I didn't see you {Dawnstar}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I didn't see you {Dawnstar}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Timekit.
Member
I didn't see you {Dawnstar} DPKsfdL
Tess'
116

CAT'S PROFILE
Age: you no carin'
Gender:
Rank:
Timekit.
BerichtOnderwerp: I didn't see you {Dawnstar}   I didn't see you {Dawnstar} Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 22:24

De rossige kater sprong op van een steek in zijn achterpoot. Hij had niet veel last van zijn bijna geheel geheelde wonden maar af en toe gaven ze nog gemene steken. Nu hij toch stond keek hij even snel om zich heen. Deze keer opzoek naar maar een poes. Dawnstar. Ze kwam elke dag iets met hem doen maar gister had hij haar niet gezien, en dat vond hij om eerlijk te zijn erg jammer. Ook nu zag hij haar niet. Zou ze nog in haar den liggen? Langzaam verzette hij zijn poten in de richting van de den maar hoorde toen dat ze het kamp binnenkamp. Met een ruk draaide hij zich om en rende naar haar toe. "Dawnstar" miauwde hij blij en keek op naar haar. "Ik heb u gister niet gezien" sprak hij zacht en gaf voor haar zitten, de steek al weer vergetend.

~Dawnflight~


I didn't see you {Dawnstar} 1zfkbw2
I didn't see you {Dawnstar} Gx8LFxhI didn't see you {Dawnstar} GMVTh2GI didn't see you {Dawnstar} BYQi8BZ
[center]PBs naar Sushi.
Made....by:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnflight
Member
I didn't see you {Dawnstar} DPKsfdL
Isa :3
663
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: I didn't see you {Dawnstar}   I didn't see you {Dawnstar} Icon_minitimezo 4 mei 2014 - 14:29

Dawnstar
A light in the room, it was you who was standing there. Tried, it was true as your glance met my stare. But your heart drifted off, like the land split by sea. I tried to go, to follow. To kneel down at your feet.
Ze was al vroeg op weg gegaan om te gaan jagen. De sneeuw was in een rap tempo aan het smelten en de prooi stak dus langzaam hun koppen weer boven de grond, alhoewel in veel mindere mate dan nodig was. Ze was gaan lopen langs de rivier, omdat daar waarschijnlijk de dieren die uit winterslaap waren gekomen zijn. Al vanaf een afstand zag ze wat vreemds, en ze kreeg een grote brok in haar maag. Terwijl ze dichterbij kwam zag ze het duidelijker, de rivier was groter. Het was heel iets, misschien één of anderhalve poot, maar het was breder. Met een zucht was ze weggelopen van het water, een aantekening maken in haar hoofd dat ze elke dag even zou moeten gaan kijken. Na een mislukte jacht van een aantal uur was ze weer teruggegaan naar het kamp, uitgeput en lichtelijk terneergeslagen. Eigenlijk wou ze even gaan liggen, maar een klein, rood bolletje vacht hield haar tegen. "Dawnstar" Hoorde ze Timekit blij zeggen en ze kreeg een glimlach op haar snuit. "Ik heb u gister niet gezien" Klonk zijn stem zacht terwijl hij ging zitten. Ze grinnikte even en bukte even door haar voorpoten. ”Dat klopt, ik was gisteren nogal druk met jagen en patrouilles, newleaf is weer begonnen en dan is het tijd voor andere dingen, er hoort dan namelijk meer prooi te zijn.” Zei ze zacht tegen de kleine kitten. Dit is waarschijnlijk zijn eerste newleaf, dus hij zal het wel niet kennen, de bloemen die uit de grond komen, de bomen die weer bladeren krijgen, de rivier die langzaam ontdooit. De rivier, ze slikte even maar drukte het toen weg, dit was niet de tijd, er was nog niks aan de hand. ”Als je wilt neem ik je wel een keer mee als alle sneeuw weg is, dan zal ik je al het mooie van newleaf laten zien.” Ze knipoogde even naar de kitten en rekte zich toen uit. Daarna ging ze op de grond liggen, haar poten onder haar lichaam gevouwen. ”Maar ik ben nu nogal moe, het was een lange dag vandaag.” Een gaap ontsnapte uit haar bek. ”Maar vertel mij is, hoe gaat het met jou dan?” Ze glimlachte nog steeds naar de kleine kitten en haar stem klonk warm, liefdevol en oprecht nieuwsgierig.
384 words | Timekit | ~| ( © hunter. )



I didn't see you {Dawnstar} WI8to82
~x~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Timekit.
Member
I didn't see you {Dawnstar} DPKsfdL
Tess'
116

CAT'S PROFILE
Age: you no carin'
Gender:
Rank:
Timekit.
BerichtOnderwerp: Re: I didn't see you {Dawnstar}   I didn't see you {Dawnstar} Icon_minitimezo 4 mei 2014 - 15:20

Veel gebeurde er niet in het kamp, ook niet als Dawnstar er niet was maar dat maakte niet uit. Zo kon hij rustig een voor een de katten bekijken en zien of hij hun namen nog wist zoals Dawn ze had voorgesteld. En als hij iemand zag die niet blij was ofzo kon hij rustig naar de kat toe, in tegenstelli ng van als het hier druk was. Zijn blik gleed even rond, maar opzoek naar Dawnstar nu. Maar hij zag hij niet, wel zag hij een aantal kittens die rond aan het rennen waren. Aan de ene kant wou hij best mee doen, maar hij wist dat dat niet zo makkelijk ging met de wond op zijn flank. Aan de andere kant had hij er ook geen zin in. Hij was zowiezo niet zo goed meer in spelletjes of met andere kittens sinds Skyclan. Al hoewel had hij het wel een keer leuk gehad met Hazelkit. Maar hij deed dan niets voor de clan, dus hij was niet bezig met iets wat zin had. Al kon hij als kitten zowiezo weinig. Hij was 5 manen, nog even dan zou hij apprentice worden, dan zou hij iets kunnen betekenen voor de clan. Nou ja, als Dawnstar vond dat hij er klaar voor was. Hij schudde even zijn kop, hier in haar kamp kon hij ook genoeg katten helpen.Een zucht verliet zijn bekje. Rustig liep hij naar de leaders den. Misschien lag Dawnstar nog te slapen, was hem vreemd leek aangezien ze vrijwel altijd vroeg op was. Hij zelf was deze keer wat later. Maar net voor hij bij de den was hoorde hij al een begroeting in dawn's richting. Ze was dus terug. Hij draaide zich om en keek naar de rossige poes. Hij rende naar haar toe, wel, het zag er niet uit als rennen, meer als struikelend rennen. Maar daar lette hij niet op. Hij begroette haar en zei dat hij haar gister niet gezien had. ”Dat klopt, ik was gisteren nogal druk met jagen en patrouilles, newleaf is weer begonnen en dan is het tijd voor andere dingen, er hoort dan namelijk meer prooi te zijn.” antwoorde de poes. Time knikte even als had hij geen idee. Hij was in leaffall geboren dus hij wist niet hoe de groene bladeren of de nieuwe bloemen eruit zagen. ”Als je wilt neem ik je wel een keer mee als alle sneeuw weg is, dan zal ik je al het mooie van newleaf laten zien.” miauwde de poes voor ze ging liggen. Timekit keek blij op. "Ja graag" ”Maar ik ben nu nogal moe, het was een lange dag vandaag.” ging de poes verder. Hij knikte even voor hij zich door zijn achterpoten liet zakken waarna hij meteen weer een steek kreeg. ”Maar vertel mij is, hoe gaat het met jou dan?” vroeg de poes. Time keek even om zich heen. "Het gaat goed met mij Dawnstar" antwoorde hij. De steken en de katten die hem niet mochten buitenwegen laten. Waarom mochten ze hem niet, was hij te druk, niet leuk om mee te praten, te rustig of was het omdat hij niet van hier was. "Hoe gaat het met u?" vroeg hij zacht.


I didn't see you {Dawnstar} 1zfkbw2
I didn't see you {Dawnstar} Gx8LFxhI didn't see you {Dawnstar} GMVTh2GI didn't see you {Dawnstar} BYQi8BZ
[center]PBs naar Sushi.
Made....by:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I didn't see you {Dawnstar}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: