I don't think i've met you yet. (Raspberrypaw)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I don't think i've met you yet. (Raspberrypaw)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Thistlepaw.
Member
I don't think i've met you yet. (Raspberrypaw) DPKsfdL
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Way too old to be wearing this name
Gender:
Rank:
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: I don't think i've met you yet. (Raspberrypaw)   I don't think i've met you yet. (Raspberrypaw) Icon_minitimevr 18 apr 2014 - 19:39

Thistlepaw was misselijk. Ze wist niet hoe het kwam, ze had goed gegeten, en niet te veel. Thistle werd er in elk geval pissig van. Ze hing wat rond in het kamp, dit was de vervelendste dag in haar leven. Niks te doen, chagrijnig, en misselijk. Ze zou zelfs nu het nest van de elders met liefde verschonen, zo verveeld was ze. Ze liep naar een andere apprentice, en hoopte dat die iets interessants zou doen.


But I can't compete with the she wolf
Who has brought me to my knees

I don't think i've met you yet. (Raspberrypaw) 118eljq
What do you see in those yellow eyes
Cause I'm falling to pieces
Terug naar boven Ga naar beneden
Raspberryheart
Member
I don't think i've met you yet. (Raspberrypaw) DPKsfdL
Ezz
907
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Raspberryheart
BerichtOnderwerp: Re: I don't think i've met you yet. (Raspberrypaw)   I don't think i've met you yet. (Raspberrypaw) Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 10:18


Raspberrypaw zag dat er een Apprentice op haar af liep en glimlachte naar de poes. De bruin-witte poes was nog lang wakker en slaperig geeuwde ze, waarna ze met haar gele ogen knipperde. "Goedemorgen," zei ze tegen de andere Apprentice. Raspberrypaw rekte zich even uit voor ze zich terug naar de poes met blauwe ogen keerde. "Ik .. Ken jou nog niet als ik me niet vergis." vervolgde ze haar zin twijfelend. "Nevermind, ik ben Raspberrypaw." met een kleine glimlach keek ze het Camp rond.

~Misschien een beetje kort, sorry ^^


"We don't have any kings in Neverland. Just me."
I don't think i've met you yet. (Raspberrypaw) 11ahoao
-  R  o  b  b  i  e     K  a  y  -
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlepaw.
Member
I don't think i've met you yet. (Raspberrypaw) DPKsfdL
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Way too old to be wearing this name
Gender:
Rank:
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: I don't think i've met you yet. (Raspberrypaw)   I don't think i've met you yet. (Raspberrypaw) Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 12:22

"Goedemorgen," Klonk het. Thistle draaide haar kopje om. Een bruin-witte poes keek haar aan. Ze rekte zich uit, tot ze zich weer naar Thistlepaw keerde. "Ik .. Ken jou nog niet als ik me niet vergis." Zei ze twijfelend. "Nevermind, ik ben Raspberrypaw." Stelde ze zich voor, met een kleine glimlach. "Thistlepaw." Zei de grijze seal point, terwijl ze kort knikte. Ze had niet zo'n behoefte aan praten, maar ze kon echt niet nog meer vijanden gebruiken. Ze zuchtte onhoorbaar, en keek Raspberrypaw aan. De poes zag er redelijk oud uit. "Jij zult wel bijna warrior worden, niet?" Haar blauwe ogen keken vragend.

Snel postje


But I can't compete with the she wolf
Who has brought me to my knees

I don't think i've met you yet. (Raspberrypaw) 118eljq
What do you see in those yellow eyes
Cause I'm falling to pieces
Terug naar boven Ga naar beneden
Raspberryheart
Member
I don't think i've met you yet. (Raspberrypaw) DPKsfdL
Ezz
907
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Raspberryheart
BerichtOnderwerp: Re: I don't think i've met you yet. (Raspberrypaw)   I don't think i've met you yet. (Raspberrypaw) Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 13:50


"Thistlepaw." stelde de poes zichzelf voor, met een klein knikje. "Jij zult wel bijna warrior worden, niet?" vroeg de poes met een vragende blik. Raspberrypaw wiebelde twijfelend met haar oren en keek Thistlepaw aan. "Wel, euhm. Ik heb nog niet zo veel training gehad met mijn mentor, dus ik weet het niet echt." mompelde ze twijfelend. Niet goed wetende waar ze kon kijken begon ze haar poot maar te likken.

-Rasp topic uit


"We don't have any kings in Neverland. Just me."
I don't think i've met you yet. (Raspberrypaw) 11ahoao
-  R  o  b  b  i  e     K  a  y  -
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I don't think i've met you yet. (Raspberrypaw)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: