What I did was wrong {Whole Clan}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 What I did was wrong {Whole Clan}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Smoketear
StarClan
What I did was wrong {Whole Clan} DPKsfdL
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ||"My life ended by 45 moons"||
Gender:
Rank:
Smoketear
BerichtOnderwerp: What I did was wrong {Whole Clan}   What I did was wrong {Whole Clan} Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 19:01


Smoketear

De dag begon vroeg voor de al wat oudere kater, warrior. Zwak zonlicht scheen door de ingang van de medicine cat den naar binnen en verlichte zijn donker grijze, dikker geworden vacht. Zo verlept zag hij er nu niet meer uit, maar nog wel mager, en die dikke spierlaag die hij had gehad was ook niet veel meer van te zien. Hij hees zijn toch wel grote lichaam overeind en strompelde de medicine cat den uit terwijl hij om zich heen kijk. Deze nacht had hij weer gedroomd over de droom van Starclan die hij had gehad toen hij bijna dood was gegaan. De woorden van Leopardfur zaten nog vers in haar geheugen gegrift. Ik ben naar je toe gekomen om je een laatste kans te geven. Smoketear keek naar de zwakke zon die zijn reis naar boven was begonnen. Geen enkele ster was nog te zien, maar hij wist wat hem te doen stond. En deze dag leek hem geschikt, alles was namelijk zo goed als rustig.
De zondes die jij hebt begaan zijn er teveel, teveel om nog naar Starclan te mogen gaan, maar ik, en de rest van Starclan ziet in dat jij niet je zelf bent Smoketear sloot zijn ogen terwijl hij haar woorden afspeelde. We geven je één laatste kans om je zondes weg te werken door goede daden te verrichten. Hij opende zijn ogen en keek naar de plek waar normaal Stormstar, nu Stormwise had gestaan, en tegenwoordig Dawnstar regelmatig stond. Denk goed na over de keuzes die je maakt, Smoketear, denk goed na. En het de clan niet vertellen zou een slechte keuze zijn, een zonde. En hij zou niet weer opnieuw zulke zondes begaan. Hij zou niet nog een keer de clan teleurstellen. Hij wou de warrior die hij vroeger was op nieuw zijn, de warrior waar zijn vader ooit eens trots op was geweest, trots kon zijn, tot hij zijn fouten beging.
Nog niemand was wakker, dus ging hij aan de rand van het kamp zitten terwijl hij wachtte tot de rest van de clan wakker werd. Hij moest Wolfgaze voor zijn, zodat iedere clan kat er was, zodat er geen patrouilles weg waren, want iedereen moest het weten, dan was hij er vanaf, en kon hij alles in één keer over zich heen krijgen. Of nou, er vanaf? Hier zaten zeker consequenties aanvast. Misschien zelfs verbanning...
Nee, nee, dat mocht niet gebeuren. Hij had fouten gemaakt, en nee, dit mocht niet gebeuren. Gaf hem dan een goede straf, iets als, buiten de warriors den slapen, geen warrior taken voor zo veel moons mogen doen, en als hij het kamp uit ging, onder begeleiding van een andere warrior. Aangepakt worden als een gevangene? Smoketear stak zijn nagels in de grond, dat was ook iets wat hij totaal niet wou. Een gevangene? Hij was gewoon een clan genoot, niets meer en niets minder. Maar hij had wel een clan genoot vermoord, Smoketail, een elder nog wel.
Hij werd misselijk en ging liggen terwijl hij even zijn ogen sloot. Nog één keer de waarschuwing van Leopardfur in zijn kop afspeelde. Nog één keer, nog één keer voor hij zijn woorden uit zou spreken. Bij geluid uit de warriors den, uit de apprentices den en zelfs uit de nursery keek hij op naar de lucht. De zon stond hoger, en dit was het tijdstip dat iedereen ongeveer wakker werd. Hij haalde diep adem terwijl hij op stond. De massieve kater qua grote stapte op de highrock af en sprong er boven op. De verbaasde blikken van de katten die hun den al verlaten hadden keek hem vragend aan. "Lieve clan genoten..." begon zijn schorre stem. Hij gorgelde even om zijn stem onder controle te krijgen. Hij was bang, maar probeerde kracht uit te stralen, wat hem redelijk mislukte. "Ik... ik heb zondes begaan waar ik mijn excuses voor aan wil bieden. Zondes waar jullie niet vanaf weten... nog niet..." begon hij aarzelend, elke kat één voor één aankijkend. De brok in zijn maag werd groter terwijl hij langzaam zijn oren iets naar achteren vouwde. Zijn ogen werden vochtig terwijl hij weer diep adem haalde om zijn volgende woorden uit te spreken. Hij wou er niet meer om heen draaien. "Ik heb het gedaan... ik heb Smoketail vermoord... ik heb... het... hij..." nee, geen excuses, hij had het gedaan, hij was en moordenaar. "Ik heb rogues gedood... en misbruik gemaakt van... van Ashlily... alle zondes die ik heb begaan... het spijt me..." Hij wou zijn ogen neer slaan, maar hij moest dit onder ogen blijven, en het gaf hem veel mentale leed. Hij sprong van de Highrock af, en luisterde de woorden van de warriors aan. Gegrom, woorden als; verrader...



What I did was wrong {Whole Clan} 2qw3qms
Save yourself from the thing that you have learned
Save yourself from all the trust you never earned
Smoketear
:~Click~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashlily
StarClan
What I did was wrong {Whole Clan} DPKsfdL
Babs
104
Actief

CAT'S PROFILE
Age: > 45 Manen
Gender:
Rank:
Ashlily
BerichtOnderwerp: Re: What I did was wrong {Whole Clan}   What I did was wrong {Whole Clan} Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 19:18

Zwijgend keek Ashlily op toen ze een flits van beweging zag in de buur van de high rock. Maar toen haar blik zich gefocust had op de kater wie plaats had genomen op de rots, voelde ze haar pels overeind komen en haar bloed kil worden. Alle rust die ze had opgebouwd over de laatste maanden vervloog weer en haar emoties begonnen weer te koken. Hij.. Hij had moeten sterven.. Hij en al dat addergebroed wat hij voorgebracht had. Maar daar stond hij toch. En hij had het lef om om de heilige plek van clanleaders te gaan staan. "Lieve clangenoten.." begon de kater. Ashlily kon zich niet meer inhouden en haar kaken gingen van elkaar. "Hoe durf je daar te staan alsof je een leider bent, vuil monster!" Klonk haar stem, hoog en luid. Maar zijn woorden gingen door, bleven naar buiten komen. "Ik... ik heb zondes begaan waar ik mijn excuses voor aan wil bieden. Zondes waar jullie niet vanaf weten... nog niet..." begon hij aarzelend. Ze had de clan nooit expliciet verteld wat er gebeurd was, uit haar eigen schaamte. Hij zou toch niet..? Wel dus. "Ik heb het gedaan... ik heb Smoketail vermoord... ik heb... het... hij..." nee, geen excuses, hij had het gedaan, hij was en moordenaar. "Ik heb rogues gedood... en misbruik gemaakt van... van Ashlily... alle zondes die ik heb begaan... het spijt me..." Haar nagels schoten uit hun hulzen en haar lichaam begon oncontroleerbaar te beven. "Jij.. jij.." siste ze, haar stem beefde al even hard als haar lichaam. "Ik zal je nooit vergeven voor wat je gedaan hebt! En de clan is gek als ze het wel doen!" Haar laatste woorden sloegen over, het trauma zat nog te diep. Hoe hij haar had gebruikt en het moment daarna had weggesmeten als een verrot stuk prooi. Hij had haar hoop gegeven en het meteen weer vernietigd. Tevens was hij een moordenaar. Zonder op de reacties te letten draaide ze zich wild om en vluchtte ze tussen de katten door de nursery in, zich tot een zo klein mogelijke bal opkrullend in haar nest.



What I did was wrong {Whole Clan} KfJewf5
And I told you to be patient, and I told you to be fine,
And I told you to be balanced, and I told you to be kind,
And in the morning I'll be with you, but it will be a different kind,
'Cause I'll be holding all the tickets, and you'll be owning all the fines.
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyspots
StarClan
What I did was wrong {Whole Clan} RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Age: ⚜ 67 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: What I did was wrong {Whole Clan}   What I did was wrong {Whole Clan} Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 19:22

Honeyspots lag vredig opgekruld te slapen in de warrior den. Ze had de kraamkamer pas verlaten zodra haar geliefde kits eindelijk leerling waren geworden! Omringd door zoveel katten en in een veel grotere den was even wennen, maar na één nacht wist ze weer waarom ze zo graag in haar mosnest lag. Ze opende haar ogen langzaam toen ze gewekt werd uit haar slaap door een clangenoot. Hij had haar per ongeluk aangetikt op zijn weg naar buiten. Verontschuldigend tuurde hij haar kant op om vervolgens naar buiten te gaan. Haar baby blauwe ogen focuste zich na enkele seconde en de scherpe lijnen van de den waren zichtbaar. Honeyspots kwam langzaam overeind en wreef het slaap uit haar ogen door met haar poot even langs haar snoet te gaan. Tijd om weer te gaan jagen en te doen .. ze had het zo ontzettend gemist! Het warriorschap was iets wat je eigenlijk niet miste in de dagelijks routine. Soms vervloekte je het omdat het zo saai was. Zodra je zes manen lang in de kraamkamer gepropt zat wist je wel hoe leuk het warriorschap ook weer was. Soepel trippelde de langharige poes naar de uitgang van de den en stak ze haar kop naar buiten. Het was enorm koud buiten ze zuchtte vermoeid. Hopelijk was de rivier niet dichtgevroren, .. ze had behoefte aan een duik ondanks het koude weer. Met een lange, laatste geeuw wandelde ze naar de prooistapel om haar ontbijt te pakken. Het was heel karig, het hoopje prooi. Ze besloot om het kleinste visje te pakken op de stapel. Ze zou zelf wel de rest van haar lunch en avondmaal vangen vandaag. Honeyspots draaide haar kop om toen een schaduw zich over de clan wierp. Smoketear stond op de highrock. Meteen kwam er commentaar van een hoge stem ergens in de menigte. Vuil monster? Laat hem spreken! Siste ze mentaal. Geïnteresseerd ging ze zitten, gevederde staart om haar voorpootjes gedrapeerd. Namaten Smoketear zijn verhaal vorderde hoe heter de woede in haar borst werd. Uiteindelijk veranderde het in pure afkeer. ”Spijt het je!?” Riep ze boven de menigte uit, oren plat naar achteren. ”Ik ben er zeker van dat Stormtail daar blij mee zal zijn in StarClan! Zijn moordenaar heeft spijt Spuwde ze omhoog. Met opgezette vacht keek ze naar Smoketear. De vuile verrader! ”Verrader! Monster! Beest!” Riep ze met een waanzinnig hoge stem. Dat ze met dit beest in één clan had gezeten .. haar kits had opgevoed terwijl ze een vis deelde met .. dat!


The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burnWhat I did was wrong {Whole Clan} Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyfire
Member
What I did was wrong {Whole Clan} DPKsfdL
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Shyfire
BerichtOnderwerp: Re: What I did was wrong {Whole Clan}   What I did was wrong {Whole Clan} Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 19:52

Shyfire werd wakker en liep naar buiten. Het was nog rustig, nog vroeg. Hij wilde zo snel mogelijk het kamp uit. Voor iedereen wakker werd en hij zich weer ongemakkelijk kon gaan voelen. Maar daar, aan de rand van het kamp. Smoketear stond op en sprong op de highrock. Shyfire bleef staan. Een ceremonie? Nee. Smoketear was geen leader. 'Lieve clan genoten...' begon hij. Hij probeerde krachtig te lijken, maar Shyfire zag de angst. Clangenoten kwamen kijken. Shy voelde zich ongemakkelijk. Hij liep uit de menigte. 'Ik... ik heb zondes begaan waar ik mijn excuses voor aan wil bieden. Zondes waar jullie niet vanaf weten... nog niet... Ik heb het gedaan... ik heb Smoketail vermoord... ik heb... het... hij...' wacht, dus, wat? Smoketear had Smoketail vermoord. Wat? 'Ik heb rogues gedood... en misbruik gemaakt van... van Ashlily... alle zondes die ik heb begaan... het spijt me...' Oké, dus, Hij had Smoketail vermoord, rogues vermoord, misbruik gemaakt van Ashlily. Shyfire kon het niet geloven. Maar hij kon het hem ook niet kwalijk nemen. Hij moest er een reden voor hebben. Je moet er een reden voor hebben als je clangenoten vermoord. Shy wilde weglopen, even alles neer laten dalen. Maar al zijn spieren weigerden simpelweg. Smoketear sprong van de highrock af. Shyfire keek naar hem. Hij wist niet meer wat hij van hem moest denken. Moest hij boos zijn? Denken dat hij een verrader was? Met hem meeleven? Hij wist het niet meer. Hij wist niets meer. Om hem heen schreeuwden katten beledigingen. Het raakte Shy hoe katten clangenoten konden beledigen. Natuurlijk was hij geschrokken van het nieuws. Hij wist niet exact wat er was gebeurd. Hij wist niet hoe hij misbruik had gemaakt van Ashlily, waarom hij Smoketail had vermoord, maar om hem daarom te veroordelen? Om iets waar hij maar heel weinig van wist? Hij was nog steeds een clangenoot. Veranderde er iets aan hem nu hij dit wist? Hij had ook katten vermoord en misbruikt voordat Shy het wist. Natuurlijk veranderde er iets, maar... Hij wist het echt niet meer.


What I did was wrong {Whole Clan} 24e9pvl
Blue-eye | Skywise 
Shyfire:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
What I did was wrong {Whole Clan} 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: What I did was wrong {Whole Clan}   What I did was wrong {Whole Clan} Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 20:53


Smokekit zat op de rand van de nursery uitgang naar buiten kijkend, iets verder op zag hij zijn vader zitten. Hij zag er slecht uit, maar niet alleen dat, zijn uitstraling zag er ook beroerd uit. Smokekit slikte toen hij zag hoe hij met zich zelf vocht in gedachten, hij straalde het uit. Hij zag hoe zijn vader op stond, ondanks zijn magere, zieke gestalte, toch massief. Smoketear liep naar de Highrock en sprong er boven op, waarna hij zijn clan genoten bij één riep. Hij werd bijna omver gelopen door zijn moeder, Ashlily, maar Smokekit wist zelf op zij te springen. Had ze hem gezien? Zwijgend achtervolgde hij zijn moeder, niet wetend of zij het op prijs zou stellen, want ondanks alles probeerde hij toch wel in contact te komen. Mousefur was meer voor hem als een moeder, maar toch wou hij Ashlily. "Hoe durf je daar te staan alsof je een leider bent, vuil monster!" Was de stem van Ashlily, hoog en luid. Smokekit kromp in één terwijl hij op een eindje van haar af, toch half naast haar zat. Hij keek op zij naar zijn moeder, zich afvragend of ze wist dat hij bij haar zat. "Ik... ik heb zondes begaan waar ik mijn excuses voor aan wil bieden. Zondes waar jullie niet vanaf weten... nog niet..." begon Smoketear. Smokekit keek naar zijn vader, afvragend wat hij allemaal ging zeggen. "Ik heb het gedaan... ik heb Smoketail vermoord... ik heb... het... hij..." Het leek als of Smokekit werd weg gezogen in één grote veld van leegte. "Ben jij een moordernaar?" Piepte hij zachtjes vol ongeloof. "Ik heb rogues gedood... en misbruik gemaakt van... van Ashlily... alle zondes die ik heb begaan... het spijt me..." Smokekits ogen werden groot. "Wat.... WAT?" Piepte hij hardop terwijl hij recht op ging staan. Smokekit was al een heel stuk gegroeid, en was groter dan de gemiddelde kitten van zijn leeftijd. "Heb jij... Mama... Nee!" Hij schudde met zijn kop. Zijn vader sprong van de grote rots af en Smokekit draaide zich om en liep weg van de menigte terwijl hij wezenloos naar voren staarde. Toen viel zijn moeder in zijn zichtveld en zag hij haar naar de Nursery toe storen. De geluiden van de menigte vulde zijn oren waarvoor hij zich probeerde af te sluiten. "Verrader!" Hij was de zoon van een verrader. De clan had al een minachtende blik op hem gehad, hij was een evenbeeld van zijn pa. En hoe zou dat nu zijn? Zouden katten bang zijn dat hij het zelfde zou zijn?


What I did was wrong {Whole Clan} YeIsY95
What I did was wrong {Whole Clan} PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Skunkpaw
Member
What I did was wrong {Whole Clan} DPKsfdL
Isa :3
68
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons already
Gender:
Rank:
Skunkpaw
BerichtOnderwerp: Re: What I did was wrong {Whole Clan}   What I did was wrong {Whole Clan} Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 21:58

Skunkkit ||


Opgerold in een klein bolletje lag de kitten in de nursery. Ashlily had net nog naast hem gelegen, maar ze was naar buiten gegaan, de nursery uit. Hij sliep verder, maar schrok wakker toen hij de stem van zijn moeder hoorden, boos en hard. Zo snel als hij kan stond de kleine kater op en liep hij naar de uitgang, opzoek naar zijn moeder. Het eerste wat hem opviel was de vreemde kat op de rots. Hij wist dat ze een nieuwe leider was, maar dat was toch een rode kat, en een poes? Pas toen zijn ogen aan het licht gewend waren zag hij dat het Smoketear was, zijn vader. Zonder een opmerking keek hij verder en zag hij zijn moeder. Even dacht hij na om bij haar te gaan zitten, maar bleef toen bij de ingang van de nursery. Wel zag hij Smokekit lopen, zijn broer ging bij Ashlily zitten, maar ze leek het niet op te merken. Met zijn gouden oogjes hield hij het paar in de gaten, terwijl hij met zijn oren het verhaal van zijn vader aanhoorde. "Ik... ik heb zondes begaan waar ik mijn excuses voor aan wil bieden. Zondes waar jullie niet vanaf weten... nog niet..." Hij kon zijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en keek toch naar de grote kater boven op de rots. Hij voelde hij de blik van zijn vader even langs hem ging, net zoals elke andere kat om hem heen. "Ik heb het gedaan... ik heb Smoketail vermoord... ik heb... het... hij… Ik heb rogues gedood... en misbruik gemaakt van... van Ashlily... alle zondes die ik heb begaan... het spijt me..." Skunk siste bij de naam van zijn moeder. Ze had het nooit over zijn vader, en al sinds zijn geboorte wist hij dat er iets goed mis was tussen die twee, maar nu de waarheid zo op tafel werd gelegd was het veel erger dan dat hij dacht. "Ik zal je nooit vergeven voor wat je gedaan hebt! En de clan is gek als ze het wel doen!" De stem van zijn moeder liet hem even naar haar kijken, maar ze kwam al weer zijn kant op. Ze stormde de nursery binnen. Na nog een boze blik op de bruine kater draaide hij zich om en liep hij achter zijn moeder aan. Hij vond de poes in hun nest. Hij slikte even en liep toen naar haar toe. Zacht kroop hij tegen haar aan en snorde zachtjes om haar gerust te stellen. ”Ik zal nooit van hem houden mam, hij heeft jou veel pijn gedaan.” Zei hij zacht tegen haar. Opnieuw deed hij zijn ogen dicht en ging diep in haar langharige vacht liggen.


Dawnstar ||


De poes liep rond in het kamp, dingen met katten bespreken en alles gewoon even controleren. Ze stak net haar kop uit de elders den toen ze allemaal katten naar de high rock zag kijken. Verbaasd volgde ze hun blikken terwijl ze richting de steen liep, ze had toch niks met Wolfgaze afgesproken? Of had één van de medicine cats wat te melden, maar dat zouden ze dan toch wel eerst tegen haar zeggen? Maar het was geen van die dingen, toen ze dichterbij kwam zag ze Smoketear op de rots staan. De bruine kater keek schuldig, en ze was te benieuwd over wat hij ging zeggen om hem eraf te sturen. "Lieve clan genoten... Ik... ik heb zondes begaan waar ik mijn excuses voor aan wil bieden. Zondes waar jullie niet vanaf weten... nog niet… Ik heb het gedaan... ik heb Smoketail vermoord... ik heb... het... hij... Ik heb rogues gedood... en misbruik gemaakt van... van Ashlily... alle zondes die ik heb begaan... het spijt me..." Ze luisterde ademloos, en de pauzes tussendoor leken een stuk langer te duren dan dat ze eigenlijk waren. Hij… hij had smoketail vermoord? Hij had Ashlily misbruikt? Ze hoorde geschreeuw naast zich, maar kon niet zien wie het was. Toch kon ze het plaatsen als Ashlily, die alle recht had om boos te zijn. Een paar warriors fluisterden dingen naar elkaar. Woorden zoals verrader, straf, Rogue. Het duurde even voordat ze doorhad dat zij iets moest gaan doen, ze kon Smoketear niet zo weg laten lopen, ook niet nadat hij het zo ‘moedig’ had opgebiecht, hij moest er straf voor krijgen. Eigenlijk was de dood van Smoketail nog terwijl Storm regeerde, maar Smoketear was nu haar probleem. Ze drong zich tussen de kattenmenigte door en zei sorry en pardon tegen iedereen die ze aanstootte. Toen ze eindelijk bij de rots aankwam zag ze smoke niet meer. Ze keek even naar de katten het dichtst bij haar. ”Als één van jullie smoke nog ziet, zeg dan dat hij zich bij mij moet melden.” Ze knikte even naar de katten en ging toen verder met haar rondes, een extra oogje in het zeil houden voor plukken bruine vacht die wel is van Smoke konden zijn.


What I did was wrong {Whole Clan} Jugw0n
Accounts:

Stamps x:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfgaze
Member
What I did was wrong {Whole Clan} DPKsfdL
456
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 23 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Wolfgaze
BerichtOnderwerp: Re: What I did was wrong {Whole Clan}   What I did was wrong {Whole Clan} Icon_minitimevr 2 mei 2014 - 15:31

Wolfgaze strekte zich uit voor de warrior's den, en geeuwde daarbij. Hij opende zijn ogen en zag een bekend figuur de High Rock op klimmen, het was Smoketear. Hij volgede Smoketear met zijn ogen en zag hoe hij aanstalte maakte om iets te gaan zeggen. Andere katten hadden zijn aanwezigheid ook gemerkt en kwamen dichterbij de High Rock staan, net zoals Wolfgaze. "Lieve clan genoten... Ik... ik heb zondes begaan waar ik mijn excuses voor aan wil bieden. Zondes waar jullie niet vanaf weten... nog niet… Ik heb het gedaan... ik heb Smoketail vermoord... ik heb... het... hij... Ik heb rogues gedood... en misbruik gemaakt van... van Ashlily... alle zondes die ik heb begaan... het spijt me..." De meeste katten luisterde zonder iets te zeggen. Wolfgaze stond met zijn oren te klapperen. Op het vermoorden van een medeclankat stond verbanning, maar ja, hij had het wel eerlijk toegegeven. "Hoe durf je daar te staan alsof je een leider bent, vuil monster!" Klonk Ashlily's stem uit de menigte. Ze had alle reden om boos op hem te zijn. "Ik zal je nooit vergeven voor wat je gedaan hebt! En de clan is gek als ze het wel doen!" Het gefluister van katten heersde in het kamp. Ook Dawnstar's aandacht was getrokken door dit alles. Ze wurmde zich door de menigte katten heen, maar Smoketear was al van High Rock afgesprongen. Wolfgaze wurmde zich een weg naar Dawnstar toe. ''Als één van jullie smoke nog ziet, zeg dan dat hij zich bij mij moet melden.'' Ze knikte naar de katte. ''Dawnstar!'' Zei Wolf om haar aandacht te kunnen trekken. ''Wat gaan we hieraan doen?'' Vroeg Wolf aan haar. Het leek hem toch dat dit besproken moest worden.


What I did was wrong {Whole Clan} Wrjgjc
Afwezig!
Accounts staan in spoiler c:
狼:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistleclaw
StarClan
What I did was wrong {Whole Clan} JBOY3Me
»q.u.i.n.t.y«
788
Actief
I'm a predator, but I don't have to be a killer

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thistleclaw
BerichtOnderwerp: Re: What I did was wrong {Whole Clan}   What I did was wrong {Whole Clan} Icon_minitimevr 2 mei 2014 - 16:03

Nee, hij was er niet bij. Waarschijnlijk had de hele clan dat inmiddels gemerkt, toch liet de grote kater niet los wat er met hem aan de hand was. Hij zou tegen niemand zeggen dat hij iets deed wat tegen de regels van zijn clan in ging. Thistleclaw zuchtte zachtjes en keek op, toen hij de bekende stem van zijn vader hoorde. "Pap," prevelde hij zachtjes, terwijl hij nieuwsgierig dichterbij ging zitten. "Lieve clan genoten..." Zijn vader zag er gebroken uit, oud, alsof hij elk moment van de steen af kon vallen. "Ik... ik heb zondes begaan waar ik mijn excuses voor aan wil bieden. Zondes waar jullie niet vanaf weten... nog niet... Ik heb het gedaan... ik heb Smoketail vermoord... ik heb... het... hij..." Thistleclaw's oren gingen naar achter toen hij keek om zich heen naar de reacties van zijn clangenoten. "Ik heb rogues gedood... en misbruik gemaakt van... van Ashlily... alle zondes die ik heb begaan... het spijt me..." Gegrom steeg op vanuit de menigte. Thistleclaw was de enige die niet mee deed, hij keek alleen maar verbaast naar zijn vader. Hij wilde dit niet geloven, hij kón dit niet geloven.
Toen Smoktear van de rots verdween, richtte Thistleclaw zich op zijn leader en deputy, die in overleg waren wat ze moesten doen. Hij negeerde alles om hem heen, sprong overeind en racete achter zijn vader aan. Hij moest en zou dit uitzoeken!

[Thistleclaw is topic uit :'D]


What I did was wrong {Whole Clan} FXuKn77
»{  ι'м α ρяє∂αтσя, вυт ι ∂σи'т нανє тσ вє α кιℓℓєя }«
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
What I did was wrong {Whole Clan} Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: What I did was wrong {Whole Clan}   What I did was wrong {Whole Clan} Icon_minitimeza 3 mei 2014 - 14:31


De bladeren ritselde zacht in de koele wind. Een zachte bries die verkoeling gaf aan een mooie groenblad dag. De dagen trokken voorbij en de rust was bijna terug in het kamp. Gelukkig dat de katten van The Riverclan steeds meer begonnen te wennen aan hun nieuwe leider en het was al bijna normaal. De ochtend was vroeg en de zon probeerde de lange stralen over de aarde te laten kruipen. Langzaam begonnen de katten met het ontwaken uit hun vredige slaap. Sommige geeuwend, andere de vacht likkend. De grijze kater die zo te zien veel op zijn hart had zat in het kamp, wachtte en wachtte. Een moment van waarheid waar hij naar had uitgekeken maar ook vreesde. Zijn vader die ook net wakker was en met zachte passen het hol uit kwam lopen, keek even bedenkelijk naar zijn houding. De oude en wijze kater, nu bekend onder de naam Stormwise en vroeger Stormstar, maakte zich even zorgen. Hij was blij dat zijn zoon zich weer beter voelde, dat was zeker waar. Alleen toch leek de wind tegen zijn haren in te strijken, liep er een rilling langs zijn ruggengraat. Stormwise was de jongste niet meer en had veel gezien en meegemaakt. Die verhalen waren inclusief zijn zoon Smoketear waar hij veel van hield. Hij zag hoe zijn zoon op de rots klom. Even dacht hij aan vroeger hoe hij Smoke als jonge kat had laten staan, omdat zijn zoon ook zoveel ambitie had gehad. Alleen de houding die smoketear nu treurig over zich heen droeg sprak alles behalve die ambitie. De kater bleef rustig naast zijn hol zitten en sloeg de lange staart om zijn poten heen. Hij deed verder werkelijk niks, keek alleen rustig naar welk tafereel Smoke nu in zijn hoofd had. Hij keek naar de kat die vele ups en downs had gehad. Stormstar voelde dat dit geen goed nieuws was. Vervolgens hoorde hij wat Smoketear aan zijn clan kwijt wilde. De woorden waren natuurlijk een schok, maar woede en razernij was niet het handelen van deze kater. Nooit was dat zijn manier geweest, dus dat zou het nooit worden ook. Hij hoorde geroep, geschreeuw en kreten van alles en iedere kat die hij zich in kon denken. Stormwise bleef stil. Hij had de hele tijd zijn zoon recht aangekeken met de doordringende ogen die ondanks alles nog altijd helder waren. De kat bleef stil, terwijl iedereen toch zijn reactie verwachtte. Iedereen wilde dat hij tegen zijn zoon zou schreeuwen vloeken en tieren, dat hij hem liet zien wie baas was en nog meer van dat soort gezwets, maar dat deed hij niet. Het was erger dan dat, nog veel erger. De kater bleef ijzig stil en er stond een diepe teleurstelling geschreven in beide ogen, van de kat die altijd zo'n warme en liefdevolle blik had. Dit was de ergste blik die je van Storm kon krijgen, erger dan woede. Hij was niet emotioneel, maar zoals altijd spraken de ogen van deze kat meer dan duizend woorden. Op dat hoogtepunt keek hij weg en sloot de ogen. De finishing touch die daar bij hoorde. Toen de ergste reacties wat waren gedempt, sloeg Stormwise heel even met zijn staart en keek toen Smoketear weer aan. Hij bleef op zijn plek zitten en verroerde geen vin, maar Smoke zou hem evengoed kunnen verstaan. Stormwise sprak rustig en kalm zoals altijd alleen door zijn stem was ook weer die teleurstelling te horen. "Smoketear. Als dit het pad is wat jij hebt gekozen, dan is het dat wat jij zult verdienen. Ik heb je altijd alle hulp gegeven die ik binnen mijn bereik had." Stormwise slikte even en zuchtte. "Alleen nu ben ik er niet meer voor je om die staart om je heen te slaan. De keus niet langer aan mij, ik heb je vaak genoeg gewaarschuwd. Het oordeel ligt in de klauwen van Dawnstar." Met die woorden streek hij zijn blik weg en stond op, om vervolgens het kamp te verlaten. Natuurlijk liet de simpele staartzwiep met ernstige nadruk weten dat Smoketear daar moest blijven en moest ondergaan waar hij zelf om had gevraagd.

*Ik ben nog steeds gestopt lieve mensen, ik kon het alleen niet over mijn hart verkrijgen om hier niet op te reageren. Nathalie vertelde het en ik moest 't gewoon doen >.<''
Storm is met deze post namenlijk ook gelijk weer off-topic.
Daarom mogen jullie op hem reageren etc, maar begin niet tegen oude sokje te praten please? ^^'' Alvast bedankt, Moon.


What I did was wrong {Whole Clan} 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Terug naar boven Ga naar beneden
Autumnleaf
StarClan
What I did was wrong {Whole Clan} DPKsfdL
Aimee
359

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons for always
Gender:
Rank:
Autumnleaf
BerichtOnderwerp: Re: What I did was wrong {Whole Clan}   What I did was wrong {Whole Clan} Icon_minitimema 5 mei 2014 - 13:14

Zijn vader was wakker geworden, maar Autumnleaf had hem sindsdien niet meer opgezocht. Ergens kon hij het niet over zijn hart krijgen en er zat iets dwars. Ashlily was bevallen van hem, en dat was tegen haar zin geweest. Het waren niet veel die het wisten, zeker nadat Smokekit was verstoten door zijn moeder. Zijn vader had zoveel daden begaan, dat Autumnleaf niet wist hoe hij ermee moest omgaan. De kater kauwde langzaam op een taaie muis en zag in zijn ooghoeken zijn vader lopen. Hij weerde zijn kop af, nog steeds niet klaar voor het. Plots zag hij in zijn ooghoeken dat Smoketear op de Highrock ging en hij ging verbaasd overeind zitten. Wat was zijn vader van plan? Enkele katten keken ook al op,"Lieve clangenoten.." klonk het schor. Maar voordat hij verder kon gaan, schreeuwde er een poes, "Hoe durf je daar te staan alsof je een leider bent, vuil monster!" Ashlily. Autumnleaf wierp haar een boze blik op, maar ze kon het waarschijnlijk niet zien. Smoketear ging door, "Ik... ik heb zondes begaan waar ik mijn excuses voor aan wil bieden. Zondes waar jullie niet vanaf weten... nog niet..." Autumnleaf legde zijn oren plat, dit wou hij niet horen. Toch hoorde hij het. Het tweede wist hij al, maar het eerst niet. Een grom ontsnapte uit zijn keel. zijn vader...een moordenaar? Katten reageerde boos en geschrokken. Autumnleaf reageerde niet, hij kreeg er geen woord uit. Maar zijn woede werd groter. Al die tijd stond hij klaar voor zijn vader, wou hij niet aan diens onschuld twijfelen en nu gebeurde er dit. Monster, hij was de zoon van een monster en door zijn vaders daden in de liefde niet de enige. Maar toch voelde het wel zo, alsof hij zijn plek met niemand anders deelde. Smoketear was verdwenen en Autumnleaf hoefde hem ook niet meer te zien. Nooit meer, hij mocht verdwijnen wat zijn part betreft. Autumnleaf draaide zich om en verdween het camp uit.


What I did was wrong {Whole Clan} 2e1ufza
Crack,can you hear me breaking?

Can I take it all?:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
What I did was wrong {Whole Clan}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: