Who is there?[+Blacky]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Who is there?[+Blacky]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Peach
Member
Who is there?[+Blacky] DPKsfdL
Sara
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Peach
BerichtOnderwerp: Who is there?[+Blacky]   Who is there?[+Blacky] Icon_minitimezo 4 mei 2014 - 19:54

Peach opende haar goudbruine oogjes. Ze ging rechtzitten en rekte haar pootjes uit. Ze trippelde haar kleine kamp uit dat ze zelf had gemaakt. Ze leefde alleen want haar ouders waren gestorven. Soms voelde Peach zich nogal eenzaam omdat ze eigenlijk geen vrienden had. Maar ze kwam bijna nooit een andere kat tegen dus kon ze ook geen vrienden hebben. Peach besloot te gaan jagen want haar buikje begon luid te knorren. Ze stapte door het bos tot ze plotseling een muis rook. Ze keek rond zich en zag uiteindelijk een kleine grijze muis tussen de bladeren. Peach zakte in jachthouding en sloop dichterbij. Wanneer ze dichtbij genoeg was sprong ze op het diertje en dode het met een snelle beet. Peach begon de muis op te eten en lekte haar mondje wanneer ze klaar was. Plots hoorde ze geritsel tussen de struiken. Peach spitste haar oren en keek behoedzaam om zich heen.


Who is there?[+Blacky] U1z0m
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky
Member
Who is there?[+Blacky] DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Re: Who is there?[+Blacky]   Who is there?[+Blacky] Icon_minitimema 5 mei 2014 - 18:37

Blacky had het eindelijk gedurft en was in een ander territorium gegaan. Natuurlijk niet in een territorium met gemene katten, maar in een territorium dat haar onbekend was. Ze keek voorzichtig om haar heen, ze had namelijk echt geen idee wie er woonde. Blacky liep voorzichtig tussen de struiken en spitste haar oren. Ze hoorde een andere kat en rook een muis, een dode muis. Dus waarschijnlijk had een kat een muis gevangen, ze liep in de richting van de geur en zag een poes muis eten. Ze leek Blacky niet zo oud, Blacky liep naar voren met haar ogen op de poes gericht. Ze struikelde over een wortel en viel bijna tegen de kat aan. Blacky krabbelde snel overeind met haar ogen angstig gericht op de kat.



Who is there?[+Blacky] 1rd9ww
Terug naar boven Ga naar beneden
Peach
Member
Who is there?[+Blacky] DPKsfdL
Sara
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Peach
BerichtOnderwerp: Re: Who is there?[+Blacky]   Who is there?[+Blacky] Icon_minitimema 5 mei 2014 - 23:07

Peach keek met dichtgeknepen oogjes rond zich heen. Ze wist zeker dat ze iets gehoord had maar nu was het weer even stil. Toen hoorde ze weer een takje kraken en ze hoorde pootstapjes in haar richting komen. Peach keek naar de plaats waar het geluid vandaan kwam en zag een zwarte kitten. Peach was altijd dol geweest op kittens ook al had ze er nog niet veel gezien in haar leven. Plots struikelde de kitten over een wortel. Peach ging meteen rechtstaan omdat ze de kitten wou helpen maar de zwarte kitten stond al terug op zijn pootjes. "Gaat het?" vroeg Peach bezorgd.


Who is there?[+Blacky] U1z0m
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky
Member
Who is there?[+Blacky] DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Re: Who is there?[+Blacky]   Who is there?[+Blacky] Icon_minitimedi 6 mei 2014 - 14:47

"Ja, het.. het gaat wel" Antwoorde Blacky. Ze keek naar haar achterpoot die een beetje pijnlijk was en likte er een paar keer over, om de pijn weg te nemen en om te kalmeren. "Sorry" zei ze daarna tegen de kat "ik weet dat ik hier niet mag komen en zo, maar ik was zo nieuwsgierig." Blacky keek de kat aan, nog steeds niet over haar schrik heen. Ze zuchte, dit was al de tweede keer dat ze struikelde over een wortel en de laatste keer was die kat niet zo vriendelijk geweest. Maar deze kat leek Blacky nog niet heel oud, waarschijnlijk niet eens een jaar oud, niet dat zij zo oud was. Ze keek weer naar haar poot en zei "Ik ben Blacky." Blacky keek de poes weer aan "En jij?"



Who is there?[+Blacky] 1rd9ww
Terug naar boven Ga naar beneden
Peach
Member
Who is there?[+Blacky] DPKsfdL
Sara
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Peach
BerichtOnderwerp: Re: Who is there?[+Blacky]   Who is there?[+Blacky] Icon_minitimedi 6 mei 2014 - 20:24

"Ja, het.. het gaat wel" antwoorde de kitten. Peach was nog niet echt helemaal overtuigd en was nog steeds wat bezorgd. "Sorry" zei de zwarte poes "ik weet dat ik hier niet mag komen en zo, maar ik was zo nieuwsgierig." "Het is niet erg hoor. Ik vind het altijd leuk als ik eens andere katten tegenkom." miauwde Peach. Ze ging zitten en legde haar staart over haar pootjes. "Ik ben Blacky." zei Blacky "En jij?" "Dat is een mooie naam." zei Peach "Ik ben Peach."


Who is there?[+Blacky] U1z0m
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky
Member
Who is there?[+Blacky] DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Re: Who is there?[+Blacky]   Who is there?[+Blacky] Icon_minitimedi 6 mei 2014 - 21:28

Blacky kalmeerde weer een beetje, deze kat leek haar wel aardig. "Dat is ook een leuke naam" Zei ze wat rustiger "Kom je veel katten tegen?" Blacky keek Peach aan. Ze vroeg zich af of ze lang moest blijven, niet dat Cyber ongerust zou worden. Blacky staarde even in de verte en dacht aan al het avontuur daar.



Who is there?[+Blacky] 1rd9ww
Terug naar boven Ga naar beneden
Peach
Member
Who is there?[+Blacky] DPKsfdL
Sara
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Peach
BerichtOnderwerp: Re: Who is there?[+Blacky]   Who is there?[+Blacky] Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 14:52

"Dat is ook een leuke naam" zei Blacky. Peach glimlachte. "Kom je veel katten tegen?" vroeg Blacky. "Eigenlijk niet echt nee. Ik ben hier heel vaak alleen." miauwde Peach. Ze had soms echt een hekel aan alleen zijn. Ze werd er soms depressief van en dan begon ze te denken aan allemaal slechte dingen waar ze helemaal niet aan wou denken. Daarom dat ze het leuk vond dat ze soms eens wat katten tegenkwam maar het gebeurde niet vaak dat er katten op haar terrein waren.


Who is there?[+Blacky] U1z0m
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky
Member
Who is there?[+Blacky] DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Re: Who is there?[+Blacky]   Who is there?[+Blacky] Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 18:50

"In mijn vader territorium zijn ook niet vaak katten, want hij heeft het niet zo op indringers. Als ik buiten zijn territorium kom moet ik ook oppassen, maar ik eh... struikel steeds." Blacky glimlachte en vervolgde "maar ik ben niet echt eenzaam omdat mijn broertje en zusje ook bij ons wonen." Blacky keek Peach nieuwsgierig aan "heb jij nog familie?" vroeg ze.



Who is there?[+Blacky] 1rd9ww
Terug naar boven Ga naar beneden
Peach
Member
Who is there?[+Blacky] DPKsfdL
Sara
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Peach
BerichtOnderwerp: Re: Who is there?[+Blacky]   Who is there?[+Blacky] Icon_minitimevr 9 mei 2014 - 19:49

Peach glimlachte. Blacky was best schattig en zeker toen ze zei dat ze steeds struikelde. "heb jij nog familie?" vroeg Blacky toen. Peach's glimlach verdween van haar gezicht. Dit was nogal een gevoelig onderwerp voor haar. Haar ouders waren op een dag meegenomen door twolegs en Peach had ze nooit meer terug gezien. Ze was toen nog klein maar ze bleef het zich steeds herinneren. Soms had ze er zelfs nachtmerries van. Peach was nog steeds berust op wraak voor wat die twolegs haar hadden aangedaan. Ze moest voor zichzelf zorgen maar ze kon toen nog niet goed jagen. Maar gelukkig hadden haar ouders haar toen toch al een beetje leren vechten en jagen want anders had ze het nooit overleeft. Daarom dat Peach ook zo een hekel had aan twolegs. "Mijn ouders zijn meegenomen door twolegs toen ik nog klein was." miauwde Peach uiteindelijk.


Who is there?[+Blacky] U1z0m
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky
Member
Who is there?[+Blacky] DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Re: Who is there?[+Blacky]   Who is there?[+Blacky] Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 10:59

"O, wat erg. Mijn moeder is vermoord door katten en daarna was ik even op reis met mijn broertje Ace, maar we raakte elkaar kwijt. Toen zwierf ik een tijdje alleen rond tot mijn vader me vond en hem had ik nog nooit gezien, maar mijn zusje woonde al bij hem en later vonden we Ace ook weer" Blacky zuchte en keek even naar de grond "Maar twolegs hé? Ik noem ze rechtlopers omdat ze echt wel vier poten hebben." Ze keek Peach weer aan en glimlachte, Blacky had zin om even te slapen. Ze gaapte en rekte zich uit, Blacky vroeg zich af hoe het was om alleen te leven, het was vast eenzaam. "Maar ben je niet eenzaam?" vroeg ze met medenleven in haar stem.



Who is there?[+Blacky] 1rd9ww
Terug naar boven Ga naar beneden
Peach
Member
Who is there?[+Blacky] DPKsfdL
Sara
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Peach
BerichtOnderwerp: Re: Who is there?[+Blacky]   Who is there?[+Blacky] Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 23:20

"Wat erg van je moeder. Maar gelukkig heb je dan toch nog je vader en je broer en zus gevonden." miauwde Peach. Blacky zei dat ze Twolegs rechtlopers noemde. Maar eigenlijk vond Peach dat ze die naam niet verdienden. Twolegs waren voor haar waardeloos en slecht. Als ze de kans zou krijgen om wraak te nemen op twolegs zou ze die zeker nemen ook al kon ze de twolegs die haar ouders hadden ontvoert niet meer herkennen. Ze haatte alle twolegs. "Maar ben je niet eenzaam?" vroeg Blacky toen. Peach dacht even na. "Ja, soms ben ik best wel eenzaam." miauwde ze "Maar ik ben het ondertussen al wel gewoon om zoveel op mijn eentje te zijn."


Who is there?[+Blacky] U1z0m
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky
Member
Who is there?[+Blacky] DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Re: Who is there?[+Blacky]   Who is there?[+Blacky] Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 13:21

"Ja, soms ben ik best wel eenzaam." miauwde Peach "Maar ik ben het ondertussen al wel gewoon om zoveel op mijn eentje te zijn." Blacky keek de poes aan, hoe zou het zijn om in een territorium te leven met alleen jezelf en waar de meeste katten die je tegenkomt ook geen goede bedoelingen hebben. Vreselijk leek het haar, Blacky zuchte en vroeg "Maar zijn er helemaal geen katten je vrienden of zo, ben je hier altijd alleen?" Ze keek Peach aan met grote, kitten oogjes. Blacky hield er niet van al katten een eenzaam leven hebben, zelf had ze misschien ook een prima kittypet kunnen zijn maar ze was liever een rouge, veel liever. Maar je als je rouge was moest je tegen eenzaamheid kunnen, en dat kon Blacky niet, daarom zou ze nooit bij haar familie weg willen. Ze had medelijden met de poes, ook al kon die prima voor zichzelf zorgen, alleen was het rouge leven niet leuk.



Who is there?[+Blacky] 1rd9ww
Terug naar boven Ga naar beneden
Peach
Member
Who is there?[+Blacky] DPKsfdL
Sara
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Peach
BerichtOnderwerp: Re: Who is there?[+Blacky]   Who is there?[+Blacky] Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 17:27

Peach kon al wel raden dat de kitten het niet leuk zou vinden om alleen te moeten leven. En eerlijk gezegt vond Peach dat in het begin ook niet leuk maar ze leerde er mee leven en nu vond ze het niet zo erg meer. "Maar zijn er helemaal geen katten je vrienden of zo, ben je hier altijd alleen?" vroeg de kitten. Peach dacht even na. De meeste katten die ze tegenkwam waren niet echt vriendelijk. Sommige liepen gewoon weg omdat ze bang waren ook al snapte Peach niet echt waarom ze bang zouden zijn. Het was niet zo dat Peach er zo angstaanjagend uitzag. Sommige katten begonnen gewoon gemene dingen tegen Peach te zeggen maar ze liet zich nooit doen. "Ik zou wel graag vrienden willen hebben, maar er komen niet vaak katten op mijn territorium. En als ze hier al komen rennen ze vaak weg voor ik iets kan zeggen. Misschien komt dat omdat het Kittypets zijn die eens op avontuur willen. Ik denk dat Kittypets nogal een saai leven hebben. En ze zijn ook zo snel bang." Miauwde Peach. Ze had wel vaker een Kittypet op haar territorium geroken maar die maakten zich vaak snel uit de voeten zodra ze maar een takje hoorde kraken.


Who is there?[+Blacky] U1z0m
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky
Member
Who is there?[+Blacky] DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Re: Who is there?[+Blacky]   Who is there?[+Blacky] Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 20:48

Blacky keek naar Peach toen ze vertelde over de katten die ze soms tegenkwam en mauwde "Als je het leuk vind kan ik ook wel langskomen en ik tegen mijn vader zeggen dat hij je niet moet bedreigen als je in ons territorium komt." Ze strekte zich uit en geeuwde, de zon zakte al aan de hemel en ze moest waarschijnlijk niet té lang blijven. "Ik weet zeker dat je mijn broetje en zusje aardig zal vinden." vervolgde ze, een beetje moe. Ze ging liggen en maakte het zich gemakkelijk.



Who is there?[+Blacky] 1rd9ww
Terug naar boven Ga naar beneden
Peach
Member
Who is there?[+Blacky] DPKsfdL
Sara
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Peach
BerichtOnderwerp: Re: Who is there?[+Blacky]   Who is there?[+Blacky] Icon_minitimedo 15 mei 2014 - 19:38

"Als je het leuk vind kan ik ook wel langskomen en ik tegen mijn vader zeggen dat hij je niet moet bedreigen als je in ons territorium komt." zei Blacky. Peach glimlachte bij de woorden. "Dat zou heel vriendelijk zijn." miauwde Peach. "Ik weet zeker dat je mijn broetje en zusje aardig zal vinden." zei Blacky. Peach zag dat Blacky nogal moe was. "Als je moe bent mag je naar huis gaan hoor." miauwde Peach. Ze wou de kitten niet ophouden.
-Sorry het is nogal kort, had niet veel inspiratie:/


Who is there?[+Blacky] U1z0m
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky
Member
Who is there?[+Blacky] DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Re: Who is there?[+Blacky]   Who is there?[+Blacky] Icon_minitimedo 15 mei 2014 - 21:56

"Oke dan ga ik maar" Blacky keek Peach aan "En ik zeker nog een keer op bezoek." Ze liep naar de kat en gaf haar een vriendelijke lik over de schouder. Blacky liep richting haar eigen gebied en keek om, zwaaide nog te afscheid met haar staart, riep doei en liep Cyber's territorium in.

Ze is nu naar huis ^^ tot de volgende keer, ze zien elkaar vast nog een keer



Who is there?[+Blacky] 1rd9ww
Terug naar boven Ga naar beneden
Peach
Member
Who is there?[+Blacky] DPKsfdL
Sara
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Peach
BerichtOnderwerp: Re: Who is there?[+Blacky]   Who is there?[+Blacky] Icon_minitimedo 15 mei 2014 - 22:25

"Oke dan ga ik maar" zei Blacky "En ik kom zeker nog een keer op bezoek." Peach glimlachte. "Oke je bent altijd welkom" miauwde Peach. Blacky gaf haar een lik over haar schouder en Peach zag de kitten wegstappen. Voor Blacky verdween zwaaide ze nog met haar staart. Peach zag de zwarte kitten verdwijnen in de verte en bleef alleen achter. Het was weer een leuke dag geweest en ze was blij dat ze Blacky had ontmoet.
-oke, dat is goed^^


Who is there?[+Blacky] U1z0m
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Who is there?[+Blacky]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: