{+Moosekit}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {+Moosekit}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Frostnight
StarClan
{+Moosekit} DPKsfdL
Esmée / Ez
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Frostnight
BerichtOnderwerp: {+Moosekit}   {+Moosekit} Icon_minitimezo 4 mei 2014 - 14:24

Een mooie seal point poes wandelde het Camp binnen, pretlichtjes in haar blauwe ogen. Ze had drie muizen weten te vangen, al waren ze niet zo dik en groot, maar ze had wel drie muizen. Op de tippen van haar tenen trippelde ze naar de prooistapel, en dropte daar haar lading. Tevreden nam ze de kleinste muis van de drie - ze had niet zo een grote honger en er waren katten die meer honger zouden hebben als zij - en begon te eten. Ze zag een mooie kitten, en nam snel de laatste hap van haar prooi toen ze herkende dat het Moosekit was. "Hallo Moosekit," begroete ze de kitten.

+Moosekit (sorry, snelle post, moest net weg ;D)


"I know it's though, please don't give up,
Don't speak that way, 'cause I won't allow you, You're too young to live this way
{+Moosekit} 23j1y6o
Just close your eyes, and see the true meaning, you're too young to live this way,
Just look around and see that life is beauty."

Terug naar boven Ga naar beneden
Moosepaw
Member
{+Moosekit} DPKsfdL
Sara
78
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Moosepaw
BerichtOnderwerp: Re: {+Moosekit}   {+Moosekit} Icon_minitimezo 4 mei 2014 - 14:40

Moosekit kwam de nursery uit en keek rond zich. Hij hoorde zijn maagje knorren en besloot om iets te eten. Net toen hij naar de prooistapel ging zag hij een warrior het kamp binnen komen. De poes had 3 muizen vast in haar mond. Later ga ik ook zo goed kunnen jagen dacht Moosekit bij zichzelf. Hij wist dat de warrior Frostnight was omdat hij opkeek naar elke warrior en hij wist bijna al hun namen. Moosekits droom was om de beste warrior van de windclan te worden. En hij was van plan om dan ook hard te trainen maar spijtig genoeg was hij nog maar een kitten en mocht hij nog niet trainen. Moosekit pakte een kleine muis van de stapel en peuzelde hem snel op. "Hallo Moosekit," zei Frostnight opeens. Moosekit was even verrast maar was blij dat de warrior zijn naam kende. "Hoi Frostnight," miauwde Moosekit vrolijk "hoe gaat het met je?"



Ik ga wat minder actief zijn omdat het school is. Ik ga normaal alleen in het weekend kunnen posten.
{+Moosekit} 141v69e
Droppaw x Dappledrop x Moosekit x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Dankje!!:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostnight
StarClan
{+Moosekit} DPKsfdL
Esmée / Ez
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Frostnight
BerichtOnderwerp: Re: {+Moosekit}   {+Moosekit} Icon_minitimedi 13 mei 2014 - 18:46

Frostnight knikte, en sprak zacht. "Met mij gaat het goed hoor, en met jou, Moosekit?" De poes keek de grijze kitten aan, en wendde daarna haar ogen af, niet zeker wat te zeggen.

+Laat en kort :/


"I know it's though, please don't give up,
Don't speak that way, 'cause I won't allow you, You're too young to live this way
{+Moosekit} 23j1y6o
Just close your eyes, and see the true meaning, you're too young to live this way,
Just look around and see that life is beauty."

Terug naar boven Ga naar beneden
Moosepaw
Member
{+Moosekit} DPKsfdL
Sara
78
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Moosepaw
BerichtOnderwerp: Re: {+Moosekit}   {+Moosekit} Icon_minitimedi 13 mei 2014 - 22:11

"Met mij gaat het goed hoor, en met jou, Moosekit?" zei de poes. "Met mij gaat het ook goed." miauwde Moosekit. "Wat ga je vandaag nog allemaal doen?" vroeg Moosekit nieuwsgierig. Hij ging naast Frostnight zitten en krulde zijn staartje over zijn poten. Met zijn blauwachtige oogjes keek hij naar Frostnight.

-Het is niet erg hoor^^


Ik ga wat minder actief zijn omdat het school is. Ik ga normaal alleen in het weekend kunnen posten.
{+Moosekit} 141v69e
Droppaw x Dappledrop x Moosekit x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Dankje!!:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{+Moosekit}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: