwarte kater neerkeken. Duidelijk was, dat er wel meer problemen, en ergere problemen, in de wereld waren, dan die van Tall, en nu wilde de kater ze horen ook.


Pain {Tallpaw} Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Pain {Tallpaw} KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Pain {Tallpaw}   Pain {Tallpaw} Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 22:47

Toen hij een por voelde, keek hij op. Zijn kille blik ontmoette die van Tall. Hij zag er ook niet goed uit. "Wat is er aan de hand?" Vroeg de jonge kater. Nevermind sloeg zijn ogen van zijn vriend. Hij zuchtte zelf niet, dit was echt een probleem die hem de rest van zijn leven zou achtervolgen. Lafbekkig, dat was hij zeker, zoals Lone had gezegd. Hij was er diep door geraakt omdat hij dacht dat ze een echte vriendin was, maar het was zijn schuld dat ze nu vijanden waren. Hij sloot zijn ogen en zette even zijn gedachten op een rijtje voordat hij Tallpaw onder ogen kwam. "Ik moet je iets vertellen," zei hij op een kille toon. Geen emotie drong door zijn stem en hij keek met dezelfde kille ogen naar de apprentice. "Maar je moet beloven dat je dit voor jezelf houd," Hij sloeg zijn blauwe ogen van de jonge kater. "Het is... Heel belangrijk voor mij," Hij twijfelde. "En voor Aurypaw..." Dat laatste leek hij eerder te mompelen dan echt uit te spreken, toch leek zijn stem krachtig en het droeg een bepaalde kilte die hij nog nooit had gevoeld. Hij sloot opnieuw zijn ogen voor een paar tellen, hopend dat Tall de kat voor zijn woorden was.


and as he was the black canvas
Pain {Tallpaw} MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Pain {Tallpaw} 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Pain {Tallpaw}   Pain {Tallpaw} Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 20:43

De acties waren niet zoals de Never die hij kende, het ronddraaien, het ongecontroleerde gehijg. Niets daarvan deed hem eigenlijk ook daadwerkelijk denken aan de kater waarmee hij vrienden was geworden. Pijn was af te lezen in zijn ogen, wat de ongerustheid die toch al in Tall woedde nog verder aanwakkerde. Maar het was de stem, de gevoelloze, kille, bijna doodse stem die de kater bijna deed terugdeinzen. Omwille van de begraven smeekbede van zijn vriend bleef hij toch, als aan de grond genageld, staan. Een serieuze blik was op zijn gezicht te zien, en hij knikte in antwoord op de vraag van de kater. Maar zijn hoofd kantelde toch ietwat verbaasd toen er een nieuwe naam opdook. Wat had die hier nu weer mee te maken? Verrast, maar niet afgeschrikt, luisterde de kater, tot de ander uitgepraat was, en knikte toen nog eens bevestigend terwijl hij naast zijn vriend ging zitten. "Natuurlijk; Ik ben er voor je,"


Pain {Tallpaw} Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Pain {Tallpaw} KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Pain {Tallpaw}   Pain {Tallpaw} Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 22:12

Nevermind
Worry gives small things a big shadow
Tot zijn opluchting knikte Tallpaw, vanbinnen leek hij al wat opgeluchter te zijn. Toch bleef zijn gezicht mooi in de plooi, de ijzige blik in zijn ogen werd er zeker niet zachter op. "Natuurlijk; Ik ben er voor je," zei de jonge apprentice waarna deze naast hem kwam zitten. Nevermind zuchtte en het leek eerder een zucht van opluchting dan van frustratie, zoals hij deze eigenlijk had willen uitbrengen. "Bedankt, Tall," zei hij en in zijn ogen glinsterde de emoties die hij op dit moment voelde, maar nog niet naar buiten wilde laten komen. Hij sloeg zijn ogen van de kat en haalde even diep adem. Dit was iets dat hij al heel lang geleden had moeten doen. "Weet je nog de eerste keer dat ik je ontmoette?" Zijn blik ontmoette die van Tallpaw en hij perste langzaam een klein lachje op zijn lippen, blij om deze herrenering nog even boven te halen. Maar zijn gezicht sloeg al snel terug om. "Toen ik begon over Aurypaw," Hij sloeg opnieuw zijn ogen van de kater en zuchtte even. "Je had gelijk, er is meer dan alleen een vriendschap tussen ons, veel meer..." Even viel hij stil, zijn ogen stonden leeg, het leek wel alsof even alle emoties weg waren. Hij zweeg en keek op, maar al snel sloeg de angst en woede terug toe. "Ik hou van haar," zei hij. Zijn ogen werden troebel van verdriet. "Maar we kunnen niet van elkaar houden, nog niet, we gingen wachten tot ze warrior ging worden," Zijn stem viel weg toen hij een vlaag van tranen tegen zijn ogen voelde beuken. Even omsloten zijn oogleden zijn ijzige blik en hij drong al snel de tranen terug. "Herinner je je nog die aanval van de Shadowclan warrior die een Windclan apprentice heeft aangevallen?" Hij opende zijn ogen en keek hopeloos naar Tallpaw. "Ik was de kat die hem heeft aangevallen en dat enkel en alleen omdat ik dom ben en een idioot ben," Verdriet glinsterde in zijn ogen. "Innerghost en Shrewstar weten de waarheid over wat ik heb gedaan en vertrouwen mee daarom niet meer, ik was woedend, ik wilde hem niet verwonden, dat beloof ik!" Zijn stem werd wat luider, alsof hij aan het pleiten was tegenover zijn leader was. "Ik wilde dit nooit! Ik wil gewoon dat ze me vertrouwen, ze haten me, ik weet het zeker," zei hij. Normaal zou hij die woorden er ijzig uitbrengen, maar het kwam er eerder hopeloos en angstig uit. "Ze willen me uit de clan, ze willen geen kat zoals ik hier! Ze willen me weg! Ze haten me! Innetghost zal nooit toestaan dat ik van Aury hou en ik... Ik was hopeloos..." Zijn stem was van luid opeens heel stil geworden. Alle emoties die hij al die moons had gevoeld, leken nu in periodes aan snel tempo uit zijn mond te vliegen. De blauwzwarte kater slikte eens voordat hij verder ging. "Toen ik zo hopeloos was, durfde ik niemand over deze feit te vertellen, tot ik een kat ontmoette," zijn stem was opeens ijzig kalm, alsof alles terug oké was en er helemaal niks fout was gegaan in zijn miserabel leventje. "Haar naam is Lone-one en ze troostte me, sprak me moed in en moedigde me aan om verder te gaan, te zien wat de toekomst bracht... Ik dacht niet na..." Zei hij, zijn stem werd opeens gevuld met woede. "Ze hield van mij! Ze was verliefd op me! Maar ik helemaal niet op haar! En nu wil ze dat ik een vader ben voor de kits waar ik voor verantwoordelijk ben!" Zijn stem stierf weg en hij ontmoette even de ogen van Tall. "Ze is zwanger, van mij," jammerde hij. "Ik... Ik... Zal mijn Aury verliezen als ze dit hoort," murmelde hij, meer tegen zichzelf dan tegen zijn vriend. "Ze zal me nooit meer willen zien en dat allemaal omdat die Lone-one op me verliefd was! Niemand geeft wat om me! Niemand geeft iets om me! Ik hoor al lang dood te zijn! Kijk dan naar mijn mentor, die zei het! WIE IS ER EEN STOMME KAT? IK! JA, IK! IK BEN STOM! IK BEN NUTTELOOS! IK BEN VOOR NIKS GEBOREN!" Hij eindigde zijn geschreeuw en een kreet, alsof hij alles woede uit zijn lichaam wilde schreeuwen. Al snel kalmeerde hij, nog hijgend van de korte ademnood die hij had meegemaakt. Opnieuw voelde hij tranen in zijn ogen prikken, maar toch hield hij ze vast, huilen was geen optie. "En nu zal Lone-one me haten," mompelde hij. "Ik heb zonder na te denken gezegd dat ik geen vader kan zijn voor haar kits en mijn woede was te groot om het er vriendelijk uit te brengen," Hij zuchtte. "Nu zal ze me zwart maken tegenover de hele clan en dat kan me eigenlijk niks schelen... Het enigste wat me kan schelen is dat ze Aury zal kwetsen... Ik wil haar niet kwetsen, Tallpaw, niet zoals ik al zovele keren gekwetst werd. Ze is het enigste waarvoor ik nog leef..." Zijn stem was levenloos en leeg. Hij leek al zijn emoties kwijt te zijn, toch voelde hij nog steeds de tranen in zijn ogen. "Innerghost zal mij zwart maken tegenover Aurypaw en Lone-one zal haar hart breken, om vervolgens mij te kwellen met mijn kits..." Zijn stem klonk eentonig, bijna harteloos. "Iedereen wil me gewoon dood zien," murmelde hij nog, voordat hij zich door zijn poten liet zakken en vermoeid door al de emoties neerplofte op de bosgrond, zijn kin tegen de grond aangedrukt. "Wat moet ik doen?" Mompelde hij. "Ik ben zelf veel te dom en te roekeloos om iets goeds te doen, dat zegt iedereen en steeds opnieuw wordt het bevestigd..." Hij zweeg even en voelde al snel hoe de tranen langs zijn kaken gleden. "Nevermind," zei hij zachtjes, zijn stem schor van het schreeuwen. "Zelfs mijn naam zegt het," Hij moest even grinikken om dat feit. En zij, zijn geliefde, had het nog zo'n mooie naam gevonden. Het was waar, zoals ze toen had gezegd, hij gaf niks om de wereld. Hij gaf enkel maar om haar...
© darren criss


and as he was the black canvas
Pain {Tallpaw} MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Pain {Tallpaw} 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Pain {Tallpaw}   Pain {Tallpaw} Icon_minitimevr 18 apr 2014 - 17:19

De kater bedankte hem, en begon toen zijn verhaal. Het was lang, en Tall gaf de hele tijd door geen kik, helemaal in zichzelf gekeerd voor optimale concentratie luisterde de kater naar zijn vriend. "Ik heb zonder na te denken gezegd dat ik geen vader kan zijn voor haar kits en mijn woede was te groot om het er vriendelijk uit te brengen. Nu zal ze me zwart maken tegenover de hele clan en dat kan me eigenlijk niks schelen... Het enigste wat me kan schelen is dat ze Aury zal kwetsen... Ik wil haar niet kwetsen, Tallpaw, niet zoals ik al zovele keren gekwetst werd. Ze is het enigste waarvoor ik nog leef..." Tussendoor had de kater gezicht en gesteund, en aangezien Tall al verbaasd was geweest over het feit dat Never had gezegd dat hij niets met de kittens te maken wilde hebben, was hij nu nog verbaasder dat hij dus echt, echt van Aury hield. Accepteren kon de kater het wel, hij kende de poes amper, maar hij wist wel hoe ze eruitzag, goed. De rest van het verhaal, bleef zijn verbazing stijgen. Dat Never die kat had aangevallen was zijn eigen zaak, maar het feit dat hij Shrewstar en Innerghost als onredelijk afschreef, kon de apprentice niet veel langer verdragen. Omwille van zijn vriend hield hij zich echter stil. Ook bij het eerdere schreeuwen was hij stil geweest, en had alleen maar wat met zijn oren getrokken. Pas toen de kater stil was, slikte hij. Maar liet de stilte nog even duren om na te denken waar te beginnen. "Ik waardeer het dat je me dit verteld Never," Besloot hij maar uiteindelijk, "En ik ben niet iemand die je gaat afrekenen omdat je een indringer hebt aangevallen," Ging hij rustig en beherend verder, "Verder denk ik dat je dit alles ook aan Aury moet vertellen," Hij keek de ander nu wel recht aan, "Ze verdiend het te weten, en als ze net zo is als dat jij doet geloven, zal ze je begrijpen," Na deze woorden was hij weer even stil, "Natuurlijk moet je je excuses aanbieden aan Lone-one, en moet je je verantwoordelijkheden gewoon dragen door de kittens hun vader te zijn," Hij speelde even met een blaadje dat voor zijn poten lag, "Die kunnen hier niets aan doen, en mogen er dus niet onder lijden," Nu was de stilte die hij liet vallen wat langer, maar het bleek er overduidelijk in door dat hij nog wat te zeggen had. Eerst moest hij even zijn temper onderdrukken, "Ik zou het ook enorm op prijs stellen als je iets normaler over mijn moeder en de deputy wilt praten," Nu klonk zijn stem gereserveerd, "Toevallig ken ik beiden erg goed, en geloof me, ze zullen je prima vertrouwend, zolang je maar je excuses aanbied, en normaal omgaat met de kittens die geboren gaan worden," Nu was Tall klaar met praten, en keek hij verwachtend naar de kater, hopelijk nam die zijn woorden serieus, dat was de bedoeling.


Pain {Tallpaw} Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Pain {Tallpaw} KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Pain {Tallpaw}   Pain {Tallpaw} Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 17:23

De stilte die als een nevel op hen neerviel, deed hem goed. Het voelde goed, alsof hij zich kon verbergen in de stilte, voor eeuwig... "Ik waardeer het dat je me dit verteld Never," Hij keek op naar zijn vriend. In zijn ogen was een zwakke vlam van woede te lezen en ijskoud ijs brandde in zijn cyaanblauwe ogen. "En ik ben niet iemand die je gaat afrekenen omdat je een indringer hebt aangevallen," Hij knikte even. "Verder denk ik dat je dit alles ook aan Aury moet vertellen," Opnieuw knikte hij, niet echt in staat nu iets te zeggen tegen zijn vriend. "Ze verdiend het te weten, en als ze net zo is als dat jij doet geloven, zal ze je begrijpen," Hij knikte opnieuw. "Denk je dat?" zei hij ietwat afwezig, toch vlamde een klein vlammetje van hoop in zijn hart. Het ijs in zijn ogen verdween langzaam en hoop maakte zijn intocht als een zwakke vlam in zijn ogen. De stilte die volgde daarop, was ietwat pijnlijker. Nevermind slikte. Hij had indirect zijn familie beledigt en hij wist wel hoe gehecht en loyaal Tallpaw was aan zijn familie en zeker aan zijn familie. Even overweegde de oudere kater om zijn excuses aan te bieden, maar toen hij de stem van de apprentice terug hoorde, sloeg hij enkel zijn ogen van hem af en duwde hij zichzelf terug recht. "Natuurlijk moet je je excuses aanbieden aan Lone-one, en moet je je verantwoordelijkheden gewoon dragen door de kittens hun vader te zijn," Hij bevroor vanbinnen over dit feit. Hij wilde geen kits, nog niet. Hij was er nog niet klaar voor. Plus, die kits verdiende een veel beter dan deze 'lafbekkige lafaard'. Hij zuchtte even en knikte opnieuw. "Die kunnen hier niets aan doen, en mogen er dus niet onder lijden," Hij knikte instemmend en liet toen zijn stem luiden. "Die kits verdienen zoveel beter," murmelde hij stil. "Lone ook..." Fluisterde hij zachtjes, ze had enkel willen helpen en hij had haar afgebroken. De stilte die weer viel, valde bijna niet op, want herreneringen loeide in zijn kop, zo luid dat hij amper door had dat Tall er nog was. Maar toen hij de tonen van de stem terug opving, keek Nevermind terug op. "Ik zou het ook enorm op prijs stellen als je iets normaler over mijn moeder en de deputy wilt praten," Hij neeg doelbewust zijn kop voor de jonge kater, wetend dat hij ze had beledigd. "Toevallig ken ik beiden erg goed, en geloof me, ze zullen je prima vertrouwen, zolang je maar je excuses aanbied, en normaal omgaat met de kittens die geboren gaan worden," Verrast keek hij op. "Dit had ik nooit van je verwacht," zei hij ietwat verrast. "Het spijt me over mijn woorden van je moeder en Innerghost," murmelde hij dankbaar. "Ik zal je advies opvolgen, bedankt Tallpaw," zei hij, ietwat luider dan eerst. "Ik wist dat je een echte vriend was, dat zie ik nu in," Hij lachte vaagjes en stond op, zijn blik gericht op het woud dat zich voor hem uit strekte. "Dan ga ik nu maar Aury zoeken," vervolgde hij en even stapte hij wat vooruit, maar al snel stopte hij en draaide hij zijn kop naar Tallpaw. De blauwzwarte kater neeg zijn kop, dankbaarheid en hoop branden in de ogen. "Bedankt," zei hij nog, voordat hij wegstoof, opzoek naar zijn Aury.

OCC:: Never is topic uit ~ ^^


and as he was the black canvas
Pain {Tallpaw} MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Pain {Tallpaw} 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Pain {Tallpaw}   Pain {Tallpaw} Icon_minitimema 21 apr 2014 - 19:13

De kater leek zijn woorden te begrijpen, en luisterde zelfs naar de vraag om respectvoller over de deputy en zijn moeder te praten, iets wat Tall niet echt verwacht had maar wel op prijs stelde. Daarna stond Never op, bedankte hem nog eens, en liep toen weg om met Aury te praten. Iets waarvan Tall wel wist dat het goed zou komen.



Pain {Tallpaw} Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pain {Tallpaw}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: