Thoughts



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Thoughts

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nimblepaw
Member
Thoughts DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Thoughts   Thoughts Icon_minitimezo 4 mei 2014 - 14:05


Nimblepaw kwam rechtstreeks teruggerend van de foutreees. Zo'n week geleden had ze daar Tallpaw ontmoet; een charmante, stoere Shadowclanapprentice. Ze waren samen gaan spelen, en hadden uiteindelijk in de boom geslapen. Ze had hem verwond, en was voor de zekerheid met hem meegelopen naar de grens van zijn territorium. Ze was voor hem gevallen, dus zocht ze hem een paar dagen later weer op. Vrolijk hadden ze gestoeid, elkaar geplaagd en grapjes gemaakt. Haar gevoelens waren onzeker geworden, omdat ze niet wist of de verliefdheid nog steeds aanwezig was. Was het een bevlieging geweest? Ze voelde zich comfortabel in zijn bijzijn, en vond hem zeker bijzonder. Maar verliefd? Het was de eerste keer dat ze zoiets meemaakte. Op een moment dat zij dacht dat hij zich ook fijn bij haar voelde, had ze zich even in haar onwetendheid mee laten slepen. Ze had hem een lik over zijn snuit gegeven. Het was behoorlijk ongemakkelijk geweest. Ze had zich verontschuldigd en was daarna weggegaan onder het mom dat ze even haar gedachten op een rijtje moest zetten. En nu lag ze hier, bij de sunningrocks. Niet ver van waar Whitelion haar en haar moeder had aangevallen. Ze genoot van het winterzonnetje en hield haar ogen gesloten. Ze wist niet wat ze moest doen. Ze wilde Tall binnenkort wel weer zien, maar wist niet wanneer. Ze schaamde zich voor wat ze had gedaan, maar op dat moment had ze eerlijk geloofd dat hij haar wel zag zitten. Het was een flirt met mooie praatjes, maar hij was een leuke flirt met leuke praatjes.
Ze zuchtte en draaide zich op haar zij. Maar spitste direct haar oren toen ze een kat door de smeltende sneeuw hoorde sjokken.



Thoughts Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Thoughts FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
Thoughts DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: Thoughts   Thoughts Icon_minitimezo 4 mei 2014 - 22:45

Droppaw stapte tussen de bomen heen. Ze verveelde zich en had wel zin om te wandelen. Het was niet echt warm buiten en de wind maakte het alleen maar kouder. Het smeltende ijs maakte haar pootjes nat maar dat kon haar niks schelen. Droppaw was een beetje depressief. Dat kwam vooral omdat ze zich de laatste tijd nogal eenzaam voelde. Ze wist niet goed of het aan haar zelf lag of dat er gewoon niemand was die haar leuk vond. Droppaw slenterde verder tot ze bij de boom kwam waar ze de vorige keer ook was geweest. De grijze poes klom behendig in de boom en bleef op een van de takken liggen. Ze legde haar hoofd tussen haar pootjes en sloot haar ogen. Droppaw kwam vaak naar deze boom. Ze wist niet echt goed waarom want het was maar een gewone boom. Ze vond het gewoon leuk om in de boom te liggen en even te rusten zonder aan andere dingen te denken. Droppaw opende haar goudachtige ogen weer en keek om zich heen. Plots zag ze ergens een rosse kat. Droppaw sprong uit de boom en trippelde naar de kat. Ze moes even nadenken voor ze door had dat het Nimblepaw was. "hoi Nimblepaw" miauwde Droppaw terwijl ze naast haar ging zitten. Droppaw kon zien dat Nimblepaw met zorgen zat. "Is er iets?" vroeg Droppaw bezorgd.


Thoughts Xdebrs
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Klik:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Thoughts DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Thoughts   Thoughts Icon_minitimema 5 mei 2014 - 0:04


Nimblepaw speurde de omgeving af, en zag Droppaw, een apprentice van bijna dezelfde leeftijd, op haar aflopen. "Hee Droppaw," zei ze opgewekt. 'Is er iets? vroeg ze. Nimblepaw kon haar verbaasdheid inslikken. Was het aan haar af te lezen dat er iets aan de hand was? Zelf zag ze de situatie met Tallpaw niet per se als een probleem, eerder als iets waar ze haar gedachten over op een rijtje moest zetten. Maar blijkbaar stond haar snuit toch zorgelijk.
"Hmm, jongens," grinnikte ze. "Je kent het vast wel, of niet?" Ze wist niet precies wat de normale leeftijd was voor katten om over dit soort dingen na te denken. Misschien kwam het door haar avontuurlijke karakter dat ze meer spanning voelde richting katten waarmee een relatie verboden zou zijn. Een relatie.. Ze moest zichzelf eens horen! Zolang ze twijfelde over de gevoelens die ze had voor Tall, kon ze onmogelijk over een relatie praten. Bovendien, hij had haar heel duidelijk gemaakt dat -wat zij ook voelde- hij dat niet in haar zag. Ze schudde haar kop en verbood zichzelf nog eens zo te denken.
"Ach, ik kan het je wel vertellen. Ik ontmoette laatst een bijzondere Shadowclankat. Hij was bijzonder, en nu probeer ik m'n gedachtes rondom hem op een rijtje te krijgen. Thunderclan en Shadowclan gaat niet samen. Ik heb me even teruggetrokken om hem uit m'n hoofd te krijgen." Ze besloot te verzwijgen dat ze zich even mee had laten slepen in haar gevoelens.




Thoughts Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Thoughts FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostdream
Member
Thoughts DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Thoughts   Thoughts Icon_minitimema 5 mei 2014 - 0:29

Lostdreams jacht was totaal mislukt, en hij liep dubbend door de struiken. Hij passeerde de Sunningrocks, en hoorde stemmen. Hij wou niet luistervinken, maar hij hoorde hoe Nimblepaw aan het praten was over een ShadowClan Apprentice. De rosse kater zuchtte, en liep naar hen toe. Hij knikte Droppaw licht toe, en keek naar Nimblepaw. "He Kleurgenootje," Hij had besloten haar zo te gaan noemen, ze was een vriendelijke Apprentice en hij had een zwak voor andere rosse katten. Hij gaf haar een van zijn zeldzame knipoogjes. "Ik stond niet te luistervinken, maar ik hoorde jullie praten." Hij keek Droppaw even aan. Het poesje keek bezorgd naar haar mede App. Lostdream keerde weer naar Nimbplepaw. "Ik weet niet wat je gedaan hebt, of het fout is op niet, maar ik ben er voor jou." mompelde hij vriendelijk.

+Woah, plots had Lost de neiging Nimble heel erg te vertrouwen x'D


Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight

Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Thoughts DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Thoughts   Thoughts Icon_minitimema 5 mei 2014 - 0:40


Nimblepaw keek om toen ze hoorde hoe er nog een kat in de omgeving liep. Al snel kwam Lostdream tevoorschijn, de kater die haar te hulp was geschoten toen er een Bloodclankat het territorium in was gedrongen. "Hee Lostdream," zei ze opgewekt en ze grinnikte toen hij haar kleurgenootje noemde. Ze waren inderdaad allebei lange, vuurrode vacht. Een onbekende zou zo kunnen denken dat ze familie waren. "Dank je," glimlachte ze dankbaar toen hij zei dat hij er voor haar was. "Je hebt zeker net gehoord wat ik Droppaw vertelde?" Het was niet de bedoeling dat de hele clan hier vanaf wist, zeker niet zolang zij niet haar gedachten op een rijtje had. Ze wilde niet dat ze én een onzuivere Thunderclankat was, omdat haar vader, Whitelion, uit de Windclan kwam, én dat ze zich ook nog eens verdacht zou gedragen door zich aangetrokken te voelen tot een kater van een vijandige clan. Ze moest zo clean mogelijk blijven, zodat haar plaats binnen de clan veilig was.


~ Nah, daar huilt Nimble niet om ^^




Thoughts Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Thoughts FROc2GQ


Laatst aangepast door Nimblepaw op ma 5 mei 2014 - 17:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
Thoughts DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: Thoughts   Thoughts Icon_minitimema 5 mei 2014 - 17:00

"Hmm, jongens," grinnikte Nimblepaw. "Je kent het vast wel, of niet?" Droppaw glimlachte. Ze vond het leuk om met anderen over jongens te praten en al zeker om over andermans liefdesleven te praten. Maar zelf had ze niet echt ervaring met jongens. "Euhm, ik heb niet echt ervaring met dat soort dingen" zei Droppaw. Ze vond het een beetje schaamtelijk om het te zeggen maar eigenlijk maakte het haar niet echt uit wat anderen van haar vonden. "Ach, ik kan het je wel vertellen. Ik ontmoette laatst een bijzondere Shadowclankat. Hij was bijzonder, en nu probeer ik m'n gedachtes rondom hem op een rijtje te krijgen. Thunderclan en Shadowclan gaat niet samen. Ik heb me even teruggetrokken om hem uit m'n hoofd te krijgen." zei Nimblepaw. "Ow dat is wel spijtig dat hij van een andere clan is. Maar uiteindelijk kan er niks tussen de liefde komen, dus als je echt verliefd bent dan denk ik niet dat je hem snel gaat vergeten. Maar ik weet niet echt veel van liefde dus ik kan je helaas geen tips geven" miauwde Droppaw. Opeens hoorde ze pootstappen en zag ze Lostdream verschijnen. "He Kleurgenootje," zei hij tegen Nimblepaw. Droppaw voelde zich voor een seconden even terug eenzaam maar ze besloot dat ze weer eens overdreef. "Ik stond niet te luistervinken, maar ik hoorde jullie praten." zei Lostdream. "Ik weet niet wat je gedaan hebt, of het fout is op niet, maar ik ben er voor jou." zei hij daarna. "En bij mij kun je ook altijd je hart luchten als je dat wilt." voegde Droppaw er aan toe. Ze wou zo graag dat Nimblepaw haar vriendin werd want dan zou ze eindelijk eens een vriendin hebben en iemand waar ze tegen kon praten. "Dank je," zei Nimblepaw tegen Lostdream. "Je hebt zeker net gehoord wat ik Droppaw vertelde?" Droppaw besloot om even te zwijgen en niet meer tussen Nimblepaws en Lostdreams gesprek te komen. Droppaw praatte soms iets te veel en kwam vaak tussen andermans gesprek. Misschien daarom dat ze niet veel vrienden had.


Thoughts Xdebrs
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Klik:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostdream
Member
Thoughts DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Thoughts   Thoughts Icon_minitimema 5 mei 2014 - 19:27

De Apprentice vroeg of hij gehoord had wat ze Droppaw vertelde. Lostdream knikte zachtjes. Hij keek haar met een dubbel gevoel aan, langs een kant het gevoel dat ze maar iets graag zou vertellen wat er mis is, en langs de andere kant dat ze het wou opkroppen en geheim houden. De rosse kater keek haar even in de ogen, en mompelde wat binnenmonds. Ze had mooie ogen, maar dat deed er even niet toe. "Nimble." begon hij, nog steeds in haar ogen kijkend, zodat ze het zeker zou serieus nemen. "Je wilt het misschien liever niet zeggen tegen mij, want ik ben  net de helft ouder als ik me niet vergis," ging hij verder. "Maar ik ben hier, en ik hoorde je over de ShadowClan praten." De jonge Warrior keek haar even aan, maar hoorde Droppaw toen spreken. Ze bekende dat ze niet echt veel ervaring had met liefde, en hij knikte haar me een zeldzame glimlach toe. "Troost je, Droppaw, je bent niet alleen." zei Lostdream medelevend. Hij ging even wat verder zitten, zodat hij beide Apprentices kon zien. Maar net toen Lostdream om uitleg wou vragen, begon Droppaw over een kater uit de ShadowClan. De rosse kater sloot zijn ogen, zuchtte diep en keek Nimble aan. "ShadowClan, echt waar?" hij bedoelde het niet gemeen, en besefte dat het er niet zo vriendelijk uit kwam, je kon immers je gevoelens niet veranderen. Hij liep naar Nimblepaw toe en ging tegen haar zitten, wenkend met zijn staart dat Droppaw er ook bij mocht komen. "Sorry Kleurgenootje, je kan natuurlijk je gevoelens niet kiezen," troostte hij. "Wil je mij en Droppaw het hele verhaal vertellen of liever niet?"


Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight

Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Thoughts DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Thoughts   Thoughts Icon_minitimema 5 mei 2014 - 20:19


"Hmm," zei Nimblepaw even bedenkelijk. "Wat het bij mij ook mag zijn, echte liefde is het in ieder geval niet van zijn kant." Ze merkte hoe ze er gemakkelijk over praatte, en dat het haar eigenlijk geen pijn deed dat Tall had gezegd dat hij haar meer als een zusje zag. Dat betekende dat ze hem toch niet zó leuk vond? Anders had ze zich toch wel heel anders gevoeld.. veel meer gebroken, of niet? Ze glimlachte breed en bedankelijk toen beiden katten zeiden dat ze er voor haar waren, al was dit pas de eerste keer dat ze Droppaw ontmoette, en slechts de tweede keer dat ze Lostdream zag.
"Ik wil wel alles vertellen, al is er niet zo veel aan de hand." Ze moest terugdenken aan de eerste dag bij de fourtrees dat ze Tall zag. "Ik vertel liever niet zijn naam, om moeilijkheden te voorkomen. Hij is een jonge Shadowclan apprentice en net zo oud als ik, denk ik. We hadden erg veel plezier en ik voelde me heel erg op m'n gemak bij hem. Na de eerste ontmoeting was ik verliefd op hem, dat weet ik zeker. Maar nu denk ik dat dat een bevlieging is geweest, want de keer daarop dat ik hem zag, voelde het anders. Meer.. vertrouwd.. Maar toen we wat zaten te geinen en ik voor grapte dat hij knap was, bloosde hij en begon zich verlegen te gedragen. Ik dacht.. nouja, dat hij mij ook wel zag zitten. In die opwelling heb ik hem toen een lik over z'n snuit gegeven. Hij reageerde, laten we zeggen, niet goed. Ik verontschuldige me, legde uit dat ik dacht dat hij die lik oké zou vinden, en ben daarna weggegaan. Ik moest m'n gedachten op een rijtje krijgen. En nu zit ik hier." Ze sloeg even haar ogen neer. Wat waren die tegenstrijdige gevoelens toch vervelend! Net dacht ze nog dat er geen gevoelens voor hem waren, maar nu ze terugdacht aan zijn reactie, merkte ze dat dat haar toch gekwetst had.



Thoughts Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Thoughts FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
Thoughts DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: Thoughts   Thoughts Icon_minitimema 5 mei 2014 - 20:39

Nimblepaw begon haar verhaal en Droppaw luisterde aandachtig. "ik wil wel alles vertellen, al is er niet zo veel aan de hand. Ik vertel liever niet zijn naam, om moeilijkheden te voorkomen. Hij is een jonge Shadowclan apprentice en net zo oud als ik, denk ik. We hadden erg veel plezier en ik voelde me heel erg op m'n gemak bij hem. Na de eerste ontmoeting was ik verliefd op hem, dat weet ik zeker. Maar nu denk ik dat dat een bevlieging is geweest, want de keer daarop dat ik hem zag, voelde het anders. Meer.. vertrouwd.. Maar toen we wat zaten te geinen en ik voor grapte dat hij knap was, bloosde hij en begon zich verlegen te gedragen. Ik dacht.. nouja, dat hij mij ook wel zag zitten. In die opwelling heb ik hem toen een lik over z'n snuit gegeven. Hij reageerde, laten we zeggen, niet goed. Ik verontschuldige me, legde uit dat ik dacht dat hij die lik oké zou vinden, en ben daarna weggegaan. Ik moest m'n gedachten op een rijtje krijgen. En nu zit ik hier." zei Nimblepaw. "Ik vind het erg voor je dat hij niet hetzelfde voelt." miauwde Droppaw en ze meende het echt. Ze wist niet goed wat ze moest zeggen. Er had nog nooit iemand een geheim tegen haar verteld. "Misschien dat je er eens een nachtje over moet slapen en als je hem nog eens ziet moet je hem zeggen wat je echt voor hem voelt." zei Droppaw uiteindelijk.


Thoughts Xdebrs
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Klik:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostdream
Member
Thoughts DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Thoughts   Thoughts Icon_minitimema 5 mei 2014 - 20:58

< blockquote>
Lostdream luisterde in stile naar wat Nimblepaw zei. Hij dacht even na over het, opende zijn mond en paar keer, en sprak ten slotte. "Het is stom voor je dat hij je gewoon als vriendin ziet, Nimblepaw," begon hij kalm. "Maar langs de andere kant ook goed, stel je voor dat hij ook hetzelfde voor jou voelde, als het al liefde was, ik denk dat er problemen waren gekomen," Lostdream haalde even adem, fronstte en ging verder. "Vermits ~ niet beledigend bedoeld ~ geen ThunderClanner is, denk ik niet dat een stiekeme relatie met een ShadowClanner een geweldig idee zou zijn." besloot hij met zachte stem, hopend dat de rosse App hey niet kwaad zou opvatten. "Ik sluit me aan bij Droppaw, vertel hem de volgende keer wat je echt voelt. Misschien was het geen liefde, liefde en hechte vriendschap is soms verwarrend, Nimble."


Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight

Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Thoughts DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Thoughts   Thoughts Icon_minitimema 5 mei 2014 - 21:05


Nimblepaw knikte. "Ja, daar heb je waarschijnlijk gelijk in," zei ze langzaam. "Maar ik heb geen idee of hij mij nog wil zien. Ik bedoel, zijn reactie was wel heel duidelijk afkeurend. En daarnaast.." ze begon een beetje te grinniken. "Ik heb geen idee hoe ik me voel!" De conflicterende gedachten bleven door haar hoofd razen. Net nu ze dacht dat haar hoofd het rustig zou hebben nu het raadsel rondom haar familie opgelost was en ze een band met haar moeder op begon te bouwen, kwam dit ervoor in de plaats. "En misschien wil ik wel ook geen contact meer met hem.. Soms heb ik het gevoel dat hij best een flirt is, en dat hij wel met meer poezen zo doet. Dan wil ik me daar niet in vermengen of ook maar iets mee te maken hebben. Dat zorgt alleen maar voor stress, en daar heb ik geen behoefte aan."
Ze luisterde naar wat Lostdream zei, en knikte instemmend. "Alleen als vriendin? Erger nog! Als een zusje!" lachte ze pijnlijk. "Maar je hebt gelijk; een relatie is in wat voor omstandigheid onhandig met een Shadowclanner. Dat zou ook nog een reden kunnen zijn om niet meer met hem om te gaan; wat als hij toch hetzelfde voelt! Dan kunnen we er alsnog niks mee.." 




Thoughts Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Thoughts FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
Thoughts DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: Thoughts   Thoughts Icon_minitimema 5 mei 2014 - 21:12

Droppaw luisterde naar wat Nimblepaw aan het zeggen was."hm, dat is waar." zei Droppaw. "Maar ik vind dat je hem nog 1 keer moet zien en met hem moet praten. Dan kun je horen wat hij allemaal nog wilt zeggen en wat zijn mening is. Dan kunnen jullie samen een beslissing nemen." miauwde Droppaw tenslote. Ze hoopte dat ze Nimblepaw een beetje goede raad had gegeven aangezien dat ze niet echt goed was in advies geven.


Thoughts Xdebrs
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Klik:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostdream
Member
Thoughts DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Thoughts   Thoughts Icon_minitimedi 6 mei 2014 - 19:33

Lostdream luisterde hoe de Apprentices aan het praten waren. "Je zei welf nog dat hij een flirt is, Nimblepaw," mengde hij zich. "En misschien bedoelde hij met zijn vriendelijkheid ook niets meer dan vriendschap." Hij sloot zijn ogen een paar tellen. "Zoals ik al zij, er is een dunne, maar duidelijke lijn tussen goede vriendschap en liefde." vervolgde hij. "Al begrijp ik goede vriendschap met een ShadowClanner niet goed, but nevermind." dacht Lostdream, maar sprak zijn gedachten niet harop uit. "Wat Droppaw zegt is waar, misschien kan je hem best wel nog één keerje zien. Maar," hij legde de nadruk op 'maar'. "Misschien is het beter eerstkomende tijd niet. Over een moon, misschien? Kan je ook nog eens nadenken over wat je voelt." besloot de rosse ThunderClanner, en hij sloeg zijn staart even in de andere richting rond zijn poten.


Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight

Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Thoughts DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Thoughts   Thoughts Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 0:30


Nimblepaw luisterde naar allebei de adviezen. Ze wist dat ze gelijk hadden, maar ze was onzeker om Tallpaw nogmaals te benaderen. Ze wilde hem eigenlijk niet onder ogen komen. En wat voor nut had het om hem te benaderen met haar gevoelens, wat die ook mochten zijn, als ze toch niet samen konden zijn!
"Een maan klinkt goed," stelde Nimblepaw vast. Zo kon ze het nog een tijd voor zich uitschuiven, en wie weet loste het probleem zich vanzelf wel op. Misschien dacht ze er tegen die tijd wel niet meer aan, of was Tallpaw uit zichzelf op haar afgestapt. Als hij haar echt wilde spreken, dan zou hij wel een manier vinden om contact met haar op te nemen. "Dank jullie allebei," glimlachte Nimblepaw en ze keek Droppaw en Lostdream even apart aan. Ze gaf Droppaw een bedankelijk likje over haar wang, en duwde even haar kop tegen Lostdream. Thunderclanners waren lieve katten, dat zat in hun bloed. Nog een voordeel simpelweg bij de katers uit de Thunderclan te blijven; je wist waar je mee te maken had.



Thoughts Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Thoughts FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
Thoughts DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: Thoughts   Thoughts Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 13:10

Droppaw luisterde naar wat Lostdream te zeggen had. Hij gaf Nimblepaw heel wat tips en zei dat ze beter nog een moon moest wachten om Tallpaw terug te zien. Droppaw was het helemaal met hem eens en ze knikte om aan te tonen dat ze het met hem eens was. Gelukkig was ook Nimblepaw het met hen eens. "Een maan klinkt goed," zei Nimblepaw. Ze zag er al wat minder bezorgd uit en dat deed Droppaw goed. "Dank jullie allebei." zei Nimblepaw en ze gaf Droppaw een likje over haar wang. "Graag gedaan" miauwde Droppaw vrolijk en ze gaf Nimblepaw een vriendschappelijk likje terug. Droppaw voelde zich ook al veel beter. Ze voelde zich zo op haar gemak bij Nimblepaw en Lostdream.


Thoughts Xdebrs
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Klik:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostdream
Member
Thoughts DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Thoughts   Thoughts Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 19:50

De jonge, rosse Apprentice gaf hem een kopje, en hij glimlachte spontaan. Vrolijk snorde hij, een zijn anders ijzige ogen leken te lachen. "You're welcome," zei Lostdream vriendelijk, en keek Nimblepaw aan. "Gewoon onthouden dat ik er voor je ben." Hij keerde zich naar Droppaw. "Voor jou trouwens ook, Droppaw," knipoogde hij. Nimble zou waarschijnlijk veel langer als een moon willen wachten, maar problemen loste zich niet op zonder er zelf aan mee te helpen.


Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight

Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
Thoughts DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: Thoughts   Thoughts Icon_minitimevr 9 mei 2014 - 22:22

"You're welcome," zei Lostdream tegen Nimblepaw. Droppaw zag een glimlach op zijn gezicht nadat Nimblepaw hem een kopje had gegeven. "Gewoon onthouden dat ik er voor je ben." zei Lostdream weer tegen Nimblepaw. Toen draaide hij zich naar Droppaw en zie:"Voor jou trouwens ook, Droppaw," Dat maakte Droppaw blij en ze glimlachte. Haar dag kon al niet meer stuk want ze had eindelijk nieuwe vrienden en ze voelde zich goed bij hen. "En tegen mij kun je ook altijd zeggen wanneer je met zorgen zit of problemen hebt" zei Droppaw tegen Lostdream en Nimblepaw.


Thoughts Xdebrs
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Klik:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Thoughts
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: