The cave



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The cave

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nimblepaw
Member
The cave DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: The cave   The cave Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 22:07

De zon stond al lang, en langzaam werd het donker. Nimblepaw wist dat ze eigenlijk moest omkeren en terug moest gaan naar haar den voordat het volledig donker was. Maar deze plaats had haar nieuwsgierigheid gewekt. Vanaf de bomen waar ze in was geklommen had ze deze plaats gezien. Het was compleet anders dan de andere plaatsen waar ze tot nu toe was geweest. Het was veel rotsiger, kaler, en killer. Iets in haar lichaam gilde dat het geen veilige plaats was om alleen te zijn, zeker niet voor een onervaren apprentice die nog volop aan het trainen was. Maar het was Nimblepaw, en Nimblepaw deed soms wel eens domme dingen, en soms was haar nieuwsgierigheid sterker dan goed voor haar was.

Ze was al een tijdje over de rotsen aan het lopen, maar gelukkig gaf de zon nog genoeg licht om te zien waar ze liep. Ze voelde een paar spetters op haar vacht. Ze keek naar de lucht, en zag hoe dikke spetters water naar beneden vielen. Ze keek om zich heen, snel naar een plaats zoekend waar ze kon schuilen. Niet ver van haar vandaan zag ze een opening in de berg. Ze snelde zich er naartoe, ging de ruime grot binnen en ging zitten. Helaas had ze nog niet gezien dat er al een andere kat in de grot zat.

[Blacksoul]



The cave Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

The cave FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
The cave FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: The cave   The cave Icon_minitimema 21 apr 2014 - 11:12


De ijzige wind sneed door Blacksouls dikke wintervacht. Haar donkere ogen staarde venijnig in het rond, opzoek naar een teken van leven van prooi, een ander dier of gewoon iets wat haar maag kon vullen.
Sinds ze de Bloodclan had verlaten zag haar wereld er ineens heel anders uit. Er was geen warmte meer van andere katten als ze 's nachts lag te slapen, geen andere katten die samen een voedselhoop aanvulde. Je was al vrij zelfstandig in de Bloodclan, dat moest je ook zijn, maar rogue, het was heel anders dan ze had verwacht. Maar Blacksoul was een kat die niet zielig terugkrabbelde naar haar meester. Als ze eenmaal een beslissing had gemaakt, goed of fout, dan ging ze verder. Nooit achterom kijken, dan was je dood.
En nu, nu zat ze in de grote, gapende opening van een grot, uit de wind, maar de kou bleef hangen. De grot had een enorme tunnel naar binnen, maar het was verschrikkelijk donker en Blacksoul kon geen poot voor ogen zien dus ze ging ook niet verder. Wat zou daar misschien zijn? Een enorm beest? Nee, dan had ze de geur wel geroken. Misschien iets bijzonders. Nieuwsgierigheid knaagde aan haar, maar ze negeerde het.
Blacksoul zelf lag op een geïmproviseerd bedje van bladeren en mos, ze had het uit de omgeving weg gehaald, en verderop lag een klein hoopje met karkassen van muisjes en hier en daar een vogeltje. Het duidde erop dat ze hier al een tijdje verbleef, en het bekoorde haar wel.
Er klonken zachte tintelingen op het steen, die overgingen naar harde spetters. Regen. Geïrriteerd trok Blacksoul zich wat meer terug, bang dat haar vacht misschien nat zou worden, en dan was ze nog verder van huis. Haar ogen volgde een plotselinge beweging. Het katje schoot de grot binnen, háár grot, en verschool zich voor de regen. Blacksoul maakte een onplezierig geluidje.
'En wat geeft jou het recht om hier te schuilen?' Sprak ze venijnig. Haar nagels trok ze in en uit in haar nest om haar kalmte te bewaren.


The cave Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
The cave DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: The cave   The cave Icon_minitimema 21 apr 2014 - 15:46

Nimblepaw schoot een hoek in toen ze een harde, venijnige stem achter zich hoorde. Ze draaide zich om en keek door de grot. Ze had de poes compleet over het hoofd gezien, en in de duisternis van de grot waren alleen de felgele ogen van de poes goed te zien.
"Sorry!" sprak ze snel, en probeerde zichzelf te herstellen van de schrik. "Ik wist niet dat hier iemand was." Ze besloot respectvol haar kop laag te houden en ze sloeg haar donkerbruine ogen neer. Als de kat hier woonde - waar ze vanuit ging, want nu ze binnen was rook ze de sterke geur van urine - dan had de poes het recht om haar uit de grot te zetten. "Dus ik heb geen enkel recht om hier te zijn, als jij hier verblijft, maar zou u me asjeblieft toestemming geven om hier te blijven tot de regen over is?" Natuurlijk was ze nog bang voor de kat, maar ze hoorde hoe de regen buiten de grot harder en harder uit de hemel begon te vallen. Naar buiten gaan was nauwelijks een optie. Ze zou zeker ziek worden.



The cave Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

The cave FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
The cave FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: The cave   The cave Icon_minitimezo 27 apr 2014 - 10:22

De kleine, oranje kat schrok van haar. Logisch, ze was totaal opgeslokt door de duisternis en je kon haar niet makkelijk zien zitten. "Sorry!" stamelde het katje snel en ze probeerde zich wat meer op haar gemak te laten voelen. Blacksoul sloop zelf van haar nest vandaan om zichzelf wat meer kenbaarder te maken. De poes had haar ogen tot spleetjes geknepen om de andere kat goed te kunnen bekijken. Wat een achterlijk beest. En het meurde naar clan, Thunderclan. Voorzichtig deed ze weer een stapje achteruit. Wat moest een Thunderclankat hier? Dit was ver weg van hun territorium. Waren ze aan het uitbreiden? Het zou Blacksoul niets verbazen. "Ik wist niet dat hier iemand was." Ze besloot respectvol haar kop laag te houden en ze sloeg haar donkerbruine ogen neer. Blacksoul snoof. Ondanks dat het een miezerig clankatje was, wist het beestje wel hoe hij zich moest gedragen.  "Dus ik heb geen enkel recht om hier te zijn, als jij hier verblijft, maar zou u me alsjeblieft toestemming geven om hier te blijven tot de regen over is?" De zwarte kat keek een lange seconde naar buiten, waar de regen keihard op de grijze rotsstenen kletterde. Om het beestje nu weer weg te sturen was eigenlijk geen optie, ze zou ziek worden, misschien sterven. Maar he, Blacksoul kwam uit de Bloodclan en gaf geen zier om zo'n clankatje. Ze hadden er helaas toch een paar honderd verspreid over het hele bos en de vlaktes.
'Best.' Gromde Blacksoul kortaf. Ze keerde zich om en ging weer op haar bed van bijeengeschraapt mos en gras zitten. Het was niet het comfortabelste, maar het kon er mee door. Ze nestelde zich en sloeg haar donkere staart om zich heen. Ze keek de kat weer aan en ondertussen had ze zich bedacht dat het beestje niet ouder kon zijn dan een apprentice.
'Wie ben je, miezerig Thunderclannertje?' klonk het bot uit haar mond. Ze hoopte dat de vallende regen, die steeds harder en luider was gaan kletteren, snel zou ophouden, zodat het beest weg kon gaan en zij weer verder kon met haar leven.


The cave Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
The cave DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: The cave   The cave Icon_minitimezo 27 apr 2014 - 17:08

Het had niet vriendelijk geklonken toen Blacksoul 'best' had gezegd, maar Nimblepaw was blij met het antwoord. "Dank je," glimlachte ze beleefd, haar kop nog steeds laag houdend. Ze besloot te gaan zitten en zag hoe de poes terug naar haar nest liep. 'Wie ben je, miezerig Thunderclannetje?' Ook dat was niet aardig, maar Nimblepaw besloot beleefd te blijven. Dat had tot nu toe goed geholpen. "Ik ben Nimblepaw," stelde ze zichzelf voor. Even twijfelde ze of ze naar de poes moest vragen, maar ze besloot het erop te wagen. "Sorry, ik ben pas net apprentice en mijn mentor heeft me nog niet goed kunnen trainen of kunnen vertellen over de clans. Alles wat ik weet van andere clans is wat die katten me zelf hebben verteld." Zo had ze geleerd over de Shadowclan doordat Tallpaw haar erover had verteld. "Ik herken nog niet alle geuren, en ik denk zelfs dat ik niet alle clans ken die er in dit gebied huizen. Zou ik mogen weten waar jij van bent?"



The cave Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

The cave FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The cave
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Highstones-
Ga naar: