Clans + rogues.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Clans + rogues.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lionpaw~
Member
Clans + rogues. DPKsfdL
143

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Lionpaw~
BerichtOnderwerp: Clans + rogues.   Clans + rogues. Icon_minitimezo 27 feb 2011 - 19:26

Hey iedereen,
Sorry als dit niet meer mag ofzo. Maar ik vind gewoon dat dit iets is waarover gepraat moet worden, zodat we er eventueel een oplossing voor kunnen vinden..
Kijk, de meeste mensen hier op de site zouden graag in een clan willen zitten. Ze willen kitten/leerling zijn en alles leren, een groot warrior worden enz. Maar alle clans zitten al overvol, waardoor er niemand anders bij kan. Daardoor zijn er heel veel mensen die gewoon niet anders meer kunnen dan rogue zijn omdat bepaalde clans al veel te veel leden hebben.
En ja, er zijn nu ook nieuwe fanclans en ook de elite-bloodclan (waar de meeste rogues ook inkomen om gewoon even in een soort clan te kunnen zijn denk ik). Maar op den duur raken die ook heel snel overvol..
Ik vind het jammer dat er zoveel mensen zijn die clankat willen zijn en dan moeten rogue worden.. En dat enkel voor degene die in een clan zitten en niet eens actief bezig blijven.
Dit is gewoon wat ik eventjes echt kwijt wou nu.


Clans + rogues. Lionpawdef3
Steelheart | Lionpaw | Poisonrose
Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedstar
StarClan
Clans + rogues. DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: Clans + rogues.   Clans + rogues. Icon_minitimezo 27 feb 2011 - 19:27

er is toch geen een clan gesloten.... dus wat is er.


Clans + rogues. 1z65z6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Phantom
Member
Clans + rogues. DPKsfdL
354

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender:
Rank:
Phantom
BerichtOnderwerp: Re: Clans + rogues.   Clans + rogues. Icon_minitimezo 27 feb 2011 - 19:32

Uhm.. De clans zijn niet gesloten, je kunt er altijd in. Dus je hoeft niet perse een rogue te worden. Dat is eigen keuze hoor =\


Clans + rogues. Phantom-1_zpsfbba978a
Terug naar boven Ga naar beneden
Risingvoice
Member
Clans + rogues. DPKsfdL
194

CAT'S PROFILE
Age: 9 Manen
Gender:
Rank:
Risingvoice
BerichtOnderwerp: Re: Clans + rogues.   Clans + rogues. Icon_minitimezo 27 feb 2011 - 20:43

Dat Clans propvol zitten is zo, de vraag aan jou is: Wil ik in een overvolle Clan?
Als een Clan gesloten is dan mag je er niet meer in maar aangezien geen van de Clans gesloten is komt dit geheel door jezelf ^.-



Clans + rogues. Risingpawsig2
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionpaw~
Member
Clans + rogues. DPKsfdL
143

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Lionpaw~
BerichtOnderwerp: Re: Clans + rogues.   Clans + rogues. Icon_minitimema 28 feb 2011 - 16:40

Risingpaw schreef:
Dat Clans propvol zitten is zo, de vraag aan jou is: Wil ik in een overvolle Clan?
Als een Clan gesloten is dan mag je er niet meer in maar aangezien geen van de Clans gesloten is komt dit geheel door jezelf ^.-

Ik begryp het niet.. Er kunnen toch geen enkele leden meer bij?


Clans + rogues. Lionpawdef3
Steelheart | Lionpaw | Poisonrose
Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedstar
StarClan
Clans + rogues. DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: Clans + rogues.   Clans + rogues. Icon_minitimema 28 feb 2011 - 16:42

xd . zover ik weet is elke clan nog open .


Clans + rogues. 1z65z6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostheart
Member
Clans + rogues. DPKsfdL
53

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Frostheart
BerichtOnderwerp: Re: Clans + rogues.   Clans + rogues. Icon_minitimema 28 feb 2011 - 17:09

Lion schreef:
Risingpaw schreef:
Dat Clans propvol zitten is zo, de vraag aan jou is: Wil ik in een overvolle Clan?
Als een Clan gesloten is dan mag je er niet meer in maar aangezien geen van de Clans gesloten is komt dit geheel door jezelf ^.-

Ik begryp het niet.. Er kunnen toch geen enkele leden meer bij?
Lion mag ik vragen waar je dit vandaan haalt?
Als een Clan op slot zit komt dat met koeienletters op de titel te staan.
Alles staat nog open dus ze zijn niet gesloten.


Clans + rogues. Frostheartsig
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionpaw~
Member
Clans + rogues. DPKsfdL
143

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Lionpaw~
BerichtOnderwerp: Re: Clans + rogues.   Clans + rogues. Icon_minitimema 28 feb 2011 - 17:25

Frostkit schreef:
Lion schreef:
Risingpaw schreef:
Dat Clans propvol zitten is zo, de vraag aan jou is: Wil ik in een overvolle Clan?
Als een Clan gesloten is dan mag je er niet meer in maar aangezien geen van de Clans gesloten is komt dit geheel door jezelf ^.-

Ik begryp het niet.. Er kunnen toch geen enkele leden meer bij?
Lion mag ik vragen waar je dit vandaan haalt?
Als een Clan op slot zit komt dat met koeienletters op de titel te staan.
Alles staat nog open dus ze zijn niet gesloten.
Nou ja, er is me eens gezegt geweest dat er geen leden meer bij konden in thunderclan.
Maar ik bedoel eigenlijk vooral dat die clans wel vol zullen geraken op den duur en ik vind dat we daar toch een oplossing voor moeten vinden.. Stel dat er nieuwe leden komen die zich graag bij een clan willen voegen en dat dan niet meer gaat, wat dan?


Clans + rogues. Lionpawdef3
Steelheart | Lionpaw | Poisonrose
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Clans + rogues. DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Clans + rogues.   Clans + rogues. Icon_minitimema 28 feb 2011 - 17:28

Dat is heel lang geleden, dat kwam omdat er teveel leden waren in thunderclan in vergelijking tot de andere clans, Thunderclan is al meer dan een maand weer open Wink


Clans + rogues. UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Clans + rogues. Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Clans + rogues.   Clans + rogues. Icon_minitimema 28 feb 2011 - 18:11

Owja, en STEL dat er ooit genoeg leden zijn waarbij we denken, wow tee vol. Dan maken we gewoon een SkyClan, een tribe en misschien nog wat verzonnen Clantjes.


Clans + rogues. RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostheart
Member
Clans + rogues. DPKsfdL
53

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Frostheart
BerichtOnderwerp: Re: Clans + rogues.   Clans + rogues. Icon_minitimema 28 feb 2011 - 18:35

Ik hoorde dat SkyClan toch sowieso nog kwam binnenkort :3
Dus dan raakt SkyClan in een keer bomvol :'D


Clans + rogues. Frostheartsig
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionpaw~
Member
Clans + rogues. DPKsfdL
143

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Lionpaw~
BerichtOnderwerp: Re: Clans + rogues.   Clans + rogues. Icon_minitimema 28 feb 2011 - 18:43

Fireheart schreef:
Owja, en STEL dat er ooit genoeg leden zijn waarbij we denken, wow tee vol. Dan maken we gewoon een SkyClan, een tribe en misschien nog wat verzonnen Clantjes.
Nou ja sorry, ik vroeg het me gewoon af..
Want het is zoals frostkit zegt..


Clans + rogues. Lionpawdef3
Steelheart | Lionpaw | Poisonrose
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Clans + rogues. Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Clans + rogues.   Clans + rogues. Icon_minitimema 28 feb 2011 - 18:53

Ik bedoelde het niet stom ofzow.
Tja, dat hebben de leden ook een beetje aan zichzelf te danken. Als ze graag een Clan willen die wat minder vol zit dan kunnen ze ook zelf nadenken en gewoon één account in die Clan nemen.
Het blijft zo wel een beetje moeilijk om jullie tevreden te stellen. Je zegt dat het toch op een gegeven moment overvol zit en dan mensen toch weer rogue 'moeten' worden, zo blijft het doorgaan. Tenzij jij daar een oplossing voor weet??


Clans + rogues. RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionpaw~
Member
Clans + rogues. DPKsfdL
143

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Lionpaw~
BerichtOnderwerp: Re: Clans + rogues.   Clans + rogues. Icon_minitimema 28 feb 2011 - 19:01

Fireheart schreef:
Ik bedoelde het niet stom ofzow.
Tja, dat hebben de leden ook een beetje aan zichzelf te danken. Als ze graag een Clan willen die wat minder vol zit dan kunnen ze ook zelf nadenken en gewoon één account in die Clan nemen.
Het blijft zo wel een beetje moeilijk om jullie tevreden te stellen. Je zegt dat het toch op een gegeven moment overvol zit en dan mensen toch weer rogue 'moeten' worden, zo blijft het doorgaan. Tenzij jij daar een oplossing voor weet??
Als je het frustrerend vind dan begryp ik dat wel. Je doet zo je best om wc voor iedereen leuk en aangenaam te maken.
Maar ik vind het nu eenmaal een probleem zoals je zelf zegt.. Straks raken de clans gewoon overvol.
Nee ik weet hier geen oplossing voor, maar dat is de reden waarom ik het bij 'discussie' zet en niet bij 'idee'.


Clans + rogues. Lionpawdef3
Steelheart | Lionpaw | Poisonrose
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Clans + rogues. Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Clans + rogues.   Clans + rogues. Icon_minitimema 28 feb 2011 - 19:05

Maar ik denk dat dit probleem er gewoon ALTIJD zal zijn. Het maakt nie uit hoe veel Clans je opent, het blijft gewoon een probleem. Ik denk niet dat iemand daar een idee voor heeft.


Clans + rogues. RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostheart
Member
Clans + rogues. DPKsfdL
53

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Frostheart
BerichtOnderwerp: Re: Clans + rogues.   Clans + rogues. Icon_minitimema 28 feb 2011 - 19:07

Dubbel accounts komen omdat je een nieuw karakter wilt :3
Dubbel accounts hou je sowieso wel in de Rpg's daar is geen ontkomen aan x)
Maar ik vind de drukte wel meevallen eerlijk gezegd :3
Je hebt sowieso wel met iemand te rpg'en en niemand vraagt je om met ieder lid een topic te maken.
Dan heb je toch ook geen last van ''drukte''?


Clans + rogues. Frostheartsig
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Clans + rogues. Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Clans + rogues.   Clans + rogues. Icon_minitimema 28 feb 2011 - 19:14

Nee idd.
Ben jij ooit op dat Engelse forum geweest???
Man wat is dat een enorme mass man. Je kunt nie eens een dagje off zijn of er zijn al weer pagina's bijgeschreven in leuke topics.

En nee echt Druk is het hier niet. Er zitten gewoon redelijk wat mensen in de Clans, maar de goede worden er nog altijd wel uitgehaald.


Clans + rogues. RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostheart
Member
Clans + rogues. DPKsfdL
53

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Frostheart
BerichtOnderwerp: Re: Clans + rogues.   Clans + rogues. Icon_minitimema 28 feb 2011 - 19:17

Nee xD
ik kan wel engels en ik denk soms ook engels (fanficje in me hoof voor naruto xD)
Alleen als ik ga typen heb ik non grammatica noch de juiste woorden :'D
Dus niemand zal mij snappen x'D

- Ontopic -

En als je een inactief persoon heb, als mentor or whatever kan je altijd een nieuwe aanvragen ^^


Clans + rogues. Frostheartsig
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionpaw~
Member
Clans + rogues. DPKsfdL
143

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Lionpaw~
BerichtOnderwerp: Re: Clans + rogues.   Clans + rogues. Icon_minitimewo 2 maa 2011 - 16:59

Frostkit schreef:
Nee xD
ik kan wel engels en ik denk soms ook engels (fanficje in me hoof voor naruto xD)
Alleen als ik ga typen heb ik non grammatica noch de juiste woorden :'D
Dus niemand zal mij snappen x'D

- Ontopic -

En als je een inactief persoon heb, als mentor or whatever kan je altijd een nieuwe aanvragen ^^
Ik denk wel dat inactieve personen daar gelyk worden weggestuurt. Dat is langs de ene kant goed, maar langs de andere kant niet. Stel dat diegene dan toch nog beslist om terug te komen, dan bestaat die account gelyk niet meer.
En idd fireheart, maar er moet toch ergens wel een oplossing voor zijn..ö


Clans + rogues. Lionpawdef3
Steelheart | Lionpaw | Poisonrose
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Clans + rogues. DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Clans + rogues.   Clans + rogues. Icon_minitimewo 2 maa 2011 - 17:00

Het acc wordt niet verwijderd, je wordt alleen van de clanlijst afgehaald. Daar kun je ook altijd weer opkomen als je besluit weer actief te worden.

Verder ga ik dit topic denk ik sluiten, PM maar als hij weer open moet.

-LOCKED-


Clans + rogues. UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Clans + rogues.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: