Tell me how you look at the stars || Ravenpaw ||



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Tell me how you look at the stars || Ravenpaw ||

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bleedout
Member
Tell me how you look at the stars || Ravenpaw || DPKsfdL
Ellis ❤
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 Year..
Gender:
Rank:
Bleedout
BerichtOnderwerp: Tell me how you look at the stars || Ravenpaw ||   Tell me how you look at the stars || Ravenpaw || Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 22:10

Bleedout


Het was vandaag een lange dag geweest, Het was koud en of dat nog niet genoeg was begon het ook nog te  sneeuw.Vlokken vielen op de vacht van Bleedout, ze litten over haar vacht om zicht droog te houden. Tussen haar sneeuw witten pootjes had ze een dikke vis zitten met een hap er uit. Bleedout stak haar kop naar beneden voor nog een hap, maar haar aandacht werd getrokken door geluid in de Apprentices den. Ze spitsten nieuwe schreierig haar oren heen en weer. Even verdwalen ze in gedachten om straks zelf een mentor te worden en ze zou het echt goed doen zoals ze altijd had gedroomd. Bleedout schudden versuft haar kop en nam haar vis tussen haar kiezen, om dichter te gaan zitten bij de  Apprentices den. Met een plof lied ze de vis los en ging er bij zitten toe kijkend om de jongen Apprentices.

 
I still fall for you everyday


I don't care
what they're going to say
Let the storm rage on.
The cold never bothered me anyway


Terug naar boven Ga naar beneden
Riverpaw.
Member
Tell me how you look at the stars || Ravenpaw || DPKsfdL
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 12 moons
Gender:
Rank:
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Tell me how you look at the stars || Ravenpaw ||   Tell me how you look at the stars || Ravenpaw || Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 20:45


Met een sappige muis tussen zijn tanden geklemd liep Riverpaw naar de Apprentices Den. Hij keek om zich heen of hij een lekker plekje kon vinden om het op te eten. Deze vond hij met gemak en algauw nestelde de kater zich comfortabel op de grond tussen het mos. Hij zette zijn tanden in de muis en keek ondertussen om zich heen. Bijna alle Apprentices waren er al. Slechts enkelen misten, maar Riverpaw vermoedde dat de katten die er niet waren gewoon prooi waren gaan halen. Hij peuzelde zijn sappige muis langzaam op. Het was het beste wat hem was overkomen sinds dat de dag begonnen was. Hij had van heel de dag nog niks gegeten en had zich buiten het territorium gewaagd. Zijn vacht was nat van de natte sneeuw. Hij likte het nat voorzichtig weg nadat hij zijn muis had opgegeten en keek naar voren. Hij schrok toen hij opeens iemand de Apprentices Den in zag kijken. Hij besefte dat het een Warrior was en eerbiedig boog hij zijn kop naar de kat. Hij besefte dat hij al gezien was en liep langzaam op de Warrior af. Ook al wilde hij nu het liefste gaan slapen en nergens meer aan denken, hij kon het niet maken om de Warrior te negeren. 'Hallo,' groette hij de Warrior. 'Ook last van de sneeuw?' Riverpaw ging voor de Warrior zitten en krulde zijn staart netjes om zijn voorpoten terwijl hij wachtte op wat de Warrior zou gaan zeggen.

OOC: Mijn beginposten zijn ook niet echt geweldig :c




Tell me how you look at the stars || Ravenpaw || 2j35htw

Rivernight:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tell me how you look at the stars || Ravenpaw ||
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: