Forums



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Forums

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Amberheart
Member
Forums DPKsfdL
6

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Amberheart
BerichtOnderwerp: Forums   Forums Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 21:24

Mischien is het een idee om als een forum te oud is het te sluiten, dan kan het ook niet "omhoog"gehaalt worden. Het Windclan logo is ook te gebruiken als er een nieuwe topic is geplaatst zodat alle logo's een betekenis hebben, het logo van Windclan dan een soort betekenis dat zegt "net aangewaait" , het zou ook natuurlijk leuk zijn voor de Windclan katten. Vijf regels schrijven is ook best veel werk mischien kan het worden ingekort, ik kan het wel begrijpen waarom dat zo is ,want op andere sites is het dan werk om er een antwoord op terug te geven. nog wel veel succes voor de website, ik vind het hier super leuk


Forums Amberheartdone
Terug naar boven Ga naar beneden
Charcoalflare
Member
Forums DPKsfdL
Wazzy
103
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender:
Rank:
Charcoalflare
BerichtOnderwerp: Re: Forums   Forums Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 21:29

Dat eerste is best wat werk, en ik kan best begrijpen dat mensen even kijken hoe oud het is of hoe ver het naar beneden staat voor ze gaan posten.

Ik snap het tweede wat je zegt ook nie helemaal.

En we gaan echt de postlengte niet inkorten. We proberen hier zo min mogelijk spam te krijgen en het RPG niveau hoog te houden. Dan moeten mensen maar wat meer hun best doen. het is niet zo dat ik in een minuut zo'n grote post uit mijn duim zuig. Daar werk je aan.


Forums XAnVLBN
All my life I've been good, but now,
Whoaaa... I'm thinking What The Hell,
All I want is to mess around,
And I don't really care about,
If you love me, If you hate me,
You can't save me..
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberheart
Member
Forums DPKsfdL
6

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Amberheart
BerichtOnderwerp: Re: Forums   Forums Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 21:34

met het 2e stuk bedoel je toch het logo?

er worden logo's gebruik om aan te geven voor dat het een nieuw bericht bevat, gesloten is of geen nieuwe berichten heeft. Mischien is het leuk om het logo van Windclan te gebruiken voor nieuwe forums.

ik heb ook een vraag als het kan : waneer worden forums gesloten?


Forums Amberheartdone
Terug naar boven Ga naar beneden
Charcoalflare
Member
Forums DPKsfdL
Wazzy
103
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender:
Rank:
Charcoalflare
BerichtOnderwerp: Re: Forums   Forums Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 21:37

ThunderClan staat nu al voor nieuwe berichten. Dat heb ik gedaan omdat die een net wat warmere kleur heeft dan RiverClan en zo wat meer opvalt als er iets nieuws is.

Forums, topics beter gezegd worden gesloten als er iets niet in orde is in dat topic. Iets dat niet mag, grote overtreding van de regels, als een vraag ofzow is beantwoord, als alle accounts die nodig waren gevonden zijn.


Forums XAnVLBN
All my life I've been good, but now,
Whoaaa... I'm thinking What The Hell,
All I want is to mess around,
And I don't really care about,
If you love me, If you hate me,
You can't save me..
Terug naar boven Ga naar beneden
Risingvoice
Member
Forums DPKsfdL
194

CAT'S PROFILE
Age: 9 Manen
Gender:
Rank:
Risingvoice
BerichtOnderwerp: Re: Forums   Forums Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 21:38

Kleine moeite om even naar de datum te kijken eerlijk gezegd.
En vijf regels. Ik vind het juist goed want hier is nauwelijks spam en ik zou dat graag zo zien :3
Verder is het kleine moeite om wat ''details'' erin te gooien ^^ [Klein stukje lul verhaal erbij maakt snel 5 regels Razz]


Forums Risingpawsig2
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfie
Member
Forums DPKsfdL
Mighty Miss M >:]
331

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Wolfie
BerichtOnderwerp: Re: Forums   Forums Icon_minitimeza 26 feb 2011 - 14:26

in het begin lijkt het veel, 5 regels, maar met wat fantasie, inspiratie en het verhaaltje waar je op wil reageren is het makkelijker dan het lijkt!!!


Forums Qya9og
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Forums
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Ideas-
Ga naar: