Hello Sweetie...(Mosskit)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hello Sweetie...(Mosskit)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tigerlily
Member
Hello Sweetie...(Mosskit) DPKsfdL
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Tigerlily
BerichtOnderwerp: Hello Sweetie...(Mosskit)   Hello Sweetie...(Mosskit) Icon_minitimevr 18 apr 2014 - 9:23

De bruine tabby poes trippelde het kamp binnen. Ze had een goede vangst, wat zeldzaam was in Leafbare. Met een tevreden gevoel legde ze de dieren op de prooistapel, en besloot een bezoekje te brengen aan de nursery. Kittens vrolijkte haar altijd op, en ze had zin om even te spelen. Ze was nog een jonge warrior, maar niemand van de katten in het kamp had ooit zin om te spelen. Behalve kittens. Ze liep naar een kleine, grijze kit met mooie groene ogen. "Hey," Zei ze vrolijk, terwijl haar lichtbruine ogen zich op de kitten vestigde.


Hello Sweetie...(Mosskit) Sf8pq9
Terug naar boven Ga naar beneden
Mosspaw,
Member
Hello Sweetie...(Mosskit) DPKsfdL
Sterre
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 manen
Gender:
Rank:
Mosspaw,
BerichtOnderwerp: Re: Hello Sweetie...(Mosskit)   Hello Sweetie...(Mosskit) Icon_minitimevr 18 apr 2014 - 9:42

Mosskit verveelde zich een beetje in de nursery. Als oudste van het nest moest ze het goede voorbeeld geven, waar ze dus zó geen zin in had nu. Ze wilde spelen, maar de rest was te klein voor haar spelletjes. Ze keek hopend naar de uitgang, hopend op een wonder die met haar wilde spelen. Haar mosgroene oogjes lichtten op toen er inderdaad iemand binnenkwam! Ze stond op en trippelde naar de poes toe. Ze zei 'hey'. Enthousiast antwoordde ze terug: 'Hoi!' ze trippelde een rondje om de poes heen om haar geur te ruiken. Ze kwam erachter dat ze hier wel vaker kwam, en dat ze haar naam ook wel eens gezegd had. 'Jij bent Tigerlily toch? Jij komt hier toch vaker? Wil jij iets met mij doen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerlily
Member
Hello Sweetie...(Mosskit) DPKsfdL
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Tigerlily
BerichtOnderwerp: Re: Hello Sweetie...(Mosskit)   Hello Sweetie...(Mosskit) Icon_minitimevr 18 apr 2014 - 16:04

'Hoi!' Kreeg ze enthousiast als antwoord. De kleine kit trippelde rondjes om Tigerlily heen, waardoor ze zacht grinnikte. 'Jij bent Tigerlily toch? Jij komt hier toch vaker? Wil jij iets met mij doen?' "Jep, ik ben Tiger. Wat is jou naam?" Ze keek de kiiten vragend aan. "Natuurlijk wil ik iets met je doen!" Ze sprong speels heen en weer. "Stoeien, verstoppertje, tikkertje, misschien even het kamp uit?"


Hello Sweetie...(Mosskit) Sf8pq9
Terug naar boven Ga naar beneden
Mosspaw,
Member
Hello Sweetie...(Mosskit) DPKsfdL
Sterre
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 manen
Gender:
Rank:
Mosspaw,
BerichtOnderwerp: Re: Hello Sweetie...(Mosskit)   Hello Sweetie...(Mosskit) Icon_minitimevr 18 apr 2014 - 17:50

De grijze poes stopte even met rondjes lopen, want de poes antwoordde. 'Jep, ik ben Tiger. Wat is jouw naam? Ze had het dus goed! Ze ging zitten, de bruine aarde bleef aan haar pootjes haken. 'Ik ben Mosskit! Ik hóóp binnenkort natuurlijk Mosspaw, maar ik ben niet oud genoeg... Ze ging weer staan, en haar grijze staart stak enthousiast omhoog. Ze keek vragend naar Tigerlily, toen die antwoordde: natuurlijk wil ik iets met je doen!. Haar mosgroene oogjes lichtten op toen ze zei: Stoeien, verstoppertje, tikkertje.. en ze sprong in het rond toen ze eraan toevoegde: ... Misschien even het kamp uit? Ze wilde al zó lang het kamp uit! Ze wilde al zó lang door de sneeuw rollen, ze wilde al zo lang... Enthousiast antwoordde ze: Ik wil héél héél héél graag eens het kamp uit! Ze wilde al naar de uitgang lopen, maar bedacht zich toen dat ze eerst even moest wachten op Tigerlily.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello Sweetie...(Mosskit)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: