This is how I roll! - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 This is how I roll!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Tallshadow
Member
This is how I roll! - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: This is how I roll!   This is how I roll! - Pagina 2 Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 18:05

Haar woorden deden hem zijn oren verbaasd in de nek leggen. Ze moesten toch alleen clankatten wegjagen? Twolegs struinden maar wat rond, joegen wat prooi weg, maar dat was vaak dan ook wel dat. Ferm schudde hij zijn kop. "Niet waar," Siste hij zacht, "Twolegs moet je gewoon niet in de weg lopen, niet wegjagen," Hij zei het niet omdat hij bang was, maar omdat het niet handig was, Twolegs waren anders, ze konden ze sowieso niet aan met z'n tweeën.


This is how I roll! - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
This is how I roll! - Pagina 2 DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: This is how I roll!   This is how I roll! - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 jul 2014 - 8:49

Tallpaw leek het niet eens te zijn met haar antwoord. Soms leek het zo moeilijk om hem tevreden te houden, maar toch was het nog steeds een van haar beste vrienden... De kater schudde ferm zijn kop en zei: 'Niet waar.' Hij klonk zelfs al sissend, waar ze best wel hard van schrok. Frostpaw zette even een stapje opzij, weg van hem. Ze wist niet waarom ze plots zo afstandelijk deed, maar ze voelde zich gewoon zo raar bij hem, momenteel... 'Twolegs moet je gewoon niet in de weg lopen, niet wegjagen', verklaarde hij. Hoe kon zij dat nou weten? Ze had in totaal nog maar 2 trainingen gehad, en dat was al bijna een moon geleden, intussen... "Euh, sorry..", miauwde ze zachtjes met haar helder blauwe ogen op de grond gericht. Niet te geloven, hun hele vriendschap leek plots verpest.. Nu ja, vriendschap, ze hadden elkaar leren kennen in een 'gevecht'. Ondertussen leek de Twoleg al terug uit het zicht verdwenen. Gelukkig maar! Ze kroop onder de struik uit wanneer ze zeker was dat hij weg was. "Het spijt me. Ik heb nog maar 2 trainingen gehad in mijn hele Apprentice tijd en die zijn al meer dan een moon geleden. Ik had nog nooit een twoleg gezien. Je moet het begrijpen, toch..?", verontschuldigde ze zich opnieuw. Frostpaw wilde de kater niet kwijt als vriend...
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
This is how I roll! - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: This is how I roll!   This is how I roll! - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 jul 2014 - 12:13

De verbouwereerde uitdrukking op haar gezicht maakte dat hij zich schuldig voelde. Toen de twoleg weg was ontspande hij en keek verontschuldigend naar de poes. "Sorry Frost," Mauwde hij, oprecht, "Ik zit echt in een enorm groot aantal problemen en twolegs kan ik er nu even niet bijhebben," Legde de kater verder uit, "Maar je hebt gelijk dat ik dat inderdaad wat aardiger had kunnen zeggen," Na deze woorden rechtte Tall de rug, en stond op. Tijd om te gaan, en om te melden dat er twolegs gesignaleerd waren, dat was niet goed voor de clan.


This is how I roll! - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
This is how I roll! - Pagina 2 DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: This is how I roll!   This is how I roll! - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 jul 2014 - 12:27

Met een verontschuldigende blik in zijn ogen keek de kater haar aan. 'Sorry Frost', miauwde Tallpaw oprecht. Ze haalde haar schouders even op; Zij had ook weer niet zo overenthousiast moeten reageren. 'Ik zit echt in een enorm groot aantal problemen en twolegs kan ik er nu even niet bijhebben', probeerde hij het aan haar uit te leggen. Problemen? Wat voor problemen? Hoe kwam het dat zij daar niets van wist? 'Maar je hebt gelijk dat ik dat inderdaad wat aardiger had kunnen zeggen.' Frostpaw fleurde weer wat op, maar het was nog steeds niet zijn fout. Het was gewoon.. een misverstand. "Geeft niet, hoor", miauwde ze vervolgens. Tall draaide zich om en begon terug in de richting van het kamp te lopen. Frostpaw snelde achter hem aan, en probeerde om zo subtiel mogelijk wat meer te weten te komen over zijn zogenaamde problemen. "Maar euh, je had het net over problemen? Wat voor problemen bedoel je? Als er iets is wat ik voor je kan doen, geef je maar een seintje hé Tall! Problemen zijn er om op te lossen, en vrienden zijn er om je daarbij te helpen!" Het enige wat Fro nu wou, was een goede vriend zijn wanneer haar vriend in nood was!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
This is how I roll! - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: This is how I roll!   This is how I roll! - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 jul 2014 - 12:49

Ze vergaf het hem, mooi, dan was dat ook weer opgelost. Het geduld van de kater was namelijk niet optimaal de laatste tijd, dus was het mooi dat de poes niet verder zeurde. Maar euh, je had het net over problemen? Wat voor problemen bedoel je? Als er iets is wat ik voor je kan doen, geef je maar een seintje hé Tall! Problemen zijn er om op te lossen, en vrienden zijn er om je daarbij te helpen!" Oh help, ze zeurde wel verder! De kater wuifde het weg met zijn staart en begon alvast te lopen. "Het is niets wat ik niet zelf op kan lossen," Mauwde hij, zijn trots zou het nooit toelaten dat een poes hém zou moeten helpen met problemen. Hij kon het allemaal zelf wel.


This is how I roll! - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
This is how I roll! - Pagina 2 DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: This is how I roll!   This is how I roll! - Pagina 2 Icon_minitimezo 6 jul 2014 - 9:56

Tallpaw leek het niet zo leuk te vinden dat ze vroeg achter zijn zogenaamde problemen... Hij waaide even met zijn pluizige staart en begon vervolgens te lopen. 'Het is niets wat ik niet zelf op kan lossen', miauwde hij. Frostpaw knikte; Als hij er niet over wou praten, wilde dat zeggen dat hij er nog niet klaar voor was. Misschien had hij eerst nog wat tijd nodig om alles te verwerken, en zou hij dan pas kunnen inzien dat het wel degelijk nodig is dat anderen je hierin konden bijstaan. Zijzelf wist hier namelijk alles van... "Wel, als je je bedenkt, dan weet je waar ik ben!" Natuurlijk, gewoon in het camp of ergens aan het rondrennen. Ze had geen mentor, dus echt ver zou de kater niet moeten zoeken! De lynx point kat versnelde haar passen, zodat dit gesprek niet te pijnlijk zou worden. "Dus, wat heb je de afgelopen dagen nog allemaal gedaan?", vroeg ze om van onderwerp te veranderen. Als hij zich hier nog steeds ongemakkelijk bij zou voelen, dan vertelde dat al veel over zijn problemen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
This is how I roll! - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: This is how I roll!   This is how I roll! - Pagina 2 Icon_minitimema 7 jul 2014 - 17:14

Haar reactie deed hem glimlachen maar een serieus antwoord geven op de vraag die ze daarna stelde zou hij niet. Vragen ontwijken was hij inmiddels best goed in geworden, vooral vragen die over hemzelf gingen. "Niet veel," Mauwde hij, waarna dit onderwerp duidelijk was afgerond. "Jij?" Hij keek haar nieuwsgierig aan, nergens was iets te herkennen van enige boosheid, nee hij was ook niet boos.


This is how I roll! - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
This is how I roll! - Pagina 2 DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: This is how I roll!   This is how I roll! - Pagina 2 Icon_minitimema 7 jul 2014 - 18:09

De bruine kater glimlachte bij haar reactie. 'Niet veel', was echter het enige wat hij aan Frostpaw wilde blootstellen. Verder ging hij er niet op in, dus leek hij er niet echt over te willen praten. Ach, ze kon hem ook niet gaan forceren, dus besloot ze er verder niets meer over te zeggen. 'Jij?', vroeg hij terwijl Tallpaw haar nieuwsgierig aankeek. De lynx point poes haalde kort haar schouders op. "M'n ouders ontweken, wat rond gesjokt in het camp, een beetje rond gerend in de bossen, zo'n dagelijkse, saaie dingen", zuchtte Fro.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
This is how I roll! - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: This is how I roll!   This is how I roll! - Pagina 2 Icon_minitimema 7 jul 2014 - 20:01

De kater glimlachte weemoedig toen de poes antwoordde, er waren altijd katten die het net zo lastig, als niet lastiger hadden dan hij. "Balen voor je," Mauwde hij en keek meelevend naar de poes. "Slaap je wel goed?" Random vraag, whatever.


This is how I roll! - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
This is how I roll! - Pagina 2 DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: This is how I roll!   This is how I roll! - Pagina 2 Icon_minitimedi 19 aug 2014 - 10:17

Tallpaw zette een weemoedige glimlach op bij het antwoord van de kattin. 'Balen voor je', miauwde hij met een meelevende blik in zijn groenige ogen. Opnieuw tilde Frost haar schouders eventjes op. Ze liet haar oren zachtjes hangen. 'Slaap je wel goed?' Deze woorden toverden weer een glimlachje op haar gezicht; Het was fijn om te weten dat er echt iemand zich zorgen om je maakte! Slaap je wel goed? "Bwah.. Meestal kijk ik wat naar de sterren tot ik in slaap val. En soms profiteer ik van de rust en ren ik het camp uit voor de lol. Maar het is niet zo dat ik echt slaap tekort heb; Ik ben nog geen zombie!", lachtte ze op een enigszins opgevrolijkte toon.

OOC; Excusez-moi... Ben 'n tikkie laat huh? x$
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
This is how I roll! - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: This is how I roll!   This is how I roll! - Pagina 2 Icon_minitimedi 19 aug 2014 - 15:42

Ze leek weer wat vrolijker te worden, en dat was goed om te zien. Het maakte hem ook een stuk vrolijker, en dus lachte hij vrolijk even mee met haar grapje. "Gelukkig maar, want dan zou Ace nooit meer bij je in de buurt durven komen," Hij mauwde het met een veelzeggende blik in zijn ogen, de kater had allang geweten dat ze de kater leuk vond, niet veel nieuws onder de zon voor hem. "Heb je het hem al gezegd?"


This is how I roll! - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
This is how I roll! - Pagina 2 DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: This is how I roll!   This is how I roll! - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 aug 2014 - 9:50

Tallpaw begon weer vrolijk met de kattin mee te lachen. Hij gooide zelfs een 'grapje' in het gesprek: 'Gelukkig maar, want dan zou Ace nooit meer bij je in de buurt durven komen.' Al lachend knikte Frost mee, toen ze plots besefte wat haar vriend tegen haar gezegd had. Ze richtte haar blik op de grond en zette beschaamd een stapje naar achteren. Hoe wist hij dat?! 'Heb je het hem al gezegd?', vroeg hij vervolgens. Frostpaw knikte voorzichtig. "Ja, maar.. hoe weet jij.." Meer durfde de kattin niet uit te brengen. Ze moest weer terug denken aan haar verdriet, maar vooral aan het verdriet van haar vriend dat naar boven kwam toen ze haar gevoelens aan hem blootstelde...
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
This is how I roll! - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: This is how I roll!   This is how I roll! - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 aug 2014 - 10:51

Hij glimlachte meelevend toen duidelijk werd dat de poes het dus al gezegd had, maar dat het antwoord niet erg vrolijk was geweest. De vraag was echter hoe hij het had geweten, waarop hij als antwoord alleen maar zijn schouders op kon halen. "Weet niet, was gewoon zo," Mauwde hij nog, en vond wel dat dat de waarheid was, zodra hij de poes had zien kijken had het hem logisch geleken. Vanaf toen was alles alleen maar duidelijker geworden in zijn ogen.


This is how I roll! - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
This is how I roll! - Pagina 2 DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: This is how I roll!   This is how I roll! - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 aug 2014 - 14:38

De enige reactie die de kater haar gaf op haar vraag, was het ophalen van zijn schouders. Wat later besloot hij er ook nog wat verklarende woorden aan toe te voegen: 'Weet niet, was gewoon zo.' Erg duidelijk was zijn antwoord niet, maar het was toch al beter dan het gebaar wat hij gemaakt had met zijn schouders. Het bleef even stil; Frostpaw was het gesprek tussen haar en Ace nog wat aan het overlopen. "Euh, Tall?", vroeg ze toen. "Weet jij misschien..." Ze wist niet goed hoe ze dit moest vragen, en of ze dit wel mocht vragen.. "Weet jij misschien op wie Acepaw crusht?" Ze waren goeie vrienden, voor zover Fro wist, dus als de kater het aan iemand verteld had, moest dat Talpaw wel geweest zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
This is how I roll! - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: This is how I roll!   This is how I roll! - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 aug 2014 - 17:28

De poes leek er uiteindelijk genoegen mee te nemen, en dus relaxte hij wat. Ze had het hem dus al gezegd, en het was niet goed gelopen, ook dat was geen verassing, maar wel pijnlijk voor de poes voor hem. "Euh, Tall?" Alleen al de toon maakte dat hij nee wilde zeggen, hij wist wat zou komen, en hij kon haar er niet mee helpen. "Weet jij misschien op wie Acepaw crusht?" Hij glimlachte even weemoedig, ja, hij wist het allang, en of hij er blij mee was wist de kater nog steeds niet. Maar hey, hij had ermee ingestemd dus nu zat hij eraan vast. "Ja," Antwoordde hij dus simpel, ja hij wist het.


This is how I roll! - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
This is how I roll!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: