Help me please [Kruidenpatrouille]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Help me please [Kruidenpatrouille]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Honeyscent
StarClan
Help me please [Kruidenpatrouille] IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Age: 47 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Help me please [Kruidenpatrouille]   Help me please [Kruidenpatrouille] Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 16:24

Wat onzeker zat de witte poes voor de Medicine Den, haar blauwe ogen keken schuchtig om zich heen en ze haalde een paar keer diep adem. Het was de eerste keer dat ze zo iets moest doen en eigenlijk was het best wel eng. Nu de Leaf-bare zo streng was, wilde Nightstream het kamp niet verlaten, waardoor Honeypaw de patrouille mocht leiden. Ze zag overal groepjes vertrekken en ze zocht de geschikte katten uit om mee te nemen het gebied in. Haar ogen bleven hangen op twee apprentices die zo te zien niets te doen hadden. Ze raapte haar moed bijeen en wandelde ze naar ze toe. "Goedemorgen," vroeg ze vriendelijk. "Uhm... Ik zoek katten die met mij mee willen om kruiden te zoeken in het territorium. Zouden jullie mee willen komen?" vroeg ze, direct met de deur in huis vallend. Ze hoopte dat ze de katten niet zou wegjagen, de meeste vonden de kruiden immers ontzettend saai. Ze ging zitten en sloeg haar witte staart over d'r poten heen, wachtend op antwoord.

[Whalepaw & Islandpaw]


Help me please [Kruidenpatrouille] EVNsWSC
I'm breakable, unbreakable. I'm shakeable, unshakeable. Unraveling since I found you
Terug naar boven Ga naar beneden
Whalepaw
Member
Help me please [Kruidenpatrouille] DPKsfdL
Roos
124
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Whalepaw
BerichtOnderwerp: Re: Help me please [Kruidenpatrouille]   Help me please [Kruidenpatrouille] Icon_minitimedo 24 apr 2014 - 12:57

Langzaam liep Whalepaw door het kamp. Er was niks te doen en verveeld keek ze om zich heen. Haar grijze ogen namen alles op wat ze zag, maar veel was dat niet. Zuchtend liet ze zich in de sneeuw ploffen, vlak naast een andere apprentice. na een tijdje denken zag ze ineens in de verte een witte poes op haar aflopen, en nieuwsgierig stond de grijzige poes op. ''Goede morgen,'' Sprak Honeypaw. ''uhm... ik zoek katten die met mij mee willen om kruiden te zoeken in het territorium. Zouden jullie mee willen komen?'' Vroeg ze direct, waarna ze ging zitten. Heel even twijfelde de tabby, kruiden waren nou eenmaal niet heel interessant, maar al snel bedacht ze dat ze niet veel beters te doen had, en het kon nog best leerzaam en gezellig worden. Haar oortjes gingen al iets meer overeind staan en ze miauwde vriendelijk: ''Ja natuurlijk, dat is in je eentje vast een haast onmogelijke taak.'' En ook zij ging weer zitten.


Help me please [Kruidenpatrouille] X3wwaw

for good memories, not good choises. ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Islandbird
Member
Help me please [Kruidenpatrouille] DPKsfdL
Bunny~
155
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender:
Rank:
Islandbird
BerichtOnderwerp: Re: Help me please [Kruidenpatrouille]   Help me please [Kruidenpatrouille] Icon_minitimeza 26 apr 2014 - 13:48

De grijze apprentice zat zich wat te vervelen. Ze had zich op een schaduwrijk plekje gezet. Opeens kwam er iemand naast haar zitten. "Hoi!", zei ze, vrolijk en met een glimlachje op haar snuit. Maar de andere apprentice leek haar niet te horen en staarde maar wat voor zich uit. Ach ja, misschien had ze geen zin om te praten. Islandpaw keek wat glimlachend om zich heen, tot ze zag dat Honeypaw, de medicine cat apprentice, op hen af kwam gelopen. Vrolijk stond Islandpaw recht, rekte ze eventjes al haar poten en haar staart, en liep op Honeypaw af. "Goedemorgen," zei de poes. Islandpaw's blauwe ogen keken haar vriendelijk aan. "Jij ook een goeie morgen!", antwoordde ze, hyper als altijd. "Uhm... Ik zoek katten die met mij mee willen om kruiden te zoeken in het territorium. Zouden jullie mee willen komen?" Blij dat ze iets kon doen, knikte Islandpaw meteen ja, misschien wat wilder dan de bedoeling was. "Natuurlijk!" De andere apprentice, die ouder was dan haar, maar waarvan ze de naam niet meer wist, aarzelde eerst eventjes, voordat ook zij vriendelijk mauwde: ''Ja natuurlijk, dat is in je eentje vast een haast onmogelijke taak.' De andere twee poezen zaten nu neer, en ietwat ongeduldig huppelde de grijze poes voor hen. "Gaan we dan? Straks zijn er geen kruiden meer over!"

~Het word geen makkelijke taak denk ik, om met Island kruiden te gaan halen x'D


Help me please [Kruidenpatrouille] BAyRxn
Terug naar boven Ga naar beneden
Whalepaw
Member
Help me please [Kruidenpatrouille] DPKsfdL
Roos
124
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Whalepaw
BerichtOnderwerp: Re: Help me please [Kruidenpatrouille]   Help me please [Kruidenpatrouille] Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 20:09

Nog geen seconden nadat Honeypaw de vraag had gesteld riep Islandpaw al: ''Natuurlijk, gaan we dan? straks zijn er geen kruiden meer over.'' Heel even grinnikte Whalepaw onopvallend, waarna ze antwoorde: ''Ik denk niet dat kruiden zomaar weglopen, maar je hebt wel gelijk, zullen we dan maar?'' Ze stond op en keek de andere twee poezen vragend aan. ''Waar zullen we beginnen met zoeken?'' Deze vraag was alleen gericht tot Honeypaw, want zij was nou eenmaal de expert in het groepje.

~kweenie of het nog kan/mag hoor, maar ik dacht dat na 2 antwoorden al stoppen een beetje slapjes was ^^


Help me please [Kruidenpatrouille] X3wwaw

for good memories, not good choises. ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Help me please [Kruidenpatrouille]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: